گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

معرفی آچارفرانسه :

آچار فرانسه بلاگ.آی آر آچار فرانسه : سری آموزش های کد های کاربردی بلاگ.آی آر می باشد که کاری از گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی سردرود با هدف

آموزش به کاربران محترم برای تسهیل انجام کار های خود کمک رسانی می کند.

اچارفرانسه علت نامگذاریش پر کاربرد بودن و چندگانه بودن کارهای کد های آن میباشد.

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد ) رفع ایراد

هشدار: در آموزش پی دی اف یادم رفته بود یک چیزی بگم اونم اینکه بعد از انجام تمام کارها به ویرایش قالب

اصلی خود برگشته و در آن جا به جای آدرس های www.unit-sardroud.blog.ir آدرس وب خود را درج نمائید.

این سری آچارفرانسه در مورد کد اشتراک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی مخصوص وب های  blog.ir می باشد امیدوارم قابل توجه دوستان عزیز و کاربران بیان و بلاگ باشد در صورت درخواست فیلم آموزشی نیز پیوست خواهد شد.

 دانلود فایل زیپ آچارفرانسه 2

محتویات آچارفرانسه 2 -> فایل pdf آموزشی و فایل کد های موردنیاز در قالب notepad

در صورت باز نشدن فایل پی دی اف در برنامه پی دی اف خوان خود نام فایل پی دی اف را از آچارفرانسه2 به یک نام انگلیسی تبدیل کنید

باتشکر

زکات علم نشر آن است

نظرات (۳۹)

سلام من از قالب بیانگر استفاده میکنم و کلمه مخالفین توش نیس چیکار کنم مرسی
یه سوال دیگه داشته چرا وقتی کلید اشتراک رو میزیم در صفحه به اشتراک گذاری عنوان "title" به صورت اتوماتیک وارد نمیشه؟
امکان هست این مورد رو برطرف کنید چون بسیار مهم
البته من کد اشتراک گذاری برای کلوب رو تهیه کردم قرار میدم تا ببینید البته من امتهانش کردم درست کار میکنه

کار بزرگی میکند اگه امکان اتوماتیک عنوان رو هم اضافه کنید .
ببخشید به هر حال شما تنها کسانی هستید که میتوند کمک کنید.
درود بر شما دوست گرامی خدا قوت میگم به شما برای ایجاد این کد ها برای ما که خود بنده کلی برای کد ها این در و اون در زدم.
دوستان در بالا گفته بودن کد شبکه کلوب رو هم قرار بدید چون من هم به اون کد نیاز دارم میشه لطفا زودتر قرارش بدید ممنون تون میشم.
و یک سوال دیگه داشتم که میشه کد تعداد بازدید رو که خودتون برای پست ها قرار دادید و برای ما هم قرار بدید.
پاسخ:
با سلام مرسی عزیز: چشم حتما بزودی قرار می دم دوست عزیز
خیلی ممنون
پاسخ:
فدا وظظیفه بود قربان مرسی سرزدید منتظر مطالب جدید ما باشید 
انگار دیگه محل نمیذارین از بس سوال کردم
پاسخ:
دوست عزیز نفرمائید اینجا مال شماست ما مهمانیم به علت مسغله دیر جواب می دیم من عذر خواهی می کنم
سلام دوستان چه طور میشه یک فایل پی دی اف رو انلاین به نمایش گذاشت مثل فایل عکس
پاسخ:
دوست عزیز قابلیت نمایش فایل پی دی اف مربوط به امکانات هاست می باشد که بیان این امکان رو نداره متشکرم
سلام دوستان میشه کاری کرد که با کلیک روی نام صفحات وبلاک در منوی اصلی به یک ادرس در خارج از وبلاگ منتقل شد نه به اون صفحه از وبلاگ
فکر میکنم مربوط به اینجا باشه
<!-- شروع نوار منوی اصلی -->
<div class="main_menu">
<div class="cnt">
<box:menu>
<ul>
<view:menu>
<li><a class="(*menu_item_selected*)" href="(*menu_item_link*)">(*menu_item_title*)</a></li>
</view:menu>
</ul>
</box:menu>
پاسخ:
دوست عزیز لازم به تغییر کد نیست کافیست فقط وقتی آدرس صفحه دیگه رو یاسایت دیگه رو میدید اینطوری بهش آدرس بدین
http://www.site.com یعنی دارای http باشه موفق و موید باشی عزیز مرسی باز سر زدی به ما
سلام متاسفانه وقتی کد را می گذارم پس از فشردن علامت لوگوی شبه های اجتماعی در پایین پست ها صفحه ای برای شیر می آید اما بجای آدرس سایت
invalid.invalid
می آید اینم لینک عکس مشکلم
ممنون می شم کمکم کنید خیلی واجببه دست شما درد نکنه

http://www.uploadax.com/images/04639967625420641815.png
پاسخ:
دوست عزیز در صورت قبول و اطمینان به بنده نام کاربری و رمز خود را در اختیار ما بگذارید تا حل کنیم یا برایمان از قسمت تنطیمات نویسندگان یک نام کاربری با نام sumdanger اضافه کنید منون از اینکه به سایت خدتتون تشریف آوردید
سلام دوستان میبخشید هی مزاحم میشم من میخواستم این تصویر که در گوشه سمت راست هست دقیقا در سمت چپ هم باشه باید چی کار کنم ممنون
اینم کد css :
}

.ribbon{
background:url(http://bayanbox.ir/id/8618489684212709995?view) no-repeat left top;
width:90px;
height:200px;
float:right;
margin-right:-90px;
margin-left:0px;
margin-top:15px;
}
پاسخ:
دوست عزیز کافیه تو این قسمت
background:url(http://bayanbox.ir/id/8618489684212709995?view) no-repeat left top
بجای مقدار  margin-right:-90px;  مقدار +93 را جایگزین فرمائید
دوستان در بیان امکان ایجاد یک ایمیل اختصاصی وجود داره یا نه
پاسخ:
نه دوست عزیز وجود نداره
کد اشتراک گذاری با ایمیل رو هم اضافه کنید لطفا
پاسخ:
چشم عزیز اگه خواستین براتون می ذارم
خیلی ممنون
ببخشید انداختمتون تو زحمت
دستتون دردنکنه
پاسخ:
فدا وظیفه بود قربان
سلام
من کد رو همنجوری که آموزش دادید قرار دادم ولی پایین تر اومدن مثل شما توی خط نیست میشه راهنمایی کنید

http://yaghot.blog.ir/

منظر پاسختون هستیم
به وبمون هم سر بزنید و نظر بدین
پاسخ:
سلام دوست عزیز بله در بعضی قالب ها مثل قالب شما چنین است
اگر فوری لازم دارید نام کاربری بیان + رمزتونو بصورت خصوصی برای ما ارسال کنید
تا ما حل کنیم
خاک پای قدم دوستان گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
میبخشید دوست عزیز من از همین فرم تماس بیان برای دریافت نظرات بصورت خصوصی فقط در قسمت تماس استفاده میکنم ولی پیام (تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد - رو اصلا دوست ندارم که اونجا باشه میشه اونو حذف کرد
پاسخ:
دوست عزیز نه نمیشه حذف کرد طبق بیانات شرکت بیان اینا تو برنامه نویسی یا سایت اصلی بیان است و حذف آن غیر ممکن است ولی اگه من تگ شو پیدا کردم به شما و دوستان اطلاع می  دم
سلام فرمودید توییتر رتبه وبلاگ رو پایین میاره من به صفحه توییترم لینک دادم ایا اینم رتبه رو پایین میاره ؟
پاسخ:

نه عزیز دلم اشتراک با توییتر کم می کنه یعنی مطالب تو به توییتر اشتراک بدی والا لینک کردن یکمم رتبه رو بالا می بره عزیزدلم

خیلی ممنونم
پاسخ:
فدا شرمنده جز این راهی نبود عزیز
منظور بنده رو متوجه نشدین انگار این که شما میگی میشه تایتل ایکون اونو مشکل ندارم میخوام درست هم تراز ایکونها یه جمله بنویسم هرکار میکنم یا میره بالا یا پایین ایکونها
پاسخ:
آهان عزیز الان فهمیدم عزیز این یکم کار سختیه بهتر اینه یک عکس درست کنی تو نقاشی بنویسی اشتراک بعد هم ترازشون کنی جز این باید کلی دستور سی اس اس بنویسی دوست عزیزم
متوجه نشدم
پاسخ:
دوست عزیز بعد از کپی کردن کد ها طبق نوشته کافیه متن اشتراک رو تست کنید قبل از آن بعد از آن چون قالب ها با یکدیگر فرق دارند خلاصه خودتان باید مکان مناسب را ‍‍پیدا کنید ممنون
(سلام میخواستم کنار ایکونها یه جمله بنویسم ( اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی مشه راهنمایی کنید در ضمن اگه بخوام جاشو به چپ یا راست عوض کنم چی
پاسخ:
      دوست عزیز برای انکار کافیه تو تگ سمت راستی که نام نویسنده هست متن مورد نظر تو تایپ فرمائی دوست عزیزم
میشه بفرمایید چطور میشه وقتی موس روی ایکونها میره رنگشون عوض بشه
پاسخ:
دوست عزیز این تغییرات ربطی به مبحث سی اس اس داره که بزودی توسط دکتر علی ابراهیمی این مبحث به صورت رایگان در سایت قرار خواهد گرفت
  • رضا شاه پلنگی
  • سلام پس چرا اشتراک گذاری در توییتر رو قرار ندادین
    پاسخ:
    دوست عزیز توییتر به خاطر توییت و کم کردن رتبه بلاگها در گوگل نذاشتیم ولی اگه بخواین کد شو بذارم اضافه کنید ؟
  • .:سرباز سایبری:.
  • سلام من به این مشکل بر خوردم و قالب رنگارنگ رو دارم باید چیکار کنم؟http://bayanbox.ir/id/6749402075530652641
    باتشکر
    ممنون
    پاسخ:
    وظیفه است جناب
    سلام
    ممنون که سریع جواب دادید
    درست شد
    پاسخ:
    سلام خداروشکر حل شد جناب صادقی وظیفه بود قریان
  • امین روستائی
  • سلام
    برا من یه مشکل داره و اونم اینه که فاصله بین آیکون ها زیاده؛ چطور فاصله شون رو کم کنم؟
    (من عکسا رو عوض کردم)
    تشکر
    پاسخ:
    عزیز دیدم یک لحظه تو این قالب تست کنم جواب رو بگم بهتون
  • امین روستائی
  • سلام. دست شما درد نکنه؛ استفاده کردیم
    فقط توی فایل ضمیمه، تگ li پایانی جا افتاده که اضافه کنید بهتره...
    موفق باشید
    یا علی
    پاسخ:
    چشم حتما اصلاح میشه
    با سلام و خسته نباشید
    برای انجام فعالیت در سایت خادم الشهدا ، فرم زیر را برای ما پر کرده و برای ما به آدرس
    info@khadem-shohada.ir
    ارسال فرمایید
    http://www.khadem-shohada.ir/sites/default/files/content/attaches/story/92-12/09/khademin.doc

    ما مشتاق همکاری های بیشتری با شما هستیم

    یا علی
    پاسخ:
    ممنون چشم پر کنم الان تحویل میدم عزیز دل
    ممنون من استفاده کردم
    فقط یه کمی جاش درست نیست
    به عکس زیر نگاه کنید
    http://bayanbox.ir/id/2457949613108712763
    پاسخ:
    پس از چندی فعالیت من و همکاران عزیزم فهمیدیم
     قالبی که شما استفاده می کنید سادگی 2 می باشد.
    برای اینکه کد ما درست کار کند کافیست کد های اشتراک قبلی را حذف و طبق دستورات زیر عمل کنید.
    بعد از حذف کد های قبلی به ویرایش قالب اصلی رفته و این کلمه را جستجو کنید
    <box:post_rating>
    دو کلمه به اینصورت جستجو می شود که باید قبل از هر دو آنها کد خود را کپی کنید
    نمونه درست کد اشتراک گذاری در قالب سادگی 2
    www.rafig.blog.ir

    دوست عزیز اگه ممکنه آموزش اینو بذار که اون آیکون بالا رو بشه عوض کرد منظورم در کنار اسم وب توی مرورگر هست
    پاسخ:
    جواب این سوالت عزیز:
    دوست عزیز اگه ممکنه آموزش اینو بذار که اون آیکون بالا رو بشه عوض کرد منظورم در کنار اسم وب توی مرورگر هست
    -------------------------------
    چشم داداش آموزشش تو این مطلبم هست ببین به دردت می خوره یا یکی دیگه درست کنم؟
    http://unit-sardroud.blog.ir/post/74
  • عرفان اقوامی
  • درود .................... نوروز مبـــــــــارک!
    با مقاله ها و آموزش های کامپیوتری در خدمت شما هستم!
    لطفا نظرات خود را برای من بفرستید
    خداوند نگهدارتان بــــــــــــــاد!
  • آرش فرزانه نژاد
  • قربان بلاگت خیلی عالیه...
    چند تا سوال در مورد قالب بلاگا داشتم
    1-چجوری میشه تبلیغات دلخواه رو ادد کرد؟
    2-چجوری میشه یه باکس دلخواه رو به بلاگ اضافه کرد و عکس های حاوی لینک توش گذاشت مثل همین برای شما :اتاق آرزو و ...
    ممنون می شم جوابمو بدید
    پاسخ:
    سلام داداش گلم
    مرسی به وب خودت تشریف آوردی

     با آچارفرانسه ما همراه شوید تا تمام آموزش ها را یاد بگیرید
    آچارفرانسه 4 مربوط به افزودن باکس به وب
    و آچار فرانسه 5 مربوط به گذاشتن تبلیغات دلخواه در سایته موفق باشی
    عزیز فاصله بین آماده شدن آچارفرانسه 2 روز است یعنی امروز مثلا آچارفرانسه 3 آماده دانلود بشه دو روزه دیگه آچارفرانسه 4 آماده دانلود هست
    موفق باشی آرش جان عزیز
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا
    سلام محضر دوست خوبم مهدی جان امینی
    خوش آمدی برادرم به بلاگ حسینیه ی ققنوس کربلا
    خاک پایت طوطیای چشم ما
    امر کنید با چه نام خوش دارید در میان نوکرزادگان حضرت ارباب حسین جان
    ثبت نام شوید تا در اسرع وقت این کار صورت گیرد
    التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله فراموش نشود
    پاسخ:
    بسم رب الشهدا و الصدیقین
    شهما بهترین سنگر دار مسلمانان هستید
    سنگرتان پر سرباز باد ان شاء الله
    ما را با نام گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد لینک کنید لینک شما هم بزودی در شصتویکمین لینکستان ما به آدرسhttp://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan قرار خواهد گرفت
    حضور شماست که ما را شاد  خشنود می کند ممنون جناب
  • هم آفرینان آموزش و پروش
  • حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند: همانا سعادتمند کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.
    سلام آقا مهدی. راه اندازی سایت حاضر با محتوای تعریف شده کار ضروری بوده که شما عهده‌دارش شدید. به شما به خاطر این ابتکار تبریک می‌گیم و از زحمات شما متشکریم.
    پاسخ:
    با عرض سلام و ادب خدمت شما دوست عزیز
    جمله ی زیبایی بود و تامل بر انگیز
    مرسی ممنونم عزیز وظیفه بوده امیدوارم زکات علمم را بتوانم در طول خدمتم کنار شما بدهم

    سلام
    از حضور و نظر شما در صالحات متشکرم
    سال پیش رو برایتان پر از خیر و برکت
    و ایام فاطمیه رو حضورتون تسلیت میگم
    شما در صالحات لینک شدید
    در صورت تمایل لینک بفرمایید

    لطفا اگر امکان دارد آموزش تغییر هدر، جابجایی یا حذف باکس های کنار صفحه، و... رو قرار بدید.
    بنده خواستم هدر رو طبق آموزش خود بلاگ تغییر بدم اما جوری که می خواستم هدر قرار نمی گرفت.
    پاسخ:
    سلام علیکم مرسی ممنون
    ممنون از اینکه لینکمون کردین
    لینک شما هم بزودی در لینکستان ما به آدرس http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan قرار خواهد گرفت.
    برای قالب تمدن1 طبق زیر عمل کنید.


    دوست عزیز برای تغییر هدر خود کافیست به وبرایش cssقالب فعلی رفته و ->
    و ctrl+f را در کیبرد بزنید سپس کلمه ی زیر را جستجو
    http://cdn.bayan.ir/blog/templates/7/body.gif
    و به جای آن آدرس هیدر خود را طبق هشدار های زیر بگذارید.

    پیش نمایش این هیدر در سایت
    www.rafig.blog.ir
    --------------------------------
    فایل پی اس دی اندازه هیدر (برای طراحی در فتوشاپ)
    bayanbox.ir/id/128419638623305326?download
    ------------------------------
    فایل عکس هیدر(برای طراحی هیدر در نقاشی کامپیوتر)
    http://bayanbox.ir/id/3424083203101060945?view
    موفق باشید گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
     

    ممنونم
    پاسخ:
    منم از شما کاربر فعال عزیزمان ممنونم
  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
    همانا حقیقت و واقعیّت تمام سعادت ها و رستگارى ها در دوستى علىّ علیه السلام در زمان حیات و پس از رحلتش خواهدبود.
    ایام تسلیت باد .. التماس دعا
    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام علیکم عزیز
    عاقبت همه ما ان شاء الله خوب بشه و عاقبت بخیر بشیم
  • علی ابراهیمی
  • سلام، میخوام بخش دوم دانلود کنم یا میگه آدرس لینک نامعتبر است یا چنین صفحه موجود نیست!!
    پاسخ:
    لینک دانلود اصلاح گردید
    مرسی از گفتن اینکه لینک خرابه تا بقیه دچار مشکل نشن تشکر
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡

  • می گویند حزب الهی ها خشک و عبوس و خشن هستند!

    راس میگن؟

    دنیا بداند

    [] ما با لبخند شهید می شویم []
    پاسخ:
    آری فدای حزب الهی هایی که خط و مشی آنها اسلامی و قرآنی و حرکاتشان رهرو راه ولایت فقیه و جهاد آنها مانند امام حسین است.
    خداقوت
    پاسخ:
    ممنون عزیز شما هم خدا قوت سنگردار خوبی هستید.
    شاد و مسرور و  موفق و موید باشید عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی