گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
زکات علم، نشر آن است. گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد با هدف خدمت به دانش آموزان ، دانشجویان و آنهایی که علاقه به برنامه نویسی و طراحی و کلیه امور تخصصی کامپیوتر دارند با هدف نشر علم خدمت رسانی کند امید است کاربران در جهت تحقق این اهداف والا یار و همدم ما باشند . . .

آخرین نظرات

آموزش برنامه نویسی اندروید

با سلام خدمت کاربران عزیز با سری آموزش برنامه نویسی اندروید در خدمت شما هستیم امیدواریم آموزش های ما را دنبال کرده و با نظرات خود ما را در ارائه آموزش های بهتر یاری فرمائید.

وجه توجه با تغییر در دانلود بزودی نسخه bundle  نرم افزار Sdk و eclipse برای دانلود در 10 پارت 40مگابایتی برای راحتی دانلود کاربران بدون نیاز به فیکس Sdk در eclipse  برای دانلود قرار خواهد گرفت مدیر سایت گروه کامپیوتر دانشکاه آزاد
دقت کنید ابتدا نسخه تست شده 64 بیتی آن در سایت درج خواهد شد.

راهنما برای اینکه برنامه Sdk و Eclipse دانلود شود تمام پارت ها را از 1 تا 10 را دانلود کنید سپس پارت اول را باز کنید و آن را در درایوی که می خواهید اکسترکت کنید. . . 

 برای برنامه نویسی اندروید نصب Adt و Jdk7 و Jdk8 اجباری است و اگر یکی را نصب نکنید

نمی توانید درماشین مجازی اندروید برنامه نویسی کنید

نصب Adt ( اکلیپس و اس دی کا )

پارت 1 Sdk و eclipse 

پارت 2 Sdk و eclipse

پارت 3 Sdk و eclipse

پارت 4 Sdk و eclipse

پارت 5 Sdk و eclipse

پارت 6 Sdk و eclipse

پارت 7 Sdk و eclipse

پارت 8 Sdk و eclipse

پارت 9 Sdk و eclipse

پارت10 Sdk و eclipse


برنامه نویسی اندروید

نصب Jdk 7

پارت 1 Jdk

پارت 2 Jdk

پارت 3 Jdk

پارت 4 Jdk

نصب Jdk 8

پارت 1 Jdk

پارت 2 Jdk

پارت 3 Jdk

پارت 4 Jdk

پارت 5 Jdk

نظرات (۱۸)

دانلود قسمت چهارم مشکل داره 3 و4 یکیه
سلام باید واسه نصبش کودومارو دانلود کنم و نصب کنم خیلی زیاد
لطفا دانلود Eclipseرو جدا بزارید.پارت2و3 Eclipseهم یکی هستش(البته فکر کنم).به هر حال ممنونم.
خدا خیرتون بده دیگه از سر درگمی توی سایتا خسته شده بودم.یه سوال اینکه اموزش اندرویدتون کامله و من بدون هیچ دانش در مورد برنامه نویسی دارم برنامه نویسی اندروید رو شروع میکنم میتونم به مرور زمان به یه برنامه نویس اندروید تبدیل بشم؟
با سلام . خسته نباشید لطفا نسخه 32 بیتی نرم افزار های فوق را سریعتر بارگزاری کنید با تشکر
وای من عاشق برنامه سازیم.ممنون یه چیز جدید یادمیگیرم.ممنون
پاسخ:
تشکر خدا رو شکر مفید واقع شده گروهمون
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما
آموزش ها عالی است از شما سپاس گذارم
اگر این امکان وجود دارد تمام آموزش ها را به ایمیل کسانی که دوست دارند ارسال کنید.
لطفا اگر می توانید این کار را انجام دهید.
afshin.aslani.98@gmail.com
پاسخ:
با سلام چشم حتما این روش هم در دستور کار ما قرار می گیرد
لتفان جتوری بازی دانلود ککنم از بلو استکس
پاسخ:
برای دانلود بازی کافیه از برنامه بازار استفاده کنید 
میخوام بازی نصب کنم
سلام و تشکر
jdk 8 همجنان در دانلود مشکل داره
بعد از دانلود یکی از فایلها به تغییر نام پیدا میکنه!
مثل:
Java SE Development Kit (JDK) 8 Update 31 x64(UnitAzad.Ir).part4_2
و برنامه وین رار به دنبال پارت 5 میگرده!
پاسخ:
با سلام دوست عزیز یکدونه دستی اسمشو به 5 تغییر بده ببین فرقی می کنه؟ و حل میشه مشکل؟
jdk8 کپی فایل اخر همان فایل یکی مانده به اخر دانلود میشود
پاسخ:
پس دانلود میشه خدا رو شکر ممنون از اطلاع دادنتون
پارت 5 فایل Jdk8 مشکل داره...

وقتی دانلود میشه پارت 5 همان پارت4 است و اکسترکت در مرحله آخر پارت 5 را میخواهد
پاسخ:
چشم همکاران ما سعی می کنند دو باره پارت ها را برای دانلود بگذارند با تشکر از شما مشکل طی زمان دو روز حل خواهد شد . . .
ممنون از انتقادات و پیشنهادات شما دوستان و کاربران عزیز
سلام
لطفا برای سیستم های 32 بیت هم قرار بدین
ممنون
پاسخ:
چشم بزودی در دست اقدام قرار می گیرد یا علی
jdk8 پارت شیشم ازم می خواد شما 5 پارت رو گذاشتید
پاسخ:
دوست عزیز شش پارت نیست 5 پارته بازم بذارید چک می کنم
سلام من 10 پارتو دانلود کردم پارت 1که اکستراکت میکنم در اخر پیغام خطا میده
این ورژن 32بیت هستش یا 64 بیت؟لطفا برام ایمیل کنید
پاسخ:
سلام ورژن 64 بیتی دوست عزیز
سلام من هم نمی تونم Jdk8رو از زیپ خارج کنم پیغام می ده پارت 5 دانلود نشده ، ولی من همه رو دانلود کردم .پارت 5 رو که دانلود می کنی می زنه پارت 4-2
پاسخ:
با سلام این مشکل بزودی توسط تیم ما مشکل یابس  نتیجه به شما دوست عزیز ارسال خواهد شد
خیلی ممنون
خدا خیرتون بده
پاسخ:
سلام ممنون وظیفه است کاربر عزیز 
سلام واقعا ممنونم که تو این اوضاع شرایط را برای دانلود نرم افزارها فراهم کردید
من jdk8 را دانلود کردم اما هرکار میکنم نمیشه پارت ها را یکی کنه چرا؟
پاسخ:
شاید یکی شو دان نکردین یا ناقص دان شده چک کنید یک بار باز با مشکل مواجه شد خبر بدید مشکل و بررسی کنیم والا چک شده تمام فایل های آپلودی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی