گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

از تمامی دوستان و هم کاران عزیز خواستاریم اگر در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند متن زیر را به همراه عکس زیر که امکان دانلودشو گذاشتیم انتشار کنید تا این عمل زشت را محکوم کنیم :

اهانت مجله فرانسوی به رسول الله الاعظم محمدمصطفی

در پی اهانت مجله فرانسوی به رسول الله الاعظم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، پیشنهاد و درخواست می کنم این تصویر و متن زیر؛ شعارهای آن به صورت هشتگ ها را بازنشر بدهید:
I love Mohammad "P.B.U.H"
I hate terrorism.
I condemn insulting the holy prophets.

٠٠٠٠٠٠٠٠

من عاشق محمدم
از تروریسم متنفرم
توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم

٠٠٠٠٠٠٠٠

أنا أحب محمد صلی الله علیه و آله
أنا اکره الأرهاب
أنا ادین الأهانة على الأنبیاء کلهم

٠٠٠٠٠٠٠٠

J'adore Muhammad
Je suis déteste le terrorisme
Je condamne insulte aux messagers de Dieu

٠٠٠٠٠٠٠٠

#IloveMohammad "P.B.U.H"
#Ihateterrorism
#Icondemninsultingtheholyprophets
#prophet
#mohammad
#muhammad

#اسلام #دین #مهربانی
#من_از_تروریسم_متنفرم
#اهانت_به_انبیاء_الهی_را_محکوم_میکنم
#ilovemykindprophet
#stopinsultingholyprophets
#charlie
#توهین_به_پیامبران_ممنوع
#من_عاشق_رحمة_للعالمینم
#پیامبر_مهربانم
#أنا_أحب_محمد
#توقفوا_الاهانة_علی_الانبیاء
#شیعه #سنی #ایران

نظرات (۸)

  • محمود داودی
  • سلام دوست عزیز
    خیلی سایت خوبی داری
    از سایتت چند تا الگو گرفتم امیدوارم راضی باشی
    منم وبسایتی با موضوع دانشگاهی دارم خوشحال میشم به هم گاهی وقتا کمک کنیم
    دوست داشتی بهم سر بزن
    پاسخ:
    سلام با تشکر از شما خوشحال شدم همین که برای گسترش علم فعالیت می کنید خوشحالیم موفق باشید واقعا باعث خرسندیه امیدوارم فعالیتتون ادامه داشته باشه یا علی با هم ان شاء الله ارتباط هایی خواهیم داشت
  • ایرانیان سرور
  • منم عاشق محمدم
    همگی صلوات
    پاسخ:
    الههم صلی علی محمد و آل محمد 
    از اینکه از کمپین حمایت کردید متشکریم
    من میخوام 30 بهمن، هاست بگیرم. اون موقع هاست رو بهت میدم روش نصب کن. فقط من رفتم و دیدم که فروم ساختن خیلی سخته. اگه قالب های دیگه ای داری کهه مثل اون قشنگ بودن هم بذار! ممنون
    پاسخ:
    چشم داداش گلم موفق باشی
    یعنی می تونی برام ردیفش کنی؟
    پاسخ:
    آره می تونم یک هاست بده بهم حل کنم بهت داداشم
    سلام. خوبی؟ من مصطفی ام. میشه بگی اون فرومی که زده بودی قالبش رو از کجا اورده بودی؟
    پاسخ:
    داداش خودم نوشته بودم اونو سلام خوبی مصطفی جان عزیز؟
    مصطفی جان خودت بخوا یرایگان می زنم برات اگه کسی خواست غیر از تو براش 120 تومانه ردیفش می کنم هر چطور بخواد
  • *** ستاری ***
  • سلام
    احسنت به شما هم استانی های عزیز
    به ما هم سر بزنید
    پاسخ:
    با سلام سر زدم شرمنده پیام و قبل نظرتون گذاشتم چه تصادفی :) شرمنده ام موفق باشید استاد ستاری
  • محمد عباسی
  • سلام خوب هستین
    اقای امینی درمورد باتری لپ تپ که بهتون گفتم نگفتین چکار کنم ممنون میشم راهنمایی بکنین
    پاسخ:
    سلام به نظرم بهتره باطری لپ تاپ رو 12 ساعت بذارین تو فریزر بعد شارژ کنید ببینید مشکلتون حل میشه
  • مر تضی حاجی پور
  • I love Mohammad "P.B.U.H"
    I hate terrorism.
    I condemn insulting the holy prophets
    >
    اینان بو از فرهنگ نوشتار و پیام مکتوب نبرده اند تا بدانند محمد کسی است که معجزه اش کتاب و رسالتش علم مکتوب بود.اینان هنوز در قرن جاهلیت صلیب های شکسته مانده اند و شامه انها جز بوی شیطان و خون چیزی را استشمام نمیتواند بکند.وگرنه بوی عطراگین صلح رسول خاتم را به رنگ و بوی خون نمیدیدند.
    پاسخ:
    بله واقعا زیبا بود مرسی کاربر عزیز واقعا عالی بود ممنونیم واقع حرف حق بود الهم صلی علی محمد و آل محمد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی