گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

ساخت ایمیل رایگان

کافیست در قدم اول :

نام و نام خانوادگی خود + آدرس ایمیل در خواستی خود حداقل 2 مورد + رمز اکانت خود را به صورت کامل در نظرات بنویسید.

سپس در صورت ایراد نداشتن اسم اکانت .

در قدم  دوم :

قدم انتظار - بعد 3 ساعت اکانت خود را با مشخصات فوق دریافت نمائید.

نظرات (۱۷۹)

  • جلیل محمدیخ
  • خسته نباشید زحمت بکشید شرمندم یا ایمیل وپست الکتریکی برایم درست کند ممنونم هستم
  • جلیپ۰ل محمدی
  • لطفا یک سایت ایمیل وپست الکتریکی درست کند
  • محمدرضا محمدی پور
  • سلام ببخشید یه ایمیل میخوام لطفا برام بسازید من بلد نیستم ممنونم
    سلام من بلد نیستم ایمیل بسازم لطفاً برام یک ایمیل بسازین
    یک ایمیل میخواستم
    نام :m.d147714777
    نام2:mohammadreza1477
    نام3:abcdefg1234567
    رمز:14771477
    رمز2: 34403440
    لطفا برام ایمیل بسازید به شماره09145299255
  • داوود حسینی
  • سلام سرورای گلم 🌹
    تقاضا کرده بودم برام زحمت بکشین ایمىل بسازین
    ایا امکانش نبوده
    ممنون ومتشکر از شما 🌹
    سلام دوستان میشه ی ایمیل با این مشخصات واسم درست کنید ممنون میشم roghehakbaremoghadam42@gmail.com پسورد هم ۰۸۷۱۲۷۷۲۳۹ اینو بزارید ممنون ....اگه درست کردین واسم به این جمیل بفرستین که واسم درست کردین malihehosini63@gmail.com
    سلام دوستان میخوام ی ایمیل واسه مامانم درست کنم با گوشی خودم چطوری درست کنم ..خودم ایمیل دارم تو گوشیم حالا واسه مامانم میخوام درست کنم نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید ..واسه کار سجام میخوام ...
  • بهروزآئینه
  • سلام ببخشیدمزاحم شدم خواستم برام یک ایمیل بسازین ممنون میشم
    بلدنیستم ایمل درست کنم .و گوشیمم باز نمیشه و نیاز داره به ایمیل و رمزش
  • محمد نوایی
  • سلام لطفاً برای من ایمیل بسازید
    محمد نوایی
    1386mn@email.com
    شماره ۰۹۱۲۵۶۶۵۰۱۵
    رمز ۱۳۸۶۱۲۲۳mn
  • محمد نوایی
  • سلام لطفاً برای من ایمیل بسازید
    محمد نوایی
    1386mn@email.com
  • محدثه عطایی
  • سلام لطفا برای منم یه ایمیل بسازین
  • محمد مقصودی
  • سلام .با تشکر از شما اگه ممکنه برام یه ایمیل بسازین مرسی
    سلام میشه برام ایمیل درست کنین
    نام:aram
    رمز:azad30
    آدرس:nfs8011fay15
  • ابوالفضل جان محمدی
  • سلام بی زحمت بگید ایمیلی که ساختم معتبراست چون موقع درج درسایتها می نویسه نامعتبراست
  • ابوالفضل جان محمدی
  • سلام بی زحمت برام ایمیل بساز
    Rezanajafi
  • سید مهدی موسوی
  • سلام-میخام ایمیل برایم بسازسید-سیدمهدی موسوی-متولد 25 شهریور 1364-شماره تلفن 093693298433---ممنون-فقط عجله دارم ممنون
  • سید مهدی موسوی
  • سلام-میخام ایمیل برایم بسازسید-سیدمهدی موسوی-متولد 25 شهریور 1364-شماره تلفن 093693298433---ممنون
  • وهاب خلاقی زاده
  • من هم ایمیل میخاستم
  • مبینا حسن زاده
  • لطفا برام یک ایمیل بسازید
    من نمیتونم تو سه ساعت دریافت کنم حداکثر زمانم نیم ساعت یا کمتره لطفا این کار رو برام انجام بدیدمن تو شرایط خوبی نییستم
  • جلال حیدری
  • نمیدونم باید چکارکنم
  • مهران پیرحقیر
  • لطفاً برایم یک ایمیل بسازید
  • مهران پیرحقیر
  • نمی توانم ایمیل بسازم لطفاً کمکم کنید
    من یک ایمیل خوب می خوام
    سلام من میخوام ایمیل بسازم برم اینستا نمیشه ک چ کنم؟ میشه یه ایمیل بسازین برام بیزحمت
  • Zabihullah mommand
  • سلام ذبیح الله هستم من قبلآ ایمیل داشتم ولی الان باز نمیشه تو گوشی ایمیل ام این mommand11@gmail.com است
  • ابولفضل قاسمی
  • سللم یه ایمیل میخوام به شماره 09028422459
    سلام رفیق انشااله هرچی از خدا بخوای بهت بده اول ازهمه سلامتیت، خسته نباشی بی‌زحمت میشه مشکله منم برطرفش کنید؟ ممنون میشم
  • کالین محمدی
  • سلام یه ایمیل برام بسازید
  • سمیہ صفدری
  • سلام لطفا ایمیل برای گوشی برام درست میکنید ممنون
    سلام خسته نباشید من ایمیل میخواستم اصلا بلد نیستم چطوری بسازم میتونید لطفا ب من‌کمک کنید ممنون میشم
  • حسین محمدی کمرودی
  • لطف کنید برام ایمیل بسازید نام حسین نام خانوادگی محمدی کمرودی متولد 1355پسورد 6268اشماره تلفن 09037527418اگر امکان داره سریعتر
    سلام میشه برام ایمیل بسازید؟ ممنون
    سلام میشه با این برام ایمیل بسازید Sareh1385
  • یاسمین پوری
  • من یک ایمیل برای کامپیوترم میخواهم
    وبلد نیستم بسازم لطفا برایم درست کنید
  • یاسمین پوری
  • بلد نیستم ایمیل بسازم
    سلام برای ایمیلم یه رمز عبور قوی می خوام
    یه ایمیل گوگل می خواستم
    سلام . من ایمیل ندارم اومدم ایمیل درست کنم میگه ایمبل خودرا وارد کنید
    ایمیل آماده میخوام به شمار ه09135128754
  • موسی الرضاحیدری
  • یک ایمل می خوام بلد نیستم بسازم
    سلام یک ایمیل میخوام برام بسازید به شماره09151241328
    سلام لطفن یه ایمیل بسازین بلدنیستم ممنون
    برام ی ایمیل بساز مرسی
    تورو خدا یه ایمیل برام بسازید
    برای من یه ایمیل بسازید لطفا
    خیلی ممنون ایمیلی برام درست کن
    سلام وقت به خیر ببخشید یه ایمیل میخواهم برتم درست کنید خیلی لازم دارهم هرچی میزنم میگه اشتباه ..شماره تماسم 09133848210 باتشکر
    سلام خوبین؟میشه برام ایمیل درست کنید؟نمیتونم چجوریه.ممنون میشم
    سلام خوبین؟میشه برام ایمیل درست کنید؟نمیتونم چجوریه.ممنونم
    سلام من بلد نیستم یه ایمل برام بسازید بااین شماره 09154877434
    سلام ایمیل بلد
    نیستم
    گذر واژتان را وارد کنید اینو می نویسه
    سلام خسته نباشید بیزحمت یه ایمیل برام درست میکنین.من یاد ندارم. درست کنین بفرستین برام ممنون میشم. ۰۹۳۳۸۳۴۷۶۳۱
    سلام خسته نباشید بیزحمت یه ایمیل برام درست میکنین
    ایمیل همراه با کدش می خواهم
    یه ایمیل ساده میخوام ولی عجله دارم امکانش هست تا یه هفته بدید؟
  • تقوی نیا فاطمه
  • سلام خواهش میکنم یه ایمیل برام درست کنید
  • تقوی نیا فاطمه
  • لطفا برام یه ایمیل بسازید با تشکر
    سلام خسته نباشید
    لطفا یه ایمیل برام بسازید ممنون
    یک ایمیل با رمز
    یه ایمیل برام درست کن سریع
    ۱۳۶۹
    برام یک ایمیل بساز
    سلام من اصلا بلد نیستم که ایمیل درست کنم بی زحمت برام ایمیل درست کنین ادرسم ندارم
    سلام من اصلا بلد نیستم که ایمیل درست کنم بی زحمت برام ایمیل درست کنین ادرسم ندارم
  • محسن دانائی
  • ایمل میخام بلد نیستم درست کنم
    یک ایمیل میخوام خیلی سریع اگه میشه
    لطفا یک ایمیل ساده برایم درست کن سریع
    هدف گسترش صنعت کشاورزی و ساده کردن آن درجهت پبیشرفت ملت و به جز رسیدن به خودکفایی در هر زمینه از تولیدات بلکه صادرات آن به سایر کشورهای منطقه
    من هر ادرسی میزنم قبول نمیکنه میشه برام درست کنید خیلی لازم دارم ممنون
    لطفا یک ایمیل برام بساز سریع
    من ایمیل میخوام.بلد نیستم درست کنم؟
    کمکم کنید لطفا
    لطفا ایمیل برام درست کن مرسی
    لطفا ایمیل برام درست کن مرسی
    لطفا ایمیل برام درست کن مرسی
    حسین نظری
    09014233112 ایمیل میخوام ایمیل ساده گوشی
    ایمیل میخوام حسین نظری
    09014233112
    09190493227 یک ایمیل می خواهم برایم بسازید
    برام ایمیل بساز ممنون
  • حبیب نادی
  • باسلام شماره تلفن ۰۹۱۳۶۵۶۸۰۸۵
    سلام خواهش میکنم یک ایمیل برام بسازید
  • فرزانه پورمحسنی
  • سلام میشه برای من ایمیل بسازید
  • محمد جواد محمودابادی
  • برام ایمل بسازید لطفا
    ایمیل میخواستم
  • امین عسگری
  • لطفابرام ی ایمل بسازید .
    سلام یه ایمیل برام بازکنید
  • فاطمه سعیدی
  • سلام هر جور خودتون میدونی اونم اسم و فامیل من رمزش هم ۱۲۰۹۶۵۳۳۶۳
    یه ایمیل برام باز کنید ممنونم
  • حدیثه اکبری
  • سلام لطفا ایمیل برا بسازید حدیثه اکبری رمز hhhhhبزارید بقعیه شوبلدنیستم فقط ممنون میشم زود بفرستید
    بلد نیستم ایمیل بسازم لطفا یه ایمیل برایم اماده کنید
    با سلام خیلی ازتون ممنونم بابت سایت بسیار جالب ومفیدتون .یه آدرس ایمیل میخواستم برا خودم اگه لطف کنید کارم و یه خورده سریعتر راه بنوازید دیگه می شید نور علا نور با تشکر
    یه ایمیل ساده برام میسازی
    سلام میشه پسورد درست کنین برام دیونه شدم
    سلام یه ایمیل به این شماره میخواستم ۰۹۱۲۵۰۰۷۷۹۵
    من یک ایمیل میخوام
    من یک ایمیل میخوام
    بیژن صدقی بارمزورود۶۱۱۳۵۶اکانت جدیدبسازیدلطفا
    سلام ببخشید اگه میشه یه ایمیل برام درست کنی خیلی واجبه ممنون به این شماره بفزستید09103529102
    لطفا یه ایمیل برام بسازیدخیلی بهش احتیاج دارم ممنون
    Fatemenouri
    67739295
    ببخشید پس وبلاگ من چی شد؟
    سلام لطفا میشه سریع برام یه ایمیل بسازید خیلی واجبه ممنون
    ب شماره ی زیر بفرستید
    09358435634
    ببخشید پس ایمیل من چی شد؟
    سلام خسته نباشید اگه میشه هر چه سریع برای من یه ایمیل بدون شماره بسازید من هرکاری که میکنم نمیشه خیلی ممنون
    طعورا خلیلی
    رمز:yahossein
    tahoora82khalele. یا
    Khalilitahoora1
  • مریم احمدیان
  • باسلام.من میرم تو گوگل ایمیل بسازم با رمز ورود و تصویر امنیتی مشکل دارم هرچی میزنم ارور میده لطفا راهنماییم کنید .ممنون
    سلام من نمیدونم چطور ایمیل بسازم؟؟؟
  • رسول احمدی
  • سلام .
    لطفا یه ایمیل ساده . روان در حد فقط یه اسم و فامیل که بعدم بتوانم بنویسم هرجا که لازم شد . پس ورد یا رمز عبور هم کوتاه هم ساده و روان ۷۹۵۸۵
    لطفا من تازه کلش بازی میکنم نمیدونم چچوری ایمیل داشته باشم لطفا برام ایمیل بفرستید به این شماره ۰۹۳۸۹۱۶۱۷۴۶

    سلام ببخشید مزاحم میشم دوباره من خیلی عجله دارم میشه زودتر درستش کنین خودمم بلد نیستم دوباره مشخصاتمم میفرستم خواهش میکنم زود درستش کنین وبزارینش همین سایت ممنون
    سما عباسخوانی
    s.a@81.com
    s48s81s90s96
    سلام من درخواست ایمیل کردم چی شد
  • مریم جباری
  • برام ی ایمیل بسازین بلد نیسم
  • مهری قادری
  • سلام ایمیل میخوام خیلی باهاش کار ندارم .اما لازم داشته باشی.چیکار کنم .من انگلیسی بلد نیستم .خواهشم کمک م کنید.
    سلام یک ایمیل میخواستم
    دانیالموسوی
    0911226
    ایمیل برام درست کنید
    سلام من بلد نیستم یک ایمیل بسازم برام بسازید و بفرستید به شماره 09051518951
    سلام من بلد نیستم یک ایمیل بسازم برام بسازید و بفرستید به شماره 09051518951
    ایمیل میخوام خیلی زود
    رضادورقی
    ایمیل ۰۹۳۷۰۱۵۶۶۴۵
    رمز ۱۳۸۳۹۰۵۰
    یک ایمیل می خواستم
    بی زحمت یک ایمیل میخاستم
    لطا یک ایمیل برام درست کنین ممنونم
    آقا پدرم دراومد تا کل درخواستای لیست گوگلو واس درست کردن یه ایمیل بسازم بازم به مشکل برخوردم امیوارم بتونین کمک کنین
  • فاطمه مومنی
  • من بلد نیستم ایمیل درست کنم لطفا ی ایمیل برام درست کنید🙏🙏🙏
  • مجید سلیمی
  • لطفا یه ایمیل برام درست کنید
  • علی فیروزسماوری
  • لطف یک پست الکترونیک برام درست کنید ممنونم
  • علی فیروزسماوری
  • یک پست الکترونیک برای من درست کنید بقیه مشخصات را خودتان درست کنید ممنونم
  • علی فیروزسماوری
  • یک پست الکترونیک برای من درست کنید بقیه مشخصات را خودتان درست کنید ممنونم
  • علی فیروزسماوری
  • لطفا برای من یک پست الکترونیک درست کنید ممنونم
    لطفاً ایمیل را برای من بسازید
    لطفاً ایمیل را برای من بسازید
  • رسول اشرفی
  • باسلام
    نام رسول اشرفی
    ادرس ایمیل Rasol.@.Rasol.com
    رمزاکانت 40304030
    رمز هر چی میزنم میگه کاراکتر کوتاه ، پسورد چطور انتخاب کنم؟
    محمد
    ایمیل:mohamad.gh333333@gmail.com
    رمز:۱۲۳۴۵۶۷۸
    شماره:۰۹۱۷۶۳۵۹۸۲۸
    منم ایمیل یاد ندارم بسارم معلم ما کفته ایمیا بسارید و من یاد ندارم می شه بکین به کدام سایت مراجعه کنم
  • نگین رجبی
  • نام نگین
    نام خانوادگی رجبی
    ایمیل negin@negin.com
    رمز 123456
  • صادق یهرامى
  • لطفاواسم پسورد درست کنیدباسپاس بسیارازشماش تلفنم09906886250
  • صادق یهرامى
  • سلام خسته نباشیدلطفاخواهشابرام جیمیل بسازید اگه میشه لطفابه انتخواب خودتون باشه سپاسگذارتونم
    لطفا همین الان برام یک ایمیل درست کنید
    سلام من 13سالمه ولی نمیدونم چطور ایمیل بسازم برای خودم میخوام داخل پیامک پاپییون پیام بفرستم ولی ایمیل میخواد ومن ندارم برای همین یه ایمیل بهم بدین یا بفرستین
    Mn mikham vasam email doros konid
    سلام ایمیل برام درست بکنید
    ببخشین من ی ایمیل میخواسم خیلی زودم میخوامش
    یه ایمیل میخواستم
    سلام میخواستم ایمیل داشته باشم لطفا aliraza.roohi.b968.gmail.com
    رمز968453bad
    سلام میخواستم ایمیل داشته باشم لطفا
  • علیرضا روحی
  • علیرضا روحی .aliraza.roohi.b968.gmail.com ali.roohi b968.gmail رمز 968453bad
  • فرزانه محمدی
  • سلام خوب هستی دوست عزیز بیزحمت یه ایمیل برام درست میکنین
    ممنون
    ok...
    سلام برا منم ایمیل بسازید ممنون میشم
    ممنون میشم یه ایمیل برام بسازید
    سلام لطفا برام یک ایمیل بسازید ممنون
  • سحر فاتحی چنار
  • لطفا یک ایمیل برایم بسازید
  • zahra abolhoseini
  • سلام خسته نباشید طاعات و عبادات شما قبول لطفا برای من یک ایمیل درست کنید با تشکر از زحمات شما
  • zahra abolhoseini
  • سلام خسته نباشید لطفا برای من یک ایمیل باز کنید با تشکر از زحمات شما
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما همانطور که گفته شده باید اطلاعاتی از خود را در اختیار ما دهید با تشکر
    سلام خسته نباشید لطفآ برا من ایمیل باز کنین
    پاسخ:
    با سلام ممنون با نظرات شما کاربران تیم ما خستگی ناپذیره میشه
    ایمیل شما به مشخصات زیر ایجاد شد : 
    hosseinshahlaei@Yahoo.com
    رمز عبور:1928Mm1928
    لطفا بعد از خواندن نظر بگید تا کسی وارد اکانتتون نشه بی اجازه
    سلام دوستان عذر میخوام که دوباره مزاحم شدم میشه طرز ساخت ای دی رو یاد بدین
    پاسخ:

    سلام کافیه به سایت mail.yahoo.com برید و Create account کنین و مشخصات و تکمیل کنید به همین سادگی
    ممنونم فک نمیکردم به این زودی ایمیلمو بازکنید موفق باشین
    پاسخ:
    ممنون کاربر عزیز سعیمون در درست و زود ارائه دادن خدماتمونه موفق باشین
    سلام میشه برام یه ایمیل به نام labkhandsabs باز کنیئد البته اگه بشه پسوردش فقط عدد باشه این طوری بهتره
    پاسخ:
    با سلام حتما ولی شرمنده طبق الگوریتم رمز گذاری یاهو امکان گذاشتن فقط عدد نیست

    labkhandehsabz@yahoo.com
    رمز 13........
    لطفا دقت فرمائید ام ام بزرگ باشد با Caps lock وارد نمائید یا علی بعد رفتن به ایمیل اعلان کنید تا رمز رو از این صفحه حذف کنیم

    سلام دوستان ممنون از لطفتون ایمیلمو دیدم
    پاسخ:
    سلام وظیفه بود دوست عزیز موفق و موید باشید بازم منتظرتون هستیم 
    سلام میتونم ازتون بخوام برام یه ایمیل بسازین؟name=ali last name=mahmode user name=alimahmode@ pass=2790679339
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما کاربر عزیز ایمیل شما ایجاد شد 
    مشخصات زیر :
    آدرس :ali.mah......@yahoo.com
    رمز:19......28
    لطفا در بزرگی و کوچکی رمز و ایمیل خود نهایت دقت را انجام دهید بعد از مشاهده لطفا نظری برای ما بفرستید مبنی بر اینکه یوزر نیم و پسوردتون رو از قسمت نظرات برداریم تشکر گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    سلام خسته نباشین من یه ایمیلی درست کردم ولی نمی دونم چه طوری به کس دیگه ای ایمیل بفرستم یعنی هرچی رو صفحه کلیک میکنم فایده ای نداره وهیچی نوشته نمیشه میشه کمکم کنید
    پاسخ:
    با سلام لطفا بصورت خصوصی ایمیل و رمزشو بدین چک کنن همکارامون شماره موبایلتونم بدید تا از طریق سامانه بهتون نتیجه Result و اعلام کنیم با تشکر
    وای کلافه شدم شما اخه چه جوری میری
    پاسخ:
    ببین داداش بذار عکسشو برات پیوست کنم ببین
    کلیک کن رو رو لینک زیر
    سلام ایمیلی که برام درست کردین هرچی میزنم یافت نمیشه من چی کارکنم
    پاسخ:
    دوست عزیز مشکلی نیست من رفتم
    یوزر نیم : Tahabasege
    رمز : 0914445850
    دقت نمائید که شماره موبایلتان بالایی رو بزنید یکی از رقم هاش ناقصه
    واقعا نمیدونم چه طور تشکرکنم فدااااااااااات
    پاسخ:
    ممنون وظیفه بود دوست عزیز علی یارت موفق باشی
    سلام دوباره ببخشین ولی میشه یه کم زود تر ایمیل منو بسازسن خیلییییییییییییی عجله دارم
    پاسخ:
    حل شده دوست عزیز ایمیل شما tahabasegei@yahoo.com 
    رمز تون:0914445850
    اس ام اس دادیم چون شمارتون غلط بود اس ام اس دیلیور نشده طاها جان عزیز مو فق باشید مرسی از اینکه ما رو انتخاب کردین
    به حر حال ببخشید که من منظور جنابعالی رو نفهمیدم
    بازم ممنون از سایتتون
    سایت شما رو یکی از دوستام علی مرادی به من معرفی کرد گفت که شما ایدی یاهو اون رو تهیه کردید
    پاسخ:
    بله عزیز ممنون از شما و دوست گلتون هدف ما وظیفه است دوست عزیزم شرمنده فکر کردم سر کار بودم
    بازم سر بزنید دوست عزیز
    سلام
    ببخشید من فکر کردم نظرمو حظف کردید شاید مشکلی باشه
    من با همون پسورد قبلی رفتم مشکلی نداشت
    ممنون از سایت خوبتون
    با تشکر. عرفان مریدی
    پاسخ:
    فدا نظر شما توسط سیستم اسپم تشخیص داده شده بود من شرمنده شما هستم بله رمز قبلی رو براتون حل کرده بودم جناب مریدی
    سلام من یه ایمیل میخوام
    نام=erfan
    نام خانوادگی=moridi
    یوزر نیم=erfanmoridi20@yahoo.com
    pass=506070Aa
    پاسخ:
    دوست عزیز یعنی چی ایمیل تو ساختیم با پسوردی که قبلا دادی یعنی این 1009080Aa
    با سلام من یه ایمیل یاهو میخواستم مشخصاتمو نوشتم لطفا اگه میشه یه دونه برام بسازید من هر روز میام به وبتون سر میزنم لطفا یوزر و پسورد رو همین جا بزارید
    مشخصات:
    name:erfan
    last name:moridi
    username:erfanmoridi20@yahoo.com
    pass:1009080Aa
    این مشخصات و پسورد من بود لطفا یه کم زود تر یه دونه برام بسازید چون خیلی لازمش دارم
    با تشکر الز سایت خوبتون.عرفان مریدی
    پاسخ:
    دوست عزیز ایمیل شما با مشخصات فوق ساخته شد برای امنیت بیشتر لطفا زود بعد چک ایمیل بگید رمزتون و نظرتون رو برداریم ممنون
    گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    ورژن من 28 است ولی باز اختلال داره همش به هم ریختست ولی تو ویندوز های دیگه این طوری نیست حتی دو بار ویندوزمو عوض کردم ولی مشکلم حل نشد
    و فقط تو مرورگر موزیلا و گوگل کروم اینطوریه و تو اکسپلورر مشکلی نداره ولی من به دلایلی نمیتونم از اکسپلورر استفاده کنم و تو اینترنت از موزیلا استفاده میکنم
    پاسخ:
    عزیز بذار دقیقا چک کنم تا عصر بهت اطلاع بدم
    سلام دوست عزیز
    یه سوال داشتم
    چرا من وقتی با مرورگر موزیلا وارد یاهو ایمیل میشم و حساب کاربری خودمو میارم همش به هم ریخته شده هیچی معلوم نیست رنگ همه جا سفیده
    مشکلش چیه؟
    پاسخ:
    دوست عزیز لطفا موزیلا ورژن 9 به بالا را دانلود فرمائید مشاهده شده در ورژن های قبلی اختلال در نمایش گزینه ها  صفحه یاهو وجود دارد موفق باشید مرسی از حضورتان
    ممنون از شما و سایت خوبتون
    شما با افتخار در «اوج پرواز» لینک شدید.
    پاسخ:
    مرسی عزیز موفق باشید
    واقعا خیلی ممنونم تشکر از سایت مفیدتون فقط لطفا نظر منو حذف کنید تا پسوردم در معرض دید نباشد . با تشکر از سایت عالی شما
    ممنون
    پاسخ:
    فدا چشم حتما با تشکر از حضور گرمتان در سایت ما عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی