گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

این مقاله که در قالب پی دی اف ارائه شده بهترین و جامع ترین مقاله فارسی - تصویری به شمار می آید ان شاء الله به دردتان بخورد.

دریافت->عنوان: Learning Active Directory->حجم: 12.1 مگابایت


ActiveDirectory

نظرات (۱۰)

عالی بود.سپاس
رفیق من خدا هست چون من یکی یه دونه هستم
ارزو دارم که یک اول مهندس بشم بعد خوب درس بخوانم بعدهم یک ویلا بگیره پاپا
ممنون
پاسخ:
با سلام خوشحالیم به دردتون خورده موفق باشید
باسلام.ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) رو به همه تسلیت می گویم.
می خواستم اگه ممکنه چند تا سایت معرفی کنید که که مقالات معتبر و به روز در مورد انواع اتصالات به اینترنت بیان کرده باشه
با سپاس
پاسخ:
سلام شهادت فاطمه زهرا (س) بر شما هم تسلیت باد
چشم به زودی مقالات معتبر رو در وبم می ذارم تشکر از حضورتان
  • بندرعباس (قلعه قاضی)
  • ای کاش پی دی اف نبود مر30
    فایل تبدیل پی دی اف به ورد را میتونید از نت دانلود کنید
    پاسخ:
    زیادشون فونت های فارسی رو ساپورت نمی کنن پیدا کردم میزارم سایت
    چی شد وورد مقاله اکتیو دایرکتوری پیدا نشد؟
    پاسخ:
    نه اگه پیدا کردم حتما می زارم
    مقاله ای درمورد پروتکل ها در شبکه های حسگر بیسیم میخواستم البته فرمول محاسبه هاش زیاد باشه ممنون
    پاسخ:
    چشم اینم لینک  http://unit-sardroud.blog.ir/post/173
    عالی بود دستتون درد نکنه خسته نباشید
    پاسخ:
    ممنون در صورت درخواست مقاله دیگر در بخش نظرات یکی از مطالب موضوع درخواستی را درخواست نمائیدبا تشکر امینی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی