گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

یک نرم‌افزار آن‌لاین برای ویرایش و اضافه کردن افکت روی عکس‌ها است.این نرم‌افزار دارای دو نسخه رایگان و پرداخت حق عضویتی است.شما با استفاده از این نرم‌افزار اینترنتی می‌توانید تغییرات بسیاری را روی عکسهایتان ایجاد کنید و همچنین با استفاده از قسمت Create a Collage می‌توانید در فریم‌های موجود که از پیش ساخته شده‌اند،عکس‌هایتان را کنار یکدیگر قرار دهید.تعداد این فریم‌ها بیست و چهار تا است که تعدادشان در نسخه حق عضویتی به سی و شش تا می‌رسد.شما می‌توانید در حین ساخت عکس با استفاده از فریم، فریم‌هایتان را با تصویر‌های پس‌زمینه آماده در Monkey Pic پر کنید.همچنین امکان تعیین رنگ پس زمینه هم وجود دارد.

PicMonkey

 

در این نرم‌افزار، شما می‌توانید تغییرات مربوط به برش عکس، وضعیت چرخش عکس، نور، رنگ ، لبه‌های عکس و تغییر سایز عکس را انجام دهید.حدود چهل و پنج افکت متفاوت در این وب‌سایت وجود دارد که پانزده تای آنها برای نسخه غیر رایگان قابل استفاده است.حدود بیست تنظیم هم برای روتوش عکس وجود دارد.شما به راحتی می‌توانید با استفاده از کادرها و سیزده کاتاگوری فونت نوشتاری، هر آنچه که می‌خواهید را روی عکسهایتان بنویسید.

امکان ایجاد فریم برای عکس شما امکان پذیر است و شما به راحتی می‌توانید از میان هشت فریم موجود، یکی را برای عکستان انتخاب کنید.یکی از جالب‌ترین امکانات موجود در این نرم‌افزار، امکان تغییر بافت است که می‌توان با استفاده از سیزده کاتاگوری موجود، عکس‌ با بافتی بسیار زیبا بوجود آورد.

نرم‌افزار Pic Monkey می‌تواند یک ویرایشگر نیمه حرفه‌ای برای زمان‌هایی باشد که شما به PhotoShop دسترسی ندارید و حتما به یک ویرایشگر عکس نیازمند هستید.

نظرات (۵)

سلام من هر چی میزنم پیام می ده enable flash نمی شه باهاش کار کرد
یه سوال
هر چی میزنم میگه enable flash!اگر میشه یه راهنمایی کنید
ممنون
سلام خب من باید چطوری وارد این نرم افزار بشم
سلام ببخشید چطور میشه دانلود کرد این برنامه لینک دانلود نداره.
پاسخ:
این برنامه آنلاینه
  • سید حسین میرهادی
  • سلام
    دوست من سایت
    paint.net
    هم نرم افزار خوبی داره
    پاسخ:
    بله دوست عزیز اشتیاق شما و اطلاعات شما برای بنده خیلی خوشحال کننده بود امیدوارم حق نویسندگی ما را قبول کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی