گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

مشکل قطع و وصل شدن اینترنت موبایل gprs

 

به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، رومینگ ملی خدمتی است که با استفاده از آن، یک اپراتور، خدمات شبکه خود را در اختیار مشترکین اپراتورهای میهمان قرار می‌دهد و با انعقاد موافقتنامه، از اپراتور میهمان هزینه دریافت می‌کند. در این حالت هنگامیکه مشترک اپراتور میهمان از محدوده پوشش‌دهی شبکه موضوع پروانه خود خارج می‌شود، بصورت خودکار امکان برقراری ارتباط و دریافت خدمات تعریف شده از طریق شبکه اپراتور میزبان را دارد.اما پس از اجرای این توافقنامه برخی مشترکین با مشکل قطعی اینترنت مواجه شده اند . این دسته مشترکین برای حل این مشکل میتوانند از قسمت تنظیمات گوشی خود رومینگ را خاموش کنند تا بتوانند بدون قطعی از اینترنت استفاده کنند

.

نظرات (۱۷۱)

زرنگ بازیشونه موقع استفاده از بسته خودم خیلی راحت کار میکنه تا نا محدود میزنیم هر دو ثانیه نت قطع میشه وصل میشه همیشه همین بوده..یا نزارین بسته نامحدود رو یا اینجور مسخره بازی در نیارن.اعصاب نمیزارن واسه آدم.
سلام گوشی من هواوی وای ۵ ۲۰۱۹ هست نتش هی میاد میره نمیدونم باید چیکار کنم هر کار میکنم نمیاد
سلام من مدل گوشیم a3 2016 سامسونگ الان ۲ روزه که کلا اینترنت گوشیم قطع شده اصلا وصل نمیشه من حتی گوشی و خاموش و روشن کردم رو حالت airplaneگذاشتم ولی درست نمیشه باید چیکار کنم ؟
با سلام . بنده گوشی Huawei y6 scc-u21 رو دارم . جدیدا ما مشکل قطع اینترنت همراه روبه رو شدم . یعنی +H هست ولی برای حدودا نیم ساعت بعدش +H میره و دوباره بعد از چند ثانیه میاد و بعد چند ثانیه میره . این اتفاق همینطور ادامه پیدا می کنه تا وقتی که مدت زمان بسته من تموم بشه . دقیقا چرا این جوری شده ؟
باعرض سلام گوشی من هوای وای 6هست اینترنت من هر دقیقه قطع میشه باید یا گوشیمو خاموش کنم یا بندازم رو حالت پرواز تا درست شه ممنون میشم اگه راهنمایم کنی تادرستش کنم
سلام و خسته نباشید ببخشید من اگه بخوام ی فحشی بدم که کسایی که ایرانسل کار میکنن ببینن یا مدیری چیزی باید کجا پیام بدم
سلام.چند روزه گوشیم مرتبا خود به خود میرم روحالت پرواز مدل نوکیت2.1لطفا بفرمایید مشکل چیه.باتشکر
سلام.چند روزه گوشیم مرتبا خود به خود میرم روحالت پرواز مدل نوکیت2.1لطفا بفرمایید مشکل چیه.باتشکر
با سلام گوشیم شیامی نت 8 نت گوشی هر چند دیقه یبار میره خاموشش میکنم روشنش میکنم میاد یا وقتی نت روشن بعضی از برنامه ها رو نمیاره بالا ولی با وای فا یا فیلتر شکن میازشون بالا مشکلش چیه نقطه دست رسی اینا رو هم درس کردمه
با سلام گوشیم شیامی نت 8 نت گوشی هر چند دیقه یبار میره خاموشش میکنم روشنش میکنم میاد یا وقتی نت روشن بعضی از برنامه ها رو نمیاره بالا ولی با وای فا یا فیلتر شکن میازشون بالا مشکلش چیه نقطه دست رسی اینا رو هم درس کردمه
باسلام
ببخشید من یه مدته گوشیم همش نتش میپره باید گوشیمو یا خاموش روشن کنم یا بزنم رو حالت پرواز تا دوباره نتش برگرده گفتن فلش کنی درس میشه انجام دادم فایده نداشت اگه میشه منو راهنمایی کنید ممنون .. مدل گوشیم گلکسی گرند 2
سلام من گوشیم آیفون هستش ...چرا نمیتونم از نت سیم کارتم استفاده کنم ...روشن میکنم ولی هیچی باز نمیکنه ؟؟؟؟...
اینترنت گوشی سامسونگ j3 pro قطع و وصل میشه
اینترنت گوشی سامسونگ j3 pro قطع و وصل میشه
سلام کلا نت گوشی مو ن ایرانسل ن همراه اول بالا نمیاره گوشیم مدلش جی ۷ هستش
من گوشیم آنتن داره ولی نتم بالا نمیاره چکار کنم
گوشی من آ۶ پلاس هست اینترنت هی قطع وصل میشه باید روحالت پرواز بزارم دربیارم تا وصل شه این چ وضعشه اخه ادمو دیونه کرده
سلام
گوشی z4 سونی دوسیم،هر موقع گوشی روشن میکنم، اینترنت ایرانسل قطع میشه،باید اینترنت همراه اول رو از رو 2G در بیارم و دوباره ایرانسل رو ببرم رو ۴G تا درست بشه
سلام گوشی من a10هی قطع می شود برای چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گوشیم جی۷اینترنتم قط میشه بایدیابزنم رو‌حالت پرواز یاگوشیمو‌خاموش روشن کنم تادرست بشه
سلام گوشی من هاوایی هونر4cهست ورژن چهار رویش نصب بود مثبت کناراچ هیچ مشکلی نداشت واینترنتم هیچ قطع ووصلی نداشت ولی ورژن 6 که رویش نصب کردم هرچندثانیه مثبت کنارHقطع ووصل میشود مشکل چیه
باسلام گوشی من پی 10 هست مدتیه آنتنش ضعیف هست و به جای 4جی یا اچ مینویسه 3جی زنگ میشه زد ولی اینترنت قطع میشه باید ببرم رو حالت هواپیما تا درست شه کسی می تونه راهنمایی کنه نرم افزاری که بهش مشکوکم اینفوگراف هست کسی تجربه داره؟
باعرض سلام گوشی من ایفون ٤اس هست نتم قطع ووصل میشود اما درحالت توجی قطع ووصل نمیشود یا کلا هی توجی وتریجی میشه راهنمایی کنید ممنون
باسلام
زود قطع شدن اینترنت ۵دقیقه کار میکنه وHمیره مشکل چیه نوع گوشیم J7
  • امان روستا
  • گوشی می a1 دارم از زمانی که اندروید را به۹ارتقا دادم دایما قطع و وصل میشه چکار کنم
  • امان روستا
  • گوشی می a1 دارم از زمانی که اندروید را به۹ارتقا دادم دایما قطع و وصل میشه چکار کنم
  • امان روستا
  • گوشی می a1 دارم از زمانی که اندروید را به۹ارتقا دادم دایما قطع و وصل میشه چکار کنم
    سلام گوشی منم جی ۷ پرایمه!! دو سه روزه نتم قطع و وصل میشه. حتما باید رو حالت هواپیما بذارم بعد در بیارم تا درست بشه.
    باسلام من نت گوشیم دو روزه فقط علامتEمیاد واصلا وڝل نمیشه روحالت پرواز زیاد میذاشتم برمیدآۺتم نمیدونم بخاطراونه، ما شهر مشهد منطقه کلاهدوز
    سلام خسته نباشید من هرکاری میکنم اینترنت گوشیم وصل نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟؟
    با سلام و وقت بخیر
    گوشی من سامسونگ j5 هست وقتی خریدم اینترنت دیتا به صورت 4g راحت کار میکرد ولی بعد از چند ماه یهو دیگه اینترنت دیتا اصلا وصل نمیشه. نه با خاموش روشن کردن نه هیچی. کلا دیگه وصل نمیشه. لطفا راهنماییم کنید مشکل از کجاست و چه باید بکنم؟
    ممنون میشم
  • سامان بهنیا
  • سلام من گوشی هواوی y625 دارم بمحض روشن کردن داده اینترنت کلا انتن گوشیم میپره
    سلام. خسته نباشید . گوشی من جی هفت ۲۰۱۷ هست . شبا کا اینترنت نامحدود میزنم مثلا یه ساعته . ازس استفاده میکنم و مشکلی ندارم و لی در یه ربع مانده به تموم شدن بسته . نت گوشیم هی روشن خاموش میشه . مشکل از کجاس؟؟ اون علامت فورجی که روی پنله رو میگم هی میره و میاد ...
    ببخشید الان چند روز هست نت همراه اول هی قطع و وصل میشه یعنی 5 دقیقه هم نمیشه که میری تو نت قطع میشه و دوباره تا یک ربع بعد نت روشن میشه باز بعد 5 دقیقه قطع میشه با هردوتا خط همراه اولی که دارم همینه لطفا رسیدگی کنید اصلا نمیتونم تو نت برم خیلی سخت برام خواهش میکنم یه کمکی بکنید
    سلام خدمت تمام بینیندگان .
    من گوشیم هواوی پی اس مارت است وقتی انترنت خاموش وروشن میکنم سرعت انترنت تا ۲الا۴ دقیقه روی ۴۵۰k/ میره خیلی قوی است ولی بعد ۲الا۴ دقیقه میاد روی ۵k الا ۱۵k به سختی بغزی سایت هارا بالا میاره مشکل چیست ممنون .؟؟؟؟؟؟؟
    سلام مجدد.دوستانی که آخرین آپدیت رو انجام دادن و این مشکل رو با j7 prime دارن.اگر دو سیم کارت روی گوشی دارید.سیم کارت دوم رو خارج کنید به احتمال زیاد درست میشه
    سلام.من گوشیم j7 prime هست دو سه روز پیش آپدیتش کردم از وقتی آپدیت شد اینترنت ایرانسلم ضعیف شده به این صورت که دو علامت زیر 4G علامت سمت راست بیشتر کار میکنه و علامت سمت چپ ضعیفه
    G5
    سلام من گوشیم G5داخل کلش نتم ضعیفه خط همراه اول راهنمایی کنین
    سلام من گوشیم آیفون6هست چند روزی اینترنت گوشیم هست ولی کار نمیکنه LTEنشون میده کار نمیکنه میشه بگین مشکل چیه؟؟؟
    سلام من گوشیم آیفون6هست چند روزی اینترنت گوشیم هست ولی کار نمیکنه LTEنشون میده کار نمیکنه میشه بگین مشکل چیه؟؟؟
    سلام گوشی من s8پلاس هست مشکل اینه که بعضی جاها که میرم علامت اینترنتم کلا قطع میشه و نت کار نمیکنه مشکل چی هست
    سلام من گوشیم سامسونگ گرند پرمیه وای فای رو که روشن می کنم هیچ شبکه ای دریافت نمیشه
    سلام گوشیم الجی استایلوس3 هست. الان دوروزه وقتی به کسی زنگ بزنم یا کسی زنگ بزنه تماس تموم بشه نت گوشیم خاموش میشه با اینکه داده ها روشنه ولی نت بالا نمیاد باید گوشیو خاموش روشن کنم تا درست بشه قبلا اینجوری نبود ممنون میشم اگه راهنمایی کنید واین مشکل برطرف بشه
  • مهدی مرادی
  • با سلام واحترام خدمت مدیر سایت اینترنت ایرانسل من یه هفته ای میشه قطع هس 09395244972
  • مهدی مرادی
  • سلام و ادب واحترام خدمت مدیر سایت من چند روزه که اینترنت ایرانسلم قطع شده و وصل نمیشه همه حالتهایی جی اس ام و... امتحان کردم درست نشد لطف کنید اگر دلیل این مشکلو فهمیدید به من بگین
    سلام خسته نباشید من گوشی نوت ۴ دست دوم خریدم وقتی در حالت وای فای هست مشکل ندارم ولی وقتی دیتای گوشی را روشن مبکنم علامت‌هایی H+یاLTEبالای صفحه خود به خود حرف مبشود یا وقتی مرورگر رابط میکنم با اینکه علامت‌هایی H+یاLTEبالای صفحه هست ولی کنار این علامت‌ها canecting میاد با یک دایره کوچک که که میچرخد پیدا نمیکند بعد مینوسد canecting for network ممنون میشم کمکم کنید ببخشید در ضمن تمام تنظیمات را چند بار انجام دادم حتی بردم نمایندگی سامسونگ فلاش کرد درست نشده.
    با سلام خدمت همه ی دوستان من خیلی وقته پیگیرقطع و وصل اینترنت گوشی هستم اما هرکارکنین درست نمیشه وقتی تلگرام فیلترشد وضعیت اینترنت هااینجوری شد وتا25فروردین 96 قراره درست بشه دلیلش هم نت ها قاطی شدن وبه شکل HیاH+وE میشه درگوشی ها
    سلام گوشی من هم y6 هوااوی هست چند ماه بیشتر نمیشه که خریدمش اینترنتش وقتی به وای فای وصل میشم قطع و وصل میشه و بصورت اتوماتیک وقتی وای فای هم خاموش باشه به نت گوشی وصل میشه و باعث هزینه زیادی برام شده خیلیییییی این مدل گوشی اعصاب خرد کن هست چیکارش میتونم کنم؟
    سلام گوشی من هم y6 هوااوی هست چند ماه بیشتر نمیشه که خریدمش اینترنتش وقتی به وای فای وصل میشم قطع و وصل میشه و بصورت اتوماتیک وقتی وای فای هم خاموش باشه به نت گوشی وصل میشه و باعث هزینه زیادی برام شده خیلیییییی این مدل گوشی اعصاب خرد کن هست چیکارش میتونم کنم؟
    سلام ببخیشد وقتی دارم یه فیلم انلاین حدودا ١ دقیقه ای رو نگاه کنم اینترت قطع و وصل میشه فقط برای فیلم دیدن اینطوری هسش گوشیمHUawei P8هس
    مشکل از کجاست
    سلام
    من گوشیم جی۷ هست و از نت همراه اول استفاده میکنم، تا قبل از یکماه پیش سرعتش خیلی بالا بود ولی مدتیه همش قطع و وصل میشه و مدام از 3Gبه+H و.. تبدیل میشه سرعتشم افتضاح شده حتی علامت نت بالای صفحه همش قطع و وصل میشه! چکارش کنم؟
    سامسونگ گلکسی جی 5
    سامسونگ گلکسی جی 5
    با سلام الآن ده روز میشه j3 proگرفتم اینترنتش عالی بود امروز نماد فورجی با تمام شخصیتش هست ولی دان خیلی حیلی در حد hلطفا اگر کسی میدونه راهنمایی بفرمائید با تشکر
    سلام خسته نباشین.اینترنت گوشی من کاملا فعاله ولی وقتی نتو روشن میکنم عبارتh+بالای گوشیم نمیاد
  • معروف سیدی
  • سلام و عرض ادب خدمت ادمین ببخشید من یه مشکل بزرگ دارم داده اینترنت من یه فلشش روشنه یه فلشش خاموش هر کاری کردم هر دوتاش همزمان روشن نشد نمیدونمگباید چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنیم اگر راه حل داره ادمین به جیمیلم بفرستین ممنون میشم

    saeedimaroof@gmail.com
    سلام .چندروزی هست گوشی خریدم جی ۵.اما نتش خیلی قط و وصل میشه .دیربالا میاد؟
    سلام، اینترنت گوشی من تو محل کارم مرتب از 4G به E تبدیل میشه مجبورم آفلاین کنم تا دوباره 4G بشه ولی دوباره بعد یک دقیقه عوض میشه، کاری میتونم بکنم؟
    سلام اینترنت گوشیم قطع ووصل میشه بعضی وقتها خوبه بعد یکدفه قطع میشه بیشتر وقتها Hیا4Gسیم کارتمم یوسیمه مدل گوشیم سامسونگ گلکسی جی 1ایس فکر میکنم مشکل از گوشیمه تنظیماتش همه به روزه
    سلام من گوشیم اچ تی سی هست اوایل خوب بود ولی الان وقتی سیم کارت تو گوشی هست یهو آنتن میپره و دوباره باز میاد
    مشکلش چیه دوستان؟
    سلام
    من گوشیم سونی هست اوایل نت همراه اول روشن میکردم خوب بود ولی الان وقتی نت همراه اول و روشن میکنمh+که میشه گوشیم خاموش میشه، سیمکارت همراه اول هم عوض کردم، گوشی 4G،تنظیمات نت همراه اول هم درست، مشکلی با سیم کارت ایرانسل نداره فقط همراه اول و رایتل.
    مشکل گوشیم چیه؟
    سلام گوشی من سامسونگ گلکسی j2هست الان دوهفته است که خریدمش از همون لحظه تا الان نت من روشن میشه Hهم میشه ولی اصلا بالا نمیاره ممنون میشم لطفا جواب بدید
    سلام من گوشیم یه دو هفتس رفته تو حالت ۲gوقتیم 3gمیشه نتم روشن میشه ولی کار نمیکنه تنظیمات apnهم درسته سیمکارتمو میندازم رو یه گوشی دیگه خوب کار میکنه مدل گوشیم هانر4cدو سیمکارته خواهشا جواب بدین ممنون.
    سلام گوشیه من سامسونگ گلکسی کر2هست چند روزه کلا نتم پریده.هرکاری میکنم بالا نمیاد.
  • مهدی زارع
  • با سلام من مهدی زارع هستم مشکا گوشی من اینکه نوع شبکه برگیده بالا نمیاد تا فورجی یا تریجی کنم گوشیمو لطفا بهم کمک کنین مدل گوشی سونی Z4 09904859389
  • مهدی زارع
  • با سلام من مهدی زارع هستم مشکا گوشی من اینکه نوع شبکه برگیده بالا نمیاد تا فورجی یا تریجی کنم گوشیمو لطفا بهم کمک کنین 09904859389
    گوشی من htc onem8 هست و نتم دیگ 3G نمیشه و فقط در حالت 2G کار میکنه با اینکه محل هم همون محلیه ک قبلا کار میکرد و حتی برای نت 3G انتن هم میده اما نمیدونم چرا وصل نمیشه دلیلش چیه چیکار باید بکنم
    باسلام
    بنده هم مشکل همه دوستانی که جی ۷ پریم دارند رو دارم و دوهفته ای میشه که نتم خودبخود قطع میشه،واقعا رویه اعصابه،البته دیدم خیل از دوستان این مشکل رو دارند ولی جایی جواب و راه حلی ندیدم،جواب این سوالات رو دقیقا کجا میدین؟؟؟
    باتشکر فراوان
    سلام خسته نباشین منم گوشیم جی سون پرایم مشکل اینترنت دارم نت دارم ولی میزنه در حال اتصال باید خاموش روشن بشه
    گوشی من دو هفته ای میشه اینترنتش قطع و وصل میشه مشکل آپدیت نداره سیمکارتمو عوض کردم ، ریست فکتوری کردم توی تنظیمات gsm only , wcdma only هر کاری که بگین انجام دادم اما اینترنتم درست نشد چرا gsm only که میکنم فقط ثابت میمونه و علامت E نمیپره از نظر محدوده منطقه هم مشکلی نداریم تو رو خدا راهنمایی کنید من فکر کنم مشکل از خود همراه اول باشه لطفا راهنمایی کنید خواهشن
    چرا یه جواب کلی به این همه سوال مشترک نمیدین همه که اینجان اینترنتشون قطع و وصل میشه همه جوابای که شما هم دادید همه خودشون انجام دادن جواب تخصصی بدین لطفا ...مشکل از چیه ؟؟؟؟
    سلام گوشی من هم مشکل مشابه ای داشت که به نظرم بعد از بروز شدن اندروید به وجود امد و دائم 4g قطع میدشد که حتی ریست فکتوری هم کردم درست نشد اما دیروز یه اپدیت جدید امد به نظرم بهتر شده
    سلام گوشی ج۷ پرایم سامسونگ دارم الان دوهفته است مرتب اینترنت گوشبم قطع میشه و حتما باید خاموش کنم تا رو حالت فلایت مود بزارم و بردارم تا درست شه. لطفا اگه راه حلی دارید اعلام کنید. انصافا اعصاب خورد کن شده
    سلام اینترنت گوشیه من هم ۲ هفتس کار نمیکنه رو حالت ۴g کار نمیکنه و رو حالت 3g قطع و وصل میشه خیلی اعصاب خورد کن شده
  • حسین داودی
  • سلام دوستان راه حلی برای اینترنت J7 پرایم پیدا نشد ،،،!
    منم مثل تمام دوستانی که این مشکلو در گوشی j7 prime دارن منم دارم
    از وقتی که 4G کردم اینجوری شده یعنی الان یه هفته شده
    سلام گوشی ج۷ پرایم سامسونگ دارم الان دوهفته است مرتب اینترنت گوشبم قطع میشه و حتما باید خاموش کنم تا رو حالت فلایت مود بزارم و بردارم تا درست شه
    سلام گوشی من جی5 مشکل قطع و صل نت دارم خاهشا راهنماییم کنین
    سلام گوشی من سامسونگ j7 پرایم هست.چند وقته با اینکه علامت4G بالای گوشی هست ولی نت میپره و من عملا نت ندارم.باید گوشی رو روشن خاموش کنم تا برای چند دقیقه درست بشه...تنظیمات نقاط دسترسی‌رو هم به اشکال مختلف تغییر دادم ولی بازم همون اش و همون کاسه.
  • بهمن جوکار
  • سلام گوشیه من سامسونگ j7 پرایم هست الان چند وقته نت گوشی خیلی زود به زود میپره علامت ۴g هست ولی عملا نت ندارم و باید گوشی رو راه اندازی مجدد نکنم تا درست بشه اگه امکان داره راهنمایی کنید ...
    ساناز وحسین عزیز من هم دقیقا مشکل شما رو پیدا کردم یک هفتس
    دیتای اینترنت رو روشن میکنم یک دقیقه بعد قطع میشه و هی باید خاموش روشن کنم.
    گلکسی اس فایو هستش
    من جدیدا گوشیم اینترنتش از رو حالت eدر نمیاد و دایما رو همین حالته و البته اپراتور هاشم 2g هستن
    ببخشید گوشی من samsung j5هرچند دقیقه یه بار اینترنش قطع میشه مشکل چیه تورو خدا جواب بدید چند وقته این مشکل رو دارم یک سیم کارت توشه
    سلام خسته نباشید اینتر نت من چند روزه که قطع و وصل میشه سیمکارت همراه اکله گوشیم هم سامسونگ گلکسی جی 1 هستش مثلا وقتی روشنش میکنم و میرم داخل تلگرام میزنم یه چیز دانلود کنه اول قطع میشه دوباره وصل میشه بعدش دانلود میکنم سرعت اینترنت هم ضعیف نمیشه یعنی یا پر سرعته یا کلا قطع میشه یعنی H+ هست Eنمیشه وقتی اون + میره کلا قطع میشه تا چند روز پیش سرعت اینترنت عالی بود ولی خراب شده ممنون میشم یه راهکار بهم بگید
    نت همراه اول چرا اینجوری شده؟2ماهه هی قطع و وصل میشه و میپره.اون دوتا فلش بالا هم یدفه تکون نمیخورن.لطفا کمک کنید.حتی وقتی نت رو خاموش میکنم و به یک نت گوشی دیگه وصل میشم بازم میپره.
    من اینترنت ایرانسل میخذم دانلود شبانه‌پس از نیم‌ساعت دانلود قطع و وصل میشه لطفا کمک کنین
    با سلام گوشی من LG G5 است و چند روزیه که اینترنت گوشی به طور کلی قطع شده و منم هر بار که روشن اش میکنم وصل نمیشه دلیلش رو هم نمیدونم .اگر امکانش هست بگید باید چه جوری درستش کنم
    چرا اینترنته همره اوله من هی خاموش میشه باز من باید دوباره روشن خاموشش کنم هرچند لحضه یه با اتفاق میفته لطفا پیگیری کنید
    سلام گوشی من گالکسی 2 جی هستش. اوایل خیلی خوب بود اینترنتش اما الان هر روز هزار بار می پره. دو ماهه اینترنتش داغونه. بسته ی اینترنتی می خرم از لحظه ی خرید تا پایان هر روز وضع همینه. کلافم کرده. هر کاری هم کردم درست نشد. لطفا راهنماییم کنید ممنونم
    سلام اینترنت من کلا خودکار خاموش میشه باز مجبورم دوباره روشنش کنم نمیدونم مشکلش چیه
    نت همراه اول نمیدونم چرا قطع میشه بعد وباره وصل میشه دوباره قطع میشه دیگه روشن نمیشه بای اینترنت رو خاموش کنم بعد دوباره روشن کنم لطفا پیگیریکنید
    سلام من ولی اینتر نت گوشیمH+وسیمکارتم ایرانسل ومدل گوشیم هو آی ویY530_U00هست وقتی میرم تو کلش نتم قط و وصل میشه
    سلام گوشیه من s7ایج هستش.من تصویراینترنتو دارم H+ولی نتم فعال نیست
    یعنی باید بارها نتم یا گوشیرو خاموش روشن کنم که درست بشه
    لطفا منو راهنمایی بکنید
    سلام خسته نباشین,مشکل من باتوجه به نظر یکی ازدوستان درست شد,اینستاگرام اپدیت شده بود,وبا پاک کردنش درست شد
    سلام گوشیم گلکسی جی وان هستش یه سیم کارت همراه اول و یه ایرانسل روشه اما مدام وقتی داده ها روشن میشه آنتن هر دودقیقه یه بار به بیست سی سانیه یه بار میپره فقت سیم یک میپره وایرانسل درسته آیا باید روش تنضیمات انجام بدم یا عیب مال گوشی هست؟لطفا راهنمایی کنید با تشکر
    سلام
    گوشی من j7 هست . مشکل گوشی اینه که روزی 3 4 بار اینترنت قطع میشه و وقتی به دوتا فلشی که زیر 4g هست نگاه میکنم سند داره ولی رسیو نداره یعنی فلش سمت راست روشن خاموش میشه ولی فلش سمت چپ اصلا روشن خاموش نمیشه. و وقتی که گوشی رو ریست میکنم یکی دو ساعتی درسته و باز اینجوری میشه . مشکل از چیه؟ ممنون میشه راهنمایی بفرمائید.
    باسلام
    گوشیم خود به خود بدون اینکه از برنامه ای استفاده کنم،اینترنتش قطع و وصل میشه،چیکار کنم؟
    با سلام
    من گوشیم سامسونگ c7 هستش ولی هرکاری میکنم اینترنت همراه اول 4g نمیشه تمام تنظیمات و انجام دادم و سیمکارتمم 4g هستش.تو گوشی دیگه 4g میشه فقط گوشی من نمیشه.البته ایرانسلم 4g میشه فقط همراه اول.نمیدونم چیکار کنم.
    باسلام
    گوشی من سامسونگ جی 313 است از وقتی که وارد وای فای می شوم اینترنت من قطع و وصل می شود لطفا راهنمایی فرمایید.
    سلام دوستان وقت بخیر
    تازگیا مشکل قطع و وصل شدن اینترنت زیاد شده سیمکارتم رایتله زود زود داده تلفن رو خاموش روشن میکردم درست میشد.. بعد از تحقیقات زیاد فهمیدم مشکل از گوشی و سیمکارت نیست
    مشکل از نرم افزارهایی مثل شبکه اجتماعی تلگرام٬تانگو و ۰۰۰۰۰ هستند که باگ زیاد دارن باعث اختلال اینترنت میشوند انشالله نسخه های جدید حل شوند
    با سلام.
    من از اینتر نت ایرانسل استفاده میکنم و 4G هم هست اما تو هر بازی انلاینی که میرم بعد چند ثانیه از ۴جی میاد به+H بعدم میشه E و باید برای درست شدنش وسط بازی اینترنت رو خاموش روشن کنم ولی بازم این اتفاق میفته خیلی اذیت میکنه.لطفا راهنمایی کنین گوشیم هم j7 2016
    با تشکر.
    با سلام
    گوشی من Xperia m4 aqua e2333 هستش
    اوایل نت خوبی داشت اما چند وقت بود وقتی از ی محدوده شبکه ب یکی دیگه میرفتم شبکم میپرید و مجبور بودم ببرم رو حالت پرواز و برگردونم یا ری استارت کنم

    اما الان ی مدته علاوه بر اون سیم کارتام نتش بمحض کمی کار کردن میپره هم ایرانسل هم همراه منتهی از وقتی همراه اولو گذاشتم مشکل ایرانسلم کمتر شده
    اگرم شبکه نره حتما نتم از h+ به h و بعد به e میرسه
    بعد از اون اینترنت میره
    یا باید بزنم حالت پرواز
    یا ری استارت
    فقط کافیه یکم از نتم استفاده کنم
    انتخاب اتومات شبکش از کار افتاده وقتی 3g فعاله نمیبره اتومات روش باس خودم دستی ببرم

    چ کنم از دست این مته رو اعصاب؟
    با سلام گوشی گرندپریم 531هست نت گوشیم خیلی قطع وصل میشه راهنمایی کنید
    ببخشید من بعد از مدتی استفاده از نت گوشیم هنگ میکنه وباید ریست کنم واصلا نمیشه باگوشی کار کرد چرا؟؟؟؟؟
    سلام
    گوشی من هواوی وای ۶ پرو هستش اتوماتیک داده تلفنم روشن میشه و شارژ کسر میکنه تنظیمات نقاط دسترسی رو هم دست کاری کردم که وصل نشه ولی بازم وصل میشه کلافم کرده لطفا راهنمایی کنید
    این جا اینتر نت خیلی قوی همه فیلم دانلود می کنند اما گوشی من در حالی که گوشیم SoNY هیچی دانلود نمی کنه جوابم رو بدید
  • سعید حیدری
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    گوشی من j3 سامسونگه و هروقت اینترنت گوشیمه میزارم رو حالت 3g خط گوشیم قطع و وصل میشه و موقع صحبت کردن با تلفن صدام قطع و وصل میشه لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر از سایت
    سلام،وقت بخیر.من گوشیم سامسونگ a5 2015 هست.سیمکارتم رایتله وقتی میندازمش روی گوشی htc سرعت اینترنت فوق العاده بالاست ولی روی گوشی خودم بااینکه h+ هست سرعت شدیدا پایینه.باید تاکید کنم که تنظیمات اینترنتم با اون یکی گوشی کاملا مشابه هست و تنظیماتم هیچ ایرادی نداره.زنگ زدم اپراتور رایتل گفتن نوع وسیله یعنی همون برند گوشی توی سرعت تاثیر داره.واقعا یعنی سامسونگ انقد داغونه؟
    سلام اینترنت گوشی من خیلی قطع و وصل شدید داره آنتن کلا میپره تو حال تر جی اینجوریه رو حالت جی اسم ام اینجوری نیست مدل گوشیم honor4c
    سلام من سیم کارته یوسیم همراه اول خریدم که فور جی باشه از وقتی که با دیتا سیم کارته همراه اولم وصل به اینترنت میشم علامت فور جی بالایه صفحه میاد فقط مشکلم اینه که وصل به تلگرام نمیشه یا اگه وصل شد یک ساعت کانکت هست اما بعدش باز قطع میشه نرم افزار تلگرامم به روز هست (با فورجی ایرانسلم این مشکلو ندارم ) لطفا راهنماییم کنین چون بیرون‌ از خونه خیلی با تلگرام کار میکنم .ممنون از لطفتون .
    سلام کافیه پراکسی رو تو تنظیمات حذف کنید
    سلام دوستان من گوشی a۵ یه هفته اتصال اینترنت قطع میشه و تا ریست نکنم درست نمیشه داده روشن ولی وصل نیست
    با سلام. من چند روزه اینترنت رایتلم دایم قطع و وصل میشه و از h+ به h تغییر پیدا میکنه و کلا نت قطع میشه . قبل این کاملا راضی بودم حتی کوچیکترین قطعی نداشت نتم.رومینگمم غیر فعاله
    سلام خسته نباشید.. گوشی من هواوی 620هست و گوشیم تازگیا خود به خود اینترنتشو روشن میکنه و مصرف میکنه...


    سلام گوشین مدام نتش وسط اینترنت قطع میشه ولی قبلا اینطور نبوده .میشه مشکلشو بگید
    گوشی من هوآوی تک سیم کارته اینرنته گوشیم یا کلا میره یا ک چیزی ازش دزیافت نمیکنم همیشه همه وقتم اینجوری میشه چیکار باید کنم ممنون میشم جوابمو بدین
    سلام گوشی من گلکسی کور هستش...چند شبه مدام نتم ضعیف و قطع میشه...در صورتی که قبلا خیلی عالی و پرسرغت بودش ...مشکل از چیه؟
    سلام .من گوشیم گلکسی S6 + هست ..علامت 4G بالای گوشی میاد ولی نه میشه دانلود کرد نه به برنامه هایی که به اینترنت نیاز دارن وصل شد
    سلام من مدل گوشیم سونی هست و خطم ایرانسل . من با وای فای وصل میشم
    و بعضی اوقات وای فای گوشیم به صورت خودکار قطع میشه ! و H میشه و اینترنتم
    بصورت ازاد از شارژم کسر میشه . در حالیکه وای فای خونمون روشنه و کار میکنه !!!1

    همه ی شارژم میره . موندم چیکار کنم . لطفا جواب بدین ممنون میشم
    پاسخ:
    با سلام کافیه تنظیمات apn سیمکارتو یک جا یادداشت کنید بعد ای پی ان و حذف کنین تا نشه با سیمکارت رفت اینترنت
    سلام خسته نباشید.
    گوشی من سامسونگ گلگسی مگا هستش وقتی دیتا را روشن میکنم علامت اینترنت نمی اید با اینکه دیتا روشن هستش ولی هیچ علامتی بالای گوشی نمی اید .
    .
    .
    .
    لطفا کمکم کنید
    سلام من گوشیم سونی z3 هست سیم کارت ایرانسلمو تازه گرفتم اخه قبلیم انتنش قطع میشد ولی وقتی جدید رو گذاشتم تنظیمات اینترنتو نصب کردم دوباره همونجوری شده باید چیکارش کنم؟
  • ابوالفضل
  • سلام گوشی منj1هستش هی اینترنت گوشیم زعیف هست یا سیم کارت قط میشه گوشیم هم خاموش میشه مشکل از کجاست با تشکر
    سلام گوشی من سامسونگ j3بعضی اوقات اینترنتو نمیاره همش میزنه در حال اتصال باید گوشیمو خاموش روشن کنم تا بیاره علتش چیه؟ایراد از گوشیمه ممنون
    سلام.من خط ایرانسل داخل گوشیم میزارم اما علامت نت چe چه3gهیچی بالای صفحه گوشی نمیاد.نت هم روشن میکنم خاموش میکنم اما اون علامت نت ک همیشه بالای صفحه گوشی هس نمیاد.قبلا مینداختم میومد اما خالا نمیاد.مشکل از چیه؟
    گوشی من اس ۷ دوسیم کارت میخوره سیم دو نتش بالا میاد سیم یک نتم قطه چیکار کنم ؟؟؟؟؟من ب سیم یک ضروری احتیاج دارم
    سلام گوشیه منk520هستش حدود یه ماهه خریدم اینتر نتش مشکلی نداشت ولی امروز ک سیمکارت 4Gانداختم بعضی وقتا نتش قطع میشه مشکل از چیه لطفا راهنمایی کنید
    سلام من ipad دارم تا پریروز اینترنت ایرانسل کامل انتن میداد ولی ٢ روزه دیگه حتی در حالت E هم متصل نمیشه
    سلام
    گوشیم گالاکسی سی7 ( C7) هست
    موبایل دیتا استفاده میکنم ولی در حالی که دیتا روشنه و علامت اچ پلای هم بالا میاد نت قطع میشه
    با یکبار خاموش و روشن کردن موبایل دیتا بازم نت وصل میشه ولی 10 دقیقه بعد باز همون داستان. باید دوباره روشن خاموش کنم تا وصل شه
    مشکل از چیه ؟
    سلام وعرض ادب .. چندوقته با وای فای گوشیم (سامسونگ J1 )به مودم وصل میشم به محض اینکه وصل میشم خوبه و همه چی رو میشه دانلود کرد اما بعد از چند دقیقه علامت وای فای ارتباط رو نشون میده اما هیچ چیز نه میشه فرستاد ونه میشه دانلود کرد مگر اینکه مجددا وای فای را روشن وخاموش کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید متچکرم.
    سلام ببخشیدمدل گوشی من سامسونگ j2هستش و اوایل نت اون خوب بود ولی الان بعد ازبازنشانی به کارخانه نتش ضعیف شده وگاهی قطع میشه تمام تضیمات را درست کردم
  • عارف نجفی
  • سلام عزیز مدل گوشی من جی 7 نت من قطع میشخ خیلی زیاد.شما گفتی یا دکل نزدیک نیست یا رومینگ استفاده میکنه اما اینجا دکل نزدیکه اما واسه ایرانسل و رایتل من همین مشکل هست چیکار کنم؟؟؟
    پاسخ:
    همه جا قطعی داره بیرون و خونه ی اقوام هم؟
    باسلام لطفا راهنمایی کنید
    گوشی سامسونگ a5 2016
    خریدم تا سیمکارت انداختم اندروید اپدیت کرد الان از دیتای ایرانسل استفاده میکنم گوشی سیمکارت قطع میشه پیغام
    اینسرت نُ سیمکارت میده
    دلیلش چیه
    پاسخ:
    ممکنه آپدیتش رسمی نبوده بدین رام سیستم عامل و فرمت کنن
    سلام
    من گوشیم A5 samsung 2016 هستش، نت گوشیم دائما قطع و وصل میشه
    حتی سیم دو رو عوض کردم جای ایرانسل رایتل گذاشتم ولی بازم همونجوریه
    مشکل از گوشیمه؟؟ 😔😔😔
    پاسخ:
    با سلام حالت شبکه موبایلتون رو چیه؟
    سلام من تازه گوشی خریدم سیمکارت نداشتم بعد یک هفته سیمکارت همراه اول گرفتم گوشیمsamsung galaxi j1 ace است هرجا نتش H+یاH باشه نت رو روشن کنم انتن نمیپره ولی اگه نتش Eباشه روشنش کنم بعد دودقیقه انتنش میپره چی کار کنم کمکم کنید
    پاسخ:
    تو تنظیمات شبکه به جای wcmd جی اس ام را انتخاب کنید
    سلام من اینترنت سه گیگ ایرانسل خریدم ولی وقتی نت گوشی رو روشن میکنم وصل نمیشه بعدش روی آنتن گوشیم یه علامت ! میاد علتش چیه؟؟ در ضمن سیم کارتم هم 4gهستش ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    سلام تردخدااا نپرین بخونین کمکم کنین. من گوشیم a6 2016 هس اندروید ۶ ک اومد نصبش کردم ۴ ماه پیش. بعد هی قط وصل میشه. چه تری جی چه فورجی تو ۲ جی وصله اما بدرد نمیخوره ک. اخرین اپدیت هارم نصب کردم درس نشد. فلش زدم کردمش ۵.۱ درس شد همه چی. اما سرعت گوشیم میاد پایین. بعد ۴ ماه دوبارع ارتقا دادم هر چی اپدیت بود رو نصب کردم باز درس نشدواقعا اگه ترفندی بلدین بگین کارای ساده رو منم هم بلدم انجام بدم. فور جی نباشه بدرد ممیخوره ک من بخاطر سرعتش استفاده میکنم ن ک بگم فقط اینترنت داره چه تو جی چه فور جی‌ خیلی هام این مشکلو دارن واقعا اگه چیزی میدونید بگین. اپدیت جدید هم نیومد ک درس بشه. حالا اگه کمکی بتونید بکنین بگین. اگه نه بدونین اگه فلش بزنین ا ندروید ۵.۱ برگردونید درس میشه اما سرعت کم میشه
    سلام من چند ساعت پیش داشتم با نت گوشی کار میکردم اوکی بود بعد الان که دیتا رو روشن میکنم وصل نمیشه تو همون مکان قبل هستم شارژ و بسته هم دارم ولی یهو نت قطع شده علامت نت هم نمیاد
    با سلام و خسته نباشید.
    گوشی من a5 2016 هست و بعد از آپدیت به اندرویید ۶ هنگام وصل شدن به اینترنت با سیم کارت، پس از چند دقیقه سیگنال قطع و دوباره برمیگرده،
    هر کاری کردم درست نشد، الانم چند وقته منتظرم یه آپدیت جدید بدن مشکل رو رفع کنن که ندادن، لطفا راهنمایی کنین
    .)همه مواردی که دوستان گفته بودن رو انجام دادم ولی درست نشد(
    سلام گوشی من LGK520DYهستش چندروزه گرفتم .تنظیمات اینترنتشم که ایرانسله درسته ولی خیلی دیر میتونه تشخیص بده که الان 4 جی هست یا نه درصورتی که گوشی سامسونگ با سیم کارت مشابه بلافاصله میشناسه خواش میکنم بگید چیکار کنم شاید تنظیمات خواصی دراه
    سلام.علت قطع ووصل شدن اینترنت گوشی گلکسی2چیه که هر۵دیقه میره میاد هم سیم ایرانسل و هم همراه
    پاسخ:
    با سلام گوشیتان دو سیمکارته هستش؟
    باسلام.ببخشید گوشی من گلکسیj2هستش ازاولین روزیکه خریدم حجم گرفتم برااینترنتم ولی خیلی زیاد قطع و وصل میشه اصن نمیشه چیزیو دانلود کرد تنظیمات اینترنت گوشیمم درسته.بعضی موقع هاهم انتن هردوسیم یهو میره.تلگرامم به شدت قطع و وصل میشه
    ازتون راهنمایی میخام*تشکر*
    سلام من به تازگی از دیتای همراه اول برای دانلود فیلم استفاده می کنم از طریق کابل نت رو به لپ تاپ منتقل می کنم مشکلی مه وجود داره اینه که بعد نیم ساعت یا حالا کمتر یا بیشتر دیتای گوشی خودبخود خاموش میشه البته یه بار هشدار داد که استفاده بیش از حد از دیتا( من از ساعات اینترنت نامحدود که دو تا هفت هستش استفاده می کنم) داد. حالا میخوام بدونم آیا راهی هست که خود بخود این نت گوشی قطع نشه چون من مدام باید حواسم باشه و وصلش کنم تا به دانلود ادامه بده
    سلام
    من گوشیم j5 اینترنتش وقتی دانلود میکنم قطع وصل میشود PAN تغییر کردم ولی هنوز هم قطع وصل میشود باید چکار کنم؟

    لطفا سریع جواب بدین
    سلام ، گوشی من سامسونگ جی7 هست 2016 - از وقتی بهش بروز رسانی نرم افزار زدم اینترنتش تو 4G بعد از یک دقیقه قطع میشه و وقتی میذارمش روی 3G دوباره درست میشه ، حتی سیمکارت هم با همون شماره تعویض کردم درست نشد ، ولی با یه ایرانسل دیگه خوب کار کرد ، من مطمعنم از بروز رسانی باشه ، آیا میشه بروز رسانی اندروید رو به ورژن قبلی برگردوند؟
    با سلام به تمام دوستان
    من نیز مدتها مشکل قطع اینترنت سیمکارت رو در موبایل اندرویدی داشتم که با هیچ روشی درست نمیشد حتی با ریست کردن
    تا اینکه یه بار حالت هواپیما رو فعال و غیر فعال کردم و با کمال تعجب اینترنت سیمکارت فعال شد
    سلام مجدد دوستان apn جدید هم ساختم دوباره قطع و وصل میشه همه جا هم همینجوریه چکار کنم عایا؟
    سلام گوشی من a5 2016 هست بعد از بروز رسانی اندرویدم مدام اینترنتم قطع و صل میشه در حالت شبکه هم گوشی من gsm و wdcma و اینا نداره فقط نوشته lte.3g.2g که من فعالش کردم ولی درست نشد به نظر شما از چیه؟
    سلام من قبلا اینترنت موبایلم قطع و وصل میشدموبایلم s5 سامسونگه حتی اینجا هم یه بار پست دادم .شما جواب دادین که برم به جایgcm هر دو مورد رو انتخاب کنم من اینکارو کردم ولی بازم درس نشد اما من راهشو فهمیدم والان اصلا اینترنتم قطع نمیشه ببینید باید برید تو تنظیمات داده های تلفن همراه اونجا یه گزینه هس نوشته نقطه های دستیابی میرید اونجا یه نقطه اتصال خودتون اضافه میکنید (البته مال من 4Gایرانسله) ببنید اونجا مینویسین .....نام:irancell-gprs و نام دستیابی:mtnirancell با این کار مطمئن باشید که هیچوقت دیگه اینترنتتون قطع نمیشه
    پاسخ:
    سلام با تشکر از شما دوست محترم امیدوارم کاربران روش شما رو هم امتحان کنن یا حق ممنون از شما بابت انتشار این مطلب
    سلام گوشی من سامسونگ گلکسی s5 هست و مدتی است که اینترنت گوشی ام قطع میشود سیم کارتم رایتل است کارهایی که شما گفتید رو هم امتحان کردم ولی درست نشد لطفا راهنمایی کنید
    سلام ببخشید مشکل من قطع شدن ایترنت 4نسل ایرانسله موبایلم s5 سامسونگه شما گفتین تو قسمت تنظیمات به جای gcm هر دو مورد را انتخاب کنیم من هردو مورد را انتخاب کردم پس چرا بازهم اینترنتم قطع میشه؟؟لطف پاسخ بدید
    ممنونم درست شد. یه گزینه رو انتخاب کردم درست شد. مرسی مچکرم
    پاسخ:
    فدایتان با تشکر باز هم به ما سر بزنید منتظر شما هستیم یا حق
    با سلام. حالت موبایل روی gsm/wcdma هست کلا. ولی قطع میشه
    پاسخ:
    اون یکی گزینه ها رو تست کردین که مثلا فقط جی اس ام بزنید ببینید چی میشه؟
    سلام خسته نباشید. ببخشید گوشی من سونی وی هست. اینترنت گوشیم که روشن میکنم پس از چند دقیقه قطع میشه آنتن موبایل هم میره. ولی بعد از اینکه نت خاموش میکنم درست میشه و همینطور ادامه داره دوباره روشن میکنم هی قطع میشه. مشکل از کجاست؟؟ لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    با سلام دوست گرامی
    تو تنظیمات گوشی موبایل - سیم کارت
    حالت انتن دهی را در دوحالته یعنی gsm/wcdma قرار دهید و تست کنید اگر جواب نداد دوباره پیام بگذارید با تشکر
    سلام گوشی من سونی z هست.از وای فای خونه ااستفاده میکنم گوشیم علامت وای فایش روشنه ولی نه تلگرام وصل میشه نه اینستاگرام نه گوگل.با کامپیوتر و گوشی های دیگه میتونم وصل بشم.لطفا راهنماییم کنید
    پاسخ:
    با سلام لطفا تو تنظیمات مودم نگاه کنید احتمالا وای فای شما نسبت به مک ادرس گوشی فیلتر شده سطح دسترسی را تغییر دهید ای پی دسترسی ب تنظیمات مودم معمولا 192.168.1.1
    سلام وقت بخیر...با عرض پوزش خواستم بگم که من گوشی j7 از سامسونگ را دارم...مشکل من قطع و وصل شدن زیاد اینترنت نسل 4 ایرانسل هست...لطف کنین که بفرمایید من دقیقا باید چیکار کنم تا از این مشکل که واقعا آزار دهنده هم هست خلاص شم....با تشکر...
    سلام من گوشیم سامسونگ s2هست
    نت گوشیه من از دیروز تا حالا کاملا قطع شده و حتی یه بار هم وصل نشد
    حتی علامت Eیا H+هم بالای صفحه ام نمیاد
    چیکار کنم؟لطفا راهنماییم کنید
    با عرض سلام من 3روز پیش وقتی که تو کلش آف کلنز بودم اینترنت گوشی که روی+Hبود ارور داد و به Eتبدیل شد من از اون وقت تا الان باEکارمیکنم حتا به تنظیمات اینترنتم رفتم ولی باز هم جواب نداد هگر میشه راهنماییم کنید سپاس گذارم.
    پاسخ:
    تو تنظیمات شبکه ی موبایل به جای gsm در صورت امکان هر دو را انتخاب کنید
    اینترنت گوشیم خیلی سرعتش کمه مدام قطع و وصل میشه و باید چندین بار خاموش و روشنش کنم یا اینکه گوشی رو خاموش و روشن کنم یه بار کلا قطع شد و وصل نمی شد سیم کارتو گذاشتم روی یه موبایل دیگه به راحتی وصل شد مشکل از کجاست تازه گوشی رو ریست فکتوری کردم هیچ برنامه ای نیست که اختلال ایجاد کنه تورو خدا کمکم کنید؟؟؟؟؟؟؟
    سلام من اوایل که گوشی خریده بودم نتش خیلی پر سرعت بود بعد رفته رفته سرعتش کم و کمتر شد تا الان که بعضی وقتا کلا قطعه وقتی هم وصله دائم قطع و وصل میشه بعضی وقتا گوشیم رو خاموش روشن میکنم درست بشه اول فکر کردم بخاطر برنامه هاست واسه همین ریست فکتوری کردم ولی درست که نشد هیچ بد ترم شد حالا چیکار کنم تورو خدا جواب مو بدید؟؟؟؟؟؟؟
    با سلام
    من چند ماهی هست از اینترنت 4g ایرانسل استفاده میکنم بدون هیچ مشکلی تا همیم امروز امد فایلی رو باهاش دانلود با ADM هی نت قطع میشه بعد دوباره وصل میشه ؟؟
    گوشیم note 5 هستش
    از نظر سینگل و ... هم خیالتون راحت خوبه
    میشه راهنماییم کنید؟؟
    مشکل از گوشه یا نت ؟؟
    سلام من تا دو روز پیش نتم 4G بود اما بعدش که روت کردم موبایلم رو دیگه اصا وصل نمی شه ینی حتی علامت e هم نمیاد می تونه بخاطر روت باشه؟
    پاسخ:
    بله احتمالش هست از روت  باشه ولی تنظیمات شبکه گوشیتو درست کن نشد آن روت کن ببین درست میشه
    سلام مدل گوشی من هاوایی است داده های تلفن همراهم روکه روشن میکنم به اینترنت وصل نمیشم هیچ پیامی از واتساپ وتلگرام برام نمیاد توتنظمات گوشی رفتم امامشکل ازاونجانیشت چیکارکنم لطفاراهنماییم کنید
    با سلام
    در روز نتم 3G ولی شبها E میشه و سرعتش خیلی پایین میاد.
    از نظر آنتن دهی و منطقه هم مشکلی نیست این مشکلم دو روزِ که پیش اومده.
    اگه ممکنه یه راهی بگین مشکلم حل شه.
    سلام خدمت شما،نت ایرانسل من هم از هفته پیش تا پریروز سرعتش کم بود و مدام قطع و وصل میشد ، از دیروز هم اصلا کلا قطع شده، باوجود اینکه علامت H+ روی آنتن میاد! مشکل از چی میتونه باشه؟ ممنون میشم کمکم کنید
    پاسخ:
    با سلام لطفا منطقه مورد نشر را بصورت زیر ارسال فرمائید :
    شهر :
    خیابان :

    سلام خداقوت
    مدل گوشی من الجی جی سه استایلوس هستش
    متاسفانه به همین مشکل قطع وصل شدن نت ایرانسل برخوردم
    خواهشا راهنمایی کنید ...
    سپاسگذارم از سایتتون.
    چرا دارم بازی (کالا دیوتی 6 آنلاین) میکنم یک دفعه سرعتش میاد پایین ؟
    معمولا هم بعدش قطع میشه .
    مشکل آنتن دهی ندارم.
    هم گوشی خودم ( samsung grand prime sm-g531h ) هم با گوشی بابام (samsung j1) این مشکل هست.
    آخه با همراه اول خوب میشه بازی کرد. پس مشکل از گوشیم نیست.
    لطفا راهنماییم کنید.
    با عرض سلام
    اینترنت ایرانسل ما شبها صبحا عین ساعت کارمیکنه با سرعت بالا اما دم دمای ظهر که میشه تا ساعتای نه ده شب دم به دقیقه قطع میشه باید دائم مدم رو خامش روشن کنیم تا وصل شه اولا فکرمیکردیم مشکل از مودممونه اما الان مطمئنم از سیمکارته بایدچیکارکنیم تا این قطعی برطرف بشه
    اینم اضافه کنم که یکی دوماهه این مشکل به وجود اومده قبلا این مشکلو نداشتیم
    ممنون
    مدل مودممونم tplink-m5350
    سلام من مدل گوشیم سامسونگ جی 7 هست مدتیه با مشکل قطع وصلی نت مواجه شدم حتما باید چند بار نت گوشیرو خاموش روشن کنم نت درست بشه بعضی وقتا هم که باید گوشی خاموش روشن کنم.مشکلم کجاست....ممنون
    پاسخ:
    بعضی برنامه ها باعث قطعی اینترنت میشوند یا در مکانی که هستید نویز وجود داره یا مکان شما فاقد دکل نزدیکه و رومینگ داده میگیره
    سلام.گوشیم هاووایی۶۱۰هستش,,بسته نت دارم اما داده روکه فعال میکنم نتم فعال نمیشه نه وات ساپ نه گوکل هیچی.
  • علی الله کاظمی
  • اینترنت خیلی زیاد وزودبهزود قطع می شود.09300565760شماره ی من است.ایرانسل.
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز لطفا مدل گوشی خود را برای ما ارسال فرمائید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی