گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

فیلم آموزشی زیبایروش هک سه برابر کردن سرعت دانلود در دانلود منیجر 

در این فیلم آموزش قدم به قدم این ترفند به شما اموزش داده می شود .

SumHaker - Amir Power 




    
  دریافت->حجم:  7.52 مگابایت-L>توضیحات: فایل ویدئویی آموزشی امیرپاور

امیر پاور و سام هکر
www.unit-sardroud.blog.ir

نظرات (۱۳)

داداشی خودت چه برنامه هایی رو میشناسی که سرعته اینترنت رو واقعا ببیره بالا واقعی باشه ها .......یه برنامه هم برای سرعت لود مرورگر گوگل کروم اگه میشه بگید همین سایته شما رو 4 دقیقه طول کشید تا لود کنه تمام صفحه رو مرسی اگه کمک کنی به من ممنون
سلام میشه یه برنامه برای هک سرعت اینترنت بگی که واقعا کار کنه ها .....من برنامه Turbo.Internet.Software.v1.1.39.Crack.100%working رو دارم ولی نمیدون چطوری باید ریجسترش کنم تا برنامه فعال بشه اگه ریجستر بشه خدای تمام برنامه های هک اینترنت هستش این برنامه به قران فقط بلد نیستم فعالش کنم مشکلم همینه
پاسخ:
با سلام این برنامه جزو یکی از برنامه های محبوب دنیاست ولی متاسفانه کرک ان درست کار نمیکنه و باید از سایت های خارجی خریداری بشه ولی احتمالا حتی اگه خریدم بشه با ای پی ایرانی نشه با اون کار کرد و مجبورید ف...شکن نصب کنید و ان هم به طبع سرعت رو پایین اورده و برنامه بازدهی لازم و نخواهد داشت اگه برنامه ای مجاز پیدا کردیم برای دانلود در اختیار شما کاربر عزیز خواهیم گذاشت یا علی
با تشکر ولی اتفاق خاصی نیافتاد.
پاسخ:
لطفا از ضفحه تنظیمات دانلود منیجر را اپلود کرده تا مشاهده کنیم
لطفا جواب بده برای من از این speedها نداره
پاسخ:
سلام کافیه دانلود منیجرتو آپدیت کنی ممنون از حضورت در گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
  • سید علی حسینی
  • خیلی ممنون
    پاسخ:
    وظیفه مونه جناب حسینی موفق باشید
  • سید علی حسینی
  • چرا فایل regeditرو باز نمیکنه
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز اگه باز نکرد مشکل از ویروسی بودن و پاک شدن این فایل از کامپیوتر شماست دوست عزیز
    با سلام خدمت شما دوست عزیز من همه ی اینکارارو کردم ولی متاسفانه برام کار نکرد :(:(:(:(:(
    این کار انجم دادم اما هیچ اتفاق خاصی نیوفتاد امیر جان
    پاسخ:
    سلام حتما این ترفند از کار افتاده یا با isp شما کنتاکت داره.
    دوست عزیز این نسخه قدیمی دانلود منیجر تو فیلم اگه میش واس نسخه جدیدشم قرار بدید
    پاسخ:
    چشم بزودی قرار میدم عزیزموفق باشید
    هنوز ندادی که
    پاسخ:
    َرمنده ورژن در دست من ایراد داشت حل می کنم بذارم باز شرمنده
    بله
    پاسخ:
    چشم فردا برای دانلود آماده است موفق باشید.یا علی
    میشه لینک دانلود نرم افزار را بدهی؟
    پاسخ:
    منظورتان لینک برنامه دانلود منیجر  هست دوست عزیز؟
    سلام سام حجمش خیلی زیاده کم حجمشو هم بزار ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی