گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات
ساخت پوشه بدون نام گذاری
آیا تا به حال خواسته اید پوشه ی (Folder) بدون نام ایجاد نمایید؟ با یک ترفند ساده قادر به انجام این کار می باشید. کافی است:
 
    علامت گذاری آبی روی پوشه ی مورد نظر کلیک راست نمایید.
 
    علامت گذاری صورتی از لیست باز شده گزینه ی Rename را انتخاب نمایید.
 
    علامت گذاری سبز همزمان با فشار کلید Alt از صفحه کلید عدد 0160 یا 255 را تایپ کنید.
 
    علامت گذاری زرد سپس کلید Enter را فشار دهید.
 
   حالا پوشه ای بدون نام دارید!

نظرات (۲)

سلام ببخشید من هرکاری کردم اصلا اجازه نوشتن نمیده وقتی alt رو نگه داشتم
با تشکر
پاسخ:
سلام ویندوزتون چی هستش؟
این ترفند تو تمام ویندوز های ماکروسافت تست شده ببنید ALT وفشار بدین نمی ذاره چیزی نوشته شه وقتی Alt و نگه داشتین عدد رو که گفتیم می زنین یک اسپیس حرفه ای نوشته میشه و اسم پوشه خالی می مونه

سلام
ممنون . دنبال یه همچین چیزی بودم. منتها فک می‌کردم که امکان نداره. برای همین این پست رو در پیوند روزانه‌ وبلاگم قرار دادم.
پاسخ:
ممنونم جناب شما دوست عزیز من هستید کل این سایت تقدیم به شما کاربران گل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی