گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات
این بخش بیانگر کپی رایت "گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد" در برابر دیگر سایت هاست

کپی رایت

انتشار نرم افزار و مطالب گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد در دیگر سایت ها با ذکر منبع مانعی ندارد.

با خبر کردن گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد صرفا به خاطر  انتشار نرم افزار های این سایت اجباری نیست.

رونوشت از مطالب غیر نرم افزاری که منبع اصلی آن گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد است نیاز به اجازه دارد.

در صورت کپی بدون ذکر منبع حکم شما به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد . . .

طبق ماده (12) قانون جرایم رایانه ای: هرکس به طور غیرمجاز داده ای متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده‌ ها در اختیار صاحب آن باشد، به جزای نقدی از یک تا بیست میلیون ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

نظرات (۵)

برای مطالعه شخصی مهارت های وب رو کپی کردم با اجازه
  • محمدرضا بابایی یزدلی
  • سلام مطلب چگونه سایت طراحی کنیم شما رو با زکر منبع کپی کردم
  • محمود داودی
  • سلام من از متن کپی رایتتون استفاده کردم امیدوارم راضی باشید
    پاسخ:
    با سلام اگه کپی رایت و رعایت کرده باشین ما راضی هستیم
    اگه میشه اینم بهش اضافه کنید که وقتی کپی میکنید ما میفهمیم و ای پی شما را در دست داریم.
    پاسخ:
    چشم حتما اینم اضافه می کنم دوست عزیز
  • من رونوشت کردم کسی چیزی نگفت
  • من رونوشت کردم کسی چیزی نگفت
    پاسخ:
    سلام رونوشت بدون ذکر منبع غیر قانونی می باشد ما مطمئنیم شما به شوخی فرمودید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی