گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

معمولا طراحان برای اعمال افکت های مختلف بر روی یک تصویر از فیلترها استفاده می کنند و Filterها این امکان را به طراح میدهد تا به راحتی و فقط با چند کلیک ساده بتواند طیف وسیعی از تغییرات را بر روی یک تصویر اعمال کند .کاری که اگر قرار باشد به صورت دستی انجام شود زمان زیادی برده و کار مشکلی می باشد .

یکی از همین فیلترها که دارای چند زیر مجموعه می باشد Blur هست . با استفاده از فیلترهای بلور می توانید گوشه یا قسمتی از تصویر را نسبت به قسمت های دیگر محو یا شفافیت آن را تغییر بدهید .

این فیلتر و زیر مجموعه اش مورد علاقه عکاسان و گرافیست ها می باشد و به راحتی به کاربران این امکان را میدهد تا بتوانند یک قسمت از تصویر را با استفاده از محو سازی -Blur روتوش کنند یا یک چین و چروک صورت را به یک پوست شفاف تبدیل کند .

استفاده از Blur در فتوشاپ Cs6

در بین ویژگیهای جدیدی که به CS6 اضافه شده است بد نیست به 3 فیلتر جدیدی که در زیر مجموعه Blur اضافه شده است نگاهی بیاندازیم .  
Iris Blur : از وسط تصویر به طرف بیرون یک سایه یا یک عمق روشن به طرف بیرون مات ایجاد می کند . برای درک بهتر به تصویر زیر دقت کنید . 

فیلترiris blur

Field Blur : یک سایه یا افکت یکنواخت بر روی تصویر اعمال می کند . 

فیلترField Blur

Tilt Shift :  بالا و پایین تصویر را به طور حرفه ای کمی مات می کند همانند تصاویر و پوسترهایی که امروزه زیاد مشاهده می شود .

فیلترTilt Shift

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی