گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

طراحی کارت ویزیت ، هدر ، لوگو ، پوستر

نحوه پرداخت + قوانین

پرداخت طراحی ها

طراحی کارت ویزیت،هدر،لوگو،پوستر

نظرات (۳۲)

داداش نام کاربریت چی بود؟؟!!
پاسخ:
دوست عزیز sumdanger
  • حسن دلجویی
  • سلام داش مهدی..من جاوا اسکریپ خریدم کاراشو کردم..توی سایتhttp://templates.blog.ir/post/Sliderکد اسلایدر هارو برداشتم گذاشتم اما نیومد..برام درستش میکنی؟؟!! ممنون..
    پاسخ:
    باشه نویسندگان اضاف کن در اسرع ئقت حل کنم مشکلتو
  • مجله نوجوان
  • با سلام و خسته نباشید
    با "خورشید سربازان اشک نهم"به روزیم
    حتما سر بزنید و نظر بدید
    موفق و سر بلند باشید
    سلام ... موافقین تبادل بنر کنیم؟
  • علی ابراهیمی
  • عذر میخوام منظورم طراحی لوگو بود.
  • علی ابراهیمی
  • سلام، 6 روز گذشت... ولی هنوز از طراحی بنر خبری به ما نرسید!!!
    پاسخ:
    شرمنده گروه طراحی فعلا موقتا با کمبود نیرو مواجه شده است
  • علی ابراهیمی
  • سلام،میخواستم یه لوگو واسه سردار403 طراحی کنید. چون هیچ سر رشته ای تو طراحی ندارم. کار میسپرم به شما.میخوام اونقدر زیبا و خفن باشه که سر همه رو بگیره و در آینده بتونم رو لیوان،پیراهن ورزشی،ساعت و ....چاپ کنم.
    پاسخ:
         چشم این سفارش به دست ویکی رسید
  • عرفان اقوامی
  • http://www.aparat.com/parsisampad
    پاسخ:
    چشم در اسرع وقت خدمت میرسیم عرفان جان عزیز
    سلام مهدی! این افزودن نویسنده واسه بلاگ مشکل داره؟ یکی اومده میگه من عضو شدم ولی من که میزنم میگه نام کاربری معتبر نیست. مشکل از چیه؟
  • آرین نرم افزار
  • با سلام

    آدرس و لینک سایت شما به عنوان منبع کد "منو آبشاری" در نسخه جدید نرم افزار کد ساز وبلاگ درج شد. برای مشاهده لینک پس از دانلود نسخه چهارم این نرم افزار از بخش درباره نرم افزار روی گزینه منابع کلیک کنید

    با تشکر ؛ آرین نرم افزار
    پاسخ:
    salam mamnon az arayan jan aziz omidvaram hame mesl shoma copywrite ro to iran roayat konan mamnonam ba tashakor mohammady
  • حسن اناری
  • سلام اگه میشه اون منوی آبشاری رو کلا بردارید دیگه نیازی بهش تدارم...ممنون...من کدش ر. توی غالب گیر نمیارم...شما درستش کنید...ممنون
    پاسخ:
    salam motasafena nevisandegi ro az ma gereftin va ma dastarasi be site shoma ro nadarim
  • حسن اناری
  • چه شد برادر
    پاسخ:
    ye moshkel ijad shode hal beshe dorost konim chashm
  • کربلایی سید علیرضا
  • در عجبم از کسی که کوه را می شکافد تا به معدن جواهر برسد،ولی خویش را نمی کاود تا به درون خود راه یابد.

    خواجه عبدالله انصاری
  • حسن اناری
  • نمیشه برای محصولات لینک گذاشت چون من برای لینک این منو رو میخوام اون منوی3 و دانشگاه آزادم اگه بشه بردارید جاش یه بنر تبلیغات براتون میزارم...شرمنده...ممنون
  • حسن اناری
  • منویی که میخوام بزارم شامل محصولاته مثلا روی گزینه ی محصولات کلیک کردی یه لیست باز بشه و اون محصولاتی که میبینی نوشتم بیاید بقیه گزینه هاهم مثل تماس با ما و از این جور چیزا باشه راستی این منو و قسمت تبلیغات بیاد بالای بالا که همه ببینند...ممنون
    پاسخ:
    چشم حتما این چه حرفیه وظیفه است دوست عزیز
  • حسن اناری
  • انجام شد...لطفا اون منو و اسلاید شو یادتون نره
    پاسخ:
    چشم فقط باید بگید منو ها گزینه هاشون چی باشه چون کد ها بعدا قابل اصلاح نخواهد بود کد شده هستند
    متاسفانه وقتی به سایتتون میرم مطلبی نمیاره دیگه؟چرا؟
  • حسن اناری
  • راستی یه اسلاد شو هم در بالا برام بزارید اینی که دارم از یه سایت دیگه گرفتم نمیشه توی خود سایتم مدیریتش کنم..بازم ممنون
    پاسخ:
    متاسفانه اسم نویسنده رو درست نزدین sumdanger
  • حسن اناری
  • انجام شد ...لطفا در سمت چپ اون بالای بالا یه منو مثل این منویی که شما گذاشتید به صورت کشویی برام بزارید...ممنون
    پاسخ:
    متاسفانه اسم نویسنده رو درست نزدین sumdanger
  • حسن اناری
  • می خوام بنر تبلیغاتی توی سایت یزارم...
    پاسخ:
    باشi کافیه تو قسمت تنظیمات نویسندگان اسم sumdanger رو اضافه کنید تا همکاران ما در محلی که دوست دارید محل تبلیغات شما رو درست کنند با تشکر گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    Www.Unit.Sub.Ir
  • گلبرگ دانلود
  • سلام ،
    رحلت حضرت خدیجه تسلیت باد .
    با نوای جدید دلم گرفته ، منتظر حضورتون هستیم.
    پاسخ:
    سلام ممنون چشم حتما خدمت میرسیم بر شما هم تسلیت باد دوست عزیز
  • حسن اناری
  • ببینید توی قسمت"تنظیمات ساده" بخش تبلیغات نمونه نوشته"در آینده امکان درج و مدیریت تبلیغات (به صورت اختیاری) فراهم خواهد شد. برای نمایش نمونه‌ای از این تبلیغات می‌توانید این گزینه را علامت بزنید."الان یک سال بیشتره من این وب رو دارم اما این امکانی که برام گفتن میزارن هنوز نزاشتن...
    پاسخ:
    آهان یادم افتاد دوست عزیز از پنل امکان این تبلیغات فقط برای نمایش تبلیغات خود بیانه
    اگه می خوای تبلیغات خاصی رو تو یک جائی بذاری بهم بگو حل کنم؟
  • رهسپار جوان
  • ایده ی خوبیه موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی داداشی عزیزم نظر لطفته رمضان هم مبارک داداش عزیزم؟
    دوست عزیز
    سلام امیدوارم در ماه رمضان روزه گرفته باشید.
    چرا آدرس وبلاگ من را تغییر نداده اید هان!!!!لطفا عوض کنید.
    پاسخ:
    چشم علی جان عوض می کنیم حرص نخور :)
  • حسن اناری
  • ؟سلام شما می تونین مشکل رو حل کنید
    پاسخ:
    چه مشکلی بود کامل متوجه نشده بودم؟
    مشکلتون این بود که تبلیغات خودتونو به جای بیان تو بخش تبلیغات بذارید؟
  • اشکان عاشوری
  • نظر قبلیو از قسمت نظرات حذف کن دادا
    پاسخ:
    اشکان داداشی حذف شد * :)
  • اشکان عاشوری
  • بابت اظهار لطفت ممنون.منم همینو گفتم دیگه .گفتم آموزش هاتو میتونم بفروشم
    پاسخ:
    داداش مال خودمو نمی گم مال گروه اصلی اساتیدمونو می گم
    اونا برای دانشگاه می خوان رسمی باشه چند امضائی چطوری می تونیم اکانت باز کنیم برا اونا
    من برنامه نویسهامم می گم بهت انجوری بفروشیم با هم داداشی عزیزم
  • اشکان عاشوری
  • پرداخت تلفنی به این صورته که من از درگاه بانک سامان یه کد به مشتری میدم مثلا *724*888*102946# بعد مشتری با شماره گیری و با شماره کارت و رمز دوم پرداخت میکنه.مثلا این کد مربوط به کارگاه پایلن نامه نویسیه.
    پاسخ:
    آهان چه جالب این امکان تو دیگر بانک ها هم هست؟؟
  • اشکان عاشوری
  • بیا تو وبلاگم نحوه پرداخت با لوگو خودتو بردار
    پاسخ:
    بابا چه فرقی داشت فداتش مرسی 
  • اشکان عاشوری
  • الان پوستر قوانین هم آماده میشه
    پاسخ:
    اوکی مرسی داداشی
  • اشکان عاشوری
  • این خوب بود.حیف دیگه امکان تغییر لوگو نداری وگرنه یه توپشو واست داشتم
    پاسخ:
    فدا داداش ممنونم این و زحمت شو یاقوت داداشم برام کشید دیگه کار کردم توتصاویرم اینم عالیه چون برای ثبتش باید ارم دانشگاه آزاد توش بود
    دوسستت دارم مرسی اشکان عزیز
  • اشکان عاشوری
  • دادا لوگوت لایه باز نیست.اینو نمیشه زیاد کاریش کرد .کیفیت لوگوت پایین میاد.من لوگوم رو با کورل زدم حالا تو با هرچی زدی لایه بازشو بده
    پاسخ:
    داداش با فتوشاپ زدم بذار پیدا کنم بدم
  • اشکان عاشوری
  • آها لوگو با کیفیتت رو به من بده تا تو پوستر های بعدی لوگو هامونو بزنم.راستی اگه توهم پوستر خواستی بگو
    پاسخ:
    چشم داداشی الان لینکشو بهت می دم گرچه برات زحمت میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی