گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

Youtube

حتمآ با سایت YouTube آشنا هستید. بزرگترین سایت اشتراک گذاری ویدیو در جهان که خیلی هم از عمرش نمی‌گذرد. فقط بدی اش این است که امکان دانلود کردن ویدیو ها را در خود سایت نمی‌دهد. برای دانلود فیلم های YouTube به صورت مستقیم (از خود سایت)، نیاز به استفاده از Firefoxمی باشد و برای این منظور لازم است پلاگین مخصوصی را به فایرفاکس تان اضافه کنید تا در صفحه یوتیوب، گزینه ی دانلود فعال گردد. ولی از آنجا که تنها بخشی از کاربران اینترنت، از فایرفاکس استفاده می کنند (در حدود ۲۱ درصد) بر آن شدم تا روش های کاربردی و فراگیری را معرفی نمایم

 بقیه در ادامه مطالب

روش اول: استفاده از سایت keepvid می باشد. روش کار با این سایت بسیار ساده است. فقط کافی است لینک فیلم مورد نظرتان را از یوتیوب (یا هر سایت دیگر اشتراک ویدئو) کپی کرده و داخل باکس بالای سایت کیپ وید past نمایید و سپس گزینه ی Download را بزنید.

بعد از انجام این سه مرحله، به شما دو لینک دانلود پیشنهاد می گردد که اولی با فرمت FLV و دومی با فرمت MP4.

معمولا فرمت FLV حجم کمتری دارد. البته برای اجرای فایلها با فرمت FLV نیاز به نرم افزار FLV Player دارید که سایت کیپ وید آنرا به صورت رایگان برای دانلود قرار داده است. فایلهای با فرمت MP4 نیز با نرم افزار مدیاپلیر قابل اجراست. با کلیک روی یکی از این دو لینک، فیلم مورد نظر دانلود می گردد.

 

روش دوم: استفاده از نرم افزار Video get می باشد. این نرم افزار رایگان نیست ولی برای استفاده ی محدود حتما به کارتان خواهد آمد. نرم افزار فوق را می توانید از اینجا دانلود کنید.

پس از نصب آن فقط کافی است لینک فیلم مورد نظرتان را به نرم افزار داده، فرمت مورد نظرتان را انتخاب نمایید (این نرم افزار قابلیت دانلود با فرمت هایی چون AVI, 3gp, MPG, WMV, FLV,… را دارا می باشد) و دکمه ی دانلود را بزنید.

 

روش سوم Kiss اضافه کنید: فقط کافیه به اول آدرس ویدیو مورد نظر کلمه‌ی Kiss را اضافه کنید. این کار شما را به سایت KissYoutubeهدایت می‌کند که ویدیو ها را با فرمت flv به شما می‌دهد تا دانلود کنید.

یعنی:

http://youtube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY

می‌شود:

http://Kissyoutube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY

نکته: برای دیدن فایل های flv به برنامه‌ای نیاز دارید که این فایل ها را بخواند. عمومآ در هر سایتی که ویدیو های یوتیوب را با فرمت flv به شما می‌دهد یکی معرفی شده. من پیشنهاد می‌کنم همین حالا برنامه FLV Player را از اینجا دانلود کنید.

روش چهارم Tube Leecher: فقط URL (آدرس) ویدیو را در سایت وارد کنید و فایل flv را تحویل بگیرید. TubeLeecher

روش پنجم Youtube Catcher: شبیه سایت بالایی ، فقط آدرس را وارد کنید و flv را تحویل بگیرید. Youtube Catcher

 

روش ششم افزونه Youtube Loader: این یک اسکریپت Greasemonkey است که به فایرفاکس اضافه شده و دانلود کردن ویدیو های یوتیوب را مثل آب خوردن ساده می‌کند. آن هم با فرمت های مختلف!

کاری که باید بکنید این است که اگر مرورگر فایرفاکس را ندارید آن را از اینجا دانلود و نصب کنید سپس افزونه Greasemonkey و بعد هم این اسکریپت را اضافه کنید.

 

نظرات (۷۸)


I like your all post. You have done really good work. Thank you for the information you provide, it helped me a lot. I hope

<a href="https://corecrack.com/windows-movie-maker-crack/">windows-movie-maker-crack</a>
<a href=https://allpcprocrack.co/advanced-systemcare-pro-crack/">ccleaner-professional-key-crack</a>
<a href="https://allpcprocrack.co/avast-premium-security-crack/">avast-premium-security-crack</a>
<a href="https://organiccrack.com/keepvid-music-tag-editor-crack/">keepvid-music-tag-editor-crack</a>
<a href="https://organiccrack.com/musicbrainz-picard-crack/">musicbrainz-picard-crack</a>
<a href="https://connectcrack.com/7-data-recovery-suite-crack-full-download/">7-data-recovery-suite-crack</a>
<a href="https://corecrack.com/iclone-pro-crack/">iclone-pro-crack</a>

خیلی خوب بود واقعا ممنون از راهنمایی مفید تون
موفق باشین
سلام دوستان گرامی بهترین راه برای دانلود از یوتیوب که با سرعت بالا و بدون فیلتر شکن هست اینه که شما ادرس ویدیویی که در یوتیوب میخواید رو کپی کنید و در سایت http://en.mediagetter.com کپی کنید خیلی راحت بعد لینک دانلود ویدیو رو بهتون میده بعد با دانلود منیجر دانلود کنید امیدوارم خوشتون اومده باشه
تلویزیون دیده نمیشه کدتلوزیون میخادجواب بدیدبایدچیکارکنم
بهترین راه برای دانلودفیلمای یوتیوپ استفاده ازبرنامه یtupmateهست به راحتی میتونین باهرفرمتی اون فیلمو دانلودکنید حتی فرمتmp3...ان روشهایی که اینجاگفته شده همش وقت گیره تواون برنامه هم میشه دانلودکردهم بطورمستقیم ویدیو روپخش کردودید
  • قیمت سمعک
  • ممنون از راهنمایی و توضیحات مفیدتون
    کاربران گرامی ببینید در قسمت یوتیوب لینکهای دانلود زیادی میاند با هر فرمتی قسمتهای اول که به صورت عکس گوشی ظاهر میشه فرمتها تو سایتها مثلا نوشته mp4 720p یا چیز دیگه ای اینها صدا و تصویر یکی هستند ولی در قسمتهای دیگه فرمتها یک ضربدر کنارشون هست یعنی صدا و تصویر جدا هستند شما هم باید تصویر رو دانلود کنید هم صدا رو بعد بهم بچسبونی
    سلام یکی دیگه از مشکلات یوتیوب اینه که خیلها گفته اند چرا ویدیوهای یوتیوب صدا ندارند این مشکل نیست بی توجهی خودمونه ویدیوها صدا دار هستند ولی از هم جدا هستند شما وقتی یک ویدیو رو دانلود میکنید باید جداگانه صدا رو هم دانلود کنید و بعد با نرم افزار بهم بچسبانید اگر از ساتهای کمکی یوتیوب استفاره کنید میبینید که در کنار دانلود ویدیو صدای ویدیو رو هم با فرمتهای مختلف گذاشته اونم به خاطر حجم بالا یا پایینشون هست که میتونید دانلود کنید و بعد با نرم افزار mkvmerge GUI در عرض 3 ثانیه صدا رو با ویدیو به هم بچبانید به همین راحتی حالا اگه ویدیوی دانلود کردید صدا نداره برید به همون جایی که دانلود کردید فایل صداشم دانلود کنید و بهم بچسبانید با تشکر
    سلام دوستان عزیز امروز دیگه میخوام کامل مشکلات دانلود از یوتیوب رو براتون حل کنم پس توجه کنید برای دانلود از یوتیوب راههای زیادی رو تا حالا پیشنهاد داده اند که هیچکدوم کامل نبودند و بعد از مدتی دیگه جواب گو نبودند ولی یک راه کامل و همیشگی وجود داره که بهتون یاد میدم برای دانلود از یوتیوب یا فیس بوک لازم نیست مستقیم به سایت یوتیوب مراجعه کنید الان سایتهای طراحی شدند که فقط کارشون خدمات رسانی برای سایت یوتیوب هست یک جور موتور جست و جو هستند کافیه شما به اون سایتها مراجعه کنید و هر چی میخواید رو سرچ کنید در عرض چند ثانیه در یوتیوب پیدا میکنند و با فرمتهای زیادی در اختیارتون میزارن جالب اینجاست که لینک دانلودش هم با چند فرمت متفاوت زیر همون ویدیو هست که میتونید با کلیک کردن دانلود کنید به همین راحتی 2 حالا راه پیدا کردن یک همچین سایتهای اینه در مرورگرتون به انگلیسی بزنید download full movies togi و سرچ کنید کلی سایتهای زیر مجموعه یوتیوب و فیس بوک میان بالا بهترین سایت پشتیبانی یوتیوب به نام جت لینک یوتیوب به انگلیسی هست که راحت خدمات میده 3 مشکلات وصل نشدن دانلود منیجر با یوتیوب اینه که سایت یوتیوب لینکهاش متغییر هست و در عرض چند ساعت همه لینکها عوض میشه مثلا شما یک لینک فیلم دارید اگه تا چند ساعت دانلود نکنید بعد چند ساعت خراب میشه و ثابت نیستند برای همین دانلود منیجر مدتی وصل میشه و دوباره قطع میشه ربطی هم به قدیمی بودن نرم افزار نداره بهتره برای دانلود از افزونه خوده مرورگر برای دانلود استفاده کنید انشالله مشکلتون حل شده باشه بای
    سلام
    10 فیلم آموزشی دانلود کردم که در بخش دانلود ها موجوده
    وقتی روی آن راست کلیک می کنم،بازشان نمی کنه
    معلوم نیست کجا رفته
    راهنمایی کنید
    یه هفته ای میشه که یوتیوبم باز نمیشه چیکار کنم؟
  • فرهاد تبریزی
  • تا چند وقت پیش به راحتی میشد با نرم افزار دانلود منیجر از یوتیوب دانلود کرد ولی حدود دو هفته ای میشه که امکان دانلود نمیده ، روش هائی که در بالا ذکر شد نیز علارغم کاربردی بودن چندان جذاب نیستن ، چون حسابی وقت آزاد میخواد و سرعت دانلود بسیار پائین هست ، اگر نگارنده مقاله شیوه جدیدی برای دانلود توسط نرم افزار دانلود منیجر ارائه بده ممنون میشم ، البته باز جدیدن وقتی از سایت هائی که لینک دانلود از یوتیوب میسازن استفاده میشه لینک دانلود در نرم افزار دانلود منیجر قابل استفاده نیست متاسفانه
    سلام و خسته نباشید
    اگر میتوانی فیلمی رو از Youtube دانلود کنی یک راه ساده برای دوستان عزیز دارم برای این کار باید روی فیلم کلیک کنیم یعنی:

    http://youtube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY

    می‌شود:

    http://ssyoutube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY

    رو بزنید بعد صفحه باز میشه تایید که بزنید بعد میره روی لینکدانلود
    سلام دیگه امروز باید مشکل دانلود یوتیوب رو حل کرد کاربران عزیز اگر شما میخواهید ویدیو از سایت یوتیوب دانلود کنید لازم نیست حتما به سایت یوتیوب مراجعه کنید یا حتی از نرم افزار خاصی استفاده کنید شما کافی به سایتهای که زیر پوشش یوتیوب هستند مراجعه کنید و ویدیوها وفیلمهای یوتیوب رو با هر فرمتی که خواستید دانلود کنید مثال شما فقط کافی تو مرورگر خودتون مطلب download movies toghi به زبان انگلیسی سرچ کنید کلی سایت میاد هر کدوم خواستید باز کنید ومطلب مورد نظرتونو سرچ کنید سایت از یوتیوب یا فیس بوک میگیره وبا فرمتهای مختلف میتونید دانلود کنید ولینک دانلودشم دم دسته پیشنهاد من اینه که اگه میتونید با فرمت webm 240p دانلود کنید هم کیفیت بالایی داره هم حجمش خیلی کمه مثال یک فیلم 1 ساعت رو با 80 مگ با کیفیت در اختیارتون میزاره امیدوارم بدرتون بخوره بای
    باسلام خدمت شما و کسانی که برای طراحی وتهیه ی این مطالب زحمت کشیده اند
    از تمامی شما متشکرم و امید وارم تمامی شما شاد و خرم باشید بر بال موفقیت بنشینید و بر ارتفاعات زندگی پرواز کنید ممنونم از مطالبتون



    متاسفم واسه کشورمون که همه چیو فیتلر کردن و نمیزارن یه کارو راحت انجام بدیم
    ببخشید از سایت keepvidکه فیلم ها رو دان میکنم صدا نداره چرا؟؟
    خواهشا بگین لینک فیلم یوتیوب رو چجورى از کجا بگیرم!؟
    سلام من با مرور گر maxthon مخصوص موبایل وارد میشم وقتی سایت مورد نظرمو باز میکنم نمیدونم چطوری دانلود کنم میشه کمکم کنید
    با سلام و تشکر از دوستان
    میخواستم بگم من حدود 2 سال هست از سایت en.savefrom.net استفاده میکنم
    تو این سایت هم میتونید لینک ویدیوی یوتیوب رو وارد کرده و لینک دانلود بگیرید
    هم میتونید پلاگینی رو که تو سایت هست رو نصب کنید و روی مرورگرتون ازش استفاده کنید که یه لینک دانلود پایین ویدیوهای یوتیوب میسازه و میتونید کیفیت دانلود رو انتخاب کنید
    همچنین به راحتی میتونید برای دانلود از دانلود منیجر هم استفاده کنید
    سلام ،میخواستم بدونم امکانش هست یک ویدیو که به زبان انگیلیسی هست رو میشه دارای زیر نویسش کرد؟
    وای عالی بود خدا خیرتون بده
    واستون یه عالمه دعا کردم
    سلام میشه بگید چطور میشه درامد از یوتیوب کسب کرد البته من میدونم ولی چیزی که نمیدونم این هست که چطور میشه این درامد رو دریافت کرد؟؟؟ ممنون میشم اگر راهنمایی ام کنید
    سلام من از روش ششم استفاده کردم می خواستم بدونم از اسکریپت چگونه باید استفاده کرد ؟؟
    سلام
    میشه دانلود با video get را توضیح بذین
    برای من که همش ارور ناشناخته میده
    ممنون
    من با دانلود منیجر اگرین خیلی راحت تونستم دانلود کنم.
    سلام، خیلی خیلی ممنونم از سایت خوبتون. خیلی وقت بود که دنبال راهی برای دانلود از یوتیوب می گشتم. بالای 8 نرم افزار مختلف د انلود کردم ولی موفق به دانلود از یوتیوب نشدم اما با روش پیشنهادی شما خیلی راحت و بی دردسر تونستم از یوتیوب دانلود کنم. امیدوارم موفق باشید. باز هم تشکر می کنم.
    اگر میتونید سایتی معرفی کنید که جمهوری اسلامی فیلترش نکرده باشه !!!
    اینجوری امکان دانلود با دانلود منیجر فراهم میشه و کار شما ارزش پیدا مکنه
    و سایت شما از اینهمه سایتای دیگه متمایز میشه !
  • شرکت کارآفرینان نوین تجارت
  • لطفا این نظر رو تایید بفرمایید تا شاید افرادی که دنبال کار هستند کمک حالشون باشه
    فراخوان استخدام شرکت کارآفرینان نوین تجارت
    استخدام در شرکت کارآفرینان نوین تجارت با شرایط عالی و مدت محدود
    برای کسب اطلاعات بیشتر و استخدام در شرکت لینکهای زیر را دنبال کنید:
    سایت شرکت:
    http://www.karnovintejarat.com/
    لینک مربوط به آگهی نمایندگی سراسری در سایت شرکت:
    http://www.karnovintejarat.com/?option=com_content&view=article&id=259:1394-06-31-21-06-49&catid=911:1389-11-02-14-14-49&Itemid=281
    لینک مربوط به فرم نمایندگی اکسپرس:
    http://www.karnovintejarat.com/?option=com_rsform&view=rsform&Itemid=705
    لینک مربوط به اخبار و نیازمندیهای شرکت:
    http://www.karnovintejarat.com/?option=com_content&view=category&id=911&Itemid=281
    سلام خیلی خیلی ممنون از اموزش مفیدتون.عالی بود دستتون درد نکنه
    سلام ممنون عالی بود
    پاسخ:
    لطف دارین عزیز
    ممنون از آموزش فوق العاده کاربردی و ساده شما
    پاسخ:
    ممنون مرسی دوست عزیز 
  • امیر حسین
  • دست شما درد نکنه خیلی مفید بود
    شما میتونید برای دانلود از یوتیوب با تمام کیفیت ها از سایت زیر استفاده کنید:
    http://www.tubeless.ir/
    با سلام دمتون گرم ایشالله که هر جا هستی موفق باشی خیلی مفید بود
    سلام خسته نباشید سوالم اینه که تو استفاده از این روش ها نیاز به فیلتر شکن هست؟
    رویای من اینه دنیای بی کینه دنیای بی کینه رویای من اینننننننننه
    من ده روز هر کاری کردم نشد تا اینکه از سایت شما یاد گرفتم دانلود را اقایون سازنده این سایت دمتون گرم
    پاسخ:
    ممنون موفق و موید باشید
    دمتون گرم
    با سلام و عرض احترام
    بسیار سپاس از مطلب خیلی فوق العادتون
    من تا الان نمی دونستم!
    باز هم خیلی ممنونم
    پاسخ:
    با تشکر ممنون نظر لطفتونه کاربر عزیز
    اعتراف میکنم که مامان و بابام رو خیلی دوست دارم عاشق دوتاشونم... همسرم رو هم دوست دارم ...
    سلام
    با اینکه فایر فاکس تبلت من ورژن 39.0 است ولی با این وجود افزونه greasemonkey روی آن اضافه نمیشود
    مینویسد با فایرفاکس شما compatible نیست
    چه کار باید بکنم ؟
    پاسخ:
    با سلام کاربر عزیز افزونه به هیچ عنوان بر روی تبلت نصب نمی شود 
    افزونه صرفا مربوط به مرورگر ویندوز است
    merc
    سلام من هرکاری میکنم اصلا فیلم ها باز نمیشه چه برسه بخوام دان کنم
    پاسخ:
    با سلام برای باز شدن باید از قند شکن استفاده کنید
    من مخوام قبول میکنم را قسمت 269 را دانلود کنم چی کار کنم
    من میخوام سریال قبول میکنم قسمت 269 را دانلود کنم از یوتوب چی کار کنم
    سلام
    لینکایی که به keepvid میدم این خطا رو میدن
    KeepVid Helper not detected (Replacement for Java to help download from YouTube)
    راه حلشو نمیدونم میشه راهنمایی کنید
    بقیه راههایی هم که گفتین به درد من نمیخوره چون من از خیلی سایتای دیگه هم میخوام ویدئو دانلود کنم مثل dnatube.com یا http://science360.gov/ ویدئوهای این سایتا رو چجوری دانلود کنم؟
    من توی کیپ وید دیشب تونستم ویدیو دانلود کنم ولی امروز که رفتم یه ویدیو دیگه دانلود کنم با اینکه لینک رو درست بهش میدادم دانلود میکرد بعد فکر کردم مشکل از جاوا باشه جاواروهم دانلود کردم ولی باز نکرد.هر کاری کردم نشد.برام جالب بود که دیشب دانلود کرد ولی امروز دان میکرد.
    پاسخ:
    با سلام لطفا ویدئو دیگر رو تست کنید با KeepVid چن ممکنه ویدئویی توی تحریم خود کیپ وید باشه و خطای جاوا یا فلش بده بهتون
    سلام من با تبلت وارد میشم اصلا نمیتونم افزونه گریس مانکی را روی فایر فاکس نصب کنم چ کار کنم
    پاسخ:
    با سلام افزونه گریس مانکی فقط روی Pc نصب مییشه کاربر عزیز
    بقیه راه هارو امتحان کردم ولی نتونستم.
    پاسخ:
    چرا تو keepvid چه مشکلی داشتید با این روش؟
    سلام.من باتبلت میام به خاطر همین وقتی که وارد تیوب لیچر میشم نمیتونsave target as رو بزنم و مثل گوگل کروم میشه من نمیدونم چه جوری باید با تبلت از طریق این سایت دانلود کنم اگه میشه کمکم کنید.
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما کاربر عزیز در اینصورت یکم مشکل پیش رویتن میاد پیشنهاد می کنم از طریق روش سایت keepvid اقدام به دانلود فیلم های یوتیوب کنید چون با تیوب لیچر با تبلت امکان Save Target flashplayer نیست 
    سلام.
    بعضی فیلمها در یوتیوب مسدود هستند که با تصویر آدمک اخمو نسان داده میشوند و این متن که نمایش آنها در کشور شما ممنوع است(مثل بعضی فیلمهای تلویزیونی). لطفا راهنمایی کنید آنها را چطور میشود باز کرد. متشکرم
    پاسخ:
    با سلام بهترین راه تغییر آی پی با برنامه iP Chenger می باشد بعدا وارد سایت شوید و به روش های بالا دانلود کنید دوست عزیز
    سلام خیلی ممنون از راهنمایی تون
    پاسخ:
    با سلام ممنون متشکریم دوست عزیز
    سلام - من هر 6 روش رو امتحان کردم ولی اصلا نتونستم - لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما اگه با سایتkeepvid نتونستید مشکل از نصب نشدن جاوا اسکریپت و فلش پلیر روی مرورگرتون هست بقیه سایت ها هم برای دانلود باید این گزینه ها روی مرور گر شما نصب باشه بصورت معمولی مرورگر کروم خودش این گزینه ها رو نصب می کنه پس بهتره از طریق گوگل کروم این کار رو بکنید 
    ممنون خیلی کمک بزرگی بود34688
    عالی بود ممنون ..........................................................................
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما ممنون مرسی نظر لطفتونه عزیز
    . با سلام و احترام . با وایمکس کار میکنم . فقط می خواهم فیلم یا کلیپ دانلود کنم حالا از کجا
    . فرقی نمی کند . در ضمن مبتدی هستم بطور واضع راهنمایی کنید .
    . سپاس صمیمانه ام را پذیرا باشید . 15 / 3 / 94
    پاسخ:
    سلام برای دانلود کلیپ می تونید به سایت Aparata.Com بروید و همه چی فارسیه فیلم ها شو دانلود کنی به همین سادگی
    عالی بود
    پاسخ:
    با سلام ممنون مرسی عزیز
    با سلام
    من وقتی یه فایل MKV رو از یوتیوب دانلود میکنم پخش یا حتی کونورت نمیشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز برای باز کردن همچین فایلی باید از پلیر ای که تو این بخش سایتمون هست دانلود کنید Pot.Sub.Ir و سپس از طریق سایت های آنلاین می تونین کانورتاتونو انجام بدین موفق باشید
    ممنون از توضیحتون
    من با تبلت down میکنم
    پاسخ:
    آهان اوکی ممنون لطفا ما رو تو شبکه های اجتماعی هم تنها نذارید متشکریم
    منم از همین استفاده کردم اما نمیدونم واسه مرحله آخرش چیکارکنم
    پاسخ:
    تو مرحله آخر روی چند تا لینک داده سمت چپ روی هر کیفیتی که خواستین راست کلیک کنید و Save Target رو بزنید و دانلود کنید به همین راحتی اگه متوجه نشدین برنامه team viewer رو سیستمتون نصب کنید ما وارد کامپیوترتون بشیم و توضیح بدیم
    سلام...باتشکر از سایت خوبتون
    من از روش اول استفاده کردن اما تا یه جا بیشتر نتونستم ادامه بدم...فایل مورد نظرم رو انتخاب کردم اما پیام داد که save as رو بزنید و این آدرس رو کپی کنید...اما من متوجه نشدم که کجا این کار دو باید انجام بدم
    میشه لطفا راهنمایی کنید...ممنون
    پاسخ:
    با سلام شما بهتره به نظر شخصیم از keepvid.com استفاده کنید برید سایت و لینک آدرس youtube توش کپی کنید و لذت ببرید ممکه فلش پلیر شما فعال نباشه و کار نکنه
    سلام
    میخواستم بگم همه ی سایتای دانلود از یوتیوب حتی نرم افزار ها فیلتر شدن.به هر نحوی که میخوام وارد بشم نمیتونم.فیلترشکن هم برای ویندوز8 پیدا نمیکنم.پیشنهادی ندارین؟
    پاسخ:
    سلام پیشنهادم به شما افزونه Browsec برای مرورگر کروم هستش دوست عزیز
    tnxواقعا بهاید به سیاتتون ووجدانتون که مثل بقیه سایت هاومدیراشون که الکی ادعا می کنن نیستید آفرین گفت خیلی خیلی ممنون روش اول واقعا کاری بود.LIKE..LIKE.LIKE..LIKE.LIKE.LIKE
    پاسخ:
    با سلام ممنون مرسی نظر لطفتونه قربان خاک پای شما هستیم منتظر شما هستیم دوباره در یک مطلب جدید
    عالی بود
    ممنون
    پاسخ:
    با سلام ممنون مرسی نظر لطفتون بود
    من یه فیلم با روش اول از یوتیوب دانلود کردم اما نمایش نمیده. یعنی فیلم رو که باز میکنم روی صفحه km player این پیام رو میده: see the blue link below? click to watch full movie چکار کنم؟
    پاسخ:
    با سلام دانلود ناقص شده لطفا با دانلود منیجر فیلم های خود و دانلود کنید توصیه ما به شما دوست عزیز اینه
    خیلی ممنون روش اول به راحتی قابل انجام بود
    روش اول واقعا عالییییییییی بود
    مرسی ممنون
    پاسخ:
    با سلام ممنون نظر لطفتونه 
    سلام.این سایت هایی که معرفی کردید که همه فیلترند؟
    پاسخ:
    دوست عزیز فیلترم باشن خلاصه میشه از طریق اینا از یوتیوب فیلم دانلود کرد خب کسی می خواد لینک یوتیوب به دست بیاره باید قند شکن بزنه به سیستم دیگه
    عالی بود! ممنون
    پاسخ:
    با سلام دوست عزیز ممنون مرسی نظر لطفتونه خوشحالیم ترفندامون اینقدر مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته متشکریم از همراهی شما
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنون نظر لطفتونه کاربر عزیز با تشکر از اینکه ما رو انتخاب کردین
    LLK,K
    پاسخ:
    ممنون مرسی کاربر عزیز
    سلام ببخشید میشه لطفا بگید که لینک ویئدو در کدوم قسمت صفحست ؟
    پاسخ:
    با سلام دوست عزیز وقتی ویدئویی رو باز می کنیم آدرس مرورگرتون که مثلا شده Youtube.com/?sdfdfd این آدرس ویدئو میشه اینو کپی کنید موفق و موید باشید دوست عزیز
    سلام برنامه keepvid در من نیست
    پاسخ:
    سلام می تونید با رفتن به سایت KEEPVID.COM اونو دانلود کنید دوست عزیز موفق باشید
    یه روش دیگه اینه که بری توسایت video.Wapwa.ru اسم ویدو رو سرچ کنی با چند نوع فرمت دانلود کنی با هر مرورگری و با IDM
    پاسخ:
    بله ممنون از نظرات شما
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام با این سایت به راحتی و بدون دردسر از یوتیوب دانلود کنید
    ********************
    پاسخ:
    به علت اینکه در این لینک چنین امکانی پیدا نشد لینک سایت حذف گردید با تشکر
    حتما باید با فایرفاکس باشه؟ نمیشه با مرور گرای دیگه مثل گوگل کوروم باشه؟
    پاسخ:
    میشه مرورگر فرقی نداره
    سلام

    لطفا سایت زیر را معرفی کنید

    شما میتوانید به صورت انلاین و رایگان

    لینک دانلود فیلم از یوتیوب را بسازید

    ادرس

    http://hostparse.ir/Youtube
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی