گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

آموزش نصب همزمان یک برنامه برای چندین بار در اندروید

با سلام خدمت کاربران عزیز گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

با توجه به درخواست های فراوان کاربران اندروید مبنی بر آموزش نصب کردن چندین باره یک برنامه در اندروید بر آن شدیم این آموزش را تقدیم کاربران عزیزمان کنیم تآ اخر این مطلب ما را همراهی کنید ممنونیم

شروع کار

برنامه Apk Editor را نصب کنید . . . 

برای نصب دو فایل وجود دارد که فایل شماره 1 زیر را با حجم 238کیلو بایت دانلود کنید

فایل شماره 1 برنامه نصبی

بعد از نصب فایل زیر را هم روی آن برنامه نصب کنید تا برنامه ثبت و ریجستر شود در صورتی که موبایلتان پیغامی داد که آیا مایلید روی برنامه نصبی قبلی ذخیره شود بله را بزنید.

فایل شماره 2 ریجستر

فایل Apk برنامه مورد نظرتون را در مموری کارت کپی کنید
برنامه Apk Editor را اجرا کنید
و به مسیری که فایل را کپی کردید بروید.


آموزش نصب همزمان یک برنامه در اندروید برای دو یا چند بار

روی فایل مورد نظر چند لحظه لمس کنید تا منو باز بشه
و از گزینه های موجود Clone را انتخاب کنید

آموزش نصب همزمان یک برنامه در اندروید برای دو یا چند بار

 
در اینجا نام فایل مورد نظر را ویرایش کنید
فقط به همون نام قبلی نباشه
آموزش نصب همزمان یک برنامه در اندروید برای دو یا چند بار
بعد از انجام کار صبر کنید تا برنامه کامل ساخته بشه و به همون مسیر برید و برنامه مورد نظر را با نام جدید پیدا کنید و نصب کنید همانطور که مشاهده میکنید برنامه به راحتی در کنار برنامه قبلی نصب میشود


آموزش نصب همزمان یک برنامه در اندروید برای دو یا چند بار

نظرات (۵۲)

سلام.گوشی سامسونگ هست مموری کارد هم رو گوشی هست ولی وارد برنامه که میشم فقط یه پوشه sdcard هست وقتی کلیک میکنم دیگه چیزیو نشون نمیده چیکارش کنم؟
سلام فایل های sdcardمن رو نشون نمیده
سلام.من یه نرم افزاری می خوام که هزار بار یا بیشتر بتونه از یک برنامه رو روی یک گوشی نصب کنه.این برنامه محدودیت تعداد در نصب داره.لطفا اگه هست همچین برنامه ای معرفی کنید حتما
خیلی طول میکشه، راه ساده تری نیست؟
پاسخ:
متاسفانه نه ولی چند تا سایت خارجی وجود داره که میتونین برای تغییرنام برنامه اندرویدی ازشون استفاده کنین
سلام گوشی رم نمیخوره هواووی هم هست وقتی برنامه رو اجرا میکنم هیچ فایلی نمایش نمیده فقط الولش یه پوشه اس دی کارت هست اون میزنم بعدش هیچ فایلی دیگه نیست چی کنم؟!
سلام برا من گزینه هاش فرق داره گزینه کلون نداره چیکار کنم؟
سلام،
من چجوری برنامه رجیستر رو روی برنامه اولیه نصب کنم؟
سلام گوشی من honor 3c و اندرویدشم 4.2.2
اما‌چه توی لاکی پچر‌ چه توی apk editor هرکاری میکنم موقع نصب نسخه پچ شده مینویسه exception found و نصب نمیکنه میشه بگید مشکلش از چیه؟
سلام من اندروید 6 دارم ولی وقتی میرم داخل برنامه sdcard را میاره ولی چیزی داخلش نیست telegram id : @behzadebad
سلام ببخشید من نصب کردم ولی داخلش ک میشم فایل هامو نمیاره یعنی کارت حافظم رو خالی نشدن میده گوشیم j5 هستش
من گوشیم اسمارت تسلا هست و مموری کارت نمیخوره چیکار کنم؟
سلام
من روکوشیم نصب کردم ولی هیچی نیشون نمیده
کوشیم سامسونگ گلگس گرند پریم اندروید 5.1.1است
کوشی روت نیست هتمن باید روت باشه
میخوام 2 ا وایبر داشته باشم میشه
درست شد ممنونم.
سلام ریجستر دومی واسم نصب نمیشه مشکلش چی هست
پاسخ:
مراحل را دقت کنید که درست انجام داده باشید
خیر گلکسی اس تو سامسونگ
پاسخ:
به یکی از دلایل زیر برنامه نصب نمیشود:
1 ) پکیج برنامه دچار اختلال شده مجددا دانلود کنید نصب می شود.
2 ) به کلی برنامه با اندروید و مشخصات سخت افزاری شما مشکل دارد و تا ابد نصب نخواهد شد.
3 ) فضای نصب در داخل مموری یا حافطه داخلی با کمبود فضا مواجه شده است  برنامه نمیتواند فایل های خود را در حافظه ها جایگذاری کند در اینصورت اقدام به پاکسازی جزئیکنید و سپس برنامه خود را نصب کنید
سلام من یک برنامه دانلود کردم اما نصب نمیشه بالا ش می نویسه هیچ کاربردی نصب نشد چی کار کنم خواهش می کنم راهنمایی ام کنید
پاسخ:
با سلام گوشیتون هواوی هست؟
سلام به همگی ( راه حل erorr)

راه حل :
برای کسانی که ارور زیر رو میده.
class java.lang.ArraylndexOutOfBounds Exception: length=36261 index=30708
برنامه را از مموری کارت(حافظه جانبی) به حافظه اصلی گوشی انتقال بدن تا ارور رفع بشه

پاسخ:
سلام ممنون از شما دوست عزیز
برای من اول ریج. نصب کردم اما هیچی نیومد اما بعد معمولی رونصب کردم کاملا اومد.


اما جالب اینجاست که رو تبلت قدیمیم ریج. رو نصب کردم اومد هیچی هم قبل یا بعد از اونم نصب نکردم.
پاسخ:
با سلام بله همانطور که گفته شده در بعضی دستگاه ها نیاز به ریجستر نیست 
داداش برای من پیغام خطا میده میشه یک زحمت بکشی برای تانگوم این کارو انجام بدی بعد بهم بدی؟خیلی نوکرتم نیاز ضروری بهش دارم
سلام ممنون از اطلاعات جامعتون
وقتی کلون را میزنم exeption found میده و سریال class java را نشون میده ) یعنی این ارور را میده
باید چه کار کنم؟؟
من از راه لاکی پچر هم امتحان کردم ولی متاسفانه فایل کلون شده را نصب نمیکنه
میشه لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:
با سلام متاسفانه در بعضی گوشی ها این ارور رو میده ما هم چون تو هیچ یک از موبایلامون این ایراد داده نشده خارج از حیطه مونه بدونیم چرا این ارور رو میده و دلیلش چیه با موبایل مجازی هم تست کردیم دوستانی که مدل گوشیشونو گفتن تو مجازی هیچ اروری نمیده و کار به درستی انجام میشه
class java.lang.ArraylndexOutOfBounds Exception: length=36261 index=30708 این ارور رو میده مال من بایئ چیکارش کنم؟
پاسخ:
با سلام متاسفانه نمی دونیم چرا تو بعضی گوشی ها این ارور رو میده اگه کسی از کاربران می دونه این ارور از چیه لطفا تو نطرات بنویسه تا از تجربیاتش استفاده کنیم
سلام
من یه بار یه نرم افزاری رو نصب کردم و بعدش حذف کردم ولی الان میخام دوباره نصبش کنم نصب نمیشه .. ارور میده که نصب نشد
الان چیکار کنم ؟
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون ممکنه Apk تون خراب شده باشه یا پارت پارت شده باشه بهتره همین نرم افزار رو دوباره دانلود کنید و تو کارت اس دی تون بریزید حل میشه اینستا مدیریت : Sumhacker@
سلام خسته نباشید ،فایل رو clone زدم و همه مراحل انجام شده اما فایل جدید پسوند .tmp داره باید چطور بردارمش و نصبش کنم؟
xperia go
پاسخ:
اگه پسوندش .tmp در مراحلش اشتباه شده یا فایل مجوز رو اوکی نکردید 
سلام خسته نباشید واسه من این ارور میده.
Class
Java.lang.arraylndexoutofbounds
Exception:length=38939;index31313
سلام
من این برنامه رو قبلا از یه سایت دیگه نصب کردم
وقتی برنامه اصلی رو نصب کردم، اگه بدون باز کردن، کرش یا ریجستر رو نصب کنید، محتویات حافظه رو نشون نمیده
اما اگه برنامه اصلی رو یه بار باز کنین و بعد ریجستر، حله
موفق باشین
پاسخ:
با سلام ممنون از توضیحاتتون کاربر عزیز
دوست عزیز برای گوشی من فایل clone اصلا نداره
باید چیکار کرد
گوشیم جی 2 الجی هستش
باتشکر
وقتی clonکردمو جا اسم برنامه رو نوشتم ارور sizeمیده لطفا راه نمایی کنید
پاسخ:
با سلام این اررور به خاطره اونکه سایز برنامه ای که می خواین دو تا از اون داشته باشین زیاده و این امکان رو به اون برنامه نمیده یا برنامه امکان دوتا شدن تو سیستم اندروید شما رو نداره
سلام خسته نباشید بالاخره برنامه هارو نشون دادبعز از,چند بار پاک کردن و دوباره نصب کردن ولی حالا میگه باید برنامه ریجستر,بشه میخواستم یه برنامه معرفی کنید برای ریجستر کردن برنامه ها یه برنامه هست ولی نیاز به روت کردن گوشی لازم داره برنامه لاکی پچر. من یه برنامه بدون نباز,به روت گوشی میخوام ممنون از,سایت خوبتون
ممنون از پاسختون راه دیگه ای وجود نداره برای داشتن د وایبر بدون روت کردن اخه خیلی احتیاج دارم و فوری ممنون میشم راهنمایی کنید
تو گلگسی اس5 نمیشه چرا؟
پاسخ:
با سلام مراحل رو دوباره تکرار کنید اول فایل لاینس رو بزنین و بعدا فایل اصلی رو ببینید اگه نشد دوباره اعلام فرمائید اس ام اس شما هم به دستمان رسید با تشکر
سلام دوباره؛ قبلا هم واستون سوالم رو خصوصی فرستادم ولی جوابی نیومد
وقتی رو برنامه لمس میکنم یا به قول شما دکمه تنظیمات رو میزنم گزینه clone نداره گزینه هایی مثل copy; move; rename داره ولی گزینه clone نیست
پاسخ:
با سلام معمولا وقتی به جواب های خصوصی پاسخ میدیم چون تو اون نظر ایمیل وارد نکردین ایمیل جوابی برای شما ارسال نمی شه متاسفانه
به جای Clone از Copy استفاده بکنید ببین چه چیزی اعمال میشه رو گوشیتون؟
با سلام خسته نباشید چرا برنامه هارو نشون نمیده وقتی برنامه apkeditoro باز میکنم هیچی توش نیس باید چیکار کنم گوشبم ال جی P768 هستش لطفا جواب بدید,ممنونم
پاسخ:
با عرض سلام خدمت شما نمیدانیم فعلا تیم ما نتونسته کشف کنه چرا در بعضی گوشی ها برنامه ها رو نشون میده و تو بعضی ها نه داریم تست میکنیم به نتیجه رسیدیم به ایمیلتون نتیجه ارسال خواهد شد با تشکر از حضورتان
خواهشا بیشتر راهنمایی کنید من نصبش کردم دیگه نمیدونم چیکار کنم که گزینه clone بیاد
پاسخ:
گزینه تنظیمات و کلید سمت راست گوشی یا تبلت خود را فشار دهید تا گزینه clone ظاهر شه کاربر عزیز
سلام ممنون از آموزش تون
من همه کارا رو کردم و محتویات sdcard رو هم نشون میده; من میخوام 2تا از تلگرام داشته باشم وقتی توهمین صفحه رو تلگرام میرم و مکث میکنم اصلا گزینه clone رو نشون نمیده باید چیکار کنم؟؟
پاسخ:
گزینه تنظیمات و کلید سمت راست گوشی یا تبلت خود را فشار دهید تا گزینه clone ظاهر شه کاربر عزیز
Class java.io.IOException:
invalid table package header size
موقعه ای که برنامه می خواد ساخته بشه این پیام رو میده چیکار کنم اسم گو شی من گالکسی استار s 5282
ﺳﻼﻡ,ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻧﻤﻴﺪﻩ
Htc one
ﺳﻼﻡ,ﺑﺎ ﺗﺸﻜﺮ اﺯ ﺳﺎﻳﺖ ﺧﻮﺑﺘﻮﻥ
اﻳﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اﻭﻝ ﺭﻭ ﮔﻮﺷﻴﻪ ﻣﻦ ﺟﻮاﺏ ﻣﻴﺪاﺩ,اﻻﻥ ﺑﻌﺪ اﺯ ﻳﻪ ﻣﺪﺕ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻧﻤﻴﺪﻩ,ﮔﻮﺷﻴﻢ اﭺ ﺗﻲ ﺳﻲ one ﻫﺴﺖ و ﻣﻤﻮﺭﻱ ﻧﻤﻴﺨﻮﺭﻩ
ﭼﻴﻜﺎﺭ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻜﻨﻢ
  • حسین عبدالمالکی
  • سلام کوشی من انجام میده ولی فایل جدید رو کپی نمیکنه و ای ایراد رو میگیره که اقی محمدرضا فرستاده تورو خدا راهنمایی کننید
    پاسخ:
    سلام با تشکر از شما کاربر عزیز لطفا مدل گوشیتان را به سامانه 30002128222923 بفرستید تا در گوشی شما تست کرده و جواب کالی به شما ارائه دهیم
    سلام.برای من این خطا رو حین کلون کردن نشون داد

    class java.io.IOException:Invalid table package header size

    جریان چیه
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما کاربر عزیز  لطفا بنظرات دوستان توجه فرمائید
    سلام طریقه روت کردن رو میشه بهم یاد بدید؟ممنون میشم
    پاسخ:
    با سلام دوست عزیز روت کردن یعنی دسترسی به تنظیمات ویژه و ممکنه به گوشی خط ناک باشه چون گوشی های ایرانی زیادشون چینیه 
    در ضمن آموزش روت کردن جامعه در یک بخش نمی گنجه آموزششو بزودی تدوین و آماده می کنیم ولی بصورت مختصر اگه بنویسین تو گوگل Root و مدل گوشیتون رو بصورت کامل می تونی برنامه هایی رو که هست دانلود و رو گوشیتون بریزید و روت کنین به همین راحتی فقط باید یکم دقت داشته باشین و از اطلاعات تماس و .. گوشیتون یک بک آپ بیرید مشکل شد برگردونید . . .
    چرا ارور میده گوشی من هوا وی است لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    دوست عزیزم اگه ارور بده حتما باید سیستم عاملتونو روت کنین تا کار کنه
    Class java.io.IOException: invalid table package header size

    چرا این ارور را میده؟
    پاسخ:
    گوشی شما باید روت بشه تا برنامه کار کنه
    گوشی حتما باید روت شده باشه تا این برنامهه کار کنه؟
    پاسخ:
    در بعضی گوشی ها نیاز به روت نیست ولی در بعضی گوشی ها نیاز است کاربر عزیز
    با سلام در هنگام کلون کرئن ارور میده
    Class java.io.IOException: invalid table package header size
    لطف کنید مشکل رو به من بگویید
    باتشکر
    سلام
    رو گوشی من جواب داد sony xperia miro
    دست شما درد نکنه ممنون از سایت خوبتون
    پاسخ:
    با سلام ممنون خخدا رو کشر
    سلام وسط کلون کردن این ارور میده Class java.io.IOException: invalid table package header size
    پاسخ:
    با سلام لطفا بنا به گفته "بچه ها من همین مشکل داشت هچی نشون نمی داد اولی نصب کنید و اجرا را بزنید بعد دومینو نصب کنید"
    بچه ها من همین مشکل داشت هچی نشون نمی داد اولی نصب کنید و اجرا را بزنید بعد دومینو نصب کنید
    پاسخ:
    بله بنا به گفته شما کاربر عزیز توضیحم گفتیم متشکریم باز ارسال آموزش
    سلام هنگامی که کلون را میزنم این پیام را نشان میده لطفا بگید چرا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    sorry, trial version does not support this feature. please register to unlock it.
    (menu > help > how to register)
    پاسخ:
    اگه این پیام و میده برنامه ای برای اندروید هست که همه برنامه ها رو ریجستر می کنه دانلود کنید حل میشه میگه نسخه تریال هست و ریجسترش کنید
    برنامش فکر میکنم خراب باشه.فایل های موجود در گوشی را نشان نمیدهد
    پاسخ:
    لطفا مدل گوشی خود را بگوئید تا در شبیه ساز تست کنم ببینم تو کدوم گوشی جواب نمیده تو سامسونگ من S4 جواب داده
    یا احتمالا گوشی شما روت نشده است
    سلام
    من کپی کردم تو مموری ولی موقع اجرای برنامه برنامه های داخل گوشیمو نشان نمیدهد
    ورژن گوشیمم پایین نییت
    پاسخ:
    با سلام گوشی شما هواوی هست یا سامسونگ یا سایر مارک ها؟
    بعد از اتمام کار ارور میده
    پاسخ:
    پس حتما اندروید گوشیتون ورژنش یا پایینه یا یک اشکالی داره تو قسمت برنامه نویسانش تغییرات شده بزودی آموزشش کاملشو می زاریم

    برگرفته شده از UnitAzad.Ir-Unit-Sardroud.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی