گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

Google Webmaster Copyright Removal – DMCA Dashboard شوید تا به تصویر زیر رو برو شوید.

حذف مطالب تکراری از گوگلسپس روی گزینه Create a new notice جهت گزارش جدید کلیک کنید تا با صفحه زیر روبرو شوید.

حذف مطالب تکراری از گوگلدر بخش Contact Information اطلاعات تماس خود را میدهید. در فیلد First name نام خود، در فیلد Last name نام خانوادگی خود، در فیلد Company Name نام شرکت خود، در فیلد Copyright holder you reresent مشخص میکنید که قانون کپی رایت بر سایت شما رعایت نشده یا سایت شخص دیگر، در فیلد Email address ایمیل آدرس خود را وارد میکنید و در فیلد Country/Region کشور مورد خود را انتخاب کنید.

در قسمت Identify and describe the copyrighted work در مورد مطلبی که کپی شده (در واقع در مورد کپی رایت) توضیح میدهید. برای مثال:

.this site copied my site content (text) with out my site links as source

در قسمت Where can we see an authorized example of the work لینک مطلبی که کپی شده (از سایت خودتان) را وارد میسازید (همراه با http).

در قسمت Location of infringing material لینک مطلبی که کپی برداری شده (از سایت کپی بردار) را همراه با http وارد میسازید. دقت داشته باشید اگر سایتهای زیادی از یک مطلب شما کپی برداری کردند (همان لینکی که در بخش Where can we see an authorized example of the work ساختید) میتوانید تمامی آن سایتهای کپی بردار را در این قسمت به صورت زیر به زیر وارد سازید که به صورت جمعی بررسی شوند.

همچنان از قسمت Add a new group میتوانید یک مطلب کپی برداری شده دیگر خود را به گوگل گزارش دهید (بدون نیاز به دوباره کلیک کردن بر روی Create a new notice). سپس دو تیک پایانی را بزنید و امضا و تاریخ را وارد کنید، و پس از وارد سازی کد کپچا روی Submit کلیک کنید تا گزارش ارسال گردد. اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید پیغام موفقیت ظاهر و اگر درست انجام نداده باشید قسمتی که اشتباه کار کردید به رنگ قرمز مشخص میشود.

حذف مطالب تکراری از گوگل

نکته:

۱- اگر لینک شما چه به صورت Nofollow چه به صورت Dofollow در سایت کپی کننده موجود باشد، این درخواست پی فایده بوده و سایت از ایندکس حذف نمیشود.
۲- این پاسخ این درخواست ممکن است از ۱ روز الی ۷ روز طول بکشد. (صبور باشید)
۳- پس از اینکه سایت بررسی شد، نتیجه بررسی برایتان ایمیل میشود.
۴- برای اینکه سابقه سایت را مشاهده کنید و بدانید که آیا از آن شکایت شده یا نه به جای Unitazad.Ir در این لینک، لینک سایت مورد نظر خود را وارد سازید.

نظرات (۱)

داداش از طرز فکرت خوشم میاد :)
پاسخ:
ممنون مرسی نظر لطفتونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی