گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

ارسال ایمیل با سی شارپابتدا یک دکمه را روی فرم قرار دهید و کد زیر را در رویداد کلیک آن قرار دهید:

using System;
using System.Windows.Forms;
using System.Net.Mail;

namespace WindowsFormsApplication1
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            try
            {
                MailMessage mail = new MailMessage();
                SmtpClient SmtpServer = new SmtpClient("smtp.gmail.com");

                //نام فرستنده
                mail.From = new MailAddress("no-replay@nobody.com");
                //آدرس گیرنده یا گیرندگان
                mail.To.Add("sardroudcom@yahoo.com");
                //عنوان ایمیل
                mail.Subject = "Test Mail";
                //بدنه ایمیل
                mail.Body = "This is for testing SMTP mail from GMAIL";
                //مشخص کرن پورت 
                SmtpServer.Port = 587;
                //username : به جای این کلمه نام کاربری ایمیل خود را قرار دهید
                //password : به جای این کلمه رمز عبور ایمیل خود را قرار دهید
                SmtpServer.Credentials = new System.Net.NetworkCredential("username", "password");
                SmtpServer.EnableSsl = true;

                SmtpServer.Send(mail);
                MessageBox.Show("mail Send");
            }
            catch (Exception ex)
            {
                MessageBox.Show(ex.ToString());
            }
        }
    }
}

نظرات (۱۴)

  • مهدی کمالی
  • با سلام وقتی به قسمت smtpserver.Send(mail) میرسه ارور میده باید چطوری این مشکل را برطرف کرد؟
    ممنون از متن خیلی خوبتون
    من مشکلم اینه دفعه اخر sand نمی کنه نمیدونم اشکال از کجاس دستورات همه درست هستن ولی این دستور رو خطلا میده smtpserver.Send(mail);
    سلام
    من میخواهم در #C اطلاعاتی که داخل تکس باکس میزنم برام ایمیل بشه...
    لطفا کمکم کنید از کدی که دادید استفاده کردم اما ایمیل ارسال نشد

    سلام دوست عزیز من میخوام اطلاعاتی که داخل تکست باکس میریزم رو به ایمیلم ارسال کنه.. ممنون میشم برام ارسال کنید.
    لطفا کدها برای منم ارسال کنید منم همین ارور ها را داشتم
    خودم جواب سوالم رو پیدا کردم اینجا میگم که واسه نفرهات بعدی شاید به درد بخوره
    از طریق لینک https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps مقدار Access for less secure apps را به Turn on تغییر دهید تا بشه ایمیل ارسال کرد.

    اگه مشکلتون حل شد یه صلوات واسه روح داداشم بفرستید
    پاسخ:
    با سلام با تشکر از شما الههم صلی علی محمد و آل محمد خدا بیامرزه کاربر عزیز و به شما صبر عطا کنه
    منم امتحان کردم. خطای زیر روداد:
    The SMTP server requires a secure connection or the client was not authenticated. The server response was: 5.5.1 Authentication Required. Learn more at
    سلام دوست من
    من کدهای شما رو کپی کردم تو برنامه ام اما این ارورها رو میده لطفا هرچه سریع تر راهنماییم کنید خیلی عجله دارم
    با تشکر فراوان از سایت خوبتون
    با سلام من میخواهم در #C اطلاعاتی که داخل تکس باکس میزنم برام ایمیل بشه...
    از کمکتون ممنون میشم...!
    پاسخ:
    با سلام چشم براتون اوکی می کنیم و میفرستیم به ایمیلتون دوست عزیز با تشکر از شما و حضورتون
    سلام کدهای دریافت ایمیل و فونت دهی رو میخوام،مرسی
    مشتی دمت گرم .
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما کاربر عزیز امیدواریم مورد استفاده شما قرار گرفته موفق و موید باشید 
    سلام خسته نباشین من یه سوال دارم درهمین باره ولی یه کم با جوابی که شما دادین فرق داره میشه لطف کنین راهنماییم کنین؟
    تو سی شارپ چگونه میشه این کارو انجام داد ؟
    من توتکس باکس اولی مثلا 93/10/18 راوارد میکنم ودر تکس باکس دومی 93/10/29 راوارد میکنم اتوماتیک در تکس باکس سومی خودش بنویسه 11 روز ممنون میشم به ایمیلم جوابو بفرستین
    پاسخ:
    با سلام ممنون از شما کاربر عزیز بزودی کد براتون ایمیل میشه موفق و موید باشید
    من این کد نوشتم اما 5 تا ارور داره از
    smtpClient -mailmesage
    ایراد میگیره.
    نمیدونم مشکلش چیه؟
    اگه امکانش هست راهنمایی کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی