گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

تعریف آرزو

در تعریف آرزو گفته اند : آرزو یعنی آنچه که افراد در زندگی یا در دنیای هستی تمنا می کنند. یا آرزو را می توان چنین تعریف کرد: آرزو عبارت است از: یکسری خواسته ها و منویات که انسان در جهت رشد و تعالی معیارهای زندگی خود در حال یا آتی به آنها نیاز دارد، بی شک انسان در هر مقطعی از زمان و مکان نیاز به آرزو دارد و البته به مرور زمان نیز این آرزوها براساس شرایط و موقعیت زمانی و مکانی در تغییر است. چه اینکه انسان از بدو تولد تا سن پیری در تغییر و تحول بوده و براساس همین، عقلایی است که بگوییم آرزوهای آن نیز قابل تغییر و تحولند. به بیانی هرچقدر رشد فکری انسان فربه تر شود، طبعا آرزوهای آن نیز بزرگتر خواهند شد.

آرزو در احادیث :

قال رسول الله صلی الله علیه و آله :الامل لامتی و لولا الامل ما رضعت والدة ولدها و لاغرس غارس شجرا .
امل و آرزو رحمت است برای امت من و اگر آرزو نبود مادر طفل خویش را شیر نمی داد  تا فرزند رشیدی بشود و باغبان هم نهالی نمی کاشت تا درخت تناوری بشود.

هدف از ایجاد این صفحه : تا بعد از چندسال که ان شا الله به آرزوتون رسیدید  یا نرسیدین ، بازم پیام بدید بگید آرزوتون برآورده شد یا نه؟ :|

هر شخصی آرزوهایی دارد که گاه به آن میرسد گاه نه آرزوهایتان را بنویسید ...

آرزو

آرزو

آرزو

نظرات (۱۰۲)

  • بانوی ایرانی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ای کاش ***** نهم اسفند بود و من میمردم و هرگز دهم اسفند رو نمیدیدم و شاهد مرگ عزیزم نبودم
    آرزوم ایــــــــــــــنه : همه توی همه ی حالات خدا رو بالا سرخودمون ببینیم .
    و همه به عشق واقعیشون برسن ، منم همچنین .
    و بتونیم تا آخر عمر دروغ نگیم علی وار زندگی کنیم .
    و محتاج کسی نشیم و منت کسی بالای سرمون نباشه .
    و هیچکس رنج بیماری نبینه و همه مریضا شفا پیدا کنن .
    و از همه مهمتر ریشه کن شدن خیانت،تنفر و کثافت کاریا پارتی بازیا
    و بعدش که آدمها ، به معنای واقعی آدم شدن اللهم عجل لولیک الفرج

    دوست دارم ،درسمو با موفقیت تموم کنم یه کار خوب پیدا کنم ،پول داشته باشم و محتاج کسی نباشم ،دلم شاد باشه
    و یه ارزوی دیگه کاش خدا کمک کنه بهم که خیلی دارم سعی و مقاوت میکنم راجب مشکلاتم که کج روی نکنم که راهی رونرم که خدا بدش بیاد کاش دستمو بگیره واقعا خیلی درد داره زندگیم کاش
    ارزو میکنم ادمایه خوب هیچوخ قسمت ادمایه بد نشن هیچوخت این بدترین نوعه زندگیه مخصوصا اگه پای دل و دوست داشتن احمقانه در میون باشه..ارزوی سلامتی خودم خانوادم و عمر با عزت و امیدوارم یه روز انقدی توان داشه باشم که نذارم دختری از نیازمندی و بی چارگی بره و تن فروشی کنه کاش بتونم
    آرزو میکنم معدلم بالای 19 شه................. امسال ترم اول.
  • حامد فدریکو فرناندز
  • سلام...
    آرزو میکنم خدا هیچ پدری رو پیش بچه اش شرمنده نکنه...و ایرانم عاری از فقیر و گدا بشه...
    روزی برسه که دیگر جنگی نباشد.
    shaere.ir
    من کلی آرزو دارم اگه بخام بنویسم تا صبح طول میکشه
    اولش اینکه آرزر دارم شغل فعلیم عوض بشه و اون شغلی که دوست دارم استخدام بشم
    آرزوی موفقیت تحصیلی دارم
    آرزوی استقلال مالی دارم
    آرزوی عاقبت بخیری دارم
    آرزو دارم زودتر از پدر مادر و خواهر برادرم بمیرم چون تحمل مرگ هیچکدومشون رو ندارم
    آرزو دارم همیشه تو زندگیم احساس خوشبختی بکنم ....
    خیلی آرزو دارم
    ولی در حال حاضر ارزوم اینه که بارون بیاد یا برف
  • جیرجیرک .
  • آرزوم اینه یه شغل خوب مرتبط با رشته م داشته باشم .
  • مشغول خودم
  • آرزوم اینه که راهمو پیدا کنم :)
    زهرا:آرزومیکنم یه روزی یه آرزو داشته باشم:(
    arezo daram hame hamishe khoshhal bashan o bekhandan
    bimarestana khali shan o kolan hame mariza khob shan
    ye lahze bi pedar madaram to donya nabasham
    hame mardom be arezohashon beresan
    آرزوم اینه که بالاخره به آرامش برسم چیزی که خیییلی ساله نداشتم.
  • یا فاطمة الزهراء
  • آرزو میکنم بتونم یادبگیرم انسان بودن رو و برای خودم و بقیه مفید باشم
    آرزوم اینه که تو زندگیم همیشه آرامش برقرار باشه، از خوشبختی کسی کم نکنم و به حدی از رشد و کمالی که میخوام برسم ...
    وقتی خاطرات آدم از آرزوهاش پیشی میگیره، یعنی خیلی پیر شده.
    آرزو ؟
    هوووم چقدر سخت ! میشه چندتا آرزو کرد ؟

    آرزو میکنم تا همه ی آدمها مهربون باشند و با بداخلاقی هاشون به دیگران ضربه نزنن
    آرزو میکنم تا حقوق حیوانات به رسمیت شناخته شه و مردم بفهمند که زندگی حیوانات به اندازه ی زندگی انسانات ارزش داره
    آرزو میکنم تا خونواده م همیشه سالم و خندون باشن !

    و آرزو میکنم تا یه قول چراغ جادو داشتم تا ازش میخواستم ده هزار تا آرزوم رو براورده کنه :))
    یه آرامش ته قلبم
    یه ثبات
    یه حرکت نو...

    آرزو دارم موج باشم و آروم باشم
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • آرزوم اینه که ی روزی بتونم همه ی اطرافیانمو شاد ببینم...
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • آرزوم اینه آرزویی نداشته باشم...
    آرزو میکنم صبر و ارامش لازم بزای تحمل مصلحت خدا رو داشته باشم!
    و امسال نتیجه تلاشامو بیگرم:))
    آرزوی من داشتن دو تا پسر بچه شیطون و با نمکه ک همش از سر و کولم بالا برن.. و ی گلخونه پر از گل رز هلندی قرمز و سفید و صورتی
    آرزوم اینه که زودتر از اعضای خانوادم بمیرم... :)
  • پیمان محسنی کیاسری
  • فقط می‌خواهم برم اون بیرون، و یه کاری بکنم. یه کاری، یه کاری که ارزش داشته باشه
    آرزو دارم تویه زندگیم آدم موفقی باشم و چیزی رو که میخوام به دست بیارم
    آرزوی من خوشبخت شدن داداش بزرگم و سلامتی پدرومادرم وموفقیت خودم و داداش کوچیکم در تمام مراحل زندگیه و کمک خداوند درتمام مشکلات دنیا
    بزرگترین آروزی من اینکه سایه پدر مادر و مادربزرگ و فرزند و زنم بالای سرم باشه و کشور ایران به اوج سربلندی خودش در تاریخ برگرده و من یکی از سربازان امام زمان باشم
    خدایا همه مون رو عاقبت به خیر کن...
    خدایا ابروم نره فقط خودت میدونی چی میگم ...
    بزرگترین آرزوی من اینه که یه روزی بفهمم بودن من تو این دنیا یه فایده ای داشته
    آرزو میکنم که انسان بدرد بخوری باشم و بتونم از تمام داشته هام به دیگران ببخشم.
    خدایا فقط یک ملیون تومن از پول جهاز ابجی نسترن مونده . . . !؟
  • امید کریم زاده
  • سلام امیدوارم که امسال تجربی رو بیارم و به ز هم برسم ممنون شما هم برام دعا کنید
    سلام من قبلا ارزومو گفتم
    ولی اگه خدا قبول کنه اول ارزو می کنم کسایی که مد نظرم هستن (ص ،ا ، ح،ش،ش ) کنکور امسالو قبول شن
    الهی آمین
    من برنامه نویسم آرزو دارم به سطحی خیلی خوبی برسم و یه شرکت برای خودم داشته باشم با یه دنیا ایده های خلاق
    اقا ارزو دارم در حد لالبگا
    می خوام برم دانشگاه تهران فقط ارزوم اینه

    بهزاد: آرزو دارم با کسی که بهم دلبسته و منم به اون دلبستم ازدواج کنم
    دوباره آرزو دارم
    ارزو دارم ی روزی بعد اینکه درسم تموم شد باعزت و افتخار برا عزیزام
    بتونم یکی از بهترین استادای برنامه نویس کشور بشم برام دعا کنید
    فقط ب ی مشاوره نیاز دارم اگه بتونید کمکم کنید ممنون میشم
    نمیدونم اینای ک میگم آرزون یا درد دل
    ولی تو زندگیم خیلی شکسته شدم خیلیا پا گذاشتن روی غرور احساساتم ولی بیشترش تقصیرش سادگی خودم بود
    تصمیم گرفتم درسمو ادامه بدم و با توکل بر خدا تمام سعی امو میکنم ک سفت وسخت درس بخونم نه واسه رو کم کنی کسی نه
    !
    بلکه واسه اینکه دل کسای ک بهم امید بستن رو ناامید نکنم
    خدا جونم !!!
    کمکم کن بهم این لیاقت رو بده بتونم جایگاهی تو جامعه داشته باشم

    الهی آمین
    آرزویم این است خدا این قدر بهم عمر بدهد که بتوانم فرزندم را بزرگ کنم و به جامعه تحویل دهم بیشتر از این نمی خواهم
  • مهرداد علیزاده
  • سلام من 2 تا ارزو دارم یک اینکه تو شنا در مثابقات جهانی مدال بیارم دوم اینکه یک هکر کلاه سفید خوب بشم رنگ ارزوم هم ابی فیروزه ای مهرداد علیزاده
    ارزوم اینه که از ترم بعدی که ترم ژنجم میشه ترم آخرم باشه .... خسته شدم با :D
    salam
    man arezo daram mesle avtar koraa besham yani mishe khoda?
    ارزوم اینــه که شایسته شــهادت باشم
    اسممو نمیگم چون اگه بگم خیلیا منو میشناسن
    قبلا هم اینجا ارزوم رو نوشته بودم ولی حالا یه ارزوی دیگه دارم
    الان ارزوم اینه ک فقط زودتر بمیرم
    خیلی سخته ک هیچکی بهت اعتماد نداشته باشه
    خیلی سخته ک واس هر حرفی مجبور شی قسم بخوری ک حتی اونم باور نمیکنن
    مخصوصا وقتی اونی ک دوسش داریو حتی یه بارم بش دروغ نگفتی ولی بهت شک داره و باورت نمیکنه
    ب نظرم هیچی سخت تر از این نیست
    البته هرکسی مشکلات خودشو داره
    ولی کاشکی خدا یه کوچولو منم زیر چشمی نیگا میکرد
    یا اصن منو میبرد پیش خودش
    این جوری خیلیام بهشون خوش میگذره
    هه
    شرمنده زیاد وقتتونو گرفتم
    ولی خب...
    هیچی
    خودافس
    بزرگترین آرزوم بعد از ظهور اینه که با دوستام دسته جمعی یه سفر بریم مدینه
    یعنی میشه خدا؟
    اولین ارزوم اینه که امام زمان رو ببینم.. دوم ارزو اینه که یه بار دیگه زندگیم به قبل بر می گشت .سومین ارزوم اینه که سام عزیزم توی کاراش موفق تر از اینا بشه .امیدوارم همه دوستای خوبم به ارزو هاشون برسن الهی آمین....
    آرزوی من فرج مولایمان امام زمان است انشا الله به زودی و با سلامتی
  • فرزام بورجردی
  • آرزو مندم همیشه سایه ی پدر و مادرها بالا سر بچه ها شون باشن،آرزو دارم درآینده جراح قلبی موفق شم.
    سعیده
    ارزوی من اینه که خوشبخت بشیم و زندگی فاطمی باشه و پیرو راه مهدی عج باشیم
    مــهربــونـ. بمــونــمـ
    آرزوی من اینه همه نسل جوان امروز ارزش مملکت و میهن و شهدا و ناموس شون درک کنند!!!
    اللهم عجل لولیک الفرج
    آرزو...
    چیز باحالیه...
    بچه هایی که میخواستن هکر بشن :) حالنون خوبه؟ هکر بشین چی کار کنین؟ با این همه قانونای جدیدی که برای محیط سایبری گذاشتن دست از پا خطا کنیم میریزن دهنمون رو با خاک یکی میکنن
    هکر بشین باس چی من نمیدونم. البته من خودمم یه ۴ یا ۵ سال پیش آرزوم هکر شدن بود ولی الان یادم نمیاد میخواستم چی کار کنم :) فکر کنم میخواستم برا بچه های مدرسه شاخ بازی در آرم یا چیزای دیگه :) منتها الان زیاد حال نمیده هرچند بازم برای حال گیری این بچه پرو هایی که ادعای هکری میکنن خیلی کاربرد داره ولی کاربرد خاص دیگه ای نداره مگر برای رزومه ی کاری :دی.

    اولش پاشید برید قشنگ زیر بنای کامپیوتر و نرم افزار رو بجویید بعدش برید یه لینوکس بریزید بشینید پاش بعد یه دو سال که دهن نت و پی سی و لپتابتون رو سرویس کردید انشالله یه مهارت هایی به دست می آرید .
    ارزوی من این است که تمام بیماران راشفا بدهدو ظهور امام زمان ..ع.. رانزدیک تر بگرداند
    ارزوم اینه عشقم و بقیه بیمارای سرطانی زودتر خوب شن ایشالله
    یارب سببی ساز که یارم به سلامت
    باز آید و برهاندم از بند ملامت
    ارزو دارم درسم به خیر وخوشی تموم شه (بدون مشروطی و افتادن) وبعد از این همه سختی اون کسی رو که میخوام خدا برام بفرسته تا مزه تلخ گذشته از روی زبونم بره و کامم شیرین تر از عسل بشه!!!!!!!!!!
    شفای پدرم بزرگترین ارزوی منه براش دعاکنیدممنون میشم
  • ♥♥♥ MeLikA joO JoO ♥♥♥
  • ارزوم اینه که دل همه جوونا پر از ارامش باشه
    هیچ درگیری نداشته باشن
    خدا بهشون کمک کنه بهشون ایمان و صبر بده
    تنها ارزویی ک دارم خیلییییییییییی زود به عشقم برسم و خوش بخت باشیم با هم


    دعا کنید به ارزوم برسم
    :((
    من ارزوم اینکه یعنی از خدا میخوام اول سایه ی پدر و مادرم سرم باشه بعد به عشقم برسم و در زندگیم موفق باشم .
    داشتن ارزو خیلی خوبه به زندگی معنا میده ولی ارزو میکنم ارزوهام ارزویی باشه که تو مسیری که دارم میرم بازدارنده نباشه و یا از مسیرم منحرف نکنه.
    آرزو دارم تمام آرزوهام برآورده شه.
    مذاکره کننده ارشد هسته ای
    الهم عجل لولیک الفرج


    آرزووووم عاقبت بخیریه. بنظرم این ینی همه
    امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن
    بزرگترین آرزوم اینه که دل هیشکی نشکنه
    آرزو دارم تو زندگی موفق بشم!
    arezu mikonam hameye arezuham baravarde beshe :)
    arezu mikonam ruzi berese ke dg hich arezuyi nadashte basham.
    arezu mikonam hichkas tu in donya hich moshkeli nadashte bashe.
    arezu mikonam hameye mariza shafa peyda konan :(
  • کامپیوتر ائلیار تبریز
  • ایشالا همه برو بچ هم سن و سالام بتونن تو کاراشون موفق شن و آیندشونو با برنامه روبرا کنن.

    آرزو میکنم آرزوی کسی آرزو نباشه
    وووووووووووووووووووووو
    .
    .
    .
    این ترم رو قبول بشم :D
  • پرهام ابراهیمی
  • آرزوی بنده ی حقیر اینه که بتونم برای کسایی که دوسم دارن و منم دوسشون دارم آدم مفیدی باشمو موثر باشم تو احساساتشون
    من بزرگترین آرزوم اینه هیچ وقت ناراحتی مادرم رو نبینم همیشه پیشم باشه.وخدا نه زیاد فقط یکم دوسم داشته باشه
    ارزوم اینه که با عشقم بتونم زندکی کنم
    ارزو می کنم خدا منو بخاطر کارهایی که کردم ببخشه و کمکم کنه که دیگه اون کارها رو انجام ندهم
    سلام فدای همتون من ارزوم اینه که همه ی کسایی که به درگاه خدا دعا میکنن درحد لیاقتشون ودرحدقسمتشون دست خالی برنگردن شاید خیلی ها منو بشناسن تو روم خیلی با همه شوخی میکنم اما میگن اونایی که زیاد میخندن میخوان غم هاشون یادشون نیوفته از همه شما خواهش میکنم نه به عنوان دلسوزی به عنوان اینکه شما هم ی خدایی دارین که دوستون داره همین حالا واسه تمام مریضای دنیا دعا کنین واسه عشق منم اون گوشه کنارا اگه جا بود ی دعا کنین که شفا پیدا کنه به خاطر همه خوبیاتون دوستون دارم ......یاعلی
    dos daram ta akhare omram mojarad bemonam khkhhhhh
    AREZU yani chizi k hichvaqt natuni bhsh beresi ya ye jurai beshe hasrate zendegit.
    AREZUM ine b 3 sal pish bargardam ta shayad jeluye oun hadesaru bgiram.
    بزرگ ترین آرزویی که دارم اینه که همه ی آرزوهام برآورده بشه
    آرزوم اینه که برم دانشگاه رو از نزدیک ببینم خیلی دوس دارم برم دانشگاه و اینکه بتونم بازی های بارسلونا و تیم های والیبال رو ببینم
    آرزو کردن خیلی سخته. ولی بزرگترین آرزو من اینه : دنیای کسی شم که دنیای منه
    راستشو بخایین من ارزویی ندارم چون امید به زندگی ندارم که ارزو داشته باشم تنها ارزوم رسیدن به عشقم بود که بعد از ۴ سال عذاب نشد قسمت نبود .
    سلام من یکی از ارزوهام این هست که هکربشم خخخخ
    سلام من یکی از ارزوهام این هست که هکربشم خخخخ
    من ارزو دارم هر کر هرچی میخواد بش برسه منم یکیو که دنبالشم پیدا کنم برا زندگی همه هم به عشقشون برسن عشق واقعی البته درد غصه از زندگی همه بره همه شادی خوشیشونو رو تقسیم کنن
    سلام
    من آرزوم اینه ک 1 عشق واقعی وارد زندگیم بشه 1 عشق حقیقی و اوضاع فکری جامعمون خوب بشه مردم امید ب زندگیشون برگرده
    و در آخر دوست عزیزم بیماریش خوب بشه..................
    بچه ها راستش ارزوم اینه نفس دوباره بیاد پیشم
    نفس دوس دخترمه باهام قهر کرده دلم براش تنگ شده .ارزو برا خودم زیاد دارم ولی چنتا بگم چون حسرت همه چی تو این زندگی ب دلم موند.فقط خدااااااااااااااااااا همین...!!!!
    راسی ی نفرم دوس دارم ک دوسم نداره.دلم میخاد اون عاشقم شه ولی محلش نزارم تا بفهمه عشق چیه بای
    بزرگترین ارزوی من این است که همه به ارزوهای قشنگشون برسن
    ارزوی من اینه ک همیشه سالم باشمو مامانو بابام پیشم باشن و ی شغل خوب داشته باشم
    بزرگ ترین ارزوی من اینه ک یه روزی ب عشقم برسم... یه روزی صدای نفساشو از نزدیک بشنوم... دوست دارم گفتناشو درست کنار گوشم حس کنم...اون روزی ک دیگه نه من مهمم نه تو .. اون روز فقط ما معنی داره...
    من تنها ارزوم اینه که یه روزی بیاد هیچ کس حسرت هیچیو نخوره
    سلام من ارزوم اینه که یه خونه بخریم و از مستاجری راحت بشیم و و دانشگاه سراسرس تبریز قبول شم
    بزرگترین آرزویی که داریم اینه که سایه مامان بابای گلم بالا سرم باشه/عاشقشونم
    ارزوم اینه که بیشتر خدا باهام باشه تنهام نذاره اخه حس میکنم خیلی وقته ازش دور شدم خیلی خیلی دور کاش بیاد پیشم دوباره دلم واسش خیلی تنگه
    شاید باورتون نشه ....
    ولی آرزوم اینه آرزو هاتون برآورده شه ! ....
    دمه خدا کرم هر چی خواستم بهم داده ....
    نه که همه چیزو بده یه چیزی داده که واسم از همه چی با ارزش تره ....
    آرزوم اینه که آرزوهاتون برآورده شه .... iShaLLa ! ~~
    من خیلی ارزودارم تنا هرقدبخوای ارزودارم فقط دوتاشومیگم یکی بهترین هکرباشم یکیم گنج پیداکنم واااااااااااااای این دومی چی میشه خخخخخخخخ
  • سوگند جون
  • خوب میدونین چیه من ارزو به شکر خدا زیاد دارم اما یکی از ارزوهام اینه که بتونم دل یکی رو خوشحال کنم یکی که نیاز به خوشحال شدن داشته باشه و من خوشحالش کنم
    بزرگترین آرزوم اینه که همه عاشق های واقعی به هم برسن و همچنین همه فسادها از جامعه مون ریشه کن بشه
    عاشق : دوست دارم بالاسریمون اونی رو که تنها عشقم هست رو بهم برسونه و ما رو همیشه اینجوری عاشق نگه داره دوستتتدارم همسرم
    سعید : بزرگرین آرزوی من این است که سایه پدر و مادرم همیشه رو سرم باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی