گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

حمله به رژیم صهیونیستی اسرائیل

هکرهای گروه "ناشناس" یا "انانیمس" (Anonymous) قرار است امروز حمله سایبری گسترده‌ای را به سایتهای رژیم صهیونیستی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبه العالم، خبرها حاکی است که با انتشار خبرهایی درباره این حملات که قرار است امروز (جمعه) در واکنش به بحرانهای به جود آمده در سرزمینهای اشغالی فلسطین پس از یورشهای مکرر شهرک نشینان به مسجد الاقصی صورت بگیرد، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی خودشان را برای این حمله گسترده سایبری آماده می‌کنند. 
سایت خبری "المصدر" تأکید کرد که این حمله قرار است از سوی هکرهای گروه "ناشناس" در حمایت از مردم فلسطین صورت بگیرد.
قرار است در این حملات سایبری، سایتهای اینترنتی رسمی رژیم صهیونیستی و حتی سایتهای غیررسمی وابسته به ارتش این رژیم هدف قرار بگیرد.
حملات سایبری به سایتهای رژیم صهیونیستی موضوع تازه ای نیست. در جریان حملات رژیم اشغالگر به غزه نیز حملات سایبری بی‌سابقه‌ای به سایتهای این رژیم صورت گرفت. یک سال قبل از آن نیز گروه "ناشناس" حملاتی را تحت عنوان OPISRAEL علیه برخی سایتهای صهیونیستی انجام داد که در پی آن شماره کارتهای اعتباری بعضی از صهیونیستها فاش شد.

منبع:http://fa.alalam.ir/news/1648766

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی