گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

مهدی امینی

مهدی امینی

با عرض سلام معرفی مدیریت سایت جناب مهندس امینی

جناب مهدی امینی دوران تحصیلی خود را در رشته برنامه نویسی کامپیوتر گذراند و توانست مهارت هایی را به کارنامه درسی خود بگنجاند

مهارت های مهندس امینی در برنامه نویسی های تحت وب (سی اس اس و اچ تی ام ال و پی اچ پی ) و  در برنامه نویسی های تحت ویندوز ( ویژوال بیسیک , وی . نت و سی شارپ و ای وی آر) می باشد که موفقیت های خود را در این عرصه رقم زده است.

جناب مهندس امینی  گروه کامپیوتر دانشگاه ازاد را  در مهر سال 91 تاسیس کرد که ، حال حدود 20 نویسنده برتر دارد که توانسته اند در کنار هم یک تیم برنامه نویس و گرافیک خوبی تشکیل دهند .

 

 اگر خود را در یک زمینه ی کامپیوتری نخبه و با استعداد می دانید . . . .

کافیست به ما اطلاع داده و عضو گروه و تیم برنامه نویسی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد شوید.

آشنایی با نویسندگان و سایر اعضاء

مدیر بخش سفارشات طراحی(حمیدرضا خواجه زاده)

حمیدرضا خواجه زاده

مدیر بخش تبلیغات در شبکه های اجتماعی (مرتضی ستاری)

مدیر برنامه نویسی Php و Android

عکاس و طراح المان های گرافیکی وب(افشین مختاری)

اسپانسر (صابر کی پور)

مدیر گروه مترجمین انگلیسی (رضا فاطمی)

رضا فاطمی

گروه کامیپوتر دانشگاه آزاد در کلوب[دات]کام

کلوب گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

نظرات (۲۰)

باسلام
ببخشید شما روز وای فای دانشگاه رمز طراحی کردین؟؟؟؟؟
  • محمود داودی
  • سلام دوست عزیز
    یه پیشنهاد داشتم (گروه کامپیوتر پیام نور بودم قبلا)
    اگه به وبم بیاین میبینین از همین قالب مرجعی که استفاده کردین اون قالبمو ساختم
    دوست داشتین کد قالبتونو بدین حرفه ای براتون ادیت کنم
    حتی پیغام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    هم براتون پاک میکنم
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما جناب داوودی اگه دوست داشته باشین می تونین مدیر بخش قالب سایت ما باشید
    سلام تبادل لینک میکنین؟؟
  • گروه کامپیوتر دانشگاه پیام نور
  • فعلا بصورت لینک به این صورت گذاشتم

    از اشنایی باهاتون خیلی خوشحال شدم
    امیدوارم منم بتونم کمکتون کنم و لطفتون رو جبران کنم
    پاسخ:
    دوست عزیز ممنون ما انجام وظیفه کردیم متشکریم از الطاف و محبت های شما نیاز به جبران نیست
  • گروه کامپیوتر دانشگاه پیام نور
  • دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدیدددد
    مشکلم تو هموناستایل بود حل شد
    مرررررسی
    واسه حمایت از شما هم یه بنر گوشه ای اگه میشه بسازین بدین بزارم تو سایت
    مرررسی
    پاسخ:
    ممنون لازم به این کارا نیست وظیفه بود دوست عزیز
    سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز
    ی سوال داشتم ممنون میشم کمکم کنید
    دارم رو قالبم کار میکنم اما یه مشکلی دارم
    رو قالبای دیگه هم تست کردم اما حل نشد
    منو سایتمو که بالا هدره عوض کردم اما منو میفته روی هدر بطوری که نصف هدر معلوم نیست
    چطوری منو شما دقیقا بالا هدره؟
    کدشو کجا قرار دادین؟
    میشه کمکم کنید؟
    این ای دی یاهومه
    eng.mdavoodi
    یا دوست داشتین همینجا جواب بدین
    کارتون عالیه
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز مرسی لطف دارین ببینید برای انکار باید تو سی اس اس منو این کد ها رو درج کنین تست کنین و به ما خبرشو بدین که حل شد یا نه کد ها هم باید دقیقا بعد از تگ body قرار بگیره body باز

    	width: 100%;
    	position: fixed;
    	top: 0px;
    	z-index: 1000;
    	margin-top: 0px;
    	margin-right: auto;
    	margin-bottom: 0px;
    	margin-left: auto;
    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
    پیوند شما را در سایت خودم قرار دادم اگر ممکنه بنر تبلیغاتی هم اگر دارید بدید تا در سایت قرار بدهم
    :|
    ممنون
    پاسخ:
    با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز و محترم ممنون ما هم لینک شما رو بزودی درج می کنیم بنرم یک چند تا داریم ولی با یک تکنولوژی جدید می سازیم اضر شد چشم حتما خوشحال میشیم ممنون از الطافتون
    موفق باشید
    پاسخ:
    با سلام ممنون مرسی نظر لطفتونه قربان موفق و موید باشید
    عجب سایتی آقای امینی جواب بدین دیگه خسته شدم از بس بهتون نظر دادم
    پاسخ:
    آقای امینی کم سر می زنن به سایت نا سلامتی مدیرن 
    واقعا خیلی خوب بود سایتتون
    پاسخ:
    ممنون مرسی نظر لطفتونه
  • رامین ابراهیمی
  • سلام - به نظر من دانشگاه سردرود باید قدر دانشجوهایی مثل شما رو بدونه . واقعا به نظر من که از معدود دانشجویانی هستی که واقعا " دانشجویی " . کارت درسته...
    پاسخ:
    سلام ممنون جناب ابراهیمی شما تاج سر ما هستی و افتخار ما شما واقعا لطف داری ما خاک پاییم
  • حسن امکانی
  • شمال شهر نیست هاااااااا
    تو علاقه مندی هات زدی به شهر شمال علاقه داری!!!
    پاسخ:
    درسته خب سوتی بوده دیگه اصلاح میکنم ممنون
    پسر خوبی هستی !
    206 کوپه هم ماشینه بدی نیس خوبیه، ولی ایران کمه یا اصلا نباشه
    با آهنگا و فیلمات کاری ندارم
    فقط تـــرختـــــور
    متنفر باشی و نباشی ... مصرف میکنم
    آقای امینی شمال دقیقا کجای ایران میشه ؟؟؟
    عکس بچگیتم با مزه س!
    سلام خوب هستین؟
    من یه درخواست دارم ازتون . من تجربه طراحی سایت دارم و برای خیلی از دانشجوهای تبریز پروژه طراحی سایت دانشگاهی کار کردم

    شما میتونید در این مورد به من کمک کنید تا بتونم از دانشگاه ها پروژه طراحی سایت بگیرم و کار کنم؟

    ممنون میشم اگه جواب بدین
    پاسخ:
    بله من در خدمت شما هستم
  • محمدصادق دهقان نیری
  • سلام
    گفتم شاید شما دوست داشته باشین بای دانشگاهتون یه سایت آزمون آنلاین داشته باشین که بتونین اونجا آزمون آنلاین هم بگیرین.
    من مدیرسایت online-exam.ir هستم. که برای گرفتن آزمون آنلاین هست و مخصوص دانشگاه ها و مدارس هست. فعلا داریم با دبیرستان و راهنمایی استعداد های درخشان یزد و چند تا مدرسه دیگه فعالیت میکنیم.
    اگه خواستین دمو رو ببینین یا کلا دربارش حرف بزنیم با ایمیلم در ارتباط باشین..
    ممنون
    چرا من نظر میذارم پاک میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام سامی واقعا وبلاگت تکه
    مثل خودت عزیزمهمیشه موفق باشی
    سلیقه تم عین خودت تکه داداش.واقعا یه دونه ای داداش سام موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی لطف داری داداشی گلم موفق باشی تو دفتر پیش عموت
    داش واقعا که خوش سلیقع ای مرسی خوب بود موفق باشی
    عزیز
    پاسخ:
    ممنون به نت دسترسی ندارم شرمنده با گوشی مطلب می زارم
    سلام عالیه جناب انشاا... همیشه موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی نظر لطفتونه شما هم موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی