گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

دانلود برنامه هویج برای هکر ها

همانطور که کاربران گرامی میدانند برنامه هویج در اینترنت فراوان است ولی OCXهایی مورد نظر آن در اکثر سایت ها نیست .

در اینجا سعی شده تمام نسخه های برنامه هویج برای دوستان آماده و قابل دانلود باشد .

هدف ما جلب رضایت شما کاربران گرامی و هکر های عزیز هست .

هک علمی است مانند سایر علوم که هم می شود سوء استفاده کرد هم استفاده.

تمامی لینک ها بنابه دستور کمیته فیلترینگ و تعیین محتوای مجرمانه توسط مدیریت حذف گردید.

نظرات (۱۲۰)

سلام
لطفا سورس برنانه را ارسال کنید
سلام خوبین
لطفا برای من ایمیل کنید ممنون میشم!
  • امیرمحمد قبیله
  • سلام اگر میشه برنامه هویج روهمراه کرک برام بفرستین
    آدرس ایمیل من
    amirghabilah1@gmail.com
    سلام اگر میشه برنامه هویج رو همراه کرک برام بفرستین
    ممنون میشم
    باسلام و تشکر می شود این برنامه را با جیمل من ارسال کنید ممنون
    sirvan.safabkhsh@gmail.com
    سلام لطف میکنید برنامه هویج رو به ایمیلم ارسال کنید ممنون از لطفتون
    سلام میشه برنامه کرک شده هویج واسه ماارسال کنید،داداش واسه اندروید هم میشه استفاده کرد،ممنونziydan@rayana.ir
    سلام فایلشو برای منم ایمیل کنید
    سلام لطفا واسه منم برنامه هویجو ب ایمیلم بفرسید ممنون alij90274@gmail.com
    سلام ممنون از سایت عالیتون
    لظفا برنامه ی هویجو برام میل کنید
    elnazmt44@gmail.com
    با سلام لطف برنامه هویج1.17 رو با کرکش برای من ارسال فرمایید با تشکرmajid_gh2000@yahoo.com
    @cerash این هم تلگرام ممنوم
  • جواد قربانی
  • برای منم بفرستید در تلگرام

    @javadghorbani4

    این ایدیم بود لطفا بفرستید
  • مازیار امیدوار
  • با سلام از سایت خوب و عالیتون
    ممنون میشم برنامه رو برام بفرستین با کرکش
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما ممنون اگه بتونید این برنامه رو واسم ایمیل کنید باتشکر فراوان از شما
    سلام با تشکر از سایت عالی اون لطفا برنامه هویج رو با کرک بفرستید
    امیدوارم همین طور عالی پیش برید
    سلام میشه برای منم برنامه هویج رو بفرستید
    ممنون:)
    kanisanat@gmail.com
    سلام میشه برای منم ارسال کنید
    برای منم بفرستین اگه میشه ممنون میشم tahaghasemiclash@gmail.com این جیمیلمه
    سلام
    ببخشید شما نرم افزار هویج برای اندروید هم داریر؟
    سلام اگه میشه به ایمیلم بفرستید ممنون میشم
    میشه برام بفرستی لطفا برنامه هویچو
    با سلام.ممنون میشم اگه برنامه هویج رو برام بفرستین. من مدت هاست دنبال این برنامه میگردم. اگه میشه کرک شده باشه.

    mmannaei556641@gmail.com
    برنامرو برام بفرستی ممنون میشم
    لطفآ برای من هم ارسال کنید ممنون
    سلام ممنون میشم برنامه رو برام بفرستین با کرکش



    mahmudia761@gmail.com
    پاسخ:
    با سلام چشم بزودی برایتان ارسال می گردد با تشکر از تشریف فرمائتان به سایت گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    لطفا واسه منم بفرستید ممنونم با کرکش
    پاسخ:
    برنامه برایتان ایمیل شد لطفا ایمیل خود را چک نمائید با تشکر مدیر بخش ترفندهای وب
    سلام داداش من این برنامه رولازم دارم هرچه زودتر برام بفرست ممنونت میشم کرکشم بفرس
    پاسخ:
    چشم داداش نسخه ما بدون کرک هست و کرک شده الان برات می فرستم
  • محمد علی
  • با سلام خدمت مدیر محترم :اگه میشه برنامه ی هویج را برای من ایمیل کنید



    Moh_ali_Esmlpr@outlook.com


    باتشکر
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر عزیز برنامه شما در صف ارسال ایمیل ما قرار گرفت از اینکه ما را انتخاب کرده اید ممنونیم
    سلام وخسته نباشید مدیریت محترم اگه میشه برنامه هویج رو و کرکش برای منم بفرستید
    ali.arm755@gmali.com
    پاسخ:
    چشم فرستاده شد سید علی جان عزیز
    لطفا برای منم بفرستید ممنونم
    پاسخ:
    چشم بزودی برایتان ارسال می شود دوست عزیز
    سلام
    اگر ممکنه برای من هم بفرستید
    ممنون
    پاسخ:
    با سلام چشم حتما دوست عزیز ممنون از حضورتان
    سلام دادا برام بفرست
    منتظرم
    پاسخ:
    ارسال شد دوست عزیز
    سلام
    خسته نباشید باسه سایت بسیار خوبتون خدا قوت
    بی زحمت به ایمیل من همراه با کرک سند کنید ممنون
    پاسخ:
    ممنون بزودی برای شما ایمیل خواهد شد
    سلام اگه ممکن است بی زحمت برنامه هویج را به ایمیل من هم بفرستید باتشکر
    سلام لطفا برای منم ارسال کنید
    خیلی ممنون میشم
    سلام اگه میشه برنامه رو ب ایمیلم سند کنین مرسی واسه سایت قشنگتون
    پاسخ:
    سلام چشم حتما ممنون شما لطف دارین
    سلام داداش گلم
    خوبی؟
    اگه می شه بی زحمت برای من هم بفرست هوچ رو و همراه با کرکش ممنون می شم ازت
    موفق باشی عزیز
    پاسخ:
    سلام ممنون مرسی دوست عزیز برنامه هویج برای شما دوست عزیز ارسال گردید لطفا ایمیل خود را چک کنید با تشکر گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    داداش فدات بشم الهی برا منم بفرستش مرسی گلم برا منم بفرستش عزیزممممممممممممم
    پاسخ:
    خدانکنه چشم وظیفه است ارسال شد
    داداش برام بفرس لطفااااااااااااااااا

    amiresmaeili1378@gmail.com
    پاسخ:
    با سلام بزودی برایتان ارسال می گردد موفق باشید
    سلام لطفا برای من هم با کرک بفرستید ممنون میشم
    سلام تو رو خدا برنامه هویج رو برای من بفرستید خواهش میکنم ازتون اینم آدرس جیمیلم mr.arash1377@gmail.com
    قا برای منم میفرستی با کرک لطفا
    infope32@gmail.com
    سلام لطفا برای من هم ایمیل کنین نرم افزار هویجو البته با کرک اینم ایمیلم ممنون kiarash.8877@yahoo.com
    سلام بیزحمت برای من هم بفرستید + کرک

    zeytoonbezan[at]yahoo.com
    سلام خسته نباشید لطفا میشه واسه منم ایمیل کنید البته شرمنده همراه با کرکر باشه bahone06@gmail.comاینم ایمیلم مرسی
    سلام اگه امکان داره برا ما هم ارسال کننید البت با کرک ممنون
    سلام دوست عزیز لطفا این نرم افزارو با کرکش واسه منم ایمیل کن. ممنون
    jafarfty.168@gmail.com
    سلام لینک دانلود رو بفرستید به ایمیل ام amirr1234@chmail.ir
    اقا برنامه هویچ رو برای من هم ارسال کنیدمن یه جوجه هکرم یعنی تازه پا به این عرصه گذاشتم البته برنامه هویچ فقط برا سایت هایی هست که باگ دارن م هرچه سریع برا منم بفرستین البته اینو بگم که سالهای 86و87 وغیرو راحت میشد یه سایت رو هک کرد ولی الانا یه خورده سخت شده
    cloner.spy@gmail.com
    پاسخ:
    با سلام چشم بزودی برایتان ارسال می گردد
    سلام.
    سایتتون خیلی عالیه!
    امیدوارم همینجوری پیشرفت کنید!
    راستی میشه برای من هم ایمیل کنید؟!
    crekیادتون نره
    ممنون از شما


    پاسخ:
    چشم حتما
    سلام برنامه رو میفرستی لطفا
    talezariamirhossein@gmail.com
    سلام اگه امکانش هست این برنامه رو به ایمیلم ارسال کنید باتشکر.
    سلام اگه میشه این برنامه رو هم برای من ارسال کنید ممنون میشم
    hojjatz94@yahoo.com
    پاسخ:
    با سلام چشم بزودی برایتان ارسال می گردد
    درود سلام خدمت شما مدیریت سایت
    لطفا نرم افزار مورد نظر را به پست الکترونیک من ارسال کنید با تشکر
    صابر
    eblis.rightel@gmail.com
    پاسخ:
    با سلام چشم بزودی برایتان ارسال می گردد
    سلام میشه به ایمیل من بفرستید ممنون میشم

    zarei9559@gmail.com
    منم این نرم افزارو می خوام اگه اموزش کار باهوشو هم بفرستی ممنون میشم
    سلام خسته نباشی مدیر میخواستم اگه زحمتی نیس برام برانامه هویجو با فایل کرکشو ب ایمیلم ارسال کنی ممنون میشم ازت ....راستی وبگاه قشنگی داری امیدوارم هرجا ک هستی پیروزو موفق باشی
    پاسخ:
    سلام ممنون هم وطن عزیز بهترین ها رو تو هرچی براتون آرزو دارم
    برنامه به حضورتان ارسال شد ایمیل خود را چک فرمایید
    سلام خسته نباشی کرک هویچ میشه وایم بفرستین
    سلام.خسته نباشید.ازتون میخواستم این برنامه هویج رو با مختصری توضیح و چگونگی استفاده از ان در هک کردن سایت رو برام بفرستید.مرسی ازتون خیلی ممنون
    badfireboyhack@gmail.com
    پاسخ:
    چشم بزودی ارسال می شه دوست عزیز
    ممنون میشوم این فایل را برای من هم ارسال بفرمایید
    با تشکر
    پاسخ:
    چشم فایل برای شما کاربر عزیز ارسال میشود
    سلام دوست عزیز لطفا برنامه رو برای من ارسال کنید ممنون میشم
    سلام.خواهش میکنم نرم ازفارهویچ رو+کرکش برام بفرستید|باتشکراززحمات شما
    پاسخ:
    سلام چشم حتما ارسال شد
    باسلام نسخه رایگان و هم غیر رایگان با کرک رو برام بفرستید

    باتشکز
    پاسخ:
    سلام چشم حتما دوست عزیز
    سلام
    خواهش میکنم برنامه هویج رو با کرکش واسم بفرستید
    ممنون

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز برایتان ارسال شد موفق باشید
    میشه هویجو ارسال کنین کرک شدشو nosratimohammadamin@gmail.com
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز ارسال شد دوست عزیز ممنون از حضورتان در وبگاه ما
    سلام
    خواهش میکنم برنامه هویج رو با کرکش واسم بفرستید

    ممنون
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورتان برنامه هویج برای جنابعالی ارسال شد
    chera ersal nashod?:::::::::::::::::::::::::::::(((((
    in emalame shahyadgsh@gmail.com
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورتان برنامه هویج برای جنابعالی ارسال شد
    میشه برامنم برنامه ی هویج رو ارسال کنی؟ ممنون می شم
    پاسخ:
     سلام ممنون از حضورتان برنامه هویج برای جنابعالی ارسال شد
    درود بر شما با سلام و خسته نباشید به ادمین و مدیریت سایت

    خواهشا لطف کرده و برای بنده نیز این نرم افزار را ایمیل فرمایید بسیار بسیار سپاسگزارم منطظر ایمیل شما میباشم متشکرم از لطفتان
    پاسخ:
    سلام با تشکر از شما کاربر عزیز و محترم برنامه برایتان ارسال شد دوست عزیز منتظر شما هستیم
    سلام
    میشه برا منم ارسال کنید ؟
    ممنونممممممممم
    shahyadgsh@gmail.com
    پاسخ:
    در اسرع وقت برایتان ایمیل خواهد شد
  • دانیال لطفی
  • سلام میشه برنامه هویجو برام ایمیل کنی ممنون میشم behnamm141@gmail.com
    پاسخ:
    چشم حتما دوست عزیز
    سلام لطفا به ایمیلم برنامه هویج رو ارسال کنید خیلی ممنون
    jfathipoor@yahoo.com
    پاسخ:
          

    چشم برنامه ارسال گردید ایمیل خود را چک نماپید.

    سلام.میشه لطفا برنامه رو واسه من هم ارسال کنین

    ممنون
    پاسخ:
                        

    چشم برنامه ارسال گردید ایمیل خود را چک نماپید.

    سلام لطفا برای منم برنامه هویج رو ارسال کنین
    پاسخ:

    سلام چشم برایتان ارسال شد

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ****************
    سلام لطفا آموزش را به ایملم بفرستید.
    rchookan@chmail.ir
    سلام میشه اموزش کار با هویج را برام ارسال کنین به ایمیلم میشه بفرستی InFopeyman123@yahoo.com
    پاسخ:
    به علت برخی مشکلات ارسال ها در تاریخ 93/05/10 به بعد انجام خواهد سد
    سلام

    اگه میشه واسم بفرستین
    پاسخ:

    با عرض سلام برنامه برایتان ارسال گردید

    لطفا برام ایمیل کنید خیلی لازم دارم
    پاسخ:

    برنامه به حضورتان ارسال گردید با تشکر از حضور گرمتان

    سلام ممنون میشم به منم ایمیل کنید
    مرسییییییییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:

    سلام برنامه برایتان ایمیل شد

    سلام خسته نباشین میشه برنامه رو به منم بفرسین؟خیلی ممنون میشم
    پاسخ:

    سلام برنامه برایتان ارسال گردید

    آنتی ویروسم این برنامه رو تروجان میدونه :؟ !
    سلام ممنون میشم اگه واسه منم ایمیل کنید
    با تشکر
    ببخشید تروجان که نیست؟
    پاسخ:
    خیر دوست عزیز ما یک گروه علمی هستیم امنیت کاربران برای ما مهم هستند

    ببخشید اون چیه؟
    پاسخ:
    یک بستری هست که برنامه هایی که از اون استفاده می کنن برای اجرای اونا باید اون بستر فراهم باشه اگه نت فرامورک 4 رو نصب کنین تو اینترنت سایت های دانلود هست  نصب کنین حل میشه
    دباره سلام خسته نباشید ببخشید حی زحمتی هس میدم بهتون میخواستم بگم که برنامو رو دانلود کردم ولی باز نمیشه
    پاسخ:
    چرا  فریم ورک 4 رو نصب کردین یا نصب هست رو سیستمتون؟
    سلام خسته نباشید ، ممنون میشم این برنامه رو به ایمیلم ارسال کنید
    تشکــر
    پاسخ:
    سلام حتما شما هم خسته نباشید قربان
    سلام با عرض خسته نباشین همه گفتن وب خیلی قشنگ و عالی دارین امید وارم همیشه تو همه جا پیروز سربلند باشید
    میخواستم بگم برنامه هویج رو به منم ارسال کنید اگه امکان داره با اوموزش و هزینه اش هم چقدر باشه تو یاهو با ی شماره حساب بگین درجا تو حسابتون هس ممنون فداتون
    farshad_pixel1997@yahoo.com
    اینم ایمیلم
    پاسخ:
    سلام همه و شما نظر لطفتونه قربان
    برنامه شو ارسال می کنم براتون آموزش هاشم بذارید جمع بندی کنم براتون ارسال کنم حرف پول نزنین همه مون ایرانی هستیم و هم وطن پس محبت بهتر از کاغذ هست پس ممنون جمع بندی کردم اونم براتون ارسال می کنم
    سلام وب عالی داری میشه این برنامه رو برام ارسال کنید ممنون میشم

    ایمیلم : ra_ce@yahoo.com
    پاسخ:
    سلام ممنون شما لطف دارین براتون ارسال شد دوست عزیز
    سلام.
    سایتتون خیلی عالیه!
    امیدوارم همینجوری پیشرفت کنید!
    راستی میشه برای من هم ایمیل کنید؟!
    ممنون از شما
    پاسخ:
    سلام ممنون نظر لطفتونه امیر جان عزیز
    چشم  برنامه بحضورتان ارسال شد دوست عزیز و مهربانم
    ببخشید این لینک هاش یکیشو دانلودکردم نصب نمیشه اخطار میده اون یکی دیگه هم که دانلود نمیشه چیکار کنم من ویندوزم 7 هستش
    پاسخ:
    برای نصب این برنامه کافیه نت فرام ورک 4 رو دانلود کنی دوست عزیزم
    ببخشید رمز که نداره؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نه رمز نداره قربان
    ممنون
    پاسخ:
    با عرض سلامی دوباره وظیفه بود دوست عزیز
    آره اگه میشه ایمیل کنید amirmirzaie1346@yahoo.com
    پاسخ:
    سلام چشم قربان
    چرا حذف شده این برنامه هک؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    چون ستاد سازماندهی و فیلترینگ دستور دادن خواستین ایمیل کنم؟
    سلام میشه این برنامه رو برام بفرستی
    اگه امکان داره کارکردن با هاش رو بهم بگید ممنون
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز آموزششو می تونید از سایت گروه امنیت آشیانه بگیرید
    من برنامه شو براتون ارسال می کنم متشکرم برای تشریف فرمائیتون
    mamnon doste aziz
    پاسخ:
    وظیفه بود عزیز
    میشه این برنامه رو برام ایمیل کنید
    پاسخ:
    برنامه به حضورتان ارسال می گردد موفق باشید
    سلام..من این نرم افزار رو می خوام، میشه برام ایمیل کید؟
    پاسخ:
    سلام به ایمیلتان ارسال گردید
    ممنون از حضورتان در گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    سلام داداش بی زحمت برام ایمیلش کن
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز ارسال شد
    ممنون ازت
    پاسخ:
    فدا باز شرمنده چون هیچ نسخه سالمی وجود نداره و قابل سالم شدن هم نیستن
    سلام دادا تموم شود
    پاسخ:
    سلام داداش متاسفانه تمام نسخه های بالا دارای ویروس و بدافزار می باشن تو کل نت پخش شدن
    من نمی تونم این نسخه های ویروسی رو که احتمال دزدین اطلاعاتتون رو داره  و یا سیستمتون رو خراب می کنه رو براتون ایمیل کنم شرمنده امنیت کاربر مهمترین هدف ماست
    دادا تموم نشد
    پاسخ:
    داداش عزیز به خدا فایل سالمی از این نسخه های بعدی تو نت وجود نداره همشون یا فیشینگن یا ویروس و یا مخرب
    دادا میتونی همه هویجارو برام لینک دانلود شو بفرستی؟
    پاسخ:
    دادا چشم چون اطلاعات کاربرا و امنیتشون برامون مهمه بعد تست براتون ارسال میشه
    سلام ممنون از بابت لینک دانلود.اون هویج رو هنوز اسکن نکردی ؟
    پاسخ:
    سلام اسکن کردم ولی همشون اکثرا ویروسی هستن دنبال یک پاکش می گردم
    سلام میشه لینک دانلودشو با کرک بزاری دانلودش کنم؟
    Acunetix Web Vulnerability Scanner 9.0.20140505


    پاسخ:
    لینک شو گذاشتم برو صفحه نخست وب می بینی داداشی
    برای راحتی اینم لینکش :)
    http://unit-sardroud.blog.ir/post/378

    این نسخه 1.15* 1.16* 1.17 رولطفا برام میفرستی؟
    پاسخ:
    چشم نرم افزار های فوق پس از تست بد افزاری و ویروسی بودن به شما ارسال می گردد
    برنامه Acunetix Web Vulnerability Scanner بهترین نرم افزار اسکن هست و آخرین ورژنش9.0.20140505 هست داداشی
    ممنون از راهنمایی ایت
    پاسخ:
    وظیفه بود شرمنده علی جان
    برای آموزش هک آشیانه بهترین منبع داره کلاس لازم نیست اونجا یاد میگیری مقدمه تا آخر
    سلام دادا لطفا میشه کار با نرم افزار هویج رو برام ایمیل کنی؟.
    پاسخ:
    داداش درخواست خصوصی تو متاسفانه ندارم .
    کار با برنامه هویج رو هم مناز آشیانه یاد گرفتم کافیه تو گوگل بنویسی انجمن امنیت آشیانه طرز کارشو بفهمی فعلا فایل آموزشی برا این نساختیم ساختیم اطلاع می دم علی جان
    این نرم افزار هویج تا نسخه چند هستش؟
    پاسخ:
    نسخه های 1.13 و 1.14
    سلام داداش این نرم افزار را به ایمیل من میفرستی؟
    پاسخ:
    آره داداش الان میفرستم
    داداش برای منم میفرستی؟
    پاسخ:
    چشم حتما
    با سلام و عرض خسته نباشید
    لطفا در صورت امکان برا من ایمیل کنید
    با تشکر

    www.98host.com
    پاسخ:
    ایمیل برای شما ارسال شد ممنون از حضورتان برایتان آرزوی موفقیت می کنیم
    اگی میشه این برنامه برام ایمیل کنید ممنون میشم دنیا من نسخه شو دارم کرک
    پاسخ:
    دوست عزیز فایل برای شما ارسال گردید موفق باشید
    خسته نباشید لطفا برام ایمیل کنید مرسی
    پاسخ:
    ایمیل برای شما ارسال شد ممنون از حضورتان شا نیز خسته نباشی عزیز برایتان آرزوی مفقیت و سلامتی می کنم بازم منتظر شما هستیم
    اگه امکانش هست برام ایمیل کنید !!
    خیلی لازم دارم
    پاسخ:
    مرسی از حضورتان ایمیل به شما ارسال گردید موفق باشید
    با سلام و عرض خسته نباشید
    لطفا در صورت امکان برا من ایمیل کنید
    با تشکر
    پاسخ:
    ایمیل به شما ارسال شد
    آقا لطف میکنی این هویج رو برای من ایمیل کنی؟؟؟ خودم یه نسخه شو دارم ولی کرک نمیشه!!!
    پاسخ:
    چشم براتون ایمیل می کنم
  • علی اکبر هدایتیان
  • سلام ممنون که وبسایت من سر زدید من شما رو لینک کردم
    پاسخ:
    سلام لینک شما هم در صفحه لینکستان  و صفحه اول ما ثبت شد
  • سرباز سایبری
  • سلام این برنامه یک برنامه ایرانیست درست نیست از نسخه کرک شده آن استفاده شود.
    برای خرید این محصول به سایت
    http://itsecteam.com/products/havij-advanced-sql-injection/
    مراجعه شود .
    بنده توسعه دهندگان این نرم افزارو میشناسم .راضی نیستند
    پاسخ:
    ایرانی یا غیر ایرانی ما وظیفه خود می دانیم به هم وطنای گلم نسخه رایگانشو بدم
    چون خود هم به رایگان استفاده کردم.
    پس از ویندوز های ایکس seven,  eight هم استفاده نکنید چون به کپی اونها  راضی نیستند.
    با تشکر گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی