گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

معرفی آچارفرانسه :

آچار فرانسه بلاگ.آی آر آچار فرانسه : سری آموزش های کد های کاربردی بلاگ.آی آر می باشد که کاری از گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی سردرود با هدف

آموزش به کاربران محترم برای تسهیل انجام کار های خود کمک رسانی می کند.

اچارفرانسه علت نامگذاریش پر کاربرد بودن و چندگانه بودن کارهای کد های آن میباشد.

من یادم نبود عرض کنم طبق فرمایش عرفان اقوامی دوست عزیزم برای استفاده از این امکان باید

برای وب خود امکان جاوا اسکریپ را خریداری نمائید.

این سری آچارفرانسه در مورد گذاشتن جستجوگر مطالب وبلاگ با جستوجوگر سلام مخصوص وب های  blog.ir می باشد امیدوارم قابل توجه دوستان عزیز و کاربران بیان و بلاگ باشد در صورت درخواست فیلم آموزشی نیز پیوست خواهد شد.

 دانلود فایل زیپ آچارفرانسه 3

محتویات آچارفرانسه 3 -> فایل pdf آموزشی و فایل کد های موردنیاز در قالب notepad

در صورت باز نشدن فایل پی دی اف در برنامه پی دی اف خوان خود نام فایل پی دی اف را از آچارفرانسه2 به یک نام انگلیسی تبدیل کنید

باتشکر

زکات علم نشر آن است

نظرات (۱۶)

اخلاق تون هم که بیسته .آفرین بر شما. با ی ادم نا واردی مثل من هر کی باشه عصبی میشه اما شما کمتر از برگ گل ن به من و ن به کسی چیزی نمی گید .یا اگه ناراحت هم بشید .چیزی به روتون نمیارید..اجرکم عندالله.
پاسخ:
مرسی شما لطف دارید از خوبیه خودتونه والا
خب هر آدمی یکم تو یک کاری بیشتر از دیگران تجربه داره یا وارده این دلیل نمیشه زود ناراحت بشه به نظرم وظیفه ی هر کسیه در حد خودش به دیگران راهنمائی کنه
ان شاء الله مزاحم میشم مطمئنن شما هم تو خیلی چیزا از من وارد تری استفاده خواهم برد در اینده فداتون مرسی به وب ما اومدین خاک پاتون هستیم
بازم سلام.امروز خیلی بهتون زحمت دادم ببخشید.بابت کلید قطع و وصل ممنون ولی به محض اینکه .وبلاگمو باز می کنم نر افزار مدیا پلیر باز میشه واینجوری جلوه قشنگی نداره اگه ممکنه طوری باشه که مدیا پایر باز نشه و فقط با همون دکمه قطع ووصل بشه بهتره در غیر اینصورت این این کلید رو بردارید.البته اگه زحمته . بهم بگید چطوری بردارم .ی دنیا ممنون.
پاسخ:
دوست عزیز بدون این جلوه امکان نداشت شرمنده بر می دارم قبلی رو جایگزین کنم 
ببخشید یادم رفت بگم قست جستجوش چرا کار نمی کنه میشه این رو هم ببینید و اصلاحش کنید بازم ممنون
پاسخ:
دوست عزیزم کار میک نه جستجوش کافیه یک متن بنویسی که عناون یکی از مطلب هات هست تو بلاگت و دکمه جستجو رو بزنی یک بار تست کن
ممنون .حالا ی کلید واسه قطع کردنش می خواستم.بازم ممنون از این که کمکم می کنید واجر کم عند الله
پاسخ:
دوست عزیزم قطع کردنشم هست اگه دکمه بعد پلی سمت چپ و بزنی متشکرم خاک پاتیم
ی آهنگ بی کلام داخل هاردم هستش که می خوام پیش زمینه وبلاگم بزارم لطفا راهنمایی کنید چطور آدرسش رو در قسمت کد نویسی بدم تا پخش بشه .ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز کافیه از منوی سمت راست بری به -> فضای اختصاصی->صندوق بیان بع د که .ارد صفحه صندوق بیان شد منوی سمت چپ
ارسال فایل جدید انتخاب کردن آهنگ از داخل هارد و ارسال فایل رو بزنید اگه دیدید زیاد کار داره
اسم sumdanger رو اضافه کن به نویسندگانت برات حل کنم برای اینکار کافیه از تنظیمات نویسندگان اینکارو بکنی متشکریم
سلام کدهایی که واسه جستجو گفتید رو گذاشتم ولی چرا درست عمل نمی کنه .در ضمن امکان
جاوا اسکریپ رو خریداری کردم
کدهاتون رو بصورت زیر دادم نگاه کنید هر جا که اشتباه لطفا بگید
پاسخ:
دوست عزیز وارد قسمت مدیریتتون شدم و حل کردم موفق و موید باشید
سلام آهنگ پیش زمینه ای رو که واسه وبلاگم گذاشتم می خوام ی دکمه مکث داشته باشه که اگه بیننده حوصله شنیدنشو نداشت بتونه قطعش کنه. لطفا بفرمایید چیکار کنم.ممنون
پاسخ:
دوست عزیز توضیح اینکار خیلی طول می کشه اگه ببینید بهمون اعتماد دارید از طریق تنظیمات نویسندگان اسم sumdanger رو اضافه کنید تا براتون حل کنم موفق و موید باشید امینی
باسلام
اگه بخوام ی آهنگ پیش زمینه وبلاگم در بیان قرار بدم چیکار باید بکنم
باتشکر
پاسخ:
با سلام صبح عالی بخیر باید امکان جاوا اسکریپ و خریداری کرده و فعال کنین خریداری کردی دوست عزیزم؟
اگر خریداری کرده باشین با کپی این کد در قالب->ویرایش قالب و بعد از تگ <body> می توانید کد مد نظر را جایگذاری و از آن استفاده کنید

<p><audio width="0" height="0" src="آدرس محل آپلود صدای شما" autoplay="autoplay" loop="loop" preload="none"></audio></p>
بجای کلمه ی آدرس محل آپلود صدای مدنظر شما -> آدرس محل آپلود را مانند زیر بنویسید

<p><audio width="0" height="0" src="http://bayanbox.ir/id/5994983475822722642?view" autoplay="autoplay" loop="loop" preload="none"></audio></p>
خواهش باعث افتخار هم هست ولی من زیاد تو این چیزا وارد نیستم
پاسخ:
هم سنگر عزیز اگر بخواین می تونین از طریق تنظیمات ->نویسندگان اضافه کردن نویسنده اقدام فرمائید گرچه میدانم فقط زحمت است و هیچ
خب می‌خواستم دائمی بخرم.
پاسخ:
دوست عزیزم این امکانات بصورت ماهیانه حساب میشه توسط
بیان ولی موقتا وقتی سرویس ماهیانه ای میخری 1 سال پایدار می مونه و قطع نمیشه
آیا میشه فقط امکان جاوا اسکریپت رو خریدارید کرد. من وارد خرید امکانات اختیاری میشم اما ظاهرا باید کل امکانات رو بخرم که جاوا اسکریپت شاملش میشه. یعنی باید پنجاه هزار تومان پرداخت کنم تا جاوا اسکریپت رو هم داشته باشم.
پاسخ:
نه بذارید الان بهتون یاد بدم
من که تابحال نتونستم از این کدها استفاده کنم. این کد رو طبق راهنمای پی‌دی‌‌اف در قالب قرار دادم اما وقتی ذخیره می‌کنم پیغام میده که : اطلاعات وارد شده صحیح نیست. لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ:
دوست عزیز برای ایکه کد جستجوگر کار کنه طبق توضیحاتم باید جاوا اسکریپ و از امکانات اختیاری بیان بخرید به مناسبت عیدم می تونید این امکان رو رایگان برای یک ماه خزیداری کنی
  • ***العبد التائب***
  • این همون آموزش جستجو گر هست که!
    پاسخ:
    آره این همون آموزش جستجوگره آچار فراسنه 4 رو نگاه کن عزیز

    مرسی از تذکرت لینک ستون کناری آچارفرانسه 4 مال 3 بود که حلش کردم ممنونم
    سلام برادر
    بسیار مفید و عالیه
    یا علی
    پاسخ:
    سلام ممنون عزیز نظر لطفتونه
    مرسی تشریف آوردی
  • عرفان اقوامی
  • داداش امکان استفاده از جاوا اسکریپت رو باید در امکانات اختیاری بخریم !
    وگرنه به کد های input و form ایراد میگیره!
    پاسخ:
    درسته باید امکان جاوا اسکریپ فعال باشه
  • عرفان اقوامی
  • متأسفانه عمل نمیکنه و پیام "اطلاعات وارد شده صحیح نیست" رو میده!
    آیا نیاز به ایجاد تغییراتی دارد؟!
    پاسخ:
    درسته باید امکان جاوا اسکریپ فعال باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی