گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

مدرس استاد : فاطمه دشتی

http://s3.picofile.com/file/7532664080/user_32.png نویسنده مطلب : مهدی امینی

 

 

 فایل : سالم است

 

 حجم فایل  : 6.34 MB

  

     نوع فایل : Zip

      

 

نظرات (۵)

سلام پروژه پایان ترم کاردانی من هتل است ممکنه یکی کمکم کنه نمیدونم واقعابایدچیکارکنم
  • سعید حبیبی
  • واقعا سایت مفتخری دارین با این همه تلاش باید یه خداقوت بهتون گفت من دنبال این فایل بودم تا اینجا گیرش آوردم خواستم یه تشکری هم ازتون بکنم
    با سپاس فراوان
    سلام
    من در مقطع کاردانی هستم و برای انجام پروژه پایان ترم مبانی مهندسی نرم افزار نمیدونم چه موضوعی انتخاب کنم. و اصلا نمیدونم اگه یه طرح انتخاب کردم از کجاش شروع کنم

    مثلا من سیستم مخابرات رو انتخاب کردم، اما نمیدونم از کجاش شروع کنم سرفصل یا همون موضوع هایی که باید در موردشون تحقیق کنم رو اگه ممکنه برام بفرستید ممنون میشم.
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دانشجوی عزیز شما موضوعتون و جامع برداشتید باید موضوع به این ترتیب باشه مثلا امور مالی مخابرات / یا بخش تعمیرات مخابرات و الا نمی دونین جاب خوبی بگیرین
    سلام من برای درس مهندسی نرم افزارم یه پروژه میخوام تحت عنوان طراحی سیستم خودرو سازی میخواستم اگه میشه کمکم کنید یا یه طرحی بدید که بتونم ایده بگیرم من زیاد حرفه ایی نیستم تو طراحی این جور چیزا کمکم کنید اگه طرحی دارید به ایمیلم ارسال کنید ممنون
    پاسخ:
    چشم طرحی می دم که می تونید با کمی تغییرات به پروژه خودتون تبدیل کنید
    با سلام گذاشتن این جزوات از دیر باز آرزوی بنده بود برای استفاده دانشجویان عزیز ولی این چنین نه . چون ازجزوات دیگران بنام خود کتابخانه درست فرموده اید . با این حال تشکر
    پاسخ:

    تمام جزوات با نام اساتید و رضایت آنها برای دانلود گذاشته شده است با تشکر امینی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی