گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات
علی خلیلی جانباز ناهی از منکر دعوت حق را لبیک گفت+ جزئیات مراسم خاکسپاری
بخش داخلی الف، ٣ فروردین ٩٣
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۷

حجت الاسلام علی خلیلی جانباز ناهی از منکر ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) بر اثر بیماری طولانی پس از جراحات وارده، دعوت حق را لبیک گفت و به فیض شهادت نایل شد.

حجت الاسلام قاسمی فر از دوستان نزدیک وی، با اعلام این خبر گفت: هنوز زمان و مکان تشییع پیکر این شهید اعلام نشده است.

حجت الاسلام شهید علی خلیلی از مربیان موسسه بهشت تهران ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ در حین بازگشت از هیئت به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ ۶ میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد.سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.

شهید علی خلیلی

شهید علی خلیلی

وی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از ۱۵ دقیقه در خون خود می‌غلتید.

پیش از این اعلام شده بود که ضارب وی تنها حکم سه سال زندان دریافت کرده و با قرار وثیقه در شرف آزادی است!

به گزارش گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد ، پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی، فردا از مسجد النبی نارمک تشییع شد.

پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی دیشب سه شنبه۵ فروردین ساعت ۱۱ از مقابل مسجد النبی نارمک پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله صدیقی به سمت قطعه شهدای بهشت زهراتشییع شد

.

نظرات (۲۶)

  • فاطمه پیرو خط برادرم علی خلیلی
  • وای بر نامردانی ک حاضر نبودند حتی درد های برادرم را بشنوند بعد شهادتش شهید بخوانند و حتی در صداوسیما یادش کنند حتی با یک صلوات کاش میتوانستم مادرش را ببینم تا دستانش را ببوسم ک فرزندی تربیت کرد ک زندگی من و هزاران چون من رو دگرگون کرد واقعا کسانی ک یادی از این شهید غریب نمیکنند نمیدونن ما چی میگیم پس اگه مثل من راهی ک امدید رو دوست دارید 10تا صلوات براش هدیه بفرستیدس
  • ایرج ماکویی
  • السلام وعلیک یا ابا عبدالله الحسین
    با عرض سلام وخسته نباشید
    یه جوری بغض کردم که حتی نمیتونم چیزی بنویسم
    فقط اینو میتونم بنویسم که:برای مسؤلین کشور بخاطر وضع بیمارستانهایمان و وضعیت دادگاهایی که اونجوری عمل میکنند واقعا متاسفم.با اجازتون من این مطلب را در وبلاگم میذارم.
    خدا رحمتش کنه
    از شما هم بی نهایت متشکرم عجرتون با خدا
    پاسخ:

    با عرض سلام و ادب

    ممنون عیب نداره خوشحال میشیم این مطالب را انتشار دهید

    سلام برادر ،خسته نباشید خدا قوت، سنگرتون پا برجا،سال نوتون فاطمی
    یا علی
    پاسخ:
    سلام ممنون خدا قوت شما سنگرتون همیشه پر سرباز همچنین مرسی تشریف آوردین
    آدم میمونه اینجور وقتا چی باید بگه....
    فقط سکوت وسکوت و سکوت......
    فاین تذهبون...
  • اصلاح طلب نه به معنی روحانی خاتمی و رفسنجانی پست
  • سلام
    درود خدا بر انسان هایی که برای حفظ حرمت و شرافت انسان ها از جان خود مایه می گذارند. کاش دوستانی که نقد می کنند محارم خود را جای آن دخترها بنشانند آیا باز هم چنین برداشتی خواهند کرد؟در پایان جمله ای از دکتر شریعتی می آورم شاید راهنمای این دوستان باشد:"اگر در صحنه حق و باطل نیستی، اگر شاهد عصر خودت و شهید حق بر باطل نیستی، هر جا که میخواهی باش. چه به شراب نشسته و چه به نماز ایستاده. هر دو یکیست".
    برادران وخواهران محترم

    با سلام واحترام
    من به عنوان یک ایرانی از همه شما کاربران محترم وفهیم فقط خواهش میکنم یک لحظه خود را جای خانواده این عزیز بگذارید روز سوم عید بعد از مصایب فراوان و احتمال به یقین کم کاری مسئولان فرزندعزیزشان در خاک آرام گرفت.واستدعا دارم هر چند کلامم تکراری است ولی یکبار دیگر ملاحظه بفرمایید

    حضرت سیدالشهداء علیه‌السّلام در وصیّت خود به محمد بن حنفیه، هدف اصلی قیام و نهضت عاشورا را اصلاح امور امّت که به فساد مبدّل شده بود و امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و فرمود: «اِنَّما خَرَجْت لِطَلَبِ الاِْصْلاحِ فی اُمَّةِ جَدّی مُحَمَّد ‎صلّی‎الله علیه و آله وسلّم اُریدُ اَنْ آمَرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ اَنْهی عَنِ الْمُنْکَرِ...».
    از این عبارات استفاده می‌شود که نقش امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح امور، نقشی پایه‌ای است و از واجبات مهمّه و بقاء عزّت و اعتبار دین به آن وابسته است و ترک آن موجب فساد امور و زوال اعتبار اسلام است.....


    خدانکند جامعه ما دوباره شاهد چنین حوادث تلخی باشد ودعا کنیم خداوند در این نوروز به خانواده این عزیز صبر عنایت بفرماید.قصد ایجاد کلمات قصار ندارم خدا شاهد است که وقتی این خبر را شنیدم و تصاویر منتشر شده آن را دیدم چقدر پریشان شدم خدا کند این طلبه مادرش.......
    از دلخراشترین اخبار عمرم بود و بسیار نگران کننده به حال فرهنگ و قوه قضائیه است
    متن زیر نامه شهید علی خلیلی می باشد که 15 روز قبل از شهادتش خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته است.



    سلام آقا جان!

    امیدوارم حالتان خوب باشد. آنقدرخوب که دشمنانتان از حسودی بمیرند و از ترس خواب بر چشمانشان حرام باشد.اگر از احوالات این سرباز کوچکتان خواستار باشید،خوبم؛


    دوستانم خیلی شلوغش میکنند.یعنی در برابر جانبازی هایی که مدفعان این آب و خاک کرده اند،شاهرگ و هنجره و روده و معده من عددی نیست که بخواهد ناز کند...هر چند که دکتر ها بگویند جراحی لازم دارد و خطرناک است و ممکن است چیزی از من نماند...


    من نگران مسائل خطرناک تر هستم...من میترسم از ایمان چیزی نماند.آخر شنیده ام که پیامبر(ص) فرمودند:اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود،خداوند دعاهارا نمی شنود و بلا نازل میکند.من خواستم جلوی بلا را بگیرم.

    اما اینجا بعضی ها میگویند کار بدی کرده ام.بعضی ها برای اینکه زورشان می آمد برای خرج بیمارستان کمک کنند میگفتند به تو چه ربطی داشت؟!!مملکت قانون و نیروی انتظامی دارد!


    ولی آنشب اگر من جلو نمیرفتم، ناموس شیعه به تاراج میرفت ونیروی انتظامی خیلی دیر میرسید. شاید هم اصلا نمی رسید...


    یک آقای ریشوی تسبیح بدست وقتی فهمید من چکار کرده ام گفت : پسرم تو چرا دخالت کردی؟ قطعا رهبر مملکت هم راضی نبود خودت را به خطر بنندازی!


    من از دوستانم خواهش کردم که از او برای خرج بیمارستان کمک نگیرند،ولی این سوال در ذهنم بوجود آمد که آقاجان واقعا شما راضی نیستید؟؟آخر خودتان فرمودید امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز شب واجب است.


    آقاجان!

    بخدا دردهایی که میکشم به اندازه ی این درد که نکند کاری بر خلاف رضایت شما انجام داده باشم مرا اذیت نمیکند.مگر خودتان بارها علت قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر تشریح نفرمودید؟

    مگر خودتان بارها نفرمودید که بهترین راه اصلاح جامعه تذکر لسانی است؟

    یعنی تمام کسانی که مرا توبیخ کردند و ادعای انقلابی گری دارند حرف شمارا نمی فهمند؟؟؟یعنی شما اینقدر بین ما غریب هستید؟؟؟


    رهبرم!

    جان من و هزاران چون من فدای غربتت.بخدا که دردهای خودم در برابر درد های شما فراموشم میشود که چگونه مرگ غیرت و جوانمردی را به سوگ مینشینید.


    آقا جان!

    من و هزاران من در برابر درد های شما ساکت نمیشینیم و اگر بارها شاهرگمان را بزنند و هیچ ارگانی خرج مداوایمان را ندهد بازهم نمیگذاریم رگ غیرت و ایمان در کوچه های شهرمان بخشکد.


    بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت

    سر خمَ می سلامت شکند اگر سبویی
    بسیار متاسف شدم. خدا رحمتش کند. الان باید تمام مردم ناراحت باشند وابراز تاسف نقل عید دیدنی ها. ولی میدانیم که این طور نیست چون امر به معروف و نهی از منکر ابزار سیاسی است. چرا در المان با این که همه مردم ارتش المان را در جنگ جهانی مقصر و متجاوز میدانند هنوز برای سربازان ان دوره احترام قایل هستند ولی در ایران با این که همه (بجز اقلیتی نا محسوس) جنگ را مقدس و ملی میدانند احترام به جانباز در متن جامعه وجود ندارد؟ علل زیادی دارد ولی مهمترین ان استفاده ابزاری و سیاسی از این عزیزان است
    ا سلام
    خلعت زیبای شهادت بر قامت این شهید عزیز مبارک باد و امیدوارم با توجه به اینکه یکی از محورهای نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری همان مقوله فرهنگی است باشد همه ما به پیروی از سخنان ائمه اطهار و سیدالشهدا بعنوان رهبر آزادگان عالم با تکیه بر فرمایشات رهبری بحث امر به معرف و نهی از منکر را در تمامی آهاد جامعه بطور عملی نهادینه شود.
    این صعف است که میدان تاخت وتاز ارزال وسیع باشد بار شنیده ایم از اخبار که
    ما جامعه را برای ارزال نا امن خواهیم کرد سئوال :آیا عملا این اتفاق افتاده .
    خدا بیامرزدش ناهی امر به معروف
    به نام الله پاسدارحرمت خون شهیدان
    آنان که رفتندکاری حسینی کردند،انان که ماندندبایدکاری زینبی کنند معلم شهیدزنده یاددکترعلی شریعتی
    ای کاش ماهمه مخصوصا مسئولین مملکت ازاین هجرت ها کمی درس می گرفتیم وکمی برای این مردم خوب ایران وبه خاطرخدا کار می کردیم
    علی جان خوش بحالت هنیئا لک توخوب راهی خونت ریخت آخه اباعبدلله هم به جاطر امربه معروف ونهی از منکر به شهادت رسید خدا لعنت کنه فاسدانی که قابم هدایت نیستن منم آرزومه دراین راه بشهادت برسم اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
    ان شاء الله در این ایام فاطمیه بر سر سفره حضرت بانو متنعم باشند و خداوند به مادر ایشان صبر دهد وضعیت جوریه که خانمها در اتومبیل و روی ترک موتورها علنی بی حجابند و خود بنده به شخصه جرأت نمیکنم حرفی یا رفتاری نشان بدهم به خاطر همین شل رفتاری های مقامات ذی ربط از خداوند میخواهم گناه این خونهای پاک را درپرونده ما بندگان خطاکار ننویسد که از پس گناهان کرده مان بر نمی آییم چه رسدبه اعمال نکرده وخون به ناحق ریخته شده
    ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هست ولی از عملکردش خبر ندارم.نباید خون این شهید پایمال بشه.
    اگه می خواید بازتابش قوی باشه هرکس این مطلب رو خونده و وبلاگی چیزی داره توی وبش این خبر رو انتشار بده که خون شهید پایمال نشه خدای نکرده.ما باید راه این شهدا رو ادامه بدیم.
    واسه شادتر شدن روح شهدا صلوات
    شرم باد به کسانی که قاتل او را آزاد کرده و زمینه را برای تکرار چنین حوادثی در آینده فراهم میکنند .
    خدا رحمتش کند و در آن دنیا با ائمه اطهار (ع) محشورش گرداند.

    وقتی رهبر انقلاب از وضعیت فرهنگی اظهار نگرانی می کنند، می توان به عمق موضوع پی برد. متاسفانه هنجارهای جامعه دریده شده است. بسیاری از اعمال و صحبتها که در فرهنگ ما جایی نداشت، اکنون بصورت واضح، عادی و بدون لاپوشانی در جامعه مشاهده می شوند. باید مسئولین فکری اساسی بکنند. تا کی باید شاهد چنین ماجرا هایی باشیم.
  • کسی که نمیتونه بی تفاوت باشه
  • بسی جای تاسف داره. یکی هم که میخواد آمر به معروف بشه این جوری بهش رسیدگی میشه. واقعا قوه قضاییه ضعبف عمل میکنه
    واقعا برای قوه قضاییه متاسفیم. نمیدونم چقدر حقیقت داره اما در بعضی از اخبار دیدم که ضارب این طلبه فقط به سه سال حبس محکوم شده اگه این حقیقت داشته باشه واقعا برای قوه قضاییه متاسفم .
    انا لله و انا الیه راجعون
    باید منتظر باشم نا روزی برسه که ارازل و اوباش به مردم مسلط شوند

    امام خمینی فرموده بودند : باید وزارت خانه ی امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شود وزارت خانه ای که بدو پیوستگی به دولت باشه
    اما الآن چی شده.................؟
    خدا رحمت کنه ایشون رو . فک کنم همین ماه پیش یه گزارش تو تلوزیون دیدم ازشون که برا تامین هزینه های درمانشون به مشکل برخورده بودن.
    وای به حال جامعه ای که دیگر جرات نکنی در آن کسی را به چیزی یا راه درستی توصیه کنی. وای بر حال این جامعه که از بی اخلاقی و هنجار شکنی رنج می برد. وای به حال جامعه ای که عاشورایش مبدل به کارناوال خودنمایی و غیره می شود...
    البته همه ما جزیی از این جامعه هستیم. ولی ظاهرا نهی از منکر و امر به معروف که هیچ، توصیه دوستانه و بردارانه هم جان فشانی می طلبد... خدایا عاقبت ما را ختم به خیر کن...
    کار از امر به معروف گذشته بود حضرات که معلوم نیست تو چه حالی بودن از سوار شدن دو دختر به خودرو خودشون جلوگیری کرده و قصد داشتن دو دختر رو به زور سوار خودرو خودشون کنن که با جیغ و داد اونا همراه شد و هیچ کس جرات نمی کرد جلو بره . بنده خدا اومد داشت با یکی شون حرف میزد که یکی دیگه نا غافل اومد زد گلوش رو برید و در رفتن . ( بگفته شاهد عینی )
  • علی قنبرزاده
  • خدا رحمت کنه. بعضی اوقات حتی زورمون میاد که صندلی اتوبوس رو به یکی بدیم. این آقا جونشو برای امر به معروف و نهی از منکر داد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی