گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

رشنال رز🌕🌔🌓🌑دانلود نرم افزار کلیک کنید .

بخش اول(پارت اول)

بخش دوم(پارت دوم)

رمز فایل :    www.p30download.com

( نرم افزار تحلیل و طراحی مهندسی نرم افزار رشنال رز )

قابلیت های کلیدی نرم افزار IBM Rational Rose Enterprise:
- مدل سازی محصول بر اساس زبان UML
- انالیز و مدل سازی محصولات تهیه شده به زبان های C++، ANSI C++، Visual C++، CORBA، Java، Visual Basic
- سازگاری با سایر نرم افزارهای تولید شده در زمینه ی توسعه ی نرم افزار
- ساخت DTD با فرمت XML

- پشتیبانی از تکنولوژی آر یو پی

دانلود فایل آموزشی پی دی اف مخصوص دانشجویان

دریافت

نظرات (۱۷)

سلام. نسخه 8.5 را دان کرده ام و موقع import میزنه expire شده. چه کنم؟
سلام . ی پروژه نرم افزار Rational rooz جهت ارائه می خواستم ممنون میشم راهنمایی کنید . 09107030314
سلام من آموزش نرم افزار Rational rooz می خواستم جهت ارائه به دانشگاه . اگه ی نفر کمکم کنه ممنون میشم. 09107030314
درود من ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی دارم -- مشکلی با نصب ندارم ولی هنگام باز کردن پیغام استاپ ورکینگ میده

سه نسخه دانلود کردم دوتا ورژن ۷ یکی ورژن ۸ -- در ضمن انتی ویروس منم نود ۳۲ میباشد

لطفا کمکم کنید در صورت امکان از طریق ایمیل
سلام و خسته نباشید اگه میشه کمکم کنید بعد از کلی وقت دانلود موقع Extact کردن روی 84درصد می مونه و فایل setup رو خراب اعلام میکنه ولی دارمش ولی نصب نمیکنه
سلام مرسی خیییییییییییییییییییییلی عالی بود و راحت دانلودش کردم شما چیزی در مورد سناریو نویسی می دونید پروزه من در مورد اموزشگاه زبانه ولی چون سر کلاس نبودم بلد نیستم ممنون میشم راهنمایی کنید
برای نصب هر دو پارت رو دانلود کنم
سلام هرکاری میکنم لایسنسو نمیشناسه تاریخ دستگاهم گذاشتم 2010 خود کید رو هم تو درایو ویندوزم یعنی D کپی کردم ولی باز نمیشه چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
ببین تاریخ انقضا کلیدات کیه؟ تاریخ سیستمت و یه جوری تنظیم کن که قبل از انقضا باشه و تو فایروال دسترسی Rational key license به اینترنت هم غیر فعال کن تا سریال های فیک و بلوک نکنه
سلام برنامه رو دانلود کردم ولی به صورت ناشناخته دریافت شده باز نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
حتما حین دانلود ناقص شده یا با یک دانلود نیجر ضعیف این کار و کردین دوباره دانلود کنین مشکلی نداره کاربر عزیز
سلام من نرم افزارو دانلود کردم با اموزش نصبش اما کامل نصب نشده کلید میخاد من کلیدو تو مسیر دانلود میزارم اما قبول نمیکنه و نصب نمیشه
پاسخ:
سلام کلید رو به درایو سی کپی کنید سپس کد رو از اون درایو انتخاب کرده و سپس یک گزینه هست پایین حضور ذهن ندارم بزنید همه اش حل میشه 
و میره اطلاعاتی سمت راست منو با تشکر از حضور شما در سایت گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
کاش میشد مرحله به مرحله نصبشو توضیح بدین
پاسخ:
آموزش سیمیلاتوریشو به زودی میذاریم موفق باشین کاربر عزیز
واس باز کردنش کلید میخاد ممنون
پاسخ:
کلیدش هم کنارشه یک برنامه است باید اونو لود کنی داخلش
سلام
ضمن تشکر از سایت بسیار پربارتون.
من هر دو تا فایل رو دانلود کردم. ولی نمی تونم نصب کنم. پیغام عدم قابلیت اجراء میده. لطفا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر
پاسخ:
با سلام و عرض احترام خدمت کاربر عزیز گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
لطفا ارور موقعی که فایل رو نصب می کنید رو بگید یا از صفحه عکس بگیرید آپلود کنید و لینکشو به ما بدین تا بررسی کنیم ممنونیم
سلام . دنبال برنامه رشنال رز بودم که اینجا راحت دانلودش کردم همینطور طرز کار با اون هم تو یک فایل پی دی اف موجود بود . خیلی خوب بود ممنونم .
پاسخ:
سلام آقا محسن عزیز نظر لطفتون بود ما هم از انتخاب شما متشکریم به ما بازم سر زده و با انتقادات خود باعث پیشرفت ما شوید ممنونیم
سلام
برای توهینی که کردم عذر میخوام
از کوره در رفتم چون ساعت ها طول کشید دانلودش کنم
بهرحال حق توهین نداشتم و حرف زشتی که زدم رو پس میگیرم
شرمنده
پاسخ:
سلام عیب نداره امیدوارم روزی باشهبدون توهین زندگی کنیم وصبر باشه دستمایه انسانیتمون
موفق باشید یا علی
سلام
سایت پر باری دارید
امیدوارم که موفق باشید
پاسخ:
سلام عزیز ممنون لطف دارین مرسی قدم رنجه فرمودید
در سایه کابرانی مثل شماست که پیشرفت برای ما حاصل می شود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی