گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

مدرس استاد : امیدی

http://s3.picofile.com/file/7532664080/user_32.png نویسنده مطلب : مهدی امینی

 

 

 فایل : سالم است

 

 حجم فایل  : 19.27 MB

  

     نوع فایل : rar

      

 

نظرات (۶)


خواهش به دل نگرفتم ولی اگر انتقاد نکنیم علم پیشرفت نمی کنه باید اساتید ما راهی پیدا کنند که در این حد نباشیم شما فرض کنید خدای ناکرده بعد فارغ التحصیلی ما بشیم استاد دانشجوهای ما چی از آب در میاد ولی من باز هم مخالف روش استاد هستم شاید رفتار استاد بهمون بربخوره بیشتر بخونیم ولی از درس زده میشیم اگر دانشجوها با علاقه برنامه نویسی بخونن بهتر یاد میگیرن
من میدونم برنامه نویسی سخت تر از ریاضی هست ولی روش تدریس هم خیلی مهمه
من در کلاس ریاضی هیچوقت تمرین انجام نمیدادم وقتی استاد این موضوع فهمید اولین بار نیم ساعت وقت گذاشت و یک داستانی تعریف کرد تا من بیشتر سعی کنم
جلسه بعد کاربردهای ریاضی در زندگی گفت باز هم اثر نکرد
جلسات بعد هر درسی که میداد یه را ه میانبر هم که اسونتر بود میگفت باز هم در من تاثیری نکرد
جلسه بعد از راه تلقین استفاده کرد و گفت همه انسان ها به یک اندازه استعداد یادگیری ریاضی دارن من با شما هیچ فرقی ندارم اگر تمرین کنید مثل من ریاضی مثل بازی گیم شیرین خواهد بود این حرف استاد خیلی در من اثر کرد تصمیم گرفتم امتهان کنم و جواب داد و الان من در هر مقطعی که باشم دیگه با ریاضی مشکلی نخواهم داشت

الان استاد امیدی دارن از تلقین بصورت معکوس استفاده میکنن ما دانشجوها هم داریم به خودمون تلقین می کنیم برنامه نویسی مون خوب نیست وقتی هم تلاش میکنیم قسمتی از برنامه اجرا نمیشه استاد هم تو ذوقمون میزنه کلا فکر میکنیم فقط وقتمون تلف کردیم

حالا از کار اساتید بگذریم من مشکلی در برنامه نویسی داشته باشم میتونم از شما کمک بگیرم بالاخره ترم اخرید برنامه نویسی تون بهتر از ما هست
پاسخ:
بله این و منم موافقم
بله تو برنامه نویسی هر چی بخواین به عنوان خاک پاتون در خدمتتون هستم نه شما استاد مائید ولی بعضی چیزهارو بلدیم خواستین می تونم در خدممتون باشم داداش محمد گل
اگه امکان داشته باشه استاد ریاضی تونو بصورت پیغام خصوصی برای ما ارسال فرمائید مرسی تا باعث شه ان شاء الله هیچکس تو ریاضی مشکلی نداشته باشه

با این اساتید می خواستید پرفوسور بشیم؟ حرفاتون منو یاد استاد میندازه معلومه از دانشجویان
محبوبش بودید که این همه تاثیر داشته اگر استاد دیدی از قول من بهشون بگید بجای تحقیر دانشجوها راه یادگیری برنامه نویسی بهشون یاد بدن اینکه یک استادی علم و دانشش زیاد باشه خوبه ولی مهمتر قدرت انتقال استاد هست
یک استاد باید تک تک دانشجو ها براش مهم باشه
خلاصه دل پر دردی دارم از دستش...
من از ابتدایی با ریاضی مشکل داشتم فکر می کردم در درس ریاضی ضعیف هستم ولی در ترم های پیش استادی داشتم که در طول ترم به من ثابت کردن هیچ کس در یادگیری ریاضی ناتوان نیست فقط راه یادگیری ریاضی بلد نبودم من که در دبیرستان بالاتر از 12 نمیگرفتم الان در دانشگاه کمتر از 18 در ریاضی نمیگیرم و ریاضی یکی از درس های محبوبم شده یک استاد خیلی تاثیر داره در نحوه یادگیری
همه ما با علاقه رشته کامپیوتر برداشتیم ولی بعضی از اساتید کاری میکنن که انگیزه ای برای ادامه نداشته باشیم
پاسخ:
با عرض سلام خدمت محمد جان عزیز
داداش گلم دوست عزیزم درسته ریاضی یک علمی هست که خیلی از ما ها نا توانیم ازش چون تئوری و معادله هست با یک استاد مجرب درس بخونی استارت تو می زنه کاملا درسته
ولی ببین داداش گل من برنامه نویسی ما سوای ریاضی و .. هست شاید معادلات ریاضی داشته باشه ولی انتقال مطالبش خیلی سخته داداش استاد امیدی یکی از استاد های مهربونه شاید به شوخی بهت بگه ضعیف و تنبل و بلد نیستی ولی در عوض بهت یاد میده که جسور تر بشی وبری مطلب و خودت یاد بگیری
متاسفانه در ایران آموزش دانشجویان درست نیست که ما مثل دانش آموزان میشینیم سر کلاس و جزوه می نویسیم از ابتدائی هم راحت داره دوران دانشگاه قبول دارید؟
نه عزیز من محبوب هیچ استادی نبودم استاد ها همه تاج سرن نه برای پاچه خواری اینا بگم ترم آخر کارشناسی هستیم و نیاز به این کارا نداریم
فقط باید بگم ما در حدی نیستیم از استاد انتقاد کنیم چون من و شما و امثال ما پایه قوی علم خودمون رشته خودمون رو نداریم
ببخشید اگه دفعه قبل خیلی پرخاشگرانه جوابتون رو دادم
چون واقعا استاد امیدی در مقایسه با استاد هایی که یک جلسه میان یک جلسه می گذرونن فرق داره اگه روزی شده استاد امیدی نیاد سر کلاس بگین یا کلاس و به حاشیه بکشه شده محمد جان؟
درس معلم گر بود زمزمه محبتی / جمعه به مکتب آورد طفل گریز پا را

کاش همه مشکلات دانشجویان سر نمره گرفتن باشه

http://www.niazerooz.com/Im/P/89/1124/Safe6343318656641.jpg
پاسخ:
باید قبول کرد ما هم دانشجو های لایق سطح مون نیستیم قبول دارید؟
سلام
اگر بعضی از اساتید مثل استاد امیدی از دانشگاه حذف بشه دانشجوها با رغبت بیشتری به علم آموزی ادامه خواهند داد
پاسخ:
استاد امیدی یکی از اساتید برجسته ماست شما گروهی هستید که به دنبال نمره هستید نه رغبت درسی موفق باشید
خیلی عالو بود ممنونم ازت
پاسخ:
مرسی قابل شما رو نداشت ولی اگر جزو دانشجویان کارشناسی باشید لینک پروژه این هفته این آدرس است
وب بسیار خوبی دارین
دانشجویی به کامتون باشه
پاسخ:
مرسی داداش میلاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی