گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

در این بخش از موضوع مجموعه طرح های اسلیمی (1) رو براتون آماده کردم که در اکثر طراحی های مذهبی و غیره کارایی بسزایی دارند و همیشه مورد استفاده قرار میگیرند.

ان شاء الله در روز های آینده از طرح های کم یاب  رو براتون آماده میکنم. یاعلی

مجموعه طرح های اسلیمی (1)

دریافت
حجم: 13.4 مگابایت
توضیحات: استفاده از مطلب با ذکر منبع بلامانع است

نظرات (۵)

  • بازاریاب مهاجر
  • سلام واقعا عالیه دست شما درد نکنه مورد استفاده من در طرح های محرم است راضی باشید
    من دانشگاهی نیستم و در کار سفال هستم برنامه ای میخوام که بتونم با ان طرح های اسلیمی رو دست کاری کنم و شکل ان هارو عوض کنم اگه این برنامهع رو دارید یا برام ارسال کنید یا اسم برنامه رو به من بگید برنامه ساده باشه که بتونم بهاش کار کنم متشکرم
    مه
    زیبا بود.
    درود بر شما!
    پاسخ:
    مرسی دست دوست عزیزم که مطلبو آماده کرده واقعا باعث افتخار ماست
    ممنون از اینکه سر زدین
    سلام ممنون عزیز عالی بود واقعا مرسی به شرفت و انسانیت به قرآن قسم بهترین دوست من هستی نه اینکه کمکم می کنی برا اینکه زیر پایی هاتم می بینی
    پاسخ:
    شرمنده نکن
    آقا مهدی

    سلام.
    ولادت حضرت زهرا و روز مادر بر شما مبارک باد...
    با اشعاری در مورد حضرت زهرا و روز مادر به روزیم.

    منتظر شما و نظراتتون
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یا علی مدد
    التماس دعا
    پاسخ:
    همچنین بر شما مبارک باد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی