گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

دانلود منیجر پر قدرت بدون نیاز به کرک و سریال

ویزگی ها :

+نما و ظاهر زیبا و مدیرت سریع دانلود ها

+افزایش سرعت دانلود

+بدون نیاز به کرک و سریال های مزاحم

+ نصب هنگام نصب بصورت افزونه برای مرورگر کروم و فایرفاکس

+چک ویروس بودن فایل

دریافت دانلود منیجرeagleGet

نظرات (۵۴)

سلام خسته نباشید من میخوام هرچی دانلود کنم میگه سریال جعلی است هیچی نمیتونم دانلود کنم سریالم خیلی گرونه نمیتونم بخرم میشه بهم کمک کنید لطف اینم شمارمه 09100725499و اینم یکی دیگه 09397947694 لطفا کمکم کنید
من الان می خواهم ماینکرافت روباهاش دانلودکنم
سلام من میخام دانلود کنم ی پیغام میاد رو صفحه سیستمم که میگه سریال آی دی ام جعلی است و برای خرید ارجاع میده به سایتش که خرید سریالش خیلی گرونه.چ جوری میتونم به صورت رایگان این سریال بزنم و ثبت نام کنم ک برنامم فعال بشه.؟؟
  • دانلود ای دی ام دانلود منیجر
  • ممنونم بابت سایت عالی و بروزتون تشکر
    با سلام.سپاس فرااااااااااااااااااااااااوان.ان شاالله بهترین ها نصیبتون بشه و گره های زندگیتون به راحتی باز بشه که گره از کار بندگان خدا باز کردید.بازم ممنون.
    خوب است
    من نصب کردم فیلم باز کردم دانلود نشد چجوری باید کار کنم
    سلام بعد دانلود رو افزونه کرروم قرار گرفته و تو Extensions هم فعاله میشه لطفا اموزش بدید چطور تنطیم کرد که دانلود ها از این طریق دانلود بشن
    با عرض سلام و خسته نباشید منم وقتی میخوام چیزی دانلود کنم مینویسه اینترنت ای دی ام جعلی چکارررررررررکنمممممممم اگه میتونید کمک کنید به تلگرام من مراجعه کنید hadi20212021@
    واقعا دمتون گرم... از صبحه دنبال یه دانلود منیجرم همه ش پولی شده... ممنون. خدا قوت
    سلام من میخام دانلود کنم ی پیغام میاد رو صفحه سیستمم که میگه سریال آی دی ام جعلی است و برای خرید ارجاع میده به سایتش که خرید سریالش خیلی گرونه.چ جوری میتونم به صورت رایگان این سریال بزنم و ثبت نام کنم ک برنامم فعال بشه.؟؟تو رو خدابگین09130211967
    پاسخ:
    به کارشناس مربوطه ارجاع داده شد 16:34 کارشناس ارشد ساعت 16:34 تماس گرفتند : گزارش وضعیت خاموشی دستگاه
    سلام وقت بخیر...دانلود نمیشه
    خیلی خوب بود
  • سید احمد مومنی
  • ممنون.عالی بود
    افتضااااااح بود با تشکر از زحمات شما...
    دنبال نرم افزار حلال بودم که پیدا شد...نرم افزارای دیگه حس دزدی بهم میده
    سلام خدا قوت عالی بود یه صلوات برای ظهور بفرستید...همیشه موفق باشید .یا علی
    سلام من دانلود منیجر ندارم اینو دانلود نمیکنه چیکار کنم؟
    خواهشا راهنمایی کنید
    دمتون گرم وجدانا....هر دانلود منیجری پولیه ولی باز دم شما گرم...
    عاااااااااااااااااااااااااااالی
    سلام خیلی خوبع ولی فارسیش هم بزارید
    الان نداره
    من دانلود منیجر ندارم چجوری اینو دانلود کنم
    سلام برنامتون عالیه.فقط یه سوال اگه اینترنت قطع شه دانلودمون میره از اول یا همون قدری ک دانلود شده میمونه و متوقف میشه؟
    پاسخ:
    با عرض سلام ممنون مونده به سروری که از اون دانلود میکنید
    مرررررررررررررررررسی!!!!!!!
    عالی بود
    سریع و آسون
    هر چی دانلود میکنم در جا حذف میکنه؛ جمع کنید این سایت مسخرتونو
    از دانشگاه ازادیا چه انتظاری میشه داشت!!!
    پاسخ:
    چشم جمع میکنیم
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • ممنون واقعا عالی
    با عرض سلام و وقت بخیر ازبابت برنامه دانلود منیجر خوبتان منتشکرم.
    سلام چطور تبلیغ رو حذف کنم
    احت وعالی دانلود شد دستتون درد نکنه فقط لطفا بگید چگونه باید باهاش دانلود کنیم؟بازم سپاس
    سلام
    من این برنامه رو نصب کردم اما این میاد
    invalid url entered. please correct
    لطفا کمک کنید
    ممنونم
  • امیرعلی محمدی
  • 👏👏عالی بود دستون درد نکنه👏👏
    شماره سریال میخواد شمارش چنده
    چه جوری باید با هاش کار کرد
    سلام نحوه کار بااین نرم افزارمیشه بگید
    سلام .لطفا بگید که چجوری باید ازش استفاده کرد
    باسلام-ایا میتوانم دانلود منیجر راروی فلش نصب کرده وهمیشه بصورت همراه برای دانلود استفاده کنم.
    پاسخ:
    با سلام بله کافیست با نحوه پورتابل کردن برنامه ها  آشنا باشید
    راحت -آسانممنون
    salam beakhshid mikhastam bedoonam ye barnamaro chejori bayad az roo laptap hazf kard???
    پاسخ:
    ba salam control panel add or remove program
  • داود خسروی
  • مترجم
    متشکرم
    یعنی عالی بود عااااااااااااااااااااااااااااالی دستتون درد نکنه ♥♥♥
    پاسخ:
    ممنون و سپاس
    دانلود منیجر پسورد میحواد چطوری میتونم نرم افزار دانلود کنم
    پاسخ:
    با سلام بستن کل برنامه دانلود منیجر سپس دانلود این برنامه
    سلام من میخوام دانلودش کنم اما بازم شماره سریال میخواد
    سلام میشه رمز فالشو بدید؟
    پاسخ:
    رمز ندارد
  • مجید سوزوکی
  • هنوز دانلود نشده بدون نیاز به سریاله دیگه؟؟؟
    پاسخ:
    بله عزیز
    افتضاح...
    خوب نبود
    سلام من نصب کردم ولی دانلودهاازاین طریق صورت نمیگیره
    عالیه . دمت گرم
    خوب نیس
    مرسی
    افزودنی نصب نمیشه رو موزیلا !!!
    عالی بود مرسی فقط چرا ارورمیده
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنون کاربر محترم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی