گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

افزونه SQL Inject Me 0.4.7 برای هکر ها با این افزونه که فقط و فقط روی موزیلا فایرفاکس نصب می شود و کاربرد دارد می توانید

مقدار متغیر هی یک وب و ورودی های یک وب را به مدتی اکزکیوت کرد تا بتوان عملیاتی یا اتکت ای انجام داد 

بسیاری از هک ها توسط این افزونه انجام می گیرند.

نکاتی برای دانلود و نصب:

با هر مرورگری که به این سایت آمده اید را بسته و به این پیج با موزیلا فایرفاکس وارد شوید سپس دکمهinstall پائین را کلیک فرمائید.

نصب

اگر با مرورگر موزیلا فایرفاکس دکمه بالا را بزنید باید صفحه پائیینی ظاهر شود 

افزونه SQL Inject Me برای هکر ها

وگرنه اگر با مرورگری دیگر این دکمه را فشار دهید افزونه مورد نظر شما دانلود خواهد شد .

نظرات (۱۰۳)

سلام داداش خوبی ببخشید من نمیتونم دانلودش کنم اگه میشه برنامه رو ایمیل کن ممنون از شما
با عرض سلام و خسته نباشین لطفا افزونه sql inject me رو برام ایمیل میکنید ممنون
سلام منم هر کاری میکنم مینویسه همچین چیزی وجود نداره میشه برای ایمیل منم ارسال کنید فایلش رو؟باتشکر
m71a64@yahoo.com
mamnon misham file sql inject vase man ham mail konid az dakhel si te nemishe dl kard
سلام.اگه این افزونه سازگار با فایرفاکسی که دارید نیست بجاش Cyberfoxرو دان کنید این افزونه روش نصب میشه.
سلام اقا من نسخه مورد نظر از موزیلا رو دان کردم
منتها یه نسخه دیگه از اخرین نسخه اش رو حذف نصف نکردم ایا این دو بهم ربط داره؟
یا مشکل میتونه از جای دیگه ای باشه؟
سلام خسته نباشی. میشه بگی این افزونه با کدوم نسخه از فایر فاکس سازگاره ؟ من هر فایر فاکسی رو دانلود کرد و خواستم این افزونه رو دانلود کنم نوشت سازگار نیست با نسخه فایر فاکس شما لطفا راهنمایی کنین
سلام خسته نباشی
اتک زدنش ک بالا نمیاد داخل روم قضیش چیه همش پیغام اتک تست میده؟
ینی چی؟
چطوری چند پیام پشت هم میتونی بفرستی لطفا بگین ممنون.... ایمیل کنین solmazatayi@yahoo.com ممنون میشم جواب بدین
کسی که بلد نیست یه افزونه نصب کنه رو چه به هک آخه اصلا به چه دردت میخوره
ممنون
سلام باتشکر از همکارانتان اگه میشه ایمیلش
کنید. www.hassanhassnm@gmail.com
سلام هرکاری کردم نتونستم وارد سایت افزونه بشم دان کنم اگه میشه خامشو تو ایمیل من بزارید منو میشم
mohammad.hadi68@chmail.ir
پاسخ:
با سلام چشم افزونه برایتان با موفقیت ارسال گردید 
باسلام خدمت شمامدیروبقیه کاربرا
خخخخخخخخخخ
من تنوستم دانش کنم وهمچنین نصب کنم
اخه دوستان مگه بچه مدرسه ای هستین که تصویری توضیح بدن
عع
وقتی دانش کردین خودش میاره اینستال بعدنصب میشه بعدیه رفرش صفحه
همین
اگه خاستین توچتروم بالابیادش {شیفت رونگه دارین کلیک راسکنین اون بالامیاره اس کیو ال کیزنین روش } همین بای
سلام نتونستم دان کنم میشه زحمتشو بکشید برام بفرستید ممنون میشم
سلام خسته نباشید...
میخواستم بدونم چطوری میشه با sql در عرض چن ثانییه مثلا چن تا پیام باهم ارسال کنیم چطوری میشه؟؟؟
مثلا وقتی ی جملرو میگی دیگه بینش فاصله نزنی خودش چن تا پشت سره هم بیاد یا تکرار بشه تن تن
لطفا طرز کاش رو به ایمیلم ارسال کنید
یجوری از خجالتت در میایم
ممنون

دادا بی زحمت این برنامه رو با طرز کارش به ایمیلم ارســـــــــــــــــال کن
فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدات
پاسخ:
با سلام متاسفانه آموزش کاملی وجود نداره ولی می تونین از انجمن امنیتی آشیانه کمک بگیرید
چرا پیانا ب صورت خصوصی برا عمومی میره دکسی صدامو نمیشنوووووووووووووه کمک کنین
پاسخ:
با سلام یکم بیشتر توضیح دهید
ممنون میشم طرز کاره باهاشو ب ایمیلم سند کنین ممنو ن از سایت خوبتون.لایک دارے
سلام خسته نباشید...
میخواستم بدونم چطوری میشه با sql در عرض چن ثانییه مثلا چن تا پیام باهم ارسال کنیم چطوری میشه؟؟؟
مثلا وقتی ی جملرو میگی دیگه بینش فاصله نزنی خودش چن تا پشت سره هم بیاد یا تکرار بشه تن تن
سلام دوست عزیز خسته نباشین طاعات و عباداتتون قبول حق.
شرمنده داداش من هرکاری میکنم این برنامتون باز نمیشه میشه برام ایمیل کنین اگه ایمیل
کنین ممنون میشم seven_star701@yahoo.com
پاسخ:
با سلام بزودی براتون ارسال میشه کاربر عزیز و محترم طاعات و عبادات شما هم مبارک
سلام خسته نباشین واقعا عالیه اگه میشه اینو برای منم ایمیل کنید لطفا MOHAMADJON2015@GMAIL.COM ادرس ایمیلمه هر چه زوود تر بفرستین ممنونم ازتون
پاسخ:
با سلام به زودی برای شما ارسال میشه دوست عزیز
برای جیمیلم بفرستید دان نیمشه ممنونم
پاسخ:
چشم بزودی برای شما ارسال میشه
سلام عرض ادب یان لینک برا من باز نمیشه میشه لطف کنین واسم به ایمیلم ارسال کنین خیلی سپاس گذار میشم ممنون
سلام خسته نباشید...
میخواستم بدونم
چطوری میشه با این افزونه ی دفه به تعداد 10 یا 20 تا پیام پشت سرهم ارسال کنیم؟؟؟
منتظر پاشخ شما هستم828
سلام و عرض ادب بنده ازتون خواهش کردم که نرم افزار رو به ایمیلم بفرستین چون نتونستم دانلود کنم هرکاری میکنم نمیشه اما نفرستادین لطفا به ایمیلم بفرستین اینم ایمیلمه alis27020@gmail.com
پاسخ:
با سلام شب براتون ایمیل میشه شرمنده ما لیست کردیم شرمنده اگه از لیست رد شده ببخشید
این واس منم باز نمیکنه اگ میشه به ایمیلم بفرستش...
ممنون
پاسخ:
با سلام چشم طی 24 ساعت آینده به شما دوست عزیز ارسال میشه متشکریم
درود بر شما اینکارو کردم ولی گزینه ای نمیاد از sql inject
پاسخ:
با سلام پس مرورگر موزیلای خود را ارتقا و آپدیت نمایید
درود بر شما.استاد من این برنامه را نصب وفعال کردم یعنی انیبل هست ولی چطور باید کپی پیست کنم تو چت روم؟این گزینه مسیج ک فرمودید از کدوم قسمت بیارمش؟
پاسخ:
با سلام خدمت شما کاربر عزیز وقتی چت روم رو باز کردن و روی جای متن کلیک فرمودید خود پنجره Sql Injection میاد و جایی رو که توش کامنت می نویسین رو نشون میده تو اونجا بنویسین حله اگه اشکال داشتید باز در خدمتیم
من 14 سال دارم و یاد گرفتم اخ جون
پاسخ:
با سلام خدا رو شکر موفق باشید
سلام خسه نباشد ببخشید اقای مدیر چند شبه میخام دانلودش کنم ولی به هیچ رنگ نمیشه خطا میزنه اگر مقدوره نرم افزارشو برام ارسال کنیدو طرقه کار کردنش اگه موجود برام بفرسیداینم ایمیلم
f.fa131@yahoo.com
ممنون .............
پاسخ:
با سلام طریقه استفاده اش نیست ولی الان ایمیل میشه برای استفاده اش بهتره از انجمن امنیت آشیانه یاد بگیرید ممنونیم
با سلام و عرض ادب
من نتونستم دانلود کنم اگه به ایملم بفرسین ممنون میشم
alis27020@gmail.com
داداش دمت گرم اگه میشه ی بار دیگه واسم بفرسش
راسی قبلیه رو ک واسم فرسادی رو نتونسم نصب کنم رو مرورگر
داداش اموزش نصبش رو هم یاد بده دمت گرم
سلام و خسته نباشید.
من می خاستم بگم که اموزش تصویری رو بدین که چگونه دان کنیم . یاهو خرابه اگه میشه بگید با چه مرور گری بریم

پاسخ:
با سلام بعد از کلیک مدتی صبر کنید کم کم افزونه نصب میشه با مرورگر کروم برید تو خودش میریزه با مرورگر دیگه هم دان کنین کتفیهبعد دان به پوشه اش برید و اونو درگ کنید به مرورگر کروم همین 
سلام

من دان کردم و نصب هم کردم ولی داخل چت روم ج نمیده

میشه اموزش کامل تصویریشو بزارید ببینم چطوری هستش

من هرکاری کردم نشد

منتظر اموزش تصویری شما هستم

با تشکر از شما
سلامممممممم ب مدیر عزیز سایت
داداش منم مث بقیه کاربران نتونسم
ممنون میشم برای منم ارسالش کنـــــــی
mohsendarzi1998@gmail.com
اینم از جیمیل
را30 خیــــــــلیم آقایی
سلام داداش برا منم نشد میشه بفرستی ایمیل ممنون میشم
پاسخ:
چشم  بزودی از طریق ایمیل ارسال می گردد متشکریم
درود بر شما عزیز لطفا برای منم بفرست نمیشه دانلود کرد
پاسخ:
با سلام چشم همین الان برای شما ایمیل میشه عزیز
سلام داش منم نتونستم مث دوستان دان کنم بی زحمت اگه تونستی زود برام ایمیل بزن دمت قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ منتظرم یادت نره هرچه زودتربهتررممنون از سایت خوبتوون هرچی دم دست داری بزاربرو بچ حالشو ببرن مر3000000000
پاسخ:
سلام داداش برات ارسال شده اونو دان کن و بکش تو فارفاکس خودش نصب شه فدا
سلاام خسته نباشی من نتونستم نصبش ککنم اگه زحمتی نیست برام ایمیل بزنید ممنون میشم زود ایمیل کنید با تـــشکــــــــــــــرفراوان
پاسخ:
سلام فایل مورد نظر برای شما ارسال گردید لطفا ایمیل خود را چک کنید با تشکر 
واقعا دستت درد نکنه خیلی ممنون ازتون من تا همین دیروز این برنامه رو داشتم کار باهاشو هم بلدم فقط به دلیل ریست کردن کلی فایر فاکسم این افزونه پاک شده بود هر جا رو گشتم نتونستم پیدا کنم . واقعا ازتون ممنون خیلی راحت اینجا پیداش کردم خسته نباشید
پاسخ:
با سلام ممنون مرسی نظر لطفتونه دوست عزیز خوشحالم تونستید به راحتی پیدا کنید از طریق ما یا علی
سلام خسته نباشید میخواستم برنامه رو برام ایمیل کنید مرسی
پاسخ:
با سلام و عرض ادب خدمت شما چشم بزودی برنامه برایتان ارسال می گردد موفق و موید باشید
با عرضی سلام دوباره داداش من این افزونه رو انقدر دنبالش گشتم نبودش انگاری لینکشو برای فایر فاکس برداشتن با مرورگر دیگه هم اومدم زنم ولی دانلود نشد نمیدونم مشکلش چیه ولی میتونی واسم ارسال کنی هر جارو گشتم نبودش این سایت رو دیدم اگر زحمتی نیستش واستون برام بفرس خیلی خیلی ممنون میشم من درخدمتتونم خیلی گلی داداش گلم
سایت خیلی خوبی داری منتظرم
بفرست به این ایمیل

MOHAMAD0@Mailfa.COM
پاسخ:
چشم حتما بزودی برایتان ایمیل می گرد عزیز
سلام خسته نباشید . منم مثل بقیه دوستا نتونستم دان کنم لطفا مستقیم برام بفرستین ممنونم
پاسخ:
با سلام و عرض خسته نباشید به شما کاربر عزیز فایل مورد نظر شما برای شما ایمیل گردید با تشکر از حضور شما در محفل علمی ما
بابا عموو اینکه دانلود نمیشه
پاسخ:
با سلام اگه مرورگر شما دانلود نکرد ایمیلتونو بدین ارسال کنیم با تشکر 
با سلام خسته نباشید.....من این لینکو که گذاشتین هرکاری میکنم دانلود نمیشه... نظراتی که دادن و شما جواب دادین من مطالعه کردم دیدیم کلا بیشتر میگین مشکل مرور گر هستش من مرورگرمو جدید کردم بازم دانلود نشد...فکر کردم مشکل سیستم هستش ویندوز عوض کردم بازم نشد...

ممنون میشم ازتون که لینک مستقیمش رو برای وبلاگم ارسال کنین....با تشکر از زحماتتون
پاسخ:
با سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگتونوندیدم براتون ایمیل می کنم حتما . . .
سلام ببخشید چت استمپر ندارید؟
پاسخ:
با سلام نه متاسفانه
ای بابا اینطوری ک نمیشه داداش من
لینک دانلودت مشکل داره
این همه آدم اومدن همشون میگن بفرس برام پس اون لینک چیه گذاشتی اونجا
خب لینکو درس کن دیگه
دیگم ب این سایت نمیام ..
حداقا درس کن کسایی ک بعد من میان ب این مشکل برنخورن
پاسخ:
با سلام لینک دانلود مشکلی نداره مشکل از مرورگرتونه با تشکر در ضمن دوست نداریم کاربرامون برن و دیگه نیان حتما تشریف بیارید
یا ایمیل بدین ایمیل کنیم فایل و 
سلام خدمت ادمین محترم اگ میشه و امکانش هست برام ایمیل کنین ممنون میشم
graetamir62@gmail.com
  • واسه من دان نشد فک کنم از انتی ویروسمه بلد نیستم میشه راهنماییکنین
  • عهلالغالذ
    پاسخ:
    با سلام آنتی ویروستون چیه و کدوم ورژن؟
    من الان نصبش کردم میشه سریع تر به من اموزش بدین چجوری میشه لطفا زود ترخواهش
    پاسخ:
    با سلام افزونه رو بعد نصب فعال کنید هر چت رومی برید یا سایتی برید می تونید از اون استفاده کنید تو جاهایی که تکست باکس داره و ورودی میگیره
    سلام ببخشید هر کاری کردم دانلود نشد ممنون میشم هرچه سریع تر واسم ارسالش کنید به نیاز دارم.خیلی ممنونم.
    پاسخ:
    چشم دوست عزیز در اسرع وقت خدمت شما ارسال می گردد
    لطفا اگه میشه اموزشش رو واسم بفرستید
    پاسخ:
    آموزشش بعد آماده شدن در اختیار کاربران عزیز گذاته خواهد شد با تشکر از نظرات شما
    نتونستم دانلودش کنم ممنون میشم اگه به ایمیلم ارسالش کنید .منتظرم.
    یه سوال هم داشتم با کدوم مرورگر بهتر میشه با این افزونه کار کرد؟
    پاسخ:
    این افزونه دوست عزیز مخصوص فایرفاکس هستش براتون تا پس فردا ایمیل می کنیم چون یکم گرفتار پروزه ایم با تشکر از شما کاربر عزیز
  • ❀დṂ♡ђᾄммᾄḋ18დ❀
  • با سلام
    ببخشید میشه روش عوض کردن ای پی رو هم اموزش بدینممنون میشم برام بفرستین
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما کاربر عزیزچشم بزودی براتون ارسال میشه
    سلام دوستان
    من نتوانستم دانلود نمایم اگر امکان دارد برنامه را برام به آدرس ایمیل زیر بفرستید
    aaa.mmm.iii.rrr.3000@gmail.com
    llk,k lda,l ;l;l ;kdn
    پاسخ:
    چشم بزودی برای شما کاربر عزیز ایمیل میشه با سلام ورژن قدیمیه ورژن0 .37.0
    ببینید اگه نتونستید بیارید تو مرورگرتون سمت راست معمولا یک گزینه هست که عکسش سه خط زیر همه عین این نگاه کنید



    سپس بعد از کلیک روی قسمت add-ons از قسمت Extention می تونید افزونه نصب شده رو ببینید و باز کنید یا Enable  و disable کنید با تشکر از کاربران عزیز
    میشه برای من بفرستین برنامه را؟ ممنون میشم دوست عزیز
    zahrashams1354.com@gmail.com
    پاسخ:
    چشم بزودی برای شما کاربر عزیز ارسال خواهد شد
    چه جوری از قسمت تولز افزونه رو باز کنم؟
    لطفا با عکس توضیح دهید
    پاسخ:
    چشم بزودی Screen Shot گرفته و در سایت درج خواهد شد
    داداش اگه میشه برنامه رو واسم بفرست.ی درخواست دیگه هم داشتیم.اینکه ورژن موزیلایی که tools داره چنده!؟

    mohsen0077n.m2014@yahoo.com
    سلام
    خسته نباشید
    دانلود نمیشه میخواستم اگه امکان داره واسم بفرستینش
    ممنونم

    mighmigh77@gmail.com
    پاسخ:
    با سلام و ممنون از تشریف فرمائیتون چشم افزونه برایتان ارسال می شود 
    تولزو پیدا کردم تو همون صفحه اصلی وقتی التو فشار بدی میاد بالای صفحه
    :)) مرسی از برنامتون
    سلام خسته نباشید

    من بروزرم تولز نداره قسمت اپشن رفتم تولز رو هم سرچ کردم ولی پیدا نشد میشه ی راهنمایی بکنید ممنون میشم
    پاسخ:
    موزیلاتون ورژن چنده
    سلام داش
    قربون دستت بفرست برام لازمش دارم
    منتظرم داداش



    babycat@gmail.com
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما فردا ایمیل میشه با تشکر از تشریف فرمائیتون
    سلام میشه اموزششو مختصر برام بیان کنید ممنون میشم ممنون
    پاسخ:
    با سلام چشم حتما دوست عزیز ببینید
    ببینید شما باید با دورک نویسی و کوئری نویسی آشنایی داشته باشی می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل آموزش های مقدماتی تا حرفه ای "دورک" و "کوئری" را بیاموزید متشکریم از حضورتان منتظر نظرات ، ایده ها و انتقادات شما هستیم
    سلام من این نرم افزارو دان کردم ولی مرورگر من tools نداره خخخ
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز اگه Tools نداشته باشه  کافیه تو option مرورگرت جستجو بزنی و بنویسیtools موفق باشی :|
    Thank You
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    پاسخ:
    سلام ممنون از شما کاربر عزیز منتظر شما هستیم
    سلام داداش تورو به جون کسی که دوسش داری این افزونه رو به ایمیلم بفرس توروخدا خیلی واجبه یه اقایی کن اون برام بفرس ممنون میشم ازت داداش توروخدا جواب منفی نده ها بفرست به ایمیلم hackerhadi0098@yahoo.com
    پاسخ:
    با تشکر از حضورتان و اینکه ما را با نظراتتان خوشحال می کنید فایل به شما ارسال گردید موفق و موید باشید امینی
    با سلام داداش من رو نصب میزنم ولی نصب نمیشه کلا problrm loading pageمیاره میشه راهنمایی کنی
    داداش من ویندزم 7هست چه کنم هرچی میزنم نصب نمیشه لطفا راه نمایی کنید کیلیپ خاصی یا کمکی میتونید کنید لطفا به ایمیلم بفرستید ممنون.
    پاسخ:
    با سلام چشم Mr.Ali Khan اگه پیدا کردم از تو هاردم برات سند می کنم موفق باشی 
    داداش چرا بعد دوبار کپی پست میگه از تکرار متون پرهیزی کنید میشه توضیح بدی؟؟؟؟
    پاسخ:
    مونده به کد نویسی چت روم طراحش حتما جلوی باگ رو گرفته بعد دوبار نمی ذاره
  • اسم مهم نیست
  • داداش من مرورگرم موزیلا هست ولی نصب نمیشه اصلاراهنمایی کن ممنون
    پاسخ:
    با سلام داداش بزار تست کنیم بگم ورژن موزیلا تو بنویس مرسی
    من از آخرین ورژن موزیلا استفاده میکنم.وقتی روی دکمه نصب کلیک میکنم این پیغام پایین رو میده...خواهش میکنم کمکم کنید


    Secure Connection Failed
    خیلی عالی ممنون عزیزانم
    پاسخ:
    ممنون مرسی نظرلطفتونه قربان
    ســــــــلام پسر حاجی میشه لطف کنی برتامه اموزششو یه جای از سایت بکونجونی؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام داش جواد شما به جا نیاوردم :)
    چشم آموززشو می ذارم حتما به روی چشم دوست عزیزم
    با سلام دوست عزیز من میزنم دانلود نمیشه.ارور زیر نمایان میشه.کمک کنید.از هر سایتی رفتم واسه دانلود ارور زیر را داد



    Secure Connection Failed
    بازم به رسسسسسسسم ادب سلاممن با ویندوزxpدانلود کردم راضی هم هستم ولی با ویندوز7 نمیشه
    ♫╞█████=-
    به رسسسسسسسسسسسسم ادب سلام ببخشید نمیشه با ویندوز7 دانلود کرد رهنمایی میشه کنین مر30
    سلام ببخشید میشه کمکم کنید؟
    چطوری میتونی query روزیاد کنم؟
    سلام دوست عزیز - جیگر :
    من چجوری اینو دانلود کنم ؟
    اگه میشه نرم افزار خامشو بهم ایمیل کنین خیلی ممنون میشم
    kiarash.8877@yahoo.com
    یا لینک دانلودشو بگین از صبح تا حالا اعصابمو خورد کرد
    با تشکر متین صوفی
    سلام موزیلای من اخرین ورژنه ولی تو تولز نیست دانلود میشه ولی تو تولز نیست
    پاسخ:
    با عرض سلام کافیه دنبال add-ons بگردید متشکریم از حضورتان
    من نمیتونم دانلود کنم نمیشه اصلا چیکار کنم اعصابم خورد شده هی میزنه دانلود شده ولی تو ی tool هم میرم برنامه نیستش چیکار کنم
    پاسخ:
    سلام اشکال از فایرفاکس شماست شاید نسخه قدیمی باشد
    من بعد از دو تا پیام ک میدم میگ از تکرار متون تکراری پرهیز کنین
    واسه نفر اول توضیح دادین ولی خب من نفهمیدم چی ب چی شد میشه یکم واضح تر ودقیق تر توضیح بدین؟؟؟لطف میکنین اگه هرچه زودتر جواب منو بدین
    پاسخ:
    سلام واضح تر میگم شما باید با برنامه نویسی  queryآشنایی داشته باشید اگر فضای اینترنت را بگردید منابع خوب و کاملی بدست می آورید از حضور شما کمال تشکر را داریم
    سلام....من برنامه رو نصب کردم ولی خب فقط دوبارمیتونم کپی بدم بعد از اون مینوسه از تکرار متون جلوگیری کنید....چیکارکنم
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    پاسخ:
    سلام این سوال شما نیازمندquery نویسی می باشد کافیست کد کوپری خود را = or+1 کنید موفق باشید
    سلام توروخدا من هر کاری میکنم این دانلود نمیشه اگه میشه برام ایمیلش کنین تور
    پاسخ:
    سلام اگه دانلود نشه مشکل فلش پلیر مرورگرتون هست یا ارتقا بدید یا وجود نداره نصب کنین متشکریم
    ببخشید داداش گلم میشه راهنمای کامل کنی تو کدوم سایت دانلود کنم این افزونه رو بخدا داره مخم منفجر میشه دانلود نمیشه میرم این سایت دادشیه گلم امیر اصلا وجود نداره میشه ادرس شو بگین ممنون
    پاسخ:
    dost aziz check konam etela midam
    من موزیلا دارم ولی نمیتونم این افزونه رو دانلود کنم اعصابم داغون شده نمیدونم چیکار کنم به در بسته خوردم نمیتونم نصبش کنم کمک کنین دمتون گرم
  • آرش فرزانه نژاد
  • با آموزش پایتون درخدمت شما هستیم
    geeklearning.ir
    پاسخ:
    سلام چشم حتما خدمت میرسیم
    سلام خسته نباشین
    ببخشین من اینو دانلود کردم ولی اینترنتم خیلی سرعتش اومده پایین
    من بخوام اینو حذف کنم چه جوری باید از سیستمم حذفش کنم
    لطفا راهمایی کنین
    پاسخ:
    سلام از قسمت ads-ons موزیلا می تونید گزینه های مورد نیاز رو Remove کنید با تشکر از حضورتان در گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    سلام عزیز دلم:
    جیگر در پاسخ داداشمون علی اقا...........گفتین باشه در اسرع وقت اموزش و گرداوری میکنید..
    هنوز اسرع وقت نشد.؟؟؟
    دوستت دارم..به امید دیدار دوباره
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز متاسفانه پلیس فتا برای آموزش برنامه های اس کیو ال اینجکتیون و هویج جرم گذاشته آموزش ها رو به سادگی می تونید از گروه امنیتی آشیانه یا تیم ایران دریافت نمائید متشکریم ما هم دوستتان داریم به امید دیدار سیناجان عزیز
    سلام داش
    من یکی رو دیدم با همین برنامه اوتوماتیک وار مثلا ده تا پیام رو یجا میداد.
    متاسفانه نگفت چجوری
    شما میدونید؟
    پاسخ:
    بله دوست عزیز هنگام نصب و اجزرای برنامه عکسشو برام ارسال کن توضیحاتشو بدم برات
  • علیرضاااااا
  • خوب بود فقط این وبلاگ ما هک شده میشه براش کاری انجام داد
    پاسخ:
    سلام علیرضا جان هک وبلاگ امکان پذیر می باشد فقط از طریق مراحل زیر
    هک وبلاگ بدون دونستن اطلاعات شما امکان پذیر نمی باشد.
    1-یا طرف دوستتون بوده
    2-یا طرف رمز ایمیلی که باهاش وبلاگ باز کردین رو می دونسته و درخواست داده و تونسته رمزشو عوض کنه
    3-یا طرف رمز ورود شما به وبلاگ و نام کاربریتونو می دونسته.
    4-یا تو کافی نت دانشگاه یا جای عمومی به وبلاگتون رفتید و از اونجا طرف با برنامه ای رمز ها رو دیده به نظرتون کدوم یک از گزینه های بالا می تونه باشه؟
    سلام جون اون کسی که دوست داری کمک کن من نمیتونم دانلودش کنم اگه میشه برنامه ی خامش رو بهم ایمیل کن ممنون از شماااااااااااااااااااااااااااااا




    eblis_73@yahoo.com
    پاسخ:
    جون خود شما برا من عزیزه براتون ایمیل کردم موفق باشی دوست عزیزم
    من دانلود کردم برای ورود به چتروم هم باز میشه کنار صفحه پیام هم مینویسم اما نمیدونم چطور باید کپی کرد؟:(
    پاسخ:
    کپی باید چند تا کپی معمولی بگیری هی کپی پست کنی به برنامه  روم موفق باشی
    سلام من وقتی این افزودنیو اضافه میکنم و بعدش جستجو میکنم چرا پیدا نمیکنه
    پاسخ:
    سلام داداش جستجو نباید بکنی باید بری منوی tools اگه مراحلشو درست رفته باشی یک کلمه اونجا هست به نام sqlinjection بزن برنامه باز بشه 
    چ جوری ازش استفاده کنم
    پاسخ:
    دوست عزیز آ«موزشش تو سراسر وب هست کافیه بزنید تو گوگل آموزش sql injection موفق باشید
    سلام داداشی راستش ما یکم خنگیم من خواسم اینو اد کنم وقتی میگه فایرفاکسو دوبراه راه اندزای کن ریستو که میزنم هیچی نمیشه چجوری دانلودش کنم ممنون میشم بگی واضح تر
    پاسخ:
    سلام آآآ این چه حرفیه شما تاج سری داداش فایرفاکس و بزن ریفریش کنه بعدش از منوی tools برو اسمشو می بینی sql injection کلیک کن باز بشه متشکرم بازم سر بزن ها فدات موفق باشی
    سلام روش کارشو زود تند سریع لطفا بگین لازم است راستی بابتش خیلی ممنون. لایکه لایکه
    پاسخ:
    دوست عزیز کارش نفوذ و خرابکاری در چت روم ها و سایت های قفل شده با خاصیت loginstate می باشد
    slm sharmande mosaferat bodam ok manoo ad kon ok konim ?albate bayad tazmine bayad eraye koni ?barname alan amade bahrebardari hastesh?
    سلام داداش ممنون از برنامه فقط اگه میشه روش کارشو یا هک کردنو هم بزاری ممنون میشم سایت باحالیه اگه روش هک هم باشه عالی میشه
    پاسخ:
    چشم روش کارشو خودم یک چیزایی می نویسم پی دی اف می کنم شهاب جان عزیز
    نظر لطفته
    سلام من این افزونه رو دانلود میکنم ولی اخرش مینوسه چند ثانیه مونده ولی دیگه نمیاد مشکل از چیه میشه راهنمیایی کنین
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز یک ثانیه مونده 5 ثانیه صبر کنید و منتظر باشید و فایر فاکس و ببندین و افزونه رو فعال کنید ایراد از هیستوری مرورگرتونه که پر شده
    سلام.این حملات یکی از مشهورترین روشهای نفوذ به سایت ها است.خوشحال میشوم دوستان را در سمینار آنلاین آموزشی آن ببینم.
    پاسخ:
    چشم حتما حضور پیدا می کنم دوست عزیزم
    سلام میشه اموزش کا با افزونه sql هم بذارید اگه بذارید ممنون میشم
    پاسخ:
    باشه حتما در اسرع وقت این آموزش گردآوری خواهد شد با تشکر از حضورتان
    slm ag khastiiiiiiin baratoooon barname bedam full bashe ?ta5man roooom bastee beshee hataaaa baran ya naz ?
    پاسخ:
    باشه برنامه رو بده تو سودش 80 شما 20 من بذارم برای دانلود موفق باشی هومن جان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی