گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

سلام
قصد معرفی یک نرم افزار بومی و متفاوت رو برای سیستم عامل اندروید دارم،این نرم افزار کار دوست عزیزم داوود جعفری هستش،با استفاده از این نرم افزار می تونید بسته های اس ام اس که واسه این برنامه ساخته میشه و مستقیم در اینباکس گوشی خودتون داشته باشید این برنامه از طریق اینترنت بسته های جدید را شناسایی ، دانلود و بازگردانی می کند .

 

 

 دانلود و بقیه مطالب در ادامه مطالب

 

پس از بازگردانی تمامی اس ام اس ها درون اینباکس شما قرار خواهد گرفت و شما می توانید اس ام اس ها را به دوستان خود به راحتی فوروارد کنید .

تمامی پک ها به صورت فشرده شده بر روی گوشی شما دانلود می شوند و پس از دانلود اکسترکت شده که این کار باعث میشه نهایت حجمی که شما با گوشی دانلود می کنید 10 کیلوبایت ، بله تاکید می کنم فقط 10 کیلو بایت باشد !

 

 

در این نسخه امکان اینکه به نسخه های قبل نیز دسترسی داشته باشید نیز فراهم شده و شما می توانید به راحتی با ورود به بخش " مشاهده نسخه های آنلاین " تمامی نسخه هایی که تا کنون منشر شده را دانلود کنید . پس از دانلود پک مورد نظر به بخش نسخه های آفلاین اضافه خواهد شد .

یکی از خصوصیت هایی که این برنامه رو از نرم افزارهای مشابه جدا می کنه مصرف دیتای بسیار اندک این برنامه ست،برنامه واسه هر آپدیت چیزی حدود 10 کیلو بایت مصرف می کنه که حتی اگه با جی پی ار اس هم بخواین بسته ها رو دانلود کنید مبلغی کمتر از 10 تومان از شارژتون کم میشه یعنی به ازای حداقل 100 اس ام اسی که وارد اینباکس تون میشه هزینه ای کمتر از یک مسیج رو متقبل می شید،مزیت دیگه این نرم افزار هم اینه که مسیج ها در پوشه های مجزا مستقیما وارد اینباکس میشن و شما واسه خوندن و ارسال اونها به دیگران احتیاجی به نرم افزار جانبی دیگه ای ندارید،موفق باشید.

 

دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی