گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

صفحه ای که به شما امکان می دهد نقاشی بکشید

برای نقاشی فقط کافیست برنامه ی flash player را روی سیستم خود نصب کنید .

برای نصب به سایت www.downloadha.com مراجعه فرمائید.

نظرات (۱۷)

کد جالبیه دمت گرم
پاسخ:
فدا داداشی جان نظر لطفتونه
سلام وبلاگ جالبی دارید.موفق باشید
پاسخ:
سلام مرسی نظر لطفتونه شما هم موفق و موید باشید
بازم تشریف بیارید عزیز
سلام .ممنون خیلی جالب بود
پاسخ:
سلام ممنون نظر لطفتونه
دوست عزیزم سلام
به سایتتون مراجعه کردم و اونو فعال دیدم.من تویه شرکت تولید وپخش اسباب بازی و ربات های آموزشی کار میکنم.در حال حاضر حدودا با 25 نفر در حال همکاری هستم که ماهیانه بیش از 600 هزارتومن در آمد دارن.اگه شما هم دوست داری در زمینه فروش اینترنتی این محصول بامن همکاری داشته باشی میتونی با شماره 09154358403 (محمد حسینی) با من تماس بگیری.
www.aradrobo.com aradrobo200@yahoo.com
پاسخ:
در صورت موافقت و وقت کردم حتما تماس می گیرم موفق باشید
مرسی داداش وبلاگت عالیه.اگه ممکن هس لطفا آموزش امنیت و برنامه نویسیphpیاد بده من طراح چت رومم فقط مشکلم امنیت هست با پلاگین.
پاسخ:
چشم مرسی لطف داری بعد 4 بهمن سر بزن زمان دقیقشو بگم بهت کی آموزش بدم در ضمن تمام فعالیت های ما و کارهای ما رایگانه نگران هزینه نباش :-)
خیلیییییییییییییییی جالب بود واقعا احسنت به شما میگن فعال تبریک میگم امید وارم موفق باشید
پاسخ:
مرسی ممنون لطف دارین
خیلی زیباست احسنت .من که کلی چیزی یاد گرفتم :-)
پاسخ:
ممنون تشریف آوردید حتما در مسابقه فردا شرکت داده خواهید شد
سلام دوست عزیز
ممنونم از حضورتون.. با افتخار لینک شدید...یاعلی
پاسخ:
ممنون مرسی لطف دارید موفق باشید.



  • سارا وپردیس
  • سلام دوست عزیز:
    از نظری که برامون فرستادی واقعا ممنونیم.
    ما لینکتون می کنیم.
    شما هم اگر خوا ستی ما رو لینک کن .
    متشکریم.
    پاسخ:
    سلام مرسی متشکرم
    لینکتون می کنم.



    آقا مهدی واقعا زحمت میکشی تا مطالب به روز را در خدمت دانشجویان قرار بدی ممنون
    پاسخ:
    وظیفست داداش



    وبلاگ بی نظیری دارین ممنون که به من سر زده بودی
    سلام.وقتتون بخیر .ممنون که به من سر زدین.من شما رو لینک کردم اگر شما هم خواستید منو با اسم (روح زندگی) لینک کنید.موفق باشید.
    پاسخ:

    حتما لینک می کنم ممنون از لینک کردن سایت و بازدیدتون منتظر نظرات گرم شما هستیم .


    سلام ممنون از حضورتون که بهم سر زدید لینک شدی
    دیگه نیومدی وبم چرا بیا سربزن خوشحال میشم
    مر30 که به وب من سرزذه بودی
    پاسخ:
    قابل نداشت!


    مـَלּ همـ ــآنـ َـم
    خـوبــ تمـ ــآشـا ڪـُטּ
    בُختــَرے ڪـہ براے בاشتــنــتـــ ...
    تمــامـ ــ شبـــ را بیـבار مـے مانـב
    و با تـ ـویــے ڪـہ نیــستے حرف مے زنـב
    בختَــرے ڪـہ ...
    زانــو میــزنـב لبــہ تَختـَـش و چشمــــانَش را مــے بَنـבב
    و تنــــهـا آرزویـــَش را بَراے
    هـــزارمیـــن بـــــار بـہ خـُـــבا یـــاב آور مـــے شود!!!
    خـُــבا هم مثــل هَمیـــشهـ لَبــــخنـב مے زنـב
    از ایــטּ ڪـہ ×تـ ـــو × آرزوے همیشگے مـــטּ بوבے!!!

    سلام ممنون که سرزدی..
    من شمارو لینک کردم شماهم اگه دوست داشتید منو لینک کن
    سلام
    مر30 که به وبم سر زدی...من لینکتون می کنم
    شما هم اگه خواستی منو باسم آدونیا(آنتی صهیونیسم)بلینک
    ممنون
    پاسخ:
    چشم الآن لینکتون کردم .

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی