گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

با سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز با مطلبی جدید در خدمت شما دوست داران گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد هستیم 

امروز با آموزش " پست پازلی " یا به عبارتی " پست ادامه دار" در اینستگرام در خدمتتون هستیم

در این آموزش می توان عکسی مانند زیر در اینستاگرام ترتیب داد .  . .

آموزش گذاشتن پست پازلی در اینستاگرام

بصورت خلاصه وارد این بشیم که چطور می تونیم پست پازلی خود را در اینستا درست کنیم نکته این است که هر عکس اینستا در اندازه ی سایز زیر باید باشد :

width=459   و  Height=457

پس برای اینکه ما یک عکس 3 تایی داشته باشیم مانند عکس بالا باید در فتوشاپ ابعادی به ابعاد 

1377=3*width=459   و  Height=457 

پیکسل پروژه ای را ایجاد کنیم .

ما برای راحتی کار فایل فتوشاپ را در آخر مطلب برای دانلود گذاشته ایم.

سپس کافیست یک عکس را داخل پروژه ایمپورت کنید و ابعاد آن را Fit اندازه ی بالا قرار دهید 

سپس فایل خود را با پسوند Jpg یا Png ذخیره کنید .

سپس عکس را به موبایل خود انتقال دهید از طریق Usb یا مموری و یا Bluetooch 

سپی به گالری موبایل اندروید خود رفته و عکس مورد نظر را باز کنید سپس گزینه اشتراک گذاری را کلیک کرده و اینستاگرام را انتخاب فرمائید 

بعد از انتخاب قسمت تنظیمات یا برش اینستاگرام CROP بعد از چند ثانیه تصویر شما رو لود کرده و از اینجاست که قسمت اصلی مطلبمان شروع م شود

چون عکس های گذشته به ترتیب چینش به سمت راست شیفت می شوند پس کافیست حین کراپ بدون زوم یا آن زوم قسمت سمت راست رفته و کاملا به دیواره سمت راست عکس بچسبید و عکس اول را سند کنید

سپس دوباره به گالری رفته و اشتراک گذاری اینستاگرام و اینبار قسمت بعد از قسمت سمت راست یعنی وسط عکس را انتخاب Crop کرده و آن را ارسال نمائید و سپس آخرین مرحله کاملا به دیواره سمت چپ چسبیده و عکس سوم را ارسال فرمائید

دانلود فایل فتوشاپ با فرمت Psd

رمز فایل : unitazad.ir دقت در وارد کردن حروف (تمامی حروف با حروف کوچک انگلیسی می باشد)

با تشکر از شما دوستان عزیز ببخشید چند دقیقه ای وقت شما رو گرفتیم اشکالی داشتید در بخش نظرات حتما درج فرمائید ممنونیم

نظرات (۵۱)

باسلام
هیچ راهی وجود ندارد که بعد اینکه عکس پازلی را گذاشتیم فیکس و ثابت بمونه و با اضافه کردن عکس های دیگ بهم نریزه؟
پاسخ:
متاسفانه نه و حتی اینم بگم تو زبان فارسی اینستا حتی این پازلی بهم میخوره
آموزش خوب و جالبی بود برای اینستاگرام
ممنون از سایت خوبتون
سلام من در پیجم عکس پازلی گذاشتم ولی هر سری توی پیجم عکس میزارم عکس پازلیم به صورت بهم ریخته میشه چیکار کنم بخوام چیزی پست کنم عکس پازلیم بهم نریزه و جابه جا نشه ممنون
سلام خسته نباشید من عکسها رو که میزارم واسه فالوورام نامرتب دیده میشه ولی واسه خودم درسته چرا؟
پاسخ:
احتمالا زبان اینستا اونا فارسیه
عالی! بسیار خوب و مفید باتشکر
جالب بود! باتشکر از مطلب بسیار مفیدتون.
مطالب بسیااااار مفید و عالی
مطالب بسیاااااااار مفید هستند باتشکر
ممنون مطالب بسیار مفید بود عالی
سلام وقتتون بخیر

پس مابایدتیکه تیکه عکسهارودراینستابزاریم؟؟
یعنی فالورامون هرتیکه عکسی که گذاشتیم میبینن وهمون تیکه رولایک میکنن؟
از سایت خوب تان ممنونم ! جالب بود !
من گذاشتم ۳*۳‌رو، ولی وقتی زبان رو در اینستا تغییر میدم ترتیب عکسا جابجا میشه، میشه تو ضیح بدید،ممنونم
ممنونم از سایت خوب شما
بسیار مقالات اموزنده و مفیدی منتشر کرده اید موفق باشید
مفید بود ! با سپاس از سایت خوب تان !
سلام با تشکر از شما. بسیار ایده ی جالبی بود. من حتما استفاده میکنم و به شما ارجاع می دهم.
ممنون از زحمات شما
ممنون از مطالب عالی شما
ممنون ممنون بی نظیرید
عالی بود نهایت تشکر را دارم
سلام کاری میشه کرد تا با پست جدید تنظیمات عکسهای پازلی بهم نریزه ؟ www.gilanchay.com اینستاگرام : gilanchay
  • آژانس تبلیغاتی
  • عالی بود ممنونم
    ممنون واقعا عالی بود .. موفق باشید
    سایت بسیار خوب و عالی دارید .. موفق باشید
    خرید هاست ارزان
  • چادر دانشجویی
  • ممنون مطلبت خوب بود ولی یه مقدار فوتش بده اگه امکان داره تعوض کنید
    یه نرم افزار هم روی اندورید بود اون رو می شه پیدا کنید لینکش رو قرار بدید؟
    ممنون بسیار عالی
    بسیار عالی بود
  • طراحی سایت مشهد
  • مطالب بسیار مفید بود متشکرم
    ممنون بابت آموزشتون، خیلی خوب بود.
    با تشکر از توضیحات خیلی خوبتون
    ممنون بابت آموزشتون .
    مرسی، مطلب مفیدی بود
  • مهدی جلیلی
  • سلام، من میخوام دوازده تکه شه باید چه سایزی بدم به عکس اصلی، واینکه اگه بیشتر توضیح بدین واسه تکه تکه کردن ممنون میشم، آخه با کراپ کل عکس انتخاب میشه
    ایجور که شما گفتید اگه بعد اینا عکس بزاریم ترتیب اینا هم بهم میریزه
    پاسخ:
    دقیقا بعد اینکار باید 3 تا3 تا عکس آپلود کنید
  • سئو چیست
  • بسیار عالی و مفید بود. فقط یک سوال داشتم که باید اندازه و سایز تصاویر چقدر باشه؟ اگر جواب بدید ممنون می شم
    پاسخ:
    با سلام عکس و باید با فتوشاپ فیت کنی هر سایزی ممکنه
    سلام ...
    میشه برای گوشی های آیفن هم توضیح بدین ؟؟ مرسی
    با تشکر از توضیحات خوبتون
    سلام بسیار عالی بود .سپاس
    سلام چهطوری ایمپورت کنم؟
    سلام دوست عزیز..بعداز گذاشتن عکسهای پازلی در اینستا چیکار کنیم که عکسبعدی رو که میزاریم عکسهای پازلی بهم نریزن ؟
    سلام
    إیا بدون کامپیوتر و فقط بواسطه گوشی می توان این کار را انجام داد؟؟
    پاسخ:
    متاسفانه با این نه ولی با برنامه اینستا سایز می تونین موفق باشید
    ممنون بسیار عالی
    پاسخ:
    با سلام ممنون مرسی نظر لطفتونه دوست عزیز
    باسلام.میرم داخل فتوشاپ بعداز اینکه سایز مورد نظر رو دادم. تو قسمت ایمپورت گیر میکنم. ایمپورت چطوریه؟ نمیشه....
    باتشکر
    سلام
    من 4*3 رو هم امتحان کردم نشد..توقع داشتم محوطه کراپ بصورت خودکار 12 خونه رو بشناسه و من تک تک کراپ کنم..ولی محوطه کراپ ی محدودهی بزرگی بود باز دوباره..یعنی باز باید دستی انجام میشد!!
    نمیدونم اینایی ک 3*3 یا 4*3 میزارن تو پیجشون چجوری اینکارو میکنن!
    پاسخ:
    همسن کار رو می کنن بصورت دستی به این آی دی توجه کنید 3*3 گذاشته شده به همین روش sumhacker
    سلام.خسته نباشید
    ببینم، آیا حتما باید عکس نهایی بصورت مستطیلی باشد؟ چون من خواستم 3*3 بسازم، یعنی مجموعا 9تا خونه بشه..ولی بعد موقع کراپ کردن محوطه ی کراپ کل عکس رو در بر میگیره و من نمیتونم عکس رو تکه تکه کراپ کنم..اگر بخوام تکه تکه کنم باید محوطه آبی رنگ کراپ رو خودم دستی کوچیک کنم و هی برش بزنم و دردسر داره...اشکال در چیه؟
    پاسخ:
    با سلام بله برای اندازه 3*3 باید دستی اون کار ها رو بکنید یکم دردسر داره دوست عزیز
  • اینستاگرام
  • علی هستم
    تشکر از راهنمایی
    پاسخ:
    سلام ممنون مرسی وظیفه بود
    خواب چجوری باید برش بدیم عکسو؟؟ تو فایلتون هم فقط یه عکسه؟؟؟
    پاسخ:
    سلام اندازه عکس رو با اون میزان کنید برشش وقتی میفرستی اینستا انجام میشه اول طرف راست و بفرست بعد وسط و خودش نشون میده بعدش طرف سمت چپ و الان یک پازل می سازی
    رمزش غلطه ارور میده اکسترکت نمیشه
    پاسخ:
    رمزش و بصورت حروف انگلیسی کوچک وارد کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی