گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

دانشگاه آزاد

پوزش بابت تاخیری که پیش آمد این مجموعه درساعت 7:30 صبح روز شنبه مورخه 7 دی تکمیل شده است حجم فیلم ها کلا   231 مگابایت می باشد دانشجویان عزیز در صورت خرابی لینک یا عدم توانایی در دانلود فایل ها مشکلات خود را در نظرات این مطلب درج نمایند با کمال تشکر مهدی امینی

 

پک اتصال به اس کیو ال در ویژوال استادیو ،این آموزش در  3 پارت گنجانده شده:

دانلود پارت 1    | دانلود پارت 2   |

دانلود پارت 3    |

unit.sub.ir

    امیدوارم برایتان مفید باشد.


 

نظرات (۵)

دوما هم فک کردی من نمیدونم لیست ای پی ها رو داری؟؟؟
خودت بهم نشون دادی تو سایت امکانات بلاگ دات آی ار رو.
. سوما اگه حوصله آپ کردن فیلم نداری فیلم ها رو نباید از استاد تحویل بگیری نه اینکه مسئولیتشو قبول کنی و وسط راه پشیمون بشی و یک کلاس 35 نفری رو علاف بزاری
یک هفتست میخوای قسمت 4 فیلم رو بزاری هنوز خبری نیست..
پاسخ:
این توهین شما قابل بخشش نبود .
اگه به خداوندی خدا فایل اتصال به دیتابیس و هم می خواستین میدادم ولی دیگه الان نه موفق باشید .
 در ضمن جناب من مسئولیتی نگرفتم فیلم ها رو استاد کلا به خود بنده نداده بود
منم از دانشجو ها گرفتم
به خاطر شما  نمی دونستم قدر نشناسین
 
هر کسیم پارت 4 رو میخواد با حجم 200 مگ من جا برای آپلود ندارم این حجم رو یا سی دی بدین یا فلش شماره تلفن تماس 09386068038 فقط اس ام اس معرفی کنید حتما


na man khastam tanavvoeu ro ehsas koni
va ella gasde dgei nadashtam
پس قسمت 4 کجاست؟فیلم نقاط مبهم زیادی داره . قسمت 4 نباشه اصلا نمیشه پروژه نوشت.
پاسخ:
مهندس ..... خودتی با آی دیگه پیام میذاری فکر می کنی نمی فهمیم آی پیت مشخصه ازت شکایت کردم موفق باشی
پدر سوخته هم جد و آبادته من غلط کنم واسه بچه مچه های کاردانی جزوه و . . . فایل بذارم بای خداروزی تو جای دیگه بده
sallam
pas parte 4 kojast?
dastoorate asli toie film moshakhas nist ke.
mesle sqlselect , sqlinsert,sqldrop,sqlupgrade,....
filmha irad dare. niaz be bazbini dare.
thankyou
bye
پاسخ:
ایراد داره یا نداره دیگه دست من نیست استاد اینا رو به ما داده
میشه بگی قسمتای دیگشو کی میذاری؟؟؟؟؟
پاسخ:
4 قسمته تا فردا صبح حله ان شاء الله
قسمت سوم شو الان تموم می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی