گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

کامپیوتر و پزشکی

همانطور که دیدید یک زمانی اگه یادتون باشه هزاران بار تبلیغات می شد بچه هاتون و بیارید مرکز و تست بینایی بدن با این روش لازم نیست کلی الاف بشین تو مطب دنبال ویزیت باشین و پول کلان به جیب بعضیا که پزشکی رو با تجارت اشتباه گرفتن بریزید .

کافیه به سایتی که اعلام کردیم برید و به آسونی تست بدین http://www.didsanj.com/

پس متوجه می شید که اگه یک پزشکی تو یک جایی تخصص داشته باشه و برنامه نویسی و یا یک مغز متفکر کامپیوتری بتونه ایده ای بده که مردم راحت بشن فقط از دست یک برنامه نویس و یک مهندس کامپیوتر بر میاد.

فکر کنید برای درمان سرطان که هزار تا عکس می ندازن هر دکتری بری یک عکس جدید می خواد و پولشم که حالا یک طرف برنامه ای بسازن که عکس رو اسکن کنی بدی به کامپیوتر و به آسونی بگه مشکل از کجاست این یعنی محشر این یعنی راحتی بیماران 

ان شاء الله مهندسان علم هوش مصنوعی کشور عزیمان ایران اختراعاتی به ثبت برسانند که مردم صد البته شهر ها که ترافیک و .... واقعا آسیب می زنه بهشون دیگه ترافیک نکشین 

به امید پژوهش های دانشجویان و اساتید رشته کامپیوتر و صد البته اختراعات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی