گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

حل مشکل عوض شدن پیشفرض برنامه های exe

با سلام خدمت کاربران عزیز گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

چندی پیش با خبر شدیم افرادی با یکمی اشتباه در ویندوز 7 دیگر برنامه های اجراییشان که با پسوند exe هست قابل استفاده نبوده و عملا مجبور به نصب دوباره ویندوز می شوند تیم ما بر آن شد کاری کنید که دیگر نیاز به نصب ویندوز نباشد و با ترفندی بسیار سریع در عرض 2 ثانیه این مشکل کابران حل شود .

ما آموزش را به  صورت اتوماتیک به کاربرانمان آموزش می دهیم :

* بصورت اتوماتیک :

فایل زیر را دانلود فرمائید و مراحل ذکر شده زیر را انجام دهید 

دانلود برنامه تعمیر فایل Exe Auto

حال که برنامه را دانلود کردید ابتدا فایل را از حالت فشرده در آورده و روی برنامه دابل کلیک کنید تا برنامه اجرا شود

exe-auto

حل مشکل عوض شدن پیشفرض برنامه های exe

حل مشکل عوض شدن پیشفرض برنامه های exe

اگه ریستارت کردید ایراد شما رفع شده و دیگر هیچ ایرادی در باز کردن فایل های اجرایی ندارید کافیست نگاه کنید !!

نظرات (۱۴۵)

خیلی خیلی ممنونم ❤
سلام دادا من اومدم این حرکتو رو کامپیوتر بزنم، ولی جواب داد
"Rejistry editing has been disabled by your administrator"
راه حل چیه؟
پاسخ:
با اکانت ادمینیستراتور باز کن یا راست کلیک کن روش run as administrator
خدا پدر و مادرتو بیامرزه الهی که هر چی از خدا میخوای بهت بده. یک دنیا ممنون🌹🌹🌹🌹🌹🌹
سلام واقعا ممنون بابت راهنمایی خیلی خیلی کمک کرد و مشکلم حل خداخیرتون بده با تشکر بای🙏🏻
  • نوکر این سایت
  • آقا دمت گرم ایشالله هرچی از خدا بخوای بهت بده
    خدا خیرتون بده ان شا الله هر مشکلی دارید حل بشه جیبتون پر از پول و زندگی تون پر از شادی واقعا ازتون ممنونم
    عالی بود من چند روز هر روشی بود زدم درست نشد و راستیاتش یکم شک داشتم که اینو نصب کنم ولی بدون هیچ مشکلی درست شد و جا داره ی خسته نباشید به عوامل این بگویم
    پاسخ:
    ممنون خوشحالم که تونست مشکلتون رو حل کنه
    سلام من این کارو رو کردم ولی درست نشد چیکار کنم
    واقعا شکه شدم که مشکل لپ تابم درست شده 😢
    خیلیییییییی خیلیییی متشکرم از زحمات شما و ممنونم که کاری کردید که بتونم اتوماتیک برنامه هامو درست کنم
    بدون اینکه ویندوز عوض بکنم😍
    سلام،ممممممممننننننننووووووووننننننننن
    واقعا کار کرد
    من اشتباهی خودم یه کار کردم که برنامه هام با CMD باز بشه بعد هیچ کاری نمیتونستم بکن ولی با این کار شد
    همین کارایی که گفته رو انجام بدین بعد که کامپوتر رو ریست کردین فقط کافیه چند لحظه وایسین بعد تمومه
    بازم ممنون
  • علی اصغر نوری
  • سلام من اشتباها برنامه پیش فرض برای باز کردن برنامه های exe را به windows media center تغییر دادم و نمیتونم هیچ برنامه ای را باز کنم لطفا کمکم کنید
    عالیی بود ممنون
    واقعا تشکر هر کاری می کردم نمی شد ولی با این روش انجام شد
  • دانیال زرع کار
  • آقا شیر مادرتون حلالتون واقعا درست شد خدا خیرتون بده واقعا ممنونم😍😍😘😘🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    واقعا ممنونم،مرسی سایت
    واقعاً ممنونم مشکلم به راحتی با روش شما حل شد البته تا الان نود ۳۲ ۱۸۰ تا ویروس پیدا کرده هنوز هم داره اسکن میکنه 😁
    سلام تروخدا کمکم کنید چرا وقتی یه نرم افزار میخوام نصب کنم با اپن ویت باز میشه؟ کمکم کنید
    این برنامه اجرا نمیشه
    دستتون درد نکنه درست شد ممنون
    متشکرم عالی بود خیلی ممنون
    شانس مارو همه رو انجام دادم ولی بازم مشکل من درست نشد چرا اخه خدا
  • فائره ثقفی
  • سلام لطفا کمکم کنین تمام فایل ها عکس و فیلم هام ب شکل یه برگه سفید ک گوشه بالاش تا خورده هست دراومده برنامه ها مشکلی ندارن فقط فایل ها و عکس و فیلمام اینجوریه این کارو ک گفتین کردم اکانت جدیدم ساختم ب محض روشن کردن لب تاب ی صفحه ب اسم رجیستری ادیتور باز میشه توروخداااا کمکم کنین بردم مغازه کامپیوتری میگه ویروس جدیده هنوز نمیدونم باید چیکارش کنم میترسم عکس و فیلمای بچم بره و دیگه نتونم برگردونم داغونم بخدااااا بگین چیکار کنم
  • فائره ثقفی
  • سلام لطفا کمکم کنین تمام فایل ها عکس و فیلم هام ب شکل یه برگه سفید ک گوشه بالاش تا خورده هست دراومده برنامه ها مشکلی ندارن فقط فایل ها و عکس و فیلمام اینجوریه این کارو ک گفتین کردم اکانت جدیدم ساختم ب محض روشن کردن لب تاب ی صفحه ب اسم رجیستری ادیتور باز میشه توروخداااا کمکم کنین بردم مغازه کامپیوتری میگه ویروس جدیده هنوز نمیدونم باید چیکارش کنم میترسم عکس و فیلمای بچم بره و دیگه نتونم برگردونم داغونم بخدااااا بگین چیکار کنم
    سلام من وقتی رو فایل کلیک میکنم اروری میده با این عنوان registry editing has been disabled by your adminstrator.ویندوزم هم xp.لطفا کمک کنین خیلی حیاتیه
    خیلی عالی مشکل من حل شد
    خداوکیلی دمتون گرم
    خیلی مختصر و مفید و کاربردی
    داشتم ناامید میشدم اخه نرم افزار حسابداریمون همه اطلاعاتش میپرید اگر ویندوز عوض میکردم
    خدا خیرتون بده
    سلام بر همه دوستان عزیز
    اول که بسیار ممنون از راه حل اتوماتیک بسیار عالی بود
    و اما دوستانی که نمیتونن برنامه (Exe-Auto(UnitAzad.Ir را باز کنند یا اکستراکتش کنند یا روی برنامه دیگه ای باز میشه باید به محل نصب winrar که معمولا در پوشه program files در درایو c هست برید و فایل winrar.exe را اجرا کنید و از داخل برنامه فایل زیپ (Exe-Auto(UnitAzad.Ir که دانلود کردید را add کنید سپس وارد فایل شده و اجرا کنید یا اکستراکتش کنید و اجرا کنید مشکلتون حل میشه
    اقا دمتون گرم حل شد ولی شکل ایکون ها برنگشت من ی نرم افزار میخاستم نصب کنم ارور ردینگ ستاپ میداد اومدم رجیدیت رو ی کم دستکاری کردم دیدم کلا دیگه نمیشناسش رفتم این دوم دیفالت پروگرم رو زدم اینجوری شد ولی دمتون گرم ک ب دادم رسیدین
    سلام
    مشکل حل شد اما شکل ایکون ها (لوگو) به حالت قبلی برنگشت چی کار میتونم بکنم
    سلام مرسی مشکلم حل شد فقط ایکون برنامه ها به حالت قبلی برنگشت
    چیکار میتونم بکنم
    سلام عزیزم خود همین برنامتونو دان میکنم اوپن ویت میده اصن نصب نمیشه که مشکلمو برطرف کنه
    واقعا واقعا ازتون تشکر میکنم هنوز باور نمی شه واقعا مشکل رفع شد دمتون گرم ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🌹🌹🌹🌹🌹
    واقعا دمتون گرم.
    کلی نگران شدم که ویندزمو باید عوض کنم!!!
    در عرض ۳ثانیه تموم شد
    داش دمت گرم خیلی عالی و راحت و سریع بود ، نصف بیشتر مشکلات لب تاب با همین یه حرکت حل شد
    من یه برنامه که دانلود میکنم موقع باز کردن روی یه برنامه دیگه ای باز میشه و اجرا نمیشه؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید
    عاغا عااالی بود ممنونم واقعا
    من یه برنامه که دانلود میکنم موقع باز کردن روی یه برنامه دیگه ای باز میشه و اجرا نمیشه
    سلام من یک لب تاب دارم ویندوز 7 برنامه های که دانلود می کنم باید با برنامه WinRAR اجرا شوند اجرا می شود ولی با لوگوی دیگر
    مرسی اگر راهنمایی کنید
    پاسخ:
    شماره تماستون رو ارسال کنید
    سلام دوستان عجب برنامه ای خدایی این سایت حرف نداره درست شد مشکلم فقط کافیه این برنامه رو نصب کنید تا مشکل exe file. حل بشه دمت گرم هر کی اینو ساخته. 🤩🤩🤩🤩🤩
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب ممنون نظر لطفتونه انجام وظیفه است
    سلام خوبی . افیکیشن دانلود کردم اما ایکون با winrar میاد ارور میده باز نمیشه ایکونش برام نصبش کنم
    با سلام..خسته نباشید..ببخشید من هر نرم افزار ی برنامه ای رو دانلود میکنم..با پسوندexe سیو میشه و بخاطر همین باز نمیشن برنامه های دانلود شدم..چیکار میتونم بکنم برای حلش؟؟.اگه ممکنه جواب رو توی ایمیل بگید..ممنون میشم...
    با درود فراوان خدمت ادمین محترم من ویندوز 10 دارم با این پچ مشکلم حل شد ولی بعد از ری استارت دوباره مشکل بر میگرده هی باید برگردم ادش کنم تو ریجستری تورو خدا کمکم کنید بگید چیکار کنم
    واااااای من اصلا باورم نمیشه عالی بود عالی خیلی ممنونم تشکر داشتم دیگ دیوونه میشدم
    بسیار عالی بوووووووود واقعا خوب بود
    عالییییییییییییییی😍😍😍😍
    دمت گرم مهندس 6 ساعت بود داشتیم ور میرفتیم و همه راهها را هم امتحان کرده بودیم و نشده بود عالییییییییی
    خیلی ممنون من اشتبها با پسوند cmd برنامه ام را باز کردم و کل برنامه باز نمی شدند خیلی ممنون
    عالی بود ممنونم
    خیلی عالی بود. امیدوارم موفق باشید. مشکلم بالاخره حل شد
    درود بی کران . واقعا ممنونم مشکل حل شد. هم برای جذب زمان برای نصب دوباره ویندوز هم ارامش اعصاب .
    سلام خسته نباشید . من یه فایله ویدئو اونده روی گوشیم که پسوندش exe هست و واقعا حیاتیه برام ولیکن هیچجوری باز نمیشه.التماس میکنم اگر کاری از دسته کسی بر میاد بهم بگه ممنون میشم
    پاسخ:
    متاسفانه هیچ فایل ویدئویی exe نیست پسوندش احتمال زیاد اون ویروسه و فایلتون هیدن سیستمی شده تیک گزینه هیدن رو بزنین از فولدر آپشن ببینید درست میشه نشه با شماره بنده تماس حاصل فرمائید : 09195207225
    ی عاااااااالمه ازتون تشکر میکنم واقعا منو نجات دادید خدا خیرتون بده.
    خیلی خیلی ممنون
    سلام خوبید .
    واقعا عالی دمتون گرم
    👍
    سلام خسته نباشید .
    راستش من اول اعتماد نکردم و یک بک آپ از اطلاعاتم گرفتم و بعد با ترس و لرز برنامه شما را دانلود کردم و اجرا کرده.
    نمیدونم چطور تشکر کنم هنوزم باورم نمیشه . یک کاهی در کوهی از تقلب و فریب خیلی بعید بود . براتون بالاترین درجات موفقیت دنیوی و بهتر از اون اخروی را از خداوند خواهانم.
    سلام ممنون از سایت خوبتون مشکلم حل شد بسیار ممنونم
    سلام.ممنون از مطالب خوبتون.وب خیلی خوبی دارید
  • مهران نیکومنش
  • حق دارم دست بندازم دهن خودم از خوشحالی جر بدم :))))) مگه داررررریم مگه میشه عالی بود الحق که به خودم رفتی . واقعا چند روز رفته بود رو مخم ولی هر کاری کردم نشد ولی اینجا شد ممنون :)))))
    خدا خیرتون بده
    عااااالی بود مرسی موفق باشید عزیزای دل
    من معمولا خیلی کم پیش بیاد جایی کامنت بذارم ولی واقعا سپاسگزارم،عالی بود
    خیلی ممنون مدیر سایت
    عالی بود
    سلام
    خسته نباشید
    بسیار لالالالا سپاس گذارم😄😄
    ب هر کس ک ب این مشکل بر میخوره پیشنهاد می کنم ب مطالب ذکر شده عمل کنه حتمن مشکلش حل میشه
    سلام من از توی regedit امدم پیش فرض محل نصب برنامه ها رو تغییر دادم و بعد که سیستم رو ریست کردم دیگه file های exe کلا کار نمی کرد حتی خود regedit ... باید چیکار کنم کسی اگه میتونه کمک کنه
    الللللللللللللکککیه هر چی می کنم نمی اد



    شوخی می کنم اود مثل اول شد ممنون
    آااااااالللللِلی بود واقعا ممنون
    عالیییییییییییییی مرسییییییییییی
    خیلییییییییییییییییییییییییییی ممنوووووووووووووووووون
    خدا خیرتون بده
    تو همه سایتا گشتم فقط همینجا جوابمو گرفتم
    واقعا ممنونم
    واقعا ازتون ممنونم خدا هر چیزی که میخواین بهتون ببخشه
    خیلی ممنون واقعا عالی بود دو ماه بود نمیتونستم درستش کنم
    آلی بود ممنون داشتم سکته میکردم که با این روش خیالم راحت شد ممنون
    tan
    واقعا عالی عالی
    درود و رحمت بر شیر مادری که خورده اید.
    سلام خسته نباشید من یه فایلی داشتم پسوندشexeبود زدم رو open whitیه برنامه رو انتخاب کردم برنامه های نصب شده ویندوز هم عوض شد حالا چطوری میتونم ب قبل برش گردونم
    عالیییییییییییییییی
    سلام من میخام تلگرام را روی کامپیوتر بازی ولی با فایل وورد باز میشد
    ایوول...
    کارتوون درسته....
    خیلی ممنوون
    واووو! خیلی دستتان درد نکنه. مشکلم واقعا ظرف دو ثانیه حل شد.
    دمتون گرم بهترین سایته خیلی خوب بود😉☺
    اقا خدا خیرت بده این همه چرت و پرت تو وبلاگاشو نوشتن همه رو انجام دادم درس نشد ولی با همین برنامه که شما گفتی و با همین حجم کم درس شد هرچی میخوای خدا بهت بده دستت درد نکنه ممنون
    پاسخ:
    ممنون عزیز دل فداتشم شاید همون مطالبم که تو وبلاگای دیگه هستش به درد بعضیا بخوره به مشکل های دیگه نخوره مرسی نظر لطفتونه عزیز دل
    اقا دستتو ببوسم کمه
    خدا شمارو سر راهم گذاشت
    دمتون گرم
    واسه مشکل ویندوز هز استوپد ورکینگ هم اگ ی چیز بسازین مث این واقعا عالیه
    چون اونم مشکل رایجیه فک کنم
    برا من ک هس
    بازم ممنون
    ممنون، واقعاٌ عالی بود.
  • ستایش ستایش
  • با سلام و عرض ادب و تشکر از زحماتتون
    ویندوز کامپیوتر من ویندوز7 است من نمونه هایی از دموی عکس دانلود کرده ام که وقتی بازش میکنم باز نمیشه به خیلی از سایتها مراجعه کردم ولی باز مشکلم حل نشده من آدرس آپلود خطا رو براتون میفرستم اگر امکان دارد راهنمائیم کنید مر30
    http://uupload.ir/files/3z5m_111.jpg
    اینم عکس دمو
    http://uupload.ir/files/h38w_2222.jpg
    سلام..من این رو نصب کردم اما باز هم مشکل دارم و adobe readerبه عنوان پیش فرض بالا میاد
  • محمد فولادی
  • ممنون از همگی مدیران عالیی بود
    سلام لطفاجواب مرا بدهیداین برنامه شما را اجرا کردم ولی دو تا مشکل دارم اولوقتی فلش را نصب میکنم پیغام USB Not Recognizeمی اید؟دومین مشکلچرابیشترفایلهای صفحه نمایش من Shortcutشده است برای حل این دومشکل به صورت ساده وواضح راهنمایی بفرمایید .متشکرم
    سلام .من روش شمارااجراکردم یک مشکل حل شد یک مشکل دیگر اضافه شدوقتی فلش رابه کامپیوتر نصب میکنم پیغام می دهد کهUSB Devise Not Recognize ؟ومشکل دیگراین است که برخی فایلها مانندۤۤIDMبه حالتShorcutشده ؟ومشکل سوم ایناست که فایرفاکس راکه باز میکنم پیغام Default Browserمیدهد؟.برای رفع این 3مشکل راهنمایی بفرمایید.من مبتدی هستم لطفاساده وواضح بیان فرمایید.متشکرم.
    سلام من یه مشکل ک دارم اینه برنامه هام همه با open alباز میشه و با این برنامه ک شما پیشنهاد دادین هم درست نشد ویندوز جدید هم به خاطر همین نمیتونم نصب کنم
    ☺مرسی عالی بود.خیلی سریع درست شد
    خیییییییییییییییییلی با حالییییییییییییییییییییییی

    دم همگیتون گررررررررررمم
  • خرید ممبر کانال
  • ممنون از سایت خوبتون
    درود بر شما
    ممنون از راهنمایتون
    مشکلم به سادگی حل شد
    من اولین بارمه دارم نظر میزارم، بس که خوشحالم.
    واقعا واقعااااا عالی بود مرررررسی.
    سلام خیلی ممنون خیلی عالی بود
    سلام واقعا یک دنیا ممنون از لطفتون دو ساعت درگیر برنامه های رجیستری الکی بودم ولی هیچ کدوم جواب درستی روی سیستم ندادن، برنامتون عالی بود خییییییییلی خیلی سپاسگذارم
  • غلامرضا جعفری
  • سلام

    فقط یک کلام خیلی خیلی دمتون گرم ...
    خدا عاقبت بخیرتون کنه ...
    واقعا واقعا دمتون گرم ... ان شاء الله از خدا هر چی بخواین بهتون بده
    دمتووووووووووووووووووووووووووووووووووون گرم
    سلام
    من یک پک اموزشی خریداری کردم که با پسورد و ایدی ماشین سیستمم با نصب نرم افزار k-light codec تا چند روز پیش بدون مشکل فیلم های پک رو اجرا وتماشا میکردم که همگی با فرمت exe هستن اما از دیروز هر فیلمی رو که اجرا میکنم فقط صدا پخش میشه و تصویر نمیاد
    لطفا راهنماییک نید چی کار کنم
    ممنون
    پاسخ:
    با سلام و تبریک سال 1396 ، شما برنامه پات پلیر رو نصب کنید درست میشه
    واقعا دمتون گرم شما محشریت خوب کار کرد این برنامه
    پاسخ:
    مرسی ممنون نظر لطفتونه دوست عزیز
  • علی پورجبار
  • سلام دوست عزیز
    ازت بی نهایت سپاسگزارم واقعا مفید بود و ناجی
    آقا یه دنیا تشکر حل شد.
    سلام
    من برنامه دانلود کردم اما اونم مثل فایلای دیگه غیر قابل باز شدن لطفا راهنماییم کنید خیلی گیرم
    ممنون
    آقا واقعا رحمت به خانواده و خدا و همه چیزتون.مشکلم حل بعد دو ساعت و نیم نگرانی و گشتن در اینترنت برای رفع مشکل.من که دانشگاهی نیستم ولی دمتون گرم این سایتهای دیگه چی نوشتن هی آدمو سر می دونن وگمراه می کنن.ایول بابا چی بگم چیزی نمونده بود ویندوز بزنم بایت این غلطی که رفتم از طریق رهنمایی سایت yjc صدا و سیمای بی خود انجام دادم.نا سلامتی اینا سایت صدا و سیما هستن اینطور حال آدمو می گیرن...صالا شما مشکلمو کلا برطرف کردید واقعا درس خونده همین کارید.همیشه همنطوری در عرض چند ثانیه موفق باشید.اصلا بابا اصلا اصلا یعنی بابا یعنی اصلا دیگه یعنی بابا هیچی کارتون درسته خداییش بار اوله پیداتون کردم ایول ایول...........................................................................ایول
    آره ایول
    کارتون درست
    ایول
    این کاره اید
    خیالمو راحت کردید
    دمتون
    ایول
    آره
    ....................
    پاسخ:
    تشکر نظر لطفتونه دوست عزیز
  • غلامرضا بنائی
  • با سلام
    دوستان من هم چنین مشکلی برام پیش اومد.
    وقتی همه فایل های exe با چیز دیگه باز میشه دیگه راه رجیستری رو نمیشه رفت و اینکه از طریق کنترل پنل هم جواب نمیده.
    بهترین کار این هست که یک یوزر اکانت جدید به ویندوزتون اضافه کنید به همین راحتی باهاش کار کنید.
    آقا دمتون گرم واقعا محشره
    بی نظیر بود واقعا ممنون
    عــــــالی بود. ممنون.
    میتونم برنامتون رو به دوستان هم معرفی کنم؟
    پاسخ:
    بله فقط با ذکر منبع یا علی
    عالللللی بود خیلی تشکر می کنم ازتون انشا ا... درعرصه ی زندگی به هر جایی که بخواهید برسید باز هم تسکر
    پاسخ:
    با سلام و سپاس همچنین
    وای خدا خیرتون بده سیستم مال شرکت بود چقد حرص خوردم
    درست شد
    نمیدونم چجوری تشکر کنم واقعا داشتم سکته میکردم میتونم بگم که سایت شما عالی
    داداش من اینکارو کردم مو ب مو ولی بازم نشد :(( دیکه خیلی رو مخمه قبلا یه باز فایلارو با regedit باز کردم از اون ب بعد با هر فایلی میخوام همه ی فایلارو باز کنک باز میشه اما همون عکس regedit میمونه روووش :(((
    سلام خسته نباشید سیستم من حتی این فایل شما رو با یه فرمت دیگه دانلود میکنه
    پاسخ:
    با سلام بعد از دانلود روی فایل راست کلیک کرده و با cmd یا همان command prompet باز کنید با تشکر
    ممنون نمیدونم چی بگم هفتا یا هشتا سکته رد کردم به زور نفس میکشیدم که... سایت شما از دور با نور زیاد نمایان شد و عا لی بـــــــــــــــود مرسی
    پاسخ:
    خخخ :) تشکر
    سلام خسته نباشید
    مشکل منم مثله مشکل حسن هستش
    منم اومدم ی فایلو با open with باز کنم رفت رو pdf
    آلان هر کاری که میکنم باز نمیکنه
    برنامه شما هم حواب نداد
    پاسخ:
    با سلام ویندوزتون چیه؟
    سلام

    فقط یک کلام خیلی خیلی دمتون گرم ...
    خدا عاقبت بخیرتون کنه ...
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیز خدا شمارم عاقبت بخیر بکنه
    آقا دمت گررررررررررررررررررررم یعنی دمت گرم کولاک کردی !
    من دوساله دارم تلاش میکنم از هر شیوه ای که بگید استفاده کردم به هر دری بگید زدم اما نشد که نشد
    ویندوز جدید نصب کردم،اکانت تغییر دادم اما مشکلات ادمینی تو سیستم پی سی اذیتم میکرد
    برنامه هام نصب نمیشد اصلاااا
    این روشایی هم که میگفتن برو مثلا فلان جا و تاریخچه رو پاک کن و اینا واسم کارساز نبود یعنی همچین جاهایی نمیشد رفت که همچین کارایی کرد!
    اصلا درگیری داشتم کلا نا امید شده بودم بیخیالش شده بودم که این برنامه رو دان کردم یعنی مطمئن بودم جواب نمیده کلا نا امید شده بودم دیگه وقتی سیستمو ریستارت کردم و یهو دیدم برنامه ها باز میشن اصلا رفتم تو افق!
    آقا بازم دمت گرم خیلی گلی خییییییییییییییییلی کاردرستی
    پاسخ:
    با سلام داداش مرسی لطف داری خدا رو شکر امیدوارم دوباره به این سایت یعنی سایت خودت سر بزنی در پناه حق خیلی خوشحال میشیم مشکلات سیستمی دوستان و همکاران را با تجربه های اندکمون حل می کنیم
    با تشکر فراوان . منم اشتباهی یه برنامه را در دسکتاپ اپن ویت زدم حواسم نبود تیک زیر کادر را بردارم . با همه راههای موجود در نت امتحان کردم نتیجه نگرفتم ولی راه حل شما عالی بود . ضمنا ویندوزم هفت 32 بیتی بود . درود بی پایان
    سلام.دمتون گرم کلا ویندوزم بهم ریخته بود با این فایل شما مشکلم حل شد.هر سایتی میرفتم جواب نمیگرفتم.ممنونممممممممممممممممممممم
    سلام. حدود یه هفته پیش یکی از برنامه هام رو میخاستم باز کنم ولی ارور میداد اومدم از open with بازش کنم که رفت روی pdf که اصلا پسوند همشون شد هرچیزی که بگید بجز exe حتی مرورگرم هم باز نمیشد یکی از دوستام گفت ازین روش برو {{{{1- منوی استارت رو باز کنید و به کنترل پنل برید
    2- از کنترل پنل گزینه User Account باز کنید .
    3- بر روی گزینه Manage And Other Account کلیک کنید .
    4- سپس بر روی گزینه Create New Account کلیک کنید
    5- در این مرحله شما نام یوزر جدید را وارد و آن را از نوع Administrator قرار دهید.
    6- حالا میتوانید اکانت خود را ایجاد کنید.
    نکته : بعد از ایجاد این اکانت سیستم را ریستارت کنید و با اکانت جدید وارد شوید اگر برنامه های شما در دسکتاپتان موجود نبود از منوی استارت گزینه all Program برنامه های را که میخواهید به دسکتاپ منتقل کنید .
    نکته2 : نامی که انتخاب میکنید برای ساختن اکانت باید با نام اکانت قبلی متفاوت باشد .}}}}که اینم خوبه ولی به این روشی که شما گفتید نمیرسه خدا خیرتون بده .خدایی اولش که نظرات رو میخوندم با خودم گفتم نگا اینا رو خودشون برا خودشون نظر گذاشتن حلال کنید دیگه ولی موقعی که نصب کردم مشکلم حل شد و همه چیز آرومه دمتون گرم خسته هم نباشید
    پاسخ:
    فدا موفق باشید ممنونم از صداقتتون و اینکه توضیحات کاملی برای کاربران و بازدیدکنندگان نوشتید 
    با کمال تشکر و احترام مدیریت گروه
    من همون کارا رو مو به مو انجام دادم . برنامه هارو بازمیکنه ولی ایکونشون یه برگه ی سفیده !! چیکار کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید.
  • سید مهدی رضائی
  • خدا رفتگانتونو بیامرزه به خودتون هم عمر با عزت بده
    تمام نت را گشتم هیچی نتونسته بود درستش کنه
    به اینم امیدی نداشتم اما واقعا شاخ در آوردم وقتی که درست شدش
    دمتون گرمممممم
    خدا پدر و مادرتونو واستون نگه داره
    چه کردین بخدا
    با سلام و تشکر از شماااااااااااااا مرسسسسسسسی
    عالی بود مرسی
    تازه ویندوز زده بودم میخواستم بک آپ بگیرم اینطوری شد
    موفق باشین
    واقعا ازتون ممنونم نمی دونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم بازی ممنونم
    سلام
    خیلی ممنون از راهنماییتون واقعا عاااااااااااااااالی بود
    سلام.من برنامه رو دانلود کردم ولی حتی اون برنامه هم اجرا نمیشه و باید یه برنامه داشته باشم که اون رو اجرا کنه...چیکار کنم...لطفا جواب بدین...تو رایانه من شکل همه فایل ها تغییر کردن و نه آهنگ نه عکس و نه برنامه باز میشه و هر برنامه یا آنتی ویروسی که دانلود میکنم هجرا نمیشه و همینطور تو همه فایل ها و پوشه ها یه چیز اومده و روش نوشتهhelp your file
    ممنون خدا خیرتون بده عالی بود
    ایولا
    خدایش دمتون گرم داشتم سکته می زدم
    که
    درست شد
    خیلییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    ممنون خدا رو شکر
    سلام روی ویندوز7هم جواب میده؟
    من چن بار اینکارو کردم ولی درست نشد.اون عکس اول ک گذاشتین نمیدونم چطوری واسه Change program اونو بنویسم
    لطفا راهنماییم کنید
    پاسخ:
    با سلام این برنامه در تمام نسخه های ویندوز ایکس پی جواب میده به شرطی که مشکل شما از طریق open with کردن برنامهexe به سایر نرم افزار ها جز explore باشه با تشکر از حضورتات
    بی انصافیه تشکر نکنم...ممنون
    سلام مشکل من حل نشد من میخواستم فایلهای تصویری یعنی فیلمهای باپسوندexeو باز کنم .اما بازم نشد میشه لطفا مشکل منو هم حل کنید
    پاسخ:
    با سلام فیلم ای با فرمت exe وجود ندارد اگه منظورتون محتوای مولتی مدیای کپی شده در قالب فایل های exe هست به طور کامل معمولا رمزنگاری می شوند و غیر قابل باز شدن با نرم افزار های مختلف می باشند .
    عالی بود مشکلم حل شد
    سلام خدا خیرتون بده ایشالا من هر سایتی رو گشتم نتونستم راه حل مناسب پیدا کنم ولی با راه حل شما حل شد مشکل... ازتون خیلی ممنونم.تشکر
    سلام
    شما که گره کارم رو باز کردید خدا گره از کارتون باز کنه خیلی خوب بود
    ممنون .خدا خیرتان بده
    وااااااااای باورم نمیشه درست شد دستتون درد نکنه عالی بود
    خیلی باحال بود داداش مرسی الهی خیر ببینی
    ممنون اشتباهی یکی از برنامه ها رو اپن ویت کردم کلا ایکونها عوض شد با فایل شما مشکلم حل شد
    آقا خدا خیرتون بده
    این خانم ما خیر ببینه همه چی رو به هم ریخته بود!!:))
    سلام خسته نباشید خیلی خیلی ممنون
    همیشه موفق باشید
    خیر ببینید انشاالله همیشه سلامت باشید.
    خیلی خیلی مرسی
    السلام علیک یا حسین ابن علی(ع)
    ایام سوگواری ماه خونین محرم رو بر شما تسلیت عرض میکنم...
    علی یار و یاورتون
    پاسخ:
    سلام بر شما کاربر عزیز
    بر شما هم تسلیت باد دوست عزیز
    علی حق و خدانگه دارتون یا حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی