گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

ترم بندی رشته کامپیوتر

مقطع کاردانی ->               کاردانی پیوسته              ترم بندی رشته برنامه نویسی کامپیوتردریافت                       کاردانی ناپیوسته           ترم بندی رشته برنامه نویسی کامپیوتردریافت

مقطع کارشناسی ->         کارشناسی ناپیوسته      ترم بندی رشته برنامه نویسی کامپیوتردریافت                                                                        

مقطع کارشناسی ارشد -> کارشناسی ارشد           دریافت                                                                       

نظرات (۶۹)

سلام خسته نباشید میشه زیرمجموعه رشته کامپیوتررومعرفی کنیدمن میخام برای کنکوراماده شم خواهشاراهنمایی کنید
سلام میخوام برم رشته برنامه نویسی کامپیوتر باید چه رشته ای انتخاب کنم و معدلم چقدر باشه
باسلام

من در آزمون کارشناسی ارشد سال 94 به دانشگاه آزاد سردرود قبول شدم حالا تو کارنامه ام نوشته بهمن ماه شروع و ثبت نام میکنم یعنی از بهمن ماه میخونم .


منو راهنماییم کنید
سلام ، سایت خوبی دارین ، هم سریع load میشه و هم استایل مناسبی داره..
البته مطالب یه خورده پراکندگی داره که اونم اگه یه خورده دسته بندی هاتون دقیق تر شه خیلی خوب میشه ..
آقا راستش این سوالی که دارم جاش اینجا نیست ، ولی واقعا ممنون میشم جوابمو بدین ..
من میخام ارشد دانشگاه آزاد تو رشته نرم افزار قبول بشم ، الان فقط 3 هفته تا کنکور وقت هست.. منم فقط رو زبان مسلط شدم ، به نظرتون میتونم قبول شم ؟ و اینکه کجاها شانس دارم ، مثلاً با تراز 5600 - 5700 یا بیشتر...
بازم معذرت بابت اینکه سوالمو اینجا پرسیدم ، و اینکه تو سایت تخصصی نباید این مدل سوالا رو پرسید .. ولی اگه کسی جواب بده خیلی خوشحال میشم ..
پاسخ:
با سلام خدمت شما محسن جان عزیز ممنون از انتقادتون درسته تیم ما یکم تو دسته بدی ایش نامنظمه که ان شا الله بزودی یک فکری به حالش می کنیم  . . .
بله اگه زبانتون خوب باشه می تونی تو دانشگاه آزاد جای خوبی ان شا الله قبول شین من این قول و بهتون میدم فقط یکمم رو منابع دیگه فقط کمی شناخت داشته باشین کافیه یا علی امیدوارم تو دانشگاه مورد نظرتون قبول شین اگه قبول شدین هم لطفا به تیم ما خبر بدید متشکریم
  • علی عیالبار
  • واقعا ازتون ممنون میشم
    ولی رتبه وبلاگتون خوبه همون برای کفایت میکنه دوست عزیز
    پاسخ:
    چشم دوست عزیز حتما
    دوست عزیز از شما دعوت می‌شود در سالروز شکوهمند 9 دی با مراجعه به آدرس زیر پایگاه چندرسانه ای نشر منویات رهبر معظم انقلاب را افتتاح نموده و جزو نخستین بازدیدکنندگان این تارنما
    باشید.این افتتاح به صورت عمومی نبوده و تنها قصد این را داریم که برخی فعالین فضای مجازی را با
    خود همراه کنید
    www.manviat.com
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز چشم حتما مزاحم میشین موفق و موید باشین دوست عزیز و همکار گرامی
  • فاطمه پرواز
  • سلام
    خداقوت
    بامطالبی درباره نهم دی ماه به روزیم
    منتظر حضورتون هستیم
    یاحق
  • حسن دلجویی
  • سلام داش. دوتا سوال.
    چجوری میشه یه ای پی رو بلاک کرد ک دیگ تو سایتت نتونن بیان!؟!؟؟!؟
    سوال دوم :یه اسلایدری ک قبلا هم دخواست کرده بودم :(( ممنون میشم جوابمو بدین مرسی اقای امینی
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز اگه سایتت رو هاست پیاده شده باشه میشه این کار و کرد و از کد های Htaccess که قبلا یاد دادیم استفاده کنید ولی راجع به سوال دوم در صورت داشتن وقت سفارش شما تو اولویت ماست
    باسلام
    برای تبادل لینک اطلاع بدهید.
    سلام خسته نباشید
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنین .میخام بدونم چه دانشگاهی تو ایران رشته برنامه نویسی رو تدریس میکنه مرسی
    پاسخ:
    سلام کاربر عزیز بزودی لیست دانشگاه های ایران از نظر تدریس رشته برنامه نویسی رو تو این سایت می ذاریم موفق و پیروز باشید
    سلام
    پس حدود یک ماه با قسمت 24 مجموعه طنز های انتقادی به روزیم
    منتظر حضور سبزتان هستیم..
    یاعلی
    http://bloggers.blog.ir/1393/09/12
    ساتتون فوق العادهست ولی من ک حالیم نمیشه خخ
  • علی ابراهیمی
  • هر وقت کمکی ازتون خواستم. هیچ جوابی مبنی بر انجام دادن یا ندادن نمیدید!!!!!!!
    این بود هدف کمک کردن به کاربران بلاگ....؟!
    پاسخ:
    من هروقت به غیر از نظر خصوصی دادین جواب دادم و الانم قالبتونو حل کردم فق مونده بود پشت زمینه و هدر که گفتم عکس های اندازه خوب بدین که مناسب هدر و قالب باشه متاسفم واقعا براتون
  • علی ابراهیمی
  • سلام داداش
    شما همیشو اینجوری آدما رو تحویل میگیرین.............!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
           سلام چطوری داداشی؟
  • هیئت عاشقان حسن ابن علی(ع)
  • سلام،منظورم یه روش برای تغییر هدر هر قالبی بود... نه فقط قالبی که رو وبلاگم هست! خواهشا کمکم کنید.
    پاسخ:
    سلام شرمنده بابت دیر پاسخ دادن به سوال شما
    طبق برنامه نویسی که قالب رو طراحی کرده عوض کردن هدر نیز فرق خواهد کرد و برای هر قالبی آموزش تغییر هدر به یک روش نخواهد بود و برای منحصرا هر قالبی نحوه عوض کردن هدر متفاوت خواهد بود دوست عزی
  • علی ابراهیمی
  • سلام. چطور میشه هدر قالب تغییر داد؟
    پاسخ:
    سلام ضمن عرض سلام و پوزش به خاطر آنکه اون وقت برای بوگوتون وقت نکردیم طراحی کنیم واقعا عذر می خوایم من و همکاران بنده 
    کافیست این عکس را از قسمت ویرایش css قالب فعلی تعویض http://cdn.bayan.ir/blog/templates/85/book.gif کنید این بخش left یا چپش می باشد و قسمت راست را http://cdn.bayan.ir/blog/templates/85/revers.jpg 

    عکس خود را جایگذاری کنید یا که کد عکس های بالا را حذف کنید و نیز رنگ#D8A21A  که به عنوان رنگ وسط بین عکس سمت چپ و سمت راست هست را به رنگ پس زمینه خود یعنی رنگ #D7E9F4
    تغییر دهید اگر بعد از توضیحات مذکور نتوانستید هدر قالب خود را تعویض کنید کافیست از بخش مدیریت قسمت تنظیمات اسم Sumdanger را اضافه کنید تا یکی از اعضای ما هدر شما را به هدر درخواستی تعویض کنند با تشکر گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
  • محمد مهرابی
  • سلام .
    شما با موفقیت لینک شدید
    لطفا ما رو با مشخصات زیر لینک کنید .
    ممنون
    عنوان : محتوای آموزشی درسی
    آدرس : http://www.dnmshop.ir
    پاسخ:
    سلام با تشکر از اینکه این افتخار رو به گروه دادید
    لینک شما با مشخصات زیر در بخش پیوندهای سایت درج گردید با تشکر گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    شیوه کار کردن نرم افزار سادست

    فقط کد ابزار ها رو از فایل های موجود در پوشه دیتا میخونه و با یه تابع
    replace
    به پارامتر های نوشته شده کاربر تبدیل میکنه
    پاسخ:
    آهان داداشی ممنونم وای میسی
    میشه نحوه فراخوانی فایل نت  رو تو ویژوال استادیو بگین؟
  • هیئت عاشقان حسن ابن علی(ع)
  • سلام،ایمیلتونو چک کنید
    سلام
    با قسمت بیست و سوم مجموعه طنز های انتقادی با عنوان بنزین به روزیم.
    منتظر حضور سبز و کامنت های پر شورتان هستیم.
    یاعلی
    http://bloggers.blog.ir/
    سلام
    با قسمت بیست و دوم مجموعه طنز های انتقادی با عنوان خلاقیت به روزیم.
    منتظر حضور سبز شما و کامنت های پر شورتان هستیم
    یاعلی
    http://bloggers.blog.ir/
    من لینک ندارم : )
    لینک نمیکنم : )
    لینک نمیدونم چیه : )
    فقط مهدی جان لایک واسه وبت : )
    فقط اومدم با یه مشت عقده تو وجودم : )
  • حاج مجید سوزوکی
  • با سلام از بلاگ بنده بازدید کنید لطفا....
    اولین مطلب را بخوانید
    ممنون
    سلام
    خسته نباشید
    خدا قوت
    با قسمت بیست و یکم مجموعه طنز های انتقادی با عنوان بوی ماه مهر به روزیم..
    منتظر کامنت های پر شورتان هستیم..
    یاعلی
    http://bloggers.blog.ir/
    سلام
    با قسمت بیستم محموعه طنز های انتقادی با عنوان وزارت ارشاد اسلامی به روزیم..
    منتظر کامنت های پر شور شما هستم
    یاعلی
    http://bloggers.blog.ir/
    سلام ..... یه سوال کدوممون وبلاگو بهتر ادیت کردیم؟؟؟؟
    جوراجور
    سلام مهدی چطوری؟ خوبی؟ یه سوال داشتم. می خواستم یه کاری کنم که بک گروند سایت ثابت بمونه و با حرکت اسکرول تکون نخوره کدش چیه؟
    بعدش سایزش اتوماتیک فیت میشه؟
    و یه سری سوال ها مثل این.
    اگه میتونی همینجا جواب بده وگرنه بیا عکس رو بهت بدیم ردیفش کنی.
    پاسخ:
    عکس رو بده حلش کنم داداش
    سلام. یه سوال داشتم. من برای مقطع کارشناسی برف می خواستم دانشگاه سردرود ثبت نام کنم. می خواستم ببینم اساتیدشون سطح شون بالاست یا نه. و این که اسامی اساتیدیکه دروس اختصاصی رو تدریس می کنن می خواستم بدونم.ممنون
    پاسخ:
    با سلام با عرض تشکر از شما کاربر عزیز:
    لیست دروس و اساتید در آدرس http://edu1.sardroud-iau.ac.ir:100/login.aspx
    با ورود به عنوان دانشجوی مهمان می توانید دروس را مشاهده فرمائید اساتید دانشگاه سردرود همان اساتید و هیت علمی های دانشگاه آزاد تبریز می باشد و سطع علمی بسیار بالا می باشد با تشکر یا حق
    دانشجویان مونث فقط برای رشته ی الکترونیک در زیر شاخه برق می توانند ثبت نام کنند و ثبت نام برای رشته برق صنعنی الکتروتکنیک امکان پذیر نمی باشد
    سلام
    به روزیم با قسمت نوزدهم مجموعه طنز های انتقادی با عنوان:
    آزادی های یواشکی...
    http://bloggers.blog.ir/1393/06/11
    سلام...
    ضمن تشکر بابت توجه ی شما به وب سایت،رزمنده ی مجازی با قسمت هجدهم مجموعه طنز های انتقادی (کلیپس) به روز میباشد...
    منتظر حضور سبزتان هستیم
    یاعلی...
    http://bloggers.blog.ir/1393/06/6-8
  • ***العبد التائب***
  • خب چرا انجمن رو تعطیل کردید؟
    فقط رسمیش رو برمیداشتید!
    پاسخ:
    سلام قبول نکردند اینم لینک گفتگومون با بیان
    http://bayan.blog.ir/1393/03/25

  • مجله نوجوان
  • سلام و خسته نباشید
    با"نامه ی یک پسربچه ی یتیم به دوستش"به روزیم
    نظر یادتون نره
    منتظر حضورتان در وبلاگم هستم
    یا حق
    پاسخ:
    سلام واقعا غمناک بوود :(
    سلام
    میلاد حضرت زهرا و روز مادر رو به مادر عزیزتون که الهی قربونشون شید، تبریک بگید :)
    پاسخ:
    همچنین،ان شاء الله همیشه مادرامون سالم و سلامت باشند

    سلام
    با مطلب "تکفیری یعنی چه؟" بروزم
    تشریف بیارید
    http://ghasedoon.blog.ir/post/69
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام مرسی جالب بود 
    سلام اخوی
    با افتخار لینک شدید.
    یا علی
    پاسخ:
    مرسی عزیز لطف کردین منم لینکتان می کنم
    سلام دوست عزیز!
    اومدم بگم اگه مایل به تبادل لینک هستی بیا وبم بگو تا تبادل لینک کنیم ..
    موفق باشی ..!
    یا علی
    سلام آقای مهندس
    لینک شدید.
    با سپاس
    اپم
    سلام آقا ما دوتا آیدی یاهو میخواستم یه لطفی کنید برامون بسازید ممنون میشم ...

    info.bia2beat@yahoo.com

    info_bia2beat@yahoo.com

    پسورد خودت هر چی خواستی بزن
    سلام.تبریک میگم واقعا وبسایت جامع و خوبی دارید.خیلی استفاده کردم.مرسی
    پاسخ:
    نظر لطفته عزیز مرسی تشریف آوردی برایت آرزوی بهترینها رو می کنم
    سلام خسته نباشید خیلی سایت باحالی دارید ممنون اموزش ویترال گذاشتید دنبالش بودم
    پاسخ:
    ممنون مرسی تشریف آوردید موفق و موید باشید همیشه در هر مرحله ای از زندگی
    سلام دوست همراه
    به درخت نگاه کن...

    قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند

    ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...

    گاه برای رسین به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد...
    با مطلب جدید منتظر نظرات سازنده شما هستم
    ^^^^^^#####################^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
    ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
    ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
    ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
    ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
    ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
    ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
    ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
    ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
    ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
    ^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
    ^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
    ^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
    ^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
    ^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
    ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
    ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
    ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
    ^^^^^^#########################^^^^^^^^
    ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^ .
    آپــــــــــــــــم
    سلام...
    ممنون از حضورتون...
    طبق درخواستتون لینک شدید...
    یا حق!
  • دانشجوی تربیت معلم ورودی 91
  • سلام ممنون از لطف شما.با عنوان دانشجوی تربیت معلم ورودی 91لینک فرمایید.باچه اسمی شما رو لینک کنم؟؟؟؟
    پاسخ:
    با اسم گروه کامپیوتر ممنون


  • داستان و حکایت
  • سلام با تبادل لینک موافقی؟
    خبرم کن
    مرسی از اینکه سر زدید
    پاسخ:
    لطف دارید مرسی


    سلام خوبی؟اتفاقا منم کامیوتر خوندم مهندسی نرم افزار مطالبت خوبه ازشون استفاده میکنم حتما
    پاسخ:
    مرسی لطف دارید.


  • همراه آسمانی
  • یک تنه این همه کار میکنید
    احسنت
    آفرین بر شما
    پاسخ:
    بله مرسی لطف دارید.


    وب جالبی داری

    لینکت کردم
    پاسخ:
    ممنون مرسی


  • زهــــــــره تک ستــــــــــاره
  • زندگی رقص واژگان است ؛
    یکی به جرم تفاوت ، تنهاست ...
    یکی به جرم تنهایی ، متفاوت ...
  • اسکریپت ساز
  • سلام.
    شما هم وبلاگ خوبی دارین!!!!
    راستی برنامه نویس هستین؟؟
    پاسخ:
    بله برنامه نویس هستم مرسی سر زدید.



    سلام عزیزم.وبلاگ خوبی دارید.
    با تبادل لینک موافقم.هر وقت لینکم کردی خبر بده تا لینکت کنم.من یه وب دیگم دارم که تو قسمت لینکام نوشتم خودم لطفا به اونم سر بزن.مرسی
    شیشه ای مشکند… یک نفر می پرسد که چرا شیشه شکست؟

    یک نفر می گوید: شاید رفع بلاست،

    دیگری می گوید: شیشه را باد شکست؟

    دل من سخت شکست. هیچ کس هیچ نگفت.

    از خودم می پرسم: ارزش قلب من ازشیشه یک پنجره هم کمتر بود؟
    .....................
    لینک شدین
    پاسخ:
    مرسی ممنون .


    وبه شما هم جالبه لینک شدی گلم :D
  • مهناز(می گل)
  • سسسسسسسسلللللللللااااااااممممممممممم دوستان
    شما لینک شدید ممنون که به من سر زدید/ باز هم منتظر شما هستم..................
    پاسخ:
    ممنون بازم منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.


  • مهناز (می گل)
  • خدایا دلم به سان قبله نماست ؛ وقتی عقربه اش به سمت “تــــو” می ایستد ، آرام می شود ….........
    پاسخ:
    لطف کردید بازم تشریف بیارید.


    salam veb zeba va kamelı darı tabrık megam rastı bazam be man sar bezan montazeram
    من شمارو لینک کردم لطفا منو با اسم دهکده ی فوتبال لینک کنید
    عزیزم وبلاگ شما هم خیلی خوبه متفاوت و جالب موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون لطف دارید.



  • ده درجـــــــــــــــــــــــه زیر صفــر

  • آنـقـدر دلـم از رفـتـنـت بـــــد شکـسـت کـه نـمـیـدانـم وقـتـی بـیـایـی،

    کـدام تـکـه اش خـوشـحـال خـواهـد شـد!!!!!!!!
    پاسخ:
    ممنون قدم رنجه فرمودید.



    از من خواسته بودید لینک تان کنم من این کار را کردم .وبلاگ خوبی است ولی من تنها14 سال دارم واین مطالب برای من کمی سنگین است.
    امید وارم همیشه موفق وسربلند باشید
    omidganji
    پاسخ:
    ممنون مرسی متشکرم



    سلام.لینکتان کردم.لینک بنمایید.با تشکر از زحمات شما.
    پاسخ:
    مرسی ممنون حتما لینک میشید



    سلام ممنون سر زدید شما هم وب علمی خوبی دارید موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون مرسی


  • ۩ ۞♥☆ نگین بهترین دختر دنیا ☆♥۞۩
  • سلام

    عالی بود
    پاسخ:
    مرسی


    وب پرمحتوایی داری عالیه
    پاسخ:
    مرسی
    خدایا التماست می کنم


    همه دنیایت ارزانیِ دیگران !

    ولی ...

    آنکه دنیایِ من است

    مالِ دیـگری نباشد...
    عالیییییییییییییییییی بود میسی
    سلام خسته نباشید واقعا وب پرمحتوایی دارین ممنون
    خوشحال میشم به منم سربزنید و لینکم کنید منم لینکتون کردم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی