گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

دریا نشدم تا دل ِ تَنگم  بزند  شور

مردابم واز ماهی ومرغابی وقو، دور

در من اثری از تپش ِ زندگی ات نیست

صیّاد  نیانداز در اعماق ِ دلم  تور

عمریست که با خلوتِ خود اُنس گرفتم

با دامن من جور شده  وصله ی ناجور

آیینه! اگر از غم غربت  گِله کردم

هاشور بزن آهِ مرا از پی ِ هاشور

مختار نبودم  بروم  یا که بمانم

تقدیر، مرا ساخت به این فاصله مجبور

مردابم و دنیای من  آرامش ِ محض است

حالا بشوم رود ِ پریشان ، به چه منظور؟!

آن جا که فقط  صحبت ِدریا  به میان است

بیجاست بنازد به خودش  برکه ی مغرور .

مهتا پناه 

از مجموعه غزل ( وقتی بلرزد قلبِ باد از رقص بیدی) ناشر فصل پنجم 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی