گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات
      ویندوز ایکس پی نیز به خاطرات پیوست

اگر شما هم از Windows XP خاطره ها دارید و زمان زیادی را با آن سر کرده اید و ممکن است هنوز هم آن را داشته باشید٬ باید بگویم که امروز٬ دیگر شرکت سازنده این ویندوز یعنی Microsoft از این ویندوز پشتیبانی نخواهد کرد و از فردا٬ شما دیگر در ویندوز XPی هستید که هیچ پشتیبانی و بروز رسانی نخواهد بود. اگر برای شما امنیت شرط است٬ باید ویندوز خود را عوض کنید زیرا تا همین حالا که Microsoft پشتیبان شما بود٬ وضعیت بد بود اما وخیم نبود. ولی با اتمام پشتیبانی٬ قطعا ویندوز XP بدتر از حال و محل زندگی هکران خواهد شد. پس PC خود را بدون محافظت نگذارید و با ویندوز XP خداحافظی کنید.

بعد از ۱۲ سال همراهی این ویندوز٬ مایکروسافت دیگر دنبال پشتیبانی نیست و این مرگ ویندوز را٬ باید زمانی دانست که مایکروسافت زمانی را برای انتهای پشتیبانی و اتمام بروز رسانی اعلام کرد. بسیاری از بازی ها از همین حالا نیز Windows XP را پشتیبانی نمی کنند و به سمت سیستم عامل های جدید مایکروسافت رفته اند. اگر شما هنوز هم برای بازی از ویندوز XP استفاده می کنید٬ باید به فکر مهاجرت به سیستم عامل دیگری باشید زیرا مدتی دیگر٬ ویندوز XP کمپ هکران می شود. مایکروسافت یک راهنمایی برای انتقال به ویندوز ها ی دیگر را برای کاربران این ویندوز منتشر کرده است و تلاش می کند که به شما٬ ویندوز Windows 8.1 را بفروشد که بروز تر شوید و بعد از ۱۲ سال٬ به تکنولوژی وارد شوید اما این وارد شدن٬ نیازمند قدرت است!


Microsoft’s Windows XP support ends today

بقیه در ادامه مطالب

مایکروسافت ابتدا به کاربران توصیه کرده که یک سیستم خوب بخرند٬ سپس به سراغ مهاجرت بروند زیرا اغلب دارندگان این ویندوز٬ سیستم قوی ندارند. از اینجا می توانید راهنمای مایکروسافت را برای این مهاجرت بزرگ٬ مشاهده کنید. با اتمام این پشتیبانی٬ دیگر شاهد عرضه بازی هایی که از این ویندوز پشتیبانی کنند نیستم و قطعا دیگر در بیشتر مسائل مخصوصا سخت افزار نیز خبری از Windows XP نیست.

تعداد زیادی رایانه در جهان٬ هنوز در حال استفاده از ویندوز XP هستند! اگر شما هم ویندوز XP دارید و امنیت را دوست دارید٬ با ویندوز XP خداحافظی کنید و به دنیایی نو و جذاب تر٬ به دنیایی قدرتمند تر قدم بگذارید و بروز شوید.

بروز رسانی:

از همین لحظه٬ به طور رسمی ویندوز XP بازنشسته شد. مایکروسافت اعلام نمود که پشتیبانی از ویندوز XP تمام شد! حال شما هستید و انتخاب های زیادتان!


The End

نظرات (۲)

اگه کسی استفده کنه چی؟مشکلی پیش میاد؟
http://yaghot.blog.ir/
پاسخ:
نه داداش مشکلی پیش نمیاد چون تو ایران این اتمام پشتیبانی از سالیان دراز هست چون ما ویندوز اصل نمی خریم فقط شاید بزودی برنامه نویسان دیگر برای ویندوز های ایکس پی برنامه هایی ننویسند فقط همین خطر است
خبر شوک برانگیزی بود چون کاربران زیادی هستند که هنور از این سیستم استفاده می کنند بخصوص ادارات.
پاسخ:
دقیقا داداش ولی خب برای ایرانی ها که فرقی نداره نه ویندوزمون اصل بود و نه ....
بروزرسانی هم که نمیشه نسخه کپی پس تو ایران باز استفاده میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی