گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

معرفی آچارفرانسه :

آچار فرانسه بلاگ.آی آر آچار فرانسه : سری آموزش های کد های کاربردی بلاگ.آی آر می باشد که کاری از گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی سردرود با هدف

آموزش به کاربران محترم برای تسهیل انجام کار های خود کمک رسانی می کند.

اچارفرانسه علت نامگذاریش پر کاربرد بودن و چندگانه بودن کارهای کد های آن میباشد.

این سری آچارفرانسه در مورد کد صفحه بندی وب های blog.ir می باشد امیدوارم قابل توجه دوستان عزیز و کاربران بیان و بلاگ باشد در صورت درخواست فیلم آموزشی نیز پیوست خواهد شد.

 دانلود فایل زیپ آچارفرانسه 1

محتویات آچارفرانسه 1 -> فایل pdf آموزشی و فایل کد های موردنیاز در قالب notepad

در صورت باز نشدن فایل پی دی اف در برنامه پی دی اف خوان خود نام فایل پی دی اف را از آچارفرانسه1 به یک نام انگلیسی تبدیل کنید

باتشکر

زکات علم نشر آن است

نظرات (۸۲)

سلام
اشتراک گذاری مطالب وبلاگ های بیان در شبکه های اجتماعی فیس بوک چجور میشہ
میشه کدشو بذارید البته نمی خواهم فونش بزرگتر باشه نسبت به دیگر صفحات می خواهم رنگ فونت متمیز باشه با رنگ فونت دیگر صفحات
پاسخ:
چسم در اسرع وقت کد شو می زاریم برای دانلود 
سلام. باید چکار کنیم که عدد صفحه ای که در آن هستیم ، از عدد بقیه صفحات متمایز بشه؟
جواب بیان :
بدین منظور باید کلاس

class="(*page_current*)"

را در ویرایش css قالب خود تغییر دهید.


میشه شما بیشتر توضیح بدهید
پاسخ:
با سلام باید داخل class pagge_curent فونتشو مثلا سایز 12 قرار بدین و بقیه رو بصورت 10 باشه اگه نتونستید بگید کدشو بزاریم
سلام
میشه تقیر رنگ کنم
پاسخ:
بله امکانش هست
سلام دوستان پس چی شد کد اشتراک گذاری در سایت کلوب
پاسخ:
به علت مشغله زیاد نویسندگان فعلا نمی تونیم بذارید مشغله هاشون تمام شد حل بشه آقا رضا دوست عزیز 
سلام دوستان لینک اشتراک گذاری مطلب در کلوب رو میخواستم اضافه کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید

سلام دوستان لینک اشتراک گذاری مطلب در کلوب رو میخواستم اضافه کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید
پاسخ:
چشم کدشو بزودی در اختیار شما می گذاریم
  • امیرحسین افشاری
  • آخرین آموزش های بازی clash of clans پر مخاطب ترین بازی آنلاین اینترنتی در وبلاگ
    http://clash-of-clans-game.blog.ir
  • سید حسین میرهادی
  • سلام
    تفاوت این آموزش با
    http://help.blog.ir/post/pagination-with-page-numbers
    چیه ؟

    در ضمن اگر بخواهیم همه صفحات را در چند خط نشان دهد باید چه کار کنیم ؟
    پاسخ:
    سلام این آموزش همون آموزش اونه با تفاوت نمایش تعداد صفحات همه صفحات در چند خط امکانش در سیستم ساختاری بیان نمی باشد جناب میر هادی دست عزیزم

    در ضمن برای اختصاصی کردن صفحه بندی عین مال بنده که بعد زدن صفحات آبی رنگ شه بگین تا براتون توضیح بدم به همراه کدش
    سلام .عید مبعث رو به شما تبریک می گم. خواستم راهنماییم کنید و بگید چطور و کدم قسمت از کدها برم و پیش زمینه وبلاگم رو تغییر بدم. می خوام پیش زمینه وبلاگم ی تصویر بزارم آیالازمه که تصویر رو تو فضای اختصاصی لود کنم. باتشکر
    پاسخ:
    با سلام و عرض تبریک مبعث رسول اکرم
    قربان بله تو فضای اختصاصی آپلود کنید و نام قالبتون رو بگید یا از طریق تنظیمات -> نویسندگان نام sumdanger رو اضافه کنید تا مشکلتون رو خودم حل کنم قربان نوکر شما گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    این کد که با قبلی فرقی نداشت من اینم گذاشتم تو وبلاگ ولی باز ارور میده!!!!!!!!!
    پاسخ:
    آدرس وبلاگ تان را برای ما ارسال کنید یا از طریق تنظیمات اضافه کردن نویسنده  sumdangerحق نویسندگی بدید تا برایتان حل کنم
    سلام می خوام داخل فتوشاب راست به چپ متن در فتوشاب رو انجام بده ولی بلد نیستم خواهش می کنم کمکم کنید
    cs4 فتوشاپ
    پاسخ:
    دوست عزیز برای پاسخ به این سوالتان بفرمائید
    اولا متن فارسی درست نوشته میشه یا درست نوشته نمیشه؟
    دما تو قسمت دیزاین دکمه راست به چپ درست کار نمی کنه؟
    سلام .کد اوقات شرعی زیر رو به سمت چپ وبلاگم اضافه کردم اما پهناش کمه می خوام بیشترش کنم. سایزش با قسمتهای دیگش هماهنگ باشه .ممکنه بفرمایید چیکار کنم

    <script src="http://oghat.toolsir.com/azan.php?mod=0&fc1=333333&fc2=91C9FA&bgc=F1F2EF&bc=BAD9CB&tz=1&border=1&az=1&city=11-7" type="text/javascript"></script><div style="display:none;"><h2><a href="http://www.toolsir.com/">دریافت کد اوقات شرعی</a></h2></div>
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز این کد رمز گذاری شده باید نحوه رمزگذاریش رو از تولسیر بپرسید و بگید تا ما حل کنیم
    لینک شدید
    پاسخ:
    سلام مرسی لینک شما نیز بزودی افزوده خواهد شد یا علی موفق باشید
    ممنون.
    فقط یک سؤال.
    اگه تعداد صفحات زیاد بشه(مثلا از 20 تا بیشتر) شماره ی هر 20 صفحه رو مینویسه یا بین شون سه نقطه می زاره؟
    پاسخ:
    نه با این کد همشون رو می نویسه اگه 30 صفحه داشته باشی از 1 تا 30 رو می نویسه
    هر وقت خواستی یا مضرب بری جلو بگو خودم کدشو برات ویرایش کنم عزیز
    خوشحال میشم تبادل لینک هم داشته باشیم ممنون
    میگه:
    تگ <check:if page_prev> که در متن قالب ظاهر شده است اشتباه می‌باشد
    پاسخ:
    دوست عزیز این کد را در قالب خود کپی کنید جواب نداد اطلاع دهید در ضمن در صورت امکان کد کامل جستجوگر سلام که دارای عکس می باشد را در اختیار ما قرار دهید در صورت صلاحدید




    <box:pagination>
                           
                            <div class="align">
                                <div class="pagination">
                               
                                   
                                    <check:if page_prev>
                                         <a class="pagePrev" href="(*page_prev*)">قبلی</a>
                                    </check:if>
                                   
                                     <div class="pagesList">
                                         <view:pages spec="5,5,5,5,5,5">
                    <check:if page_num>
                                         <a class="(*page_current*)" href="(*page_link*)">صفحه(*page_num*)</a>
                    </check:if>
                               
                    <check:if not page_num>
                        <span class="spacer"></span>
                    </check:if>
                               
                </view:pages>
                                             <check:if page_next>
                                        <a class="pageNext" href="(*page_next*)">بعدی</a>
                                        </check:if>
            </div>
                                </div>
                            </div><!-- ALIGN -->
                           
                        </box:pagination>
    بسیار تشکر از کمکتون،واقعا کارتون عالی.
    موفق و پیروز باشید.


    راستی من نمی تونم لینک شما رو تو قسمت پیوند ها فعلا درج کنم چون توی یک مسابقه شرکت کردم اما به محض اینکه مهلت مسابقه تموم شد لینک شما رو وارد می کنم.


    یازم تشکر
    پاسخ:

    سلام وظیفه بود جناب قاسمی

    مرسی هر طور راحتین امیدوارم تو مسابقه برنده بشید لینکم نکنید ولش بابا قربون شما

  • ***العبد التائب***
  • کد صفحه بندی وبلاگ من بهتره میتونید نگاه کنید
    پاسخ:
    سلام عزیز کد صفحه بندی شما خوبتره کدشو تو مطالبتون بذارین من لینک اون مطلبتونو بذارم بازدیدکننده ها رو به وب تون منتقل کنم تا بردارن کدتونو
    سلام و درود
    آقا من می خوام وبم رو صفحه بندی کنم، هر کاری می کنم می گه اینجای کدت مشکل داره، اونجای کدت مشکل داره.چه کنم؟
    ...........................
    راستی جطوری میشه آیکن گوگل پلاس رو که مثل این آدمک بقی وب هست و میشه +1 گذاشت رو تو blog بزارم؟
    اسکریپت رو خریدم.
    پاسخ:

    سلام عزیز عکس اررور رو بندازین آپلودش کنید آدرس آپلود شده شو بدین به ما نگاه کنیم.

    اگه بخوای آیکون گوگل پلاس و بذاری مطلبی تو این وبم دارم به نام عکس ثابت کنار وب به جای آدرس عکس اون کد اسکریپ رو کپی کنید

    امتحان کردم خطا داد
    http://bayanbox.ir/id/4412600594932470379
    پاسخ:
    پس از چندی فعالیت من و همکاران عزیزم فهمیدیم
     قالبی که شما استفاده می کنید سادگی 2 می باشد.
    برای اینکه کد ما درست کار کند کافیست کد های اشتراک قبلی را حذف و طبق دستورات زیر عمل کنید.
    بعد از حذف کد های قبلی به ویرایش قالب اصلی رفته و این کلمه را جستجو کنید
    <box:post_rating>
    دو کلمه به اینصورت جستجو می شود که باید قبل از هر دو آنها کد خود را کپی کنید
    نمونه درست کد اشتراک گذاری در قالب سادگی 2
    www.rafig.blog.ir

    ببخشید از گزینه ی ( حداکثر کلمات کلیدی کل) چند کلمه انتخاب کنم
    پاسخ:
    عزیز هر چقدر بیشتر بهترحدود 2000 5000
    مرسی مهندس ممنون از این که کمکم کردی
    پاسخ:
    فدا وظیفه بود عزیز
    شما جای من بودین بین موضوع بندی مطالب و افزایش کلمات کلیدی کدوم رو انتخاب میکردید
    پاسخ:
    داداش عزیزم من افزایش کلمات کلیدی رو انتخاب می کردم
    سلام جناب
    میتونم بپرسم دلیل انتخای این موضوع ها چیست این ها چه کاربردی دارند؟ (حجم فضای بیان موضوع بندی مطالب و افزایش کلمات کلیدی)
    پاسخ:
    حجم فضای بیان برای آپلود عکس ، فیلم ، آهنگ و ... برای آپلود در اینترنت
    و موضوع بندی مطالب برای بهتر شدن وب و کاربر زیاد شدن آن با تگ
    و افزایش کلمات کلیدی برای بالابردن رتبه خود در گوگل
    عزیز با کلمات کلیدی خوب مطالب می توان کلمات کلیدی که کاربران در گوگل جستجو می کنند شما را هم در نتایج آن جستجو ببینند
    موفق باشی عزیز دل
    ممنون که به وبلاگم سر زدید
    شما تبادل لینک میکنید؟
    من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنید
    آدرس من :http://masumin.blog.ir
    پاسخ:
    ممنونم لینک شما طی یک دقیقه به لینکستان ما اضافه خواهد شد مرسی از حضورتان که باعث دلگرمی من شدید
    لینک شما در لینکستان ما در آدرس http://masumin.blog.ir/ پنجاه و هشتمین لینک محل قرار گیری لینک شماست
    دوستتان داریم جناب صادقی
    استفاده بردیم
    پاسخ:
    خوشحالیم تونستیم مورد استفاده باشیم
    ممنون عالی بود
    پاسخ:
    ممنون از شما هم که تشریف آوردید
    نظر لطفتونه هدف ما  کاربر زیاد کردن نیست
    انتشار آموخته هامونه موفق باشید.
    دانلود کردم ولی فایل پی دی اف با ز نشد...
    پاسخ:
    دوست عزیز همانطور که گفتم اسم فایل پی دی اف را ویرایش و انگلیسی نمائید
    سلام شما که وارد تری
    به نظر شما من از این هدیه سایت بیان چه استفاده ای کنم
    پاسخ:
    عزیز بهتره حجم فضای بیان بخری
    یا اگه نخواستی موضوع بندی مطالب و افزایش کلمات کلیدی رو بخری این بهترین پیشنهاده عزیز
    سلام وبتون عالیه!!
    با افتخار به مهرازنامه پیوستین
    مارو هم با عنوان " مهرازنامه لینک نمایید
    سال خوبو خوشی برای همه اهل بیان آرزومندیم

    باتشکر
    پاسخ:
    سلام ممنون نظر لطفتونه قربان
    لینک شما در لینکستان ما به آدرس http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan به عنوان پنجاهمین لینک بیان ثبت گردید باعث افتخار است کنار شما هستیم
  • علیرضا اسماعیلی
  • شما با افتخار لینک شدین
    پاسخ:
    سلام ممنون دوست عزیز لینک شما هم بزودی در آدرس http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan قابل مشاهده خواهد بود ممنون از تشریف فرمائیتان به وب ما
  • احسان مصلحی پور
  • سلام .
    وبلاگ خوب و جالب دارید مورد استفاده من قرار گرفت
    امید وارم وفق باشید/
    پاسخ:
    ممنون امیدوارم دوباره گرمی بخش وب ما باشید
  • ابراهیم ظهراب زاده
  • سلام
    ما طرفدار پروپا قرص بیانیم
    لطفا ما رو از آچار فرانسه خود محروم نکنید
    و در صورت کد نویسی جدید باخبرمون کنید
    سلام
    ممنون از لطفتون
    مطالب جالب و علمی دارید.....

    موفق باشید ...............
    پاسخ:
    سلام مرسی عزیز همچنین
    وب شما هم عالیه ممنونم از حضور گرمتان
    شما هم موفق و موید باشید منتظر شما دوستان عزیز هستیم
    با سلام مجدد
    در قسمت نظرات بلاگ آخرین نظرات در پایین صفحه‌ی وبلاگم درج می‌شود. اما اگر بخواهم که جدیدترین نظرات در بالای صفحه‌ قرار بگیرد (یعنی به ترتیب از قدیمی‌ترین نظرات از پایین شروع شده و تا جدیدترین نظرات در بالای آن قرار بگیرد) باید چه تنظیم انجام بدهم. ممنون از شما
    پاسخ:
    با سلام
    از طریق رفتن به تنظیمات -> تنظیمات ساده -> بخش ارسال نظر-> تیک زدن گزینه ی 
    سلام
    بنده هم از مطالب مفیدی که در وب‌تان قرار دادی بسیار متشکرم. و ممنون بخاطر لطف و عنایت شما دوست گرامی.
    پاسخ:
    سلام فدای دوست عزیزم خوشحالم به دردتون خورد خاک پاتون عزیز
  • سید مصطفی یک بنده خدا
  • hi thanks alot for visit my web . can i transfer information to gether? can i help you?
    با افتخار لینک شدید.
    راستی یک سوال دیگه دارم. اگه بخوام از یک فونت خاص و مجزا که در هارد رایانه‌ام دارم و بخوام از این فونت برای نوشته‌هام استفاده کنم و دیگران هم وبلاگم را با همان فونت مشاهده کنند باید چه‌کاری انجام بدم؟؟
    بخاطر توجه و دقت شما سپاسگزارم.
    پاسخ:
    برای اینکار باید فونت مورد نظر در سیستم طرف که کاربر وب شماست هم وجود داشته باشه و گرنه فونت به صورت تاهوما برای کاربر به نمایش در میاد.
    برای اینکه خودت بنویسی باید تو قالب یا ویرایش cssقالب فعلی به جای فنت استاندارد بلاگ.آی آر یعنی yekan نام فونت دیگه ای رو بنویسی
    سلام .
    من که نتونستم از این فایل دانلود شده استفاده کنم. فایل رو اکسترکت می‌کنم و یک فایل تکست و یک فایل پی دی‌اف خارج میشه.
    اما نام فایل تکست اون چیزی نیست که داخل پی‌دی‌اف اشاره کرده و نوشته..

    حتی داخل فایل تکست رو هم کپی کردم و درجای مناسب قالب گذاشتم اما پیغام داد که کد صحیح نیست.
    پاسخ:
    بله در این کد باید به جای آدرس عکس محل آپلود عکس و بجای متون طول تصویر و عرض تصادویر مقادیر لازم را باید وارد نمائید
    سلام.مرسی.عالی بود
    پاسخ:
    سلام ممنون نظر لطفتونه عزیز
    درود بر شما
    سال نو را به شما تبریک عرض می کنم
    و سپاسگزار از بازدید شما از وبلاگ بنده و ابراز لطف شما
    بنده هم خوشحال میشم از تبادل لینک
    موفق و پیروز باشید
    SonyCorporation.blog.ir
    من به اسم اچار فرانسه لینک کردم اگر لازمه عوضش کنم بگید به چه اسمی لینک کنم
    پاسخ:
    عزیز زحمت نشه با اسم گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد ممنون باعث زحمت شدیم شرمنده
    ممنون خیلی لازم داشتم
    احساس میکنم محیط اینحا یکم پیچیده ست
    لینکتون کردم
    پاسخ:
    بله یکم پیچیده است ولی جالبه تو 10 روز می تونید استاد بیان و بلاگ شوید
    کافیه حوصله کنید
    لینکتان را در قسمت http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan بزودی قرار می دهم
  • امیرحسین رجب زاده
  • ممنون مطلب مفیدی بود
    پاسخ:
    ممنون مرسی سر زدی عزیز
  • مجتبی میناوند
  • خیلی ممنون که من سرزدید .. ... در ضمن تبادل لینک هم میکنیم ! با تشگر از شما
    با سلام به شما و تشکر از زحماتتون. پاسخ دهی شما به اکثر نظرات قابل توجه است؛ خدا قوت.
    کد ساده‌ای رو "راهنمای بلاگ" برای صفحه‌بندی معرفی کرده که یک اشکال داره اون هم اینه که عدد صفحه ای که در آن هستیم ، از عدد بقیه صفحات متمایز نمی‌شه. اگه امکان داره اصلاح شده‌ی این کد رو برای کسایی که طرفدار "صفحه‌بندی ساده" هستند بگذارید. ممنون از الطاف شما

    پاسخ:
    سلام ممنون نظر لطفتونه پاسخگوئی جزء وظایف انسانی و زکات علم من است عزیز
    چشم حتما عزیز بزودی این کد رو رونمائی می کنم مرسی سر زدید دوست عزیزم
    سلام
    عالیه
    موفق باشید
  • حاج مجید سوزوکی
  • شما لینک شدید
    پاسخ:
    مرسی ممنون لینک شما هم بزودی در آدرس
    http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan
    درج خواهد شد افتخار می کنیم سایه شما همراه ماست.
  • اصغر محمدپور
  • سلام
    خیلی هم خوب احساس نیاز میشد...
    !با آرزوی سالی پر برکت برای شما دوست گرامی
    لینک شدید...
    پاسخ:
    ُسلام مرسی عزیز لینک شما در آدرس
    http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan
    درج خواهد شد
  • علیرضا حاج اسماعیلی
  • با سلام ممنون از اظهار لطفتون ....راجع به تبادل لینک اگر مایل باشید وبسایت ایکیوسان رو لینک کنید....وبلاگ شما نیز لینک خواهد شد
    پاسخ:
    چشم حتما
    لینک شما هم بزودی در لینکستان ما به آدرس
    http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan
    قرار خواهد گرف با تشکر از حضور گرمتان جناب ابراهیم پور
  • غلامعلی حسینی بهجانی
  • سلام.
    وبلاگ بسیار عالی و کاربردی ای دارید. تبریک می گم.

    http://1360s.blog.ir وبلاگ تفننی من هست.
    اما یه وبلاگ تخصصی هم دارم که موضوعش بیشتر به وبلاگ شما نزدیک هست. اسم اون وبلاگ
    http://butterfly.blog.ir
    هست.
    شما با افتخار لینک شدید. اگر مایل بودید ما رو با عنوان "اثر پروانه ای - برنامه نویسی حرفه ای سی شارپ" لینک کنید.
    متشکرم.
    پاسخ:
    ممنون نظر لطفتونه لینک شما بزودی در آدرس
    لینکستان ما با مشخصات وارد شده لینک خواهد شد با تشکر از حضورتان برادر عزیزم
    http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan
  • رضا خرسندیان
  • وبلاگتون خیلی جالبه
    پاسخ:
    مرسی نظر لطفتونه قربان هدف ما خوشنودی شماست عزیزدل
    خوب انجام شد حالا برای صفحه بنی باید پیکار کرد؟؟؟
    پاسخ:
    حال باید مطالب را زیاد کنید تا شماره صفحه بیافتد
  • علی ابراهیمی
  • چرا جوابمو ندادید و فقط سوالمو منتشر کردید!!
    پاسخ:
    داداش عزیزم جواب شما رو دادم سیستم را بدون تایید کرده ام تا نیاز به تایید نظرات شما گل های عزیز نباشد دوباره می گویم :
    دوست عزیزم منتظر ما باشید بزودی طی 2 روز آینده آموزش این مراحل مانند اضافه کردن بخش با هر عنوانی در کنار ستون ها و باز کردن آهنگ را می گذارم منتظر ما باشید امیدوارم زود به اتمام برسانم و به شما ارائه دهم
  • علی ابراهیمی
  • سلام،وبلاگ زیبایی دارید. خوشحال میشم به ما خم سر بزنید.
    چند تا سوال:
    1- چطوری تو وبلاگتون یه بخش با عنوان دوستان و همکاران درست کردید؟
    2- باید چی کار کنم وقتی کسی به وبلاگم سر میزنه یه آهنگی هم پخش بشه؟
    پاسخ:
    دوست عزیزم منتظر ما باشید بزودی طی 2 روز آینده آموزش این مراحل مانند اضافه کردن بخش با هر عنوانی در کنار ستون ها و باز کردن آهنگ را می گذارم منتظر ما باشید امیدوارم زود به اتمام برسانم و به شما ارائه دهم
    نمیشه برادر اخطار میده خواهش میکنم واضح تر بگید این پیکسل چیه؟؟؟
    پاسخ:
    داداش نام کاربری و رمزتونو بفرمائید شخصا نگاه کنم؟

    شماره های تماس من هم هست من دزدی نمی کنم مطمئن باشید :-)

    پیکسل کجاست من قالب وبلا گو میگم ها
    پاسخ:
    داداش عزیزم ببین این کد که بود تو این فایلم کپی کردی الان ارور می ده
    اینجا تو کد هایی که دادم ببینی نوشته آدرس عکس که باید آدرس عکستو بدی
    و اندازه و طول و عرض تصاویر نوشته شده فارسی به آنها عدد320 به هر کدوم بده همین فدای تو بشم
    سلام
    ممنون از مطالبتون
    موفق و برقرار باشید
    پاسخ:
    سلام مرسی از حضورتان همچنین سنگردار عزیز
    نه برادر برنامه شمارو تمام وکمال انجام دادم ولی در آخر ذخیره را که میزنم اختار میده میگه اینجای برنامه اشتبااست
    پاسخ:
    آهان فهمیدم اندازه عرض تصویر و طول تصویر بر حسب پیکسل می باشد به هر یک عدد 320 بدهید و جواب را به من اطلاع دهید اگه باز اخطار داد عکسشو بندازین آدرس آپلودشو بهم بگین رسیدگی کنم عزیز دل
  • میلاد علیدوست
  • سلام داداش..شمارو لینک کردم...
    سلام از بازدیدتون از وبلاگ سرای آباد تشکر و به امید همکاری بیشتر
    پاسخ:
    حتما به امیدهمکاری بیشتر موفق باشید دوست عزیز

    سلام.
    به لطف خداوند و حضرت زهرا با شعری در مورد حضرت زهرا به روزیم.
    منتظر شما و نظر های زیباتون.
    تشریف بیارید
    یا علی مدد
    التماس دعای فراوان
    یا حضرت مادر
    پاسخ:
    چشم امدم و نظر هم گذاشتم خادم عزیز
    مرسی تشریف آوردین
    سلام علیکم.
    ممنونم از حضورتون.
    وبلاگ خوبی دارید.
    خدا قوت!

    التماس دعا،
    یا حق.
    پاسخ:
    سلام علیکم ممنونم منم از حضور شما
    خدا قوت شما و همسنگرانتان
    التماس دعا
    یا علی
    سلام
    ممنون از حضور گرمتون
    پاسخ:
    سلام و ممنون از حضور شما
    سلام علیکم
    ممنونم

    ان شاءالله همیشه موفق باشید و در صحنه بمونید
    با افتخار لینک شدید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام عزیز ممنونم لینک شما هم در قسمت لینکستان به آدرس http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan

    قرار داده شد با افتخار
  • سید روح الله سادات
  • زیاد سرو کاری با دانشگاه ندارم ولی ممنون که سر زدی اونم دو بار
    پاسخ:
    فدا شرمنده دو بار مزاحم وبتون شدم :)
  • میلاد روزبان
  • سلام
    وب بسیار عااااااااااالی دارید
    امیدوارم موفق باشید
    پیش من هم بیاید
    پاسخ:
    سلام ممنون لطف دارید الان یک سر می زنم مطمئنم بیست هستی
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • سلام
    خدا عزت بهتون بده
    شهادت نصیبتون
    یازهرا س
    پاسخ:
    ممنون عزیز خدا به همه عمر پر عزت بده همچنین برای شما
    ان شا ء الله ولی این لیاقت رو نداریم شهید شیم
  • سید.ف میرمصطفی
  • سلام.واقعا ممنون. خیلی لازمم بود!عیدتونم مبارک.موفق باشید
    پاسخ:
    سلام وظیفه بود جناب میر مصطفوی خوشحالم به دردتون خورد
  • سید محمد امین سیدزاده
  • سلام
    در این صفحه لینک شدید:

    http://physicist.blog.ir/page/%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86
    سلام ممنونم .سایت خوبیه .ادامه بدید.انشاالله موفقیت از ان شماست..شمارا را لینک کردم.
    پاسخ:
    ممنون نظر لطفتون مرسی از حضورتان شما را در لینکستان وب به آدرس

    http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan

    لینک کردم موفق باشید.
  • سرباز بقیه الله عج
  • سلام وبلاگ خوب و مفیدی دارید.
    پاسخ:
    سلام نظر لطفتونه قربان موفق و موید باشید
    سایت شما هم بی نظیره
    سلام علیکم
    عیدتان مبارک
    ممنون که سر زدید
    پاسخ:
    سلام ممنون وظیفه بود عزیز مرسی از حضورتان
    آپ هستم با "کمی تا قسمتی جدی"
    پاسخ:
    حتما سر می زنم مرسی
    از حضورت
    سلام
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    التماس دعای فرج
    یاعلی
    سلام:
    سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
    با سلام من شما را لینک کردم شما هم ما را با نام

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    پول نت مرجع اموزش کسب دارمد

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    http://poolnet.blog.ir
    پاسخ:
    لینک شما در قسمت لینکستان ما بزودی ثیت می شود این یک پیام اتوماتیک می باشد
  • عرفان اقوامی
  • فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
    شب خوش عزیزم
  • عرفان اقوامی
  • سلام دوست عزیز
    یه سوال؟
    چطوری این عکسی که گوشه سمت چپ وبلاگ هستش رو ثابتش کردی و در اینجا قرار دادی؟
    ممنون میشم اگر هرچه سریعتر بگی!
    ممنون
    پاسخ:
    عمل به وعده اموزش گذاشتن عکس ثابت در وبلاگ یا سایت
    در مطلب http://unit-sardroud.blog.ir/post/325

  • سیدعلیرضا کاشی زاد
  • سلام و سپاس از اطلاع رسانی
    سال نو مبارک
    پاسخ:
    مرسی تشریف آوردید اطلاع رسانی انجام وظیفه بود عزیز
    بسیار عالی بود
    ممنون از پست مصرفیتون
    یاعلی
    پاسخ:
    فدا وظیقه خود دونستم یکم به کاربرا تازه وارد کمکی کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی