گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

به گزارش باشگاه خبری گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد  : طی نامه ای گروه کامپیوتر به دکتر علی محمد نوریان ریاست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ضمن تبریک عید نوروز و سال جدید سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، از تلاش های همکاران در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد تقدیر و تشکر نمود .

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با توجه به تلاشهای خود از سال 1389 برای جلب رضایت دانشجویان دانشگاه ازاد بصورت رایگان و خودجوش و کاملا رسمی پا به میدان علم و تکنولوژی نموده و حال پس از 6 سال سابقه درخشان در بخش های مختلف با بیش از 50 پرسنل دانشگاه ازادی به کار خود ادامه می دهد امید است با توجه به عنایات ریاست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و حمایت های این مرکز تلاشهایمان را برای رسیدن به اوج قدرت و مرجع رسمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی در ایران گامی بلند در راستای ایجاد محیطی صمیمی و علمی را برداریم .

همه این تلاشها مدیون دانشگاه آزادی هاست والسلام علیکم و رحمه الله و برکاة

در صورت پاسخ ریاست محترم به این نامه و درخواست گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد ، اخبار جدید را  به سمع و نظر کاربران عزیز می رسانیم .

مراحل اداری :

ارتباط مستقیم با دکتر میرزاده

وضعیت

بررسی دفتر پیگیری ویژه [ 10130 ]

ارجاع به قسمت مربوطه [ 10131 ]

بخش مورد نظر

سایر موارد

دستورات مدیریتی

لطفا بررسی شود

مجری

دفتر پیگیری های ویژه ریاست دانشگاه [ iau8328 ]

مرکز حوزه ریاست [ iau2543 ]

مجری کار

iau2543

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.